Kalsarikänniketju

• 5 307 230
  • 66 749

Thombson

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Kaljaa ja Netflixistä Perikato pyörimässä Adolfin kuoleman 70 vuotispäivän kunniaksi. Tää maalaa kuvan inhimillisestä Hitleristä.

Thombson

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Perikato on kyllä hyvä leffa.

Nyt on jo Beavis & Butthead vaihtunu pelkkään rokkiin.

Nyt siitä vastaa Raised Fist.

Raised Fist - Friends And Traitors (Official Video) - YouTube
Tulee katottua säännöllisin väliajoin. Aina pitää ihmetellä miten ne ihmiset seurasivat Hitleriä loppuun saakka. Sillä jätkällä on ollut ihan vitusti karismaa. Tänään aiemmin tuli luettua iltapulusta juttu Hitlerin viimeisestä vuorokaudesta, aika surullistaluettavaa.

Ps. Albert Speerillä oli munaa.

Edit. Kun tuli tästä aiheesta puhe niin onko muita jotka ovat palvelleet varusmiehenä Lappeen rannassa ja tutustuneet siellä tohtori Mengeleen?

Viimeksi muokattu:

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Hyi vittu et oon humalasa
Minä en. Gambinaa tässä hörpitään ja katsellaan auringonnousua. Samalla mietin miksei minulla ole tupakkaa. Pitäisi mennä neljän kilometrin päähän pyörällä tai kävellen kun autolla ajaessa saattaisi tulla noottia ja se on hyvien tapojen vastaistakin. Saattaisin löytää itseni vielä ojasta tai putkasta.

Mokoma, Testament, Rytmihäiriö ja Anthrax ovat tahdittaneet hyvin dokaamista.

godspeed

Jäsen
Minä oon aivan tuhannen päissäni eilisestä. Ja kaapissakin on vielä muutama. Mitä vittua tässä pitäs tehä, mikä päivä ja mitä on kello. Puali kolme. Eu jumalauta.

godspeed

Jäsen
Oon rikkonu näemmä käteni, kun lakanoissa oli verta. Muistan kaatuneeni mutten oikein tiä miten tollanen haava on mahdollistunu. Aika viilto kuiteskin. Jotenkin sitä on tyrehdytetty kun oli verinen paperi sängyn vieressä.

Oijennus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Oon rikkonu näemmä käteni, kun lakanoissa oli verta. Muistan kaatuneeni mutten oikein tiä miten tollanen haava on mahdollistunu. Aika viilto kuiteskin. Jotenkin sitä on tyrehdytetty kun oli verinen paperi sängyn vieressä.
Olithan varmasti yksin eilen?

godspeed

Jäsen
En ollut koko iltaa kun jossain vaiheessa vaihdoin asuntoa, ja oli meitä yötä myöten jopa kolme. Mutta nyt olen yksin, ja niim maam perusteellisen tunussa ja hain lisääkin kiekkopeliä ootellessa. Ei jumalauta viski on paha juoma kun ei tunnu selviävän mitenkään.

Ja noi haavat, ei vittu mitään käsitystä miten tollaset saa.

Oijennus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Avaisitko hieman haavan sijaintia, muotoa ja kokoluokkaa. Kyllä mä noilla tiedoilla diagnoosin teen.

jkm

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pata ja Pool
Aih, päivän ensimmäinen Garage napsuu. Nyt ennen matsia soittelen hevivinyyleitä läpi ja selostajasta riippuen saatan soitella matsin aikanakin. Kolmannen erän lopulla siirryn ulkosaunan lämmittelyyn.

Ns: Loudness - Esper

godspeed

Jäsen
Ostin taas siipiä. Näitä kuluu. -Ja vähän kun laittaa roilerimaustetta kylkeen. Ai jai. Ja roileri ei nyt tarkota nussittua sellasta. Kun grillikanaan tunkee munansa niin se kuulemma käy tekotussusta. Ei sillä että olisin kokeillut, mutta Ministryn nokkamies Al Jourgensen joskus kertoi kokeilleensa. Takahuoneessa ennen keikkaa muna kanaan. Kana munaan. Muna vai Kana, kumpi tuli ensin? Vai Jourgensen. HEHEHEHE

Oijennus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Mua kanssa vähän jännittää. Joku huippunimi sieltä vielä ilmestyy.

Oijennus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara

Oijennus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Mitä jengejä pelaa Suomen kanssa samassa lohkossa? Selkeästi USA, mutta ketä muita?

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy