Kalsarikänniketju

  • 5 201 481
  • 66 625

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Pääsispä saunaan.

Mahtavaa kun tämä ketju on taas aktiivinen. Mites muilla menee?
Mitäs tässä. Kaljaa, opiskelijan kesäloma päällä (eli töitä) ja parin viikon kuluttua menen Kesärauha nimiseen tapahtumaan katsomaan kaiken maailman poppia.
 
Viimeksi muokattu:

heavylutaa18

Jäsen
Suosikkijoukkue
Saimaan Pallo, Seattle Kraken
Ton takia ei kannata poistua kotoa. Kotonakin voi juopotella. Se on jopa väliin mukavaa.
Kotona itse juopotellut, maistellut, siemaillut jo niin kauan että toi 700m paikallisessa käyminen on ihan hiton jees. Kallista, mutta hiton jees. Sosiaaliset kontaktit kun rajoittuu paikalliseen plus työpaikka.

Tota ei normaalit ihmiset tajua.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Kotona itse juopotellut, maistellut, siemaillut jo niin kauan että toi 700m paikallisessa käyminen on ihan hiton jees. Kallista, mutta hiton jees. Sosiaaliset kontaktit kun rajoittuu paikalliseen plus työpaikka.

Tota ei normaalit ihmiset tajua.
Ei selkeästi. Unohtuu välillä ketkä on täällä kovemman luokan juoppoja.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Aika rankkaa tämä nukkumisen vältteleminen välillä. Koittaa ryypätä ja sitten päästä ennen viittä nukkumaan. Häröilen täällä ja katson liian tunteellisia rikosdraamoja. Broadchurch is so fucking good.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
@Punamusta on hieno nuorimies ja arvostan kirjoituksiasi kovasti. Olet myös rumpalimiehiä ja tykkäät hyvästä musasta, vähän kuin minä, ni kerroppa mielipiteesti tästä. Mielestäni paras biisi Metallicalta ikinä.

Metallica - Leper Messiah
Leper Messiah on yksi aliarvostetuimpia Metallica biisejä. Heikoimmasta päästä Master of Puppetsilla, mutta raivo tuntuu koko kappaleen läpi.
 

heavylutaa18

Jäsen
Suosikkijoukkue
Saimaan Pallo, Seattle Kraken
Leper Messiah on yksi aliarvostetuimpia Metallica biisejä. Heikoimmasta päästä Master of Puppetsilla, mutta raivo tuntuu koko kappaleen läpi.
Metallicaltakin löytyy paljon niitä aliarvostettuja biisejä, niin uskomattomalta kuin se kuulostaakin.

Nyt kun lähdettiin tälle linjalle, huoh, ja vielä 11kpl nopeasti laskettuna jääkaapissa on kylmiä koffeja - jatketaan sitten tällä linjalla.

Yksi meikän lemppareista: Metallica - Eye of the Beholder

En itse tiedä miten paljon paremmin voisi Metallica tolla kokoonpanolla vetää kuin tämän biisin. Tää biisi jotenkin stoppaa meikällä aina kaiken ja nautin vain noista kitarariffeistä ja miten Lars tukee rummuilla menoa. Toki tämäkin on parempi and Justice for Jason versiolla, tietäjät tietää...

Kuuntele ihmeessä ajatuksella tuo @Punamusta sieltä löytyy monia nerokkaita kohtia.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Metallicaltakin löytyy paljon niitä aliarvostettuja biisejä, niin uskomattomalta kuin se kuulostaakin.

Nyt kun lähdettiin tälle linjalle, huoh, ja vielä 11kpl nopeasti laskettuna jääkaapissa on kylmiä koffeja - jatketaan sitten tällä linjalla.

Yksi meikän lemppareista: Metallica - Eye of the Beholder

En itse tiedä miten paljon paremmin voisi Metallica tolla kokoonpanolla vetää kuin tämän biisin. Tää biisi jotenkin stoppaa meikällä aina kaiken ja nautin vain noista kitarariffeistä ja miten Lars tukee rummuilla menoa. Toki tämäkin on parempi and Justice for Jason versiolla, tietäjät tietää...
Joo itellä on viimeinen bisse menossa. Sit nukkumaan. Eye of the Beholder on tosiaan myös kova biisi. Ei hirveästi siitäkään puhuta.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Onhan herkkusieniliigasta puhuttu ainakin jo viimeiset 20 vuotta, että ei tuo nyt ihan tämän illan keksintö ole.

