Kalsarikänniketju

  • 5 244 991
  • 66 698

solamnic76

Jäsen
Suosikkijoukkue
Carlos Tevez... siis punaistako pitää kumartaa?
Tämä on kyllä miehisen yhteenkuuluvuuden ketju.

Minulla on jopa tätä varten ihan uudet pitkät raitakalsarit, hyvin istuu. Cheers.
 

Suonikohju

Jäsen
Suosikkijoukkue
The Reds, Oulun Kärpät
Kyllä mies pärjää vähällä. Oikea kuosi hiertää reittä ja Karjalan laukku on purettuna kaappiin. Otan toi..kol...nen. Yhteenkuuluvuuden tunne on sanoinkuvaamaton. Cheers.
 

teemu73

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Jaahas, vaimokin kotiutui. Nyt valmistan meille herkullisen illallisen ja otan illan "toisen". En voi ottaa "ensimmäistä" kun käry kävi jo.

Kuus tuntia mennyt. Kattelin vähän kevään 2006 play offeja kun nää nykyset pelit on pelkkää paskaa kaikki.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Jos taas vaihteeksi ilmottautuisi mukaan. Takana rankka vapaaviikko ja huomenna yöksi töihin. Koffia ja freerollia.
 

aceman81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät. Pesäkarhut.
Kasilta alko kone hyrräämään saunalla ja Karhulla ryyditettynä. Musapuolella lämmintä kaakaota pöytään tarjoilee Ronald McDonald. Vittu!
 

Wilzu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs
Jo ennakkoilmoittautuminen tähän ketjuun. Vielä reilu tunti iltavuoroa jäljellä ja vapaa viikonloppu edessä. Nyt ei kuitenkaan jaksa lähteä baariin, mutta tempaistaan vapaamuotoinen määrä olutta kotioloissa. Nyt maistuu!
 

solamnic76

Jäsen
Suosikkijoukkue
Carlos Tevez... siis punaistako pitää kumartaa?
Muija vittuili kun ostin raidalliset kalsarit. Pääkallo ja hirvikalsareista oli L koot myyty.
 

Nakkikastike

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Mikko Pukka & Valencia CF
Kyllä vaan. Bisse maistuu ja Matti Vanhanen makaa sairaalassa. Näillä mennään ja jatketaan ja katellaan mitä keksitään vai keksitäänkö mitään.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Eipä sitä freerollia turhan kauaa tarvinnut pelata, kolmas jako ja hyvää yötä. No, onneksi kaljaa on vielä jokunen jäljellä.
Hitto, kun olisi olemassa "itsellä" kokonainen bändi, eikä vain puolitoista kitaristia ja puolitoista rumpalia, eli meitä on kaksi. Ei liity asiaan muuten mitenkään, mutta kun itsellä on muutama tosi tykki viisu ja kun niitä näin kalsareissa soittelee, niin ne kuulostaa vielä tykimmiltä. Niin miltähän ne mahtaisi kuulostaa jos niissä soitettaisiin "koko" orkesterin voimin?
Jaa, jos alkais kuuntelemaan oikeaa musaa ja kiskomaan olutta kaksin käsin.

Edit. Riittääkö jos on oloasuhousut?
 

SpaidAce

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Dallas Stars
oon aivan hanurit porin bbeer huntterssis..
vittu synnttärit just menos ja tää kosketusbnäppis on perCst..KK,Moi?
sori

VÄHÄ
 

Wrighter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Buffalo Sabres
oon aivan hanurit porin bbeer huntterssis..
vittu synnttärit just menos ja tää kosketusbnäppis on perCst..KK,Moi?
sori

VÄHÄ

Ei toi mitään kalsareita ole! Kalsarit vedetään kotona! Onko muuten hunterissa porukkaa? Jos vaikka ittekin sinne lähtis käymään.
 

Wrighter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Buffalo Sabres
ptk.lle

Lähde nitelifeen. Salettia pesää tiedossa. Pieni paikka, mutta pirun hyvä meininki. Ainakin maanantaisin!
 
Viimeksi muokattu:

R.V.N

Jäsen
Suosikkijoukkue
Manchester United, Tampere United
hyvää iltaa vaan, täällä ollaan aika naamat. juomina kulunu mm. koffia, lapin kullan jouluolutta ja mustikka kobbarberiä. tänään kalsarikännit ja huomenna baariin. eli ihan työssäkäyvän perus viikonloppu! ilta on vasta aluillaan ja tosiaan alkaa kunto oleen aika heikos hapes!
 

solamnic76

Jäsen
Suosikkijoukkue
Carlos Tevez... siis punaistako pitää kumartaa?
Te olette mun kavereita, oikeasti tälläset ketjut on niin hienoja. Näyttäs olevan kepulaisen Kääriäisen iisalmeen kärräämien verorahojen tuotosta tämäkin - olvia.
 

Locksmith

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, BVB
Itsekin tässä vasta konetta käynnistelen. Töistä kotiuduttu ja viikonloppu voi alkaa. No täytyy kiriä vähän aiemmin vauhtiin päässeitä.
 

opelix

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, JJK
Riitan karpalomehu vodkalla/kossulla/pontikalla on kunkku!!!
 

Nakkikastike

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Mikko Pukka & Valencia CF
Hyvä känni. Mun autoa ei aja kukaan vitun urpo kännissä.

Np. Unelmia ja toimistohommia
 

Hipcheck

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Hmm.. kivasti lähti tämäkin perjantai käyntiin vihdoin ja viimein.. tuli sitten annettua anteeksi kaverille ex-eukon ohiveto ja silleen. No, kamu tod.näk. astuu samaan naulaan kuin minä ennemmin tai myöhemmin, siis jos yhtään k.o. daamia tunnen.
Enpä taida olla enää ihan shelvin päin... Anteekshi josh okshshensin kengillenne.. ai, ne ovatkin minun sukkani...
Ja sitten itse asiaan:
juomana tänään nallekalja ja olvin loistava kotimainen pullote.
viihteenä Jatkis ja passivointiboksi..

Cheeeeeeeerssssshhhh!
 

Wilzu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs
Bruce Springsteenin uusin soimaan ja lisää kaljaa koneeseen.
 

Hipcheck

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Bruce Springsteenin uusin soimaan ja lisää kaljaa koneeseen.
Jep jep, Ruse rokkaa ja rollaa... Onhan sulla tarpeeksi härpättiä jotta mieli pysyy hyvänä vielä levyn jälkeenkin? Ai niin, repeat-näpyskä löytynee varmaan sinunkin viihdekeskuksestasi... hehehee..
 

Nakkikastike

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Mikko Pukka & Valencia CF
Miljoonasade - Marraskuu

Hieno biisi, sanokaa mitä sanotte. Helvetin kova hinku ois lähtee baarii mutta huomenna olen oikeesti tyytyväinen jos en minnekään lähde. Pitäisköhän laittaa sauna päälle?
 

Shayne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vihreäpaitainen mies & Petun pelistragedia
Täällähän näköjään mellastetaan kuin siat vatukossa taas. Eli ideologia voi hyvin ja osanottajatkin ovat suht terveitä.

"Raskas työviikko takana, joten palkitsen itseni" Mulla ei kyllä ole mitenkään raskas viikko takana, mutta joka ikinen kerta olen tänään tullut itseni kanssa toimeen ihan yhtä hyvin kuin eilen tai huomennakin, joten en pode omantunnontuskia siitä sen paremmin kuin mistään muustakaan.

P.S. Sherminator, sauna päälle - suosittelen. Kävin äsken parin tunnin session, on se vaan. On se.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös