Kalsarikänniketju

• 5 310 453
  • 66 757

Numero13

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Terveppä terve kaikille. Harvemmin tulee tässä ketjussa vierailtua vaikka kalsaroitua tulee harva se viikonloppu!

Garage hard lemonadet alkaa olleen loppu joten häätynee lähtä kaupan kautta hakemaan juustosnackseja ja sixpäkki Garagea.
Jospa jaksaisi yöhön asti väijyä ja Anaheimin matsin katsoa..

Phåål

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit, Nurmijärven Kurra, HC Boners
Vaimo teki loistavaa ruokaa ja siinä tuli vähän viiniä maisteltua. Nyt olutta ja huomisen JWC:N odottelua. Life is good.

Hauptmann

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Jopa Tapioooo...

Lauloiko Ritari Ässä eli David Hasselhoff näin joskus 80-luvulla Helsingin Jäähallissa? Sitä en tiedä, mutta Jopa Tapiooo...

Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö
Jopa Tapioooo...

Lauloiko Ritari Ässä eli David Hasselhoff näin joskus 80-luvulla Helsingin Jäähallissa? Sitä en tiedä, mutta Jopa Tapiooo...
Taitaa olla arvon palstaveljen muistikuvat Juha Tapiossa. Pahoittelen, jos tuo nimi on jonkin ihmisen nimikin vallan.

Täällä joululauluja ja hiven singlemalttia, sitä varmasti halvinta laatua tietenkin.

Ja illan biisi vois olla jopa tässä: The Subs - The Fuck Song - YouTube

... voi olla että rikoin ketjun sääntöjä, mutta vitut viskaan velipojan niskaan, kun ei niistä ennenkään ole välitetty. En ole juurikaan kotonani, mutta kännissä kyllä.

Hauptmann

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Taitaa olla arvon palstaveljen muistikuvat Juha Tapiossa. Pahoittelen, jos tuo nimi on jonkin ihmisen nimikin vallan.
Isäni, jonka yksi nimi on Tapio, kävi 80-luvulla kummipoikansa kanssa kuuntelemassa David Hasselhoffia Helsingin jäähallissa. Siellä Hasselhoff kuulemma lauloi: "jopa tapioo".

Hauptmann

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Hauptmann: Voittaako narrit mestaruuden tänä keväänä?
Mieluummin voittaa mestaruuden tänä keväänä kuin ensi syksynä, koska ensi syksynä ei kai jaeta mitaleita, täh? Eli voittaa. Kiitos kysymyksestä arvon naapurin fani.

douppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Mieluummin voittaa mestaruuden tänä keväänä kuin ensi syksynä, koska ensi syksynä ei kai jaeta mitaleita, täh? Eli voittaa. Kiitos kysymyksestä arvon naapurin fani.

hehheh, syksymestaruus olis kivempi vai hä.

Kyllä se mestaruus naapuriin taitaa mennä! Mutta hei "Haupti": Ramin IFK olis aika ikävä vastustaja... vai olisko.

Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Oonko mä ainut mielestäni, jos sanon, että tuo Jussi Pajunen on hivenen outo kaveri?

Sitäpaitsi, mitä vikaa on hevosenlihalasagnessa?

Hauptmann

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
hehheh, syksymestaruus olis kivempi vai hä.

Kyllä se mestaruus naapuriin taitaa mennä! Mutta hei "Haupti": Ramin IFK olis aika ikävä vastustaja... vai olisko.
Olisihan se ifk todella ikävä vastus. Ifk:lla ei olisi pudotuspelisarjassa Jokereita vastaan muuta kuin voitettavaa. Jokereilla runkosarjan voittajana tai kakkosena ei olisi muuta kuin hävittävää. Eiköhän tässä parin kauden aikana ole jo tarpeeksi oteltu Helsingin paikallisia, kun sitä ennen paikalliskohtaamisia pleijareissa oli vain vuosina 1983 ja 2003 ties kuinka pitkään aikaan.

Hauptmann

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Millainen päivä Jääkoneenkuljettajalla on huomenna? Toivottavasti on hyvä. Minulla lienee krapulapäivä edessä, joka saattaa muuttua kännäämiseksi. Sitten joskus sunnuntaina ruvetaan miettimään töihin lähtöä.

Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Oonko mä ainut mielestäni, jos sanon, että tuo Jussi Pajunen on hivenen outo kaveri?

Sitäpaitsi, mitä vikaa on hevosenlihalasagnessa?
Hevosenlihalasagnen eteen joutunee näkemään jotakin vaivaa. Hevosen kymäsavupaistia osti joskus taannoin. Kyllä vieskeriä syö ihan mielikseen, mutta tykkään enempi porosta. Lapissa kun käy niin viimeistään kolmantena päivänä porottaa ihan perkeleesti.

Taskulamppu

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Ihan "hieman" unohtui tämä päivystysvuoro. Hengissä, noh, jonkunlaisessa hapessakin vielä ollaan.
Tää on hieno talonyhtiö, saman ikäisiä, tai muuten niin juoppoja etteivät musiikista välitä. Toki teknopaskaa joutuu joskus kuuntelemaan seinän läpi. No nyt kuitenkin soi hieman eri sävelet.

Patapakka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Ilmoittaudun mukaan näihin karkeloihin. Tässähän sitä ollaan, piiitkän työviikon jälkeen, muutama olut menny. Tekee hyvää. Ei jaksa edes aukoa päätään Lukon kannattajille. Nytkö ollaan kavereita kaikki?