Niin, mutta se on ihan mukavaa kuinka pääsee kosketuksiin nuorison kanssa. Jonnet ei oikeasti tiedä monia asioita eivätkä tee sitä tahalleen.
 

heavylutaa18

Jäsen
Suosikkijoukkue
Saimaan Pallo, Seattle Kraken
Nyt on kuunneltu ensimmäisen kerran, ja pidin kuulemastani. Et liioitellut kappaleen kovuutta. Osaan toki jotenkin pistää kalvot laulamaan, mutta tämän saa kuunnella monen monta kertaa, että sen saisi edes sinnepäin soitettua ulkomuistista. Olet sä Lars kyllä hyvä, vaikka sua paljon mollataankin. Tai en mä tiedä, millainen soittaja sä olet keikoilla näinä päivinä, mutta studioalbumeiden tavara on tulista settiä. St. Anger on ainoa albumi, jota en ole kuunnellut vielä pätkääkään.
Noh, jos tosta Larsin nykykunnosta lähdetään keskustelemaan ni siitäkin löytyy faktaa... Miulle toimii, yhä edelleen, ja tuo bändi muutenkin lähellä sydäntä kun olen sitä kuunnellut niin kauan kuin muistan. Eikai kukaan rumpali voi väittää että tää kovin paljon vituiksi menee? Tai jos menee, vedä itse paremmin.

Metallica - Disposable Heroes

Mielestäni Lars on nimenomaan parantanut tässä noin 10v asteella. Saattoi olla laiskaa soittoa joskus.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Mielestäni Lars on nimenomaan parantanut tässä noin 10v asteella. Saattoi olla laiskaa soittoa joskus.
Oli se aika karmeaa kuunneltavaa muutaman kerran kun One kappaleessa meni basarit aivan päin helvettiä. Joskus myöhemmin hämmästyin kun sai ne oikein. Olisko ollu 2014 kun veti ne aika nappiin.
 

heavylutaa18

Jäsen
Suosikkijoukkue
Saimaan Pallo, Seattle Kraken
Oli se aika karmeaa kuunneltavaa muutaman kerran kun One kappaleessa meni basarit aivan päin helvettiä. Joskus myöhemmin hämmästyin kun sai ne oikein. Olisko ollu 2014 kun veti ne aika nappiin.
Tuntuu joo että se vaihtelee. Jossain kohtaa se oli aivan hirveetä soittoa livenä, mutta nyt mitä kuunnellut ja katellut näitä viimevuosien soittoa ni on taas parantanut. Eniten ehkä jää kiinni noissa livevedoissa nykypäivänä Hammetin kitaroinnista...
 

heavylutaa18

Jäsen
Suosikkijoukkue
Saimaan Pallo, Seattle Kraken
Voi olla että Lars on myöhäisherännäinen. Iron Maidenin rumpali Nicko McBrain jätti alkoholin kokonaan noin 2016 ja sen jälkeen soitto on herralla parantunut aivan helvetisti, on myös laihtunut, ja nykykeikoilla mennään lähes samoilla tahdeilla kun alkuperäisillä albumeilla...
 

heavylutaa18

Jäsen
Suosikkijoukkue
Saimaan Pallo, Seattle Kraken
Enpä tiennytkään tätä faktaa. Iron Maiden on eka suosikkiyhtyeeni koskaan ja sen ansiosta olen nytkin kuuntelemassa yhtä niistä kymmenistä ja kymmenistä biiseistä, jotka iskevät tehokkaasti. Olen aina ihaillut McBrainin soittotapaa, ja olen koittanut myös omata sitä omaan tyyliini... jos siis sellaista onkaan.
Rock in Rion keikka vuodelta 2001 sai meikän koukkuun kyseiseen yhteyeeseen aikoinaan lopullisesti. Sen kiertueen dokkarista, kuten myös myöhemmistä, käy hyvin esille että alkoholi maistui. Suosittelen Flight 666 dokkaria jos on jäänyt välistä. McBrain aloittaa kiertueen komeasti parilla pullolla punaviiniä...

Wasted Years 2016

Tosta sen kuulee miten laiskaa on soitto McBrainilla rummuissa.

Flight of the Icarus
Run to the Hills

Onhan tossa viime vuoden kiertueella ihan eri tahti, pirteys, voimakkuus ja kaikinpuolin positiivinen meno.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Lähtisin kattomaan jos lähelle tulisivat.

Tuosta näkee miksi on jo liian vanha käymään jättifestareilla. Noissa on vain liikaa porukkaa.

Mutta sehän vasta onkin vanhuutta, että pitäisi lähelle tulla. Voihan sitä niiden suuntaankin mennä.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Kalsarikännit taas. Noh mikäs tässä hodareita ja bisseä.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Death Angeliltä tuli uusi levy perjantaina. Hupsista saatana...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös