Kalsarikänniketju

  • 5 228 201
  • 66 666

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Suomi, KTP
Ellei illalla baariin eksy, niin nyt on kyllä kaikki kalsaritissuttelun elementit kasassa. Väsymys, pieniin illanistujaisiin kutsuttujen vieraiden huiteleminen kuka missäkin ja jumittaminen koneella. Eli oikein hauskaa vappua kaikille. Väkeä on täällä varmaan tänään kuin Pjongjangin kaduilla markkina-aikaan. Pah, olisi itsekin pitänyt ehkä vetää tänään vain zetaa (ei sitä näyttelijää) ja lähteä huomenna virkeänä vaikka katselee marsseja. Noh, tulipahan kämppä siistittyä.

np. Wigwam.

No tuli niitä immeisiä, mutta baariin ma jaksanut en.
 

kalkkifredi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Trump 2016, IFK, Jerry Springer, Veronica
Perkele, Bon Jovin live-taltiointi teemalla. Aikoinaan vietin aina kaikki sunnuntait eräässä baarissa, jonka jukeboksista löytyi mahtava valikoima kaikkea roskaa. Laitoin aina sinne sisään tullessani Jukesta soimaan Bon Jovia ja Nikke T:tä.
 

godspeed

Jäsen
Suosikkijoukkue
Heikki Silvennoinen, Ali Leiniö
bon Jovista tulee mieleen anjovis, mutta ihan ok tyyppi. Nikke Tee taas ei suosittele humehia. Kuulin skidinä että homehia, ja ihmettelin aina että mitä vitun homehiaa. Homeista hiaa? Hiiiiaa hiiiaa, niin kuin heposet hirnuu.
 

Bourque#77

Jäsen
Suosikkijoukkue
LA Kings|Big Bad Bruins |NUFC |FC Barcelona|KTP
Siitä se vasta mash uppi tulisikin kun Nikke T ja Bon Giovi raikais päällekkäin.

Nostalgia päissäni tsiigailen Beavis and Butthead Do America ja olutta nautin.Melkonen vappu.
 

Thombson

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Kaljaa ja Netflixistä Perikato pyörimässä Adolfin kuoleman 70 vuotispäivän kunniaksi. Tää maalaa kuvan inhimillisestä Hitleristä.
 

Thombson

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Perikato on kyllä hyvä leffa.

Nyt on jo Beavis & Butthead vaihtunu pelkkään rokkiin.

Nyt siitä vastaa Raised Fist.

Raised Fist - Friends And Traitors (Official Video) - YouTube
Tulee katottua säännöllisin väliajoin. Aina pitää ihmetellä miten ne ihmiset seurasivat Hitleriä loppuun saakka. Sillä jätkällä on ollut ihan vitusti karismaa. Tänään aiemmin tuli luettua iltapulusta juttu Hitlerin viimeisestä vuorokaudesta, aika surullistaluettavaa.

Ps. Albert Speerillä oli munaa.

Edit. Kun tuli tästä aiheesta puhe niin onko muita jotka ovat palvelleet varusmiehenä Lappeen rannassa ja tutustuneet siellä tohtori Mengeleen?
 
Viimeksi muokattu:

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Hyi vittu et oon humalasa
Minä en. Gambinaa tässä hörpitään ja katsellaan auringonnousua. Samalla mietin miksei minulla ole tupakkaa. Pitäisi mennä neljän kilometrin päähän pyörällä tai kävellen kun autolla ajaessa saattaisi tulla noottia ja se on hyvien tapojen vastaistakin. Saattaisin löytää itseni vielä ojasta tai putkasta.

Mokoma, Testament, Rytmihäiriö ja Anthrax ovat tahdittaneet hyvin dokaamista.
 

godspeed

Jäsen
Suosikkijoukkue
Heikki Silvennoinen, Ali Leiniö
Minä oon aivan tuhannen päissäni eilisestä. Ja kaapissakin on vielä muutama. Mitä vittua tässä pitäs tehä, mikä päivä ja mitä on kello. Puali kolme. Eu jumalauta.
 

godspeed

Jäsen
Suosikkijoukkue
Heikki Silvennoinen, Ali Leiniö
Oon rikkonu näemmä käteni, kun lakanoissa oli verta. Muistan kaatuneeni mutten oikein tiä miten tollanen haava on mahdollistunu. Aika viilto kuiteskin. Jotenkin sitä on tyrehdytetty kun oli verinen paperi sängyn vieressä.
 

Oijennus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Oon rikkonu näemmä käteni, kun lakanoissa oli verta. Muistan kaatuneeni mutten oikein tiä miten tollanen haava on mahdollistunu. Aika viilto kuiteskin. Jotenkin sitä on tyrehdytetty kun oli verinen paperi sängyn vieressä.
Olithan varmasti yksin eilen?
 

godspeed

Jäsen
Suosikkijoukkue
Heikki Silvennoinen, Ali Leiniö
En ollut koko iltaa kun jossain vaiheessa vaihdoin asuntoa, ja oli meitä yötä myöten jopa kolme. Mutta nyt olen yksin, ja niim maam perusteellisen tunussa ja hain lisääkin kiekkopeliä ootellessa. Ei jumalauta viski on paha juoma kun ei tunnu selviävän mitenkään.

Ja noi haavat, ei vittu mitään käsitystä miten tollaset saa.
 

Oijennus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Avaisitko hieman haavan sijaintia, muotoa ja kokoluokkaa. Kyllä mä noilla tiedoilla diagnoosin teen.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös