Kalsarikänniketju

  • 5 245 530
  • 66 703

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Ohikiitäessään hän huikkasi miehelle, jotta "Kuule, ymmärrätkö mitään laskuvarjoista?" Mies vastamaan, että "En. Ymmärrätkö sinä mitään kaasuliesistä?"

Öhhöhö!

Miksi Helen Keller masturboi vain vasemmalla kädellään?

- Oikea käsi on varattu voihkimiselle, ähhihihäh?"?
 
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Piti laittaa kannat kattoon ja sanoa tähän kohtaan jotakin nasevaa Oscar Pistoriuksesta, mutta sellainen on kuin nilkoille potkisi, joten en viitsi vaivautua.
 

kalkkifredi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Trump 2016, IFK, Jerry Springer, Veronica
Oletteko te muut arvon himadokailijat lomilla vuodenvaihteen yli, vai kuinka?

Itselläni freelancerina ei varsinaista lomaa ole, mutta duunit - ja tulevat deadlinet - sillä mallilla, että jonkinlainen pseudoloma vuodenvaihteen yli onnistunee.
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Mulla loppui työt tai siis työkokeilu, joten ryyppään niin pitkään kunnes rahat tai kunto kestää eli ainakin tunnin pari vielä.
 
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Oletteko te muut arvon himadokailijat lomilla vuodenvaihteen yli, vai kuinka?
Ei mitään ylimääräisiä lomia. Perjantaina tulen tempaisemaan noin 10-11 -tuntisen työpäivän, ja seuraava viikko menee sekin aika tiiviisti asialinjalla. Juuri tänään tässä ja nyt, Timo TA:n äänellä, ei mene.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Oletteko te muut arvon himadokailijat lomilla vuodenvaihteen yli, vai kuinka?

Itselläni freelancerina ei varsinaista lomaa ole, mutta duunit - ja tulevat deadlinet - sillä mallilla, että jonkinlainen pseudoloma vuodenvaihteen yli onnistunee.

Onneksi olen päässyt freelancer-oravanpyörästä pois. Olen myös särkenyt puhelimeni. Sanotaanko että marraskuu on vaikea kun pitäisi saada valmista. JKL:n "kustannustoimittajat" ovat sitä varten. Nyt laitan tuohta takan seinälle enkä rauhoitu. En silimääkää.
 

kalkkifredi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Trump 2016, IFK, Jerry Springer, Veronica
Ei mitään ylimääräisiä lomia. Perjantaina tulen tempaisemaan noin 10-11 -tuntisen työpäivän, ja seuraava viikko menee sekin aika tiiviisti asialinjalla. Juuri tänään tässä ja nyt, Timo TA:n äänellä, ei mene.

Heh, pakko oli lainata, koska Timo T.A, mainittu. siitä kunnioituksen nyökkäys ja viestin sisältöön sellainen kommunisteilta (tai afrokansalta) apinoitu -nyrkki tähän!
 

kalkkifredi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Trump 2016, IFK, Jerry Springer, Veronica
Onneksi olen päässyt freelancer-oravanpyörästä pois. Olen myös särkenyt puhelimeni. Sanotaanko että marraskuu on vaikea kun pitäisi saada valmista. JKL:n "kustannustoimittajat" ovat sitä varten. Nyt laitan tuohta takan seinälle enkä rauhoitu. En silimääkää.

Minkä alan freena toimit? Itse olen kuvittajana ja omalla natiivikielellä toimittajana ulkomaille. Näkisin free-jengin oravanpyörän jotenkin tyyliin: Muusikko/Lyriikka, Vuokratyövoima, Kuvitus, Journalismi, Konsultointi, IT, Konsultointi, jne...

Noiden välistä puuttuu helvetisti jengiä, mutta joudun listani kasaamaan omiin kokemuksiini perustuen.
 

kalkkifredi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Trump 2016, IFK, Jerry Springer, Veronica
Voi kun joku lataisi youtubeen sen Hyvät, Pahat & Rumat -pätkän, josta titaanien taisto, MattiEsko vs. Timo T.A. sai uutta tuulta purjeisiinsa.
 

kalkkifredi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Trump 2016, IFK, Jerry Springer, Veronica
Kuvitus & journalismi. Vahvat lainausmerkit ympärille. Palajon helepompaa on örmiä assioita jotka on omasta piästä.

Ok, eli ainakin melkein kollega siis - jos ei jopa täysverinen kamraadi. Paskaahan se on, mutta itselläni on ainakin selainen whatever the way, kunhan ei tarvitse luukulle steppailla -mentaaliteetti.
 

Suonikohju

Jäsen
Suosikkijoukkue
The Reds, Oulun Kärpät
Tapaninpäivää kaikille ilimansuunnasta riippumatta. Nyt on rölli niin täynnä laatikoita ja muuta hapanta. Pitäskö tuo Teacher's riipasta auki.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Ok, eli ainakin melkein kollega siis - jos ei jopa täysverinen kamraadi. Paskaahan se on, mutta itselläni on ainakin selainen whatever the way, kunhan ei tarvitse luukulle steppailla -mentaaliteetti.

Laitetaanpa tähän Pekka Siitoin & poika natsien laivaseminaarissa. Vanhassa vara parempi. Näin on marjat.

Pitäskö tuo Teacher's riipasta auki.

Pitäis.

Nyt veljet vähän herkempää. Kaiken tämän vihan keskelle mahtuu kipene rakkautta:

The Beatles - All You Need Is Love-HQ - YouTube
 

kalkkifredi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Trump 2016, IFK, Jerry Springer, Veronica
Ah, Beatles...Diggaan. Itse olen näissä musa-asioiden aspektissa enemmän ''Lennonisti'' kuin ''Maccanisti'' - vaikka jälkimmäistäkin arvostan suunnattomasti.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös