Ehdottomasti. Rootsin 20v-juhlakeikka Hämeenlinnan Aulangolla on yksi parhaista missä olen ikinä ollut. Siellä oli toki Igorkin mukana.Parempaa Max on tehnyt kuin bändi. Soulflyn Prophecy on hyvä levy.
Ehdottomasti. Rootsin 20v-juhlakeikka Hämeenlinnan Aulangolla on yksi parhaista missä olen ikinä ollut. Siellä oli toki Igorkin mukana.Parempaa Max on tehnyt kuin bändi. Soulflyn Prophecy on hyvä levy.
Juike Leskinen. Saako pisteen. Vieläkö meillä on kaljaa?. "...kuolee jonkun teräsvartalo..."
Kyllä. Tästä California Blue-demosta ensikuulemalla hädin tuskin edes huomaa, että ainoa säestys on yksinkertainen akustinen kitara. Se riittää kun ääni on pääinstrumentti.Roy Orbisonilla on ihan helvetin hyvä ääni. Sillä vois sulattaa vaikka voin.
Nyt soi Hellacopters. Vittu että Nicke "Hattu" Andersson on kova äijä. Koko ajan tekee jotain, katurokkia, klassista rokkia tai sitten heviä mimminsä kanssa.
Laitetaan nyt näitä nuoruusaikojen tuotoksia:
Lucifer:
Ihan mahtava, tuollaista musaa minäkin pimun kanssa tekisin.
Nicke on kuningas!
Aamupäiväin kappaleisiin, iltojen ikävään?Elämän keskipäivässä minäkin eksyin synkkään metsään.
Jos näemme Populuksessa niin saa moikata
Niihinpä juuri.Aamupäiväin kappaleisiin, iltojen ikävään?
Päivälleen 40 vuotta sitten julkaistiin London calling. Tämä on yksi levyn hienoimpia:
Surulla seuraam kehitystä. Joku nynnyjen valtaama päiväkirjankirjoitteluketju syö KKK:n. Näin kulttuuri tapetaan.
Mun kalsareissa lukee tänäänkin "keep mowing". Ja tiedän, jottei sun kalsarit vaadi moista tekstiä.Varovasti olen samaa mieltä, koska en ole teini enää, mutta rehellisesti sanottuna en ihan tajua mistä tässä oltiin nyt huolissaan.
Nyt olet lapseni niin eksyksissä, että askelkin poispäin on jo kaksi askelta takaisin.Putoaako jollekin tuo Nick Cave ja pikimusta takahighway, joka on renkuttanut teemafemmalla jo tovin? Melkoista korkeakulttuuria minulle, ei vain avaudu...ei vaikka ottais muutaman terävän. Jos pitää taiderokkia kuunnella, niin ehdottomasti John Cale ja 70-luvun puoliväli.