Taskulamppu

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Jep jep, täällä mennään. Erinäisen rock-musiikin tahtiin. Vähän turhankin hyvin. "uniaika" meni jo aikaa sitten, mennään nyt sitten Irwininä. "Antaa mennä vaan". Tällä hetkellä ei huolen häivää, sunnuntaina niitä viimeistään on kun tätä olotilaa nautiskelee tarpeeksi.

scholl

Jäsen
Tänään voisin lähteä ulos. Olen jo itseasiassa laittautunut valmiiksi. Ei ole tullut käytyä missään sen JA-senioritapaamisen jälkeen, joka johti melkoiseen humalatilaan.

Nyt FC Bayern München-Schalke Eurosport 2:lta, samalla voisi kuunnella vähän asiaankuuluvaa musiikkia, sitten ottaa parit ja päästä Stimmungiin. En tiedä vielä tuleeko hyvä vai huono ilta, mutta jonnekin lähden, se on ihan varma.

Promillet ovat vielä about nollassa. Vain 1 olut, 1 siideri ja pikkaisen punaviiniä nautittu.

Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Kylläpä meitä nyt jänskättää. Menikö se ulos vai eikö se mennyt? Luultiinko sitä matkalla urheilijaksi?

Muuten olen sitä mieltä, että suksikaa vaikka helvettiin. Älköön kukaan ottako henkilökohtaisesti, näin tekee mieli ihmisen huutaa nyt. Kun sille sanotaan, että tarvis ottaa äitistäs nuo letkut irti kohtapuoliin, vai tuutko ite ottamaan?

Elämä on. Kunnes ei ole.

Suosikkijoukkue
Muuten olen sitä mieltä, että suksikaa vaikka helvettiin. Älköön kukaan ottako henkilökohtaisesti, näin tekee mieli ihmisen huutaa nyt. Kun sille sanotaan, että tarvis ottaa äitistäs nuo letkut irti kohtapuoliin, vai tuutko ite ottamaan?
On sellaisia ristejä joita on kovasti huono kantaa muiden puolesta. Ollaan perimmäisten kysymysten äärellä. Vaihtoehdottomuuden edessä on kumminkin siten helppoa, että muut vaihtoehdot on karsittu pois. Elikö äitisi hyvän elämän?

Pätkän verran luin taas Huovista. Kannustavaa tekstiä, suosittelen.

Kersakovi

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, AFC(NFL)
Kylläpä meitä nyt jänskättää. Menikö se ulos vai eikö se mennyt? Luultiinko sitä matkalla urheilijaksi?

Elämä on. Kunnes ei ole.

Kunnes ei ole sittenkään. Letkuja nenässä, asteita persiissä, naama ruvella ja tarina kertomatta. Tervetuloa gromma, you motherfucker.

Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
On sellaisia ristejä joita on kovasti huono kantaa muiden puolesta. Ollaan perimmäisten kysymysten äärellä. Vaihtoehdottomuuden edessä on kumminkin siten helppoa, että muut vaihtoehdot on karsittu pois. Elikö äitisi hyvän elämän?

Pätkän verran luin taas Huovista. Kannustavaa tekstiä, suosittelen.

Lukupiirini on ollut vähän köyhäehkö viime ajat, mutta Huovinen toimii aina, sevverta olen jo maailmaa nähnyt minäkin.

Kovasti paljon ainakin yritti äiti elää hyvän elämän, uskossaan, jotta Jeesus Ristus on hänet viimeisenä päivänä herättävä. Että sikäli mielellään kyllä päästäisi hänet jo maallisista kahleistansa. Mutta on se silti melko kova päätös tehtäväksi, mikä minä olen matonen sellaista sanomaan, alkaa tuntua nyt kun itse asian äärellä on.

Suosikkijoukkue
Mutta on se silti melko kova päätös tehtäväksi, mikä minä olen matonen sellaista sanomaan, alkaa tuntua nyt kun itse asian äärellä on.
Mikä tuossa kumminkaan auttaa. Elämä on kuitenkin eletty jo, eikä elämällä ole enää mitään annettavana. On enää loppulaskun aika.

Meinaan tehdä ennen vanhuudenhöppänyyttäni hoitotestamentin, jollei viikatemies korjaa jo sitä ennen. Minua ei letkuissa ja kanyyleissa ruveta roikottamaan, kyllä jämpti on näin.

Sitten kun takajalka lakkaa tyystin vispaamasta, niin ei kun jakkara alta ja morjens. Mitäpä tuota kainostelemaan. Tai jos tuo on omaisista kiinni, niin pyydän kauniisti että ottavat johdot sen suuremmin ihmettelemättä pois seinästä kun tolkku on minusta haihtunut.

Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Mikä tuossa kumminkaan auttaa. Elämä on kuitenkin eletty jo, eikä elämällä ole enää mitään annettavana. On enää loppulaskun aika...

Ei sillä, että tässä varsinaisesti olisi mitään päätettävää enää, onhan sen järki sanonut jo aikaa sitten minullekin. En ole hölömö, akateemisesti sivistynyt mies kumminkin.

Mutta se tunnepuoli, en olisi uskonut minäkään, kuinka se ottaa vallan. Yllättävän vaikeaa se on, kun ihminen tällaiseen rakoon laitetaan.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy