Mulla aivan sama. Aloittelin vehnäoluiden juonnin Franziskanereilla, mutta Paulaner vei voiton ensipullolla.Kristall vai Hefe? Loistojuoma, vaikka pidän itse enemmän Paulanerin vehnäoluista.
München, tuo oluen mekka. Nytkin jääkaapissa odottaa Oktoberfestbier, tietenkin Paulanerilta. Suosittelen lämpimästi.
Kristall vai Hefe? Loistojuoma, vaikka pidän itse enemmän Paulanerin vehnäoluista.
München, tuo oluen mekka. Nytkin jääkaapissa odottaa Oktoberfestbier, tietenkin Paulanerilta. Suosittelen lämpimästi.
Hiphei ja zäbädäi!!!!Nyt nasahti ja samalla toivotetaan&julistetaan viikonloppu jo alkaneeksi!!!Katsellaan miten tää iltanen tästä "suttaantuu"..keskikaljamaljaa kehiin!!!
Älä ny tää käy käden päälle..
..onpa tämäkin ilta..dippadei!!!
Royal dutch on virrannut pitkin päivää kurkun kourua - - - nii ja kippis eli cheers vaan kaikille kanssakulkijoille..
löytöretkeiltyäni jääkaapilla havaitsin sieltä kurkkimasta sixpäkillisen verran Royal Dutchia..namm..se siitä aamupalasta sitten..paistetaan munat joku toinen aamu sitten..nii ja hyvät mahdollisimman vähäkrapulaiset huomenet vain sotureille!!
Täällä päivää suorastaan vyörytetty oluen voimalla eteenpäin - - - ps.enkä edes valehtele itselleni lähtiessä että sixpäck riitäisi,kun voi sitä fiksustikin ottaa olutta..joopajoo..
Päiväunillako porukat?!Just itse sain tetsattua itseni kauppaan ja takaisin..Olvia tarttui tällä erää hyppysiin..näillä mennään!!!
ps.pitäisköhän perustaa päiväkänniketju?
Tykkäätkös muuten juoda Oktoberfestbierin tai ylipäätään muut laatuoluet haaleanviileänä vai ihan jääkaappikylmänä.
Ei missään nimessä liikaa viilennystä, kyllä nämä herkut menevät vain kevyesti viilennettyinä parhaiten.
Icecold-lämpötilat ovat sitten näille kotimaisille, aivan kuten sanoit.
Näissä leikeissä vaan se kuuluisa "välikuolema" on vaarallinen. Varsinkin jos kyseessä on pitempi putki esim. jollain reissulla.
Niin, no päiväkännien käsitys on laaja. Päiväkännien vetäminen alkaa tietysti heti kuin herää, mukava olo kun yhden lonkeron jälkeen huomaat olevasi taas kunnon kännissä.