Vitun hyvä biisi. sääääätänä.
Kaljaa ja Netflixistä Perikato pyörimässä Adolfin kuoleman 70 vuotispäivän kunniaksi. Tää maalaa kuvan inhimillisestä Hitleristä.
Tulee katottua säännöllisin väliajoin. Aina pitää ihmetellä miten ne ihmiset seurasivat Hitleriä loppuun saakka. Sillä jätkällä on ollut ihan vitusti karismaa. Tänään aiemmin tuli luettua iltapulusta juttu Hitlerin viimeisestä vuorokaudesta, aika surullistaluettavaa.Perikato on kyllä hyvä leffa.
Nyt on jo Beavis & Butthead vaihtunu pelkkään rokkiin.
Nyt siitä vastaa Raised Fist.
Raised Fist - Friends And Traitors (Official Video) - YouTube
Minä en. Gambinaa tässä hörpitään ja katsellaan auringonnousua. Samalla mietin miksei minulla ole tupakkaa. Pitäisi mennä neljän kilometrin päähän pyörällä tai kävellen kun autolla ajaessa saattaisi tulla noottia ja se on hyvien tapojen vastaistakin. Saattaisin löytää itseni vielä ojasta tai putkasta.Hyi vittu et oon humalasa
Olithan varmasti yksin eilen?Oon rikkonu näemmä käteni, kun lakanoissa oli verta. Muistan kaatuneeni mutten oikein tiä miten tollanen haava on mahdollistunu. Aika viilto kuiteskin. Jotenkin sitä on tyrehdytetty kun oli verinen paperi sängyn vieressä.
Sepä se. Hetki kyllä meni, veikkaisin sellaisen 1,5-2.0 promillea.Ai se Oijennus haki jotai neitsyt-vitsiä, kestää tajuta.
TÄNÄÄN ILVES julkistaa joukkueensa. Kai. Mitään en oo oottanu niin paljoa kuin tätä päivää. ILVES½
Tarkistin. Ei tarvi vielä jännittää. Huomenna vasta.Mua kanssa vähän jännittää. Joku huippunimi sieltä vielä ilmestyy.