Kalsarikänniketju

  • 5 241 496
  • 66 676

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Toleranssi-kalsarit

Huomenna alkavat meikäläisen polttarit, jotka kestävät sunnuntaihin asti. Jotta en sammuisi jo iltapäivällä, otan tässä hieman Huttusta, Koffia ja Fernet Brancaa. Ei paha sekoitus, eihän? Musiikkina raikaa Beatles ja Abbey Road. You Never Give Me Your Money. Eikö olekin hyvä valinta?

Onneksi aamulla/keskipäivän aikoihin on ensiapuna Imigran-nenäsumute. Ei olisi kiva oksentaa kaverin uuteen Primeraan, eihän?

Pitäisikö tämän viestin olla sittenkin sekalaisten kysymysten ketjussa?
 

Hartiapankki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sport ja kaikkinainen urheilu vaasalaisittain
Jahas, voimia Bårgirille huomiseen. Omat polttarini vietettiin n. 3kk sitten, aika helpolla pääsin.

Tässä hiljakseen kiskon Koffia. Huomenna pitäisi lähteä taimenta jahtaamaan, ajattelin että jos nyt rentoutuu niin huomenna on sitten iskussa.

ps. kalja+jatkoaika+koti=mahtavaa!
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Jahas, voimia Bårgirille huomiseen...

Kiitos Hartiapankki Sinulle.

Tässä hiljakseen kiskon Koffia. Huomenna pitäisi lähteä taimenta jahtaamaan, ajattelin että jos nyt rentoutuu niin huomenna on sitten iskussa.

Kala vai sinä? Älä juo liikaa kuten minä teen juuri tällä hetkellä, jotta kykenet narraamaan tuota rasvaprosentiltaan 3:n luokkaa olevaa jaloa rasvaeväkästä - vettemme faunan perintöprinssiä. Kuin kissa se on, viihtyy hiekan päällä, on vaikeasti tavoiteltava, mutta kun se iskee, se osuu.

Lukiossa historianopettaja sai muuten penkkarilahjaksi väiskin ja kossupullon. Hän ihmetteli, kumman pitää olla illalla päässä. Viimeistään tämän anekdootin pitäisi todistaa, että olen aika päissäni.

ps. kalja+jatkoaika+koti=mahtavaa!

On.
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Huomenna alkavat meikäläisen polttarit, jotka kestävät sunnuntaihin asti.

Onnittelut sinne suuntaan ja ehkä vähän osanottoakin. Itse vältyin polttareilta tekemällä asiat väärässä järjestyksessä eli:

1. Opiskeluelämä ja jahkailu
2. Nainen ja jahkailu
3. Yhteen muuttaminen ja jahkailu
4, Jahkailu ja lapsenteko
5. Naimisiinmeno ja jahkailun loppuminen

Kaverini tuntien lienee ihan hyvä ettei polttareita ollut. Tuskin niistä hengissä olisin selvinnyt siinä porukassa.

Ai niin, kalsareista oli kyse. Olvia ja Dry Vodkaa tuossa olen koettanut saada jalostusketjussa eteenpäin. Huomenna luultavasti totean, että ehkä join, ehkä en.
 

scholl

Jäsen
Onnittelut sinne suuntaan ja ehkä vähän osanottoakin. Itse vältyin polttareilta tekemällä asiat väärässä järjestyksessä eli:

1. Opiskeluelämä ja jahkailu
2. Nainen ja jahkailu
3. Yhteen muuttaminen ja jahkailu
4, Jahkailu ja lapsenteko
5. Naimisiinmeno ja jahkailun loppuminen

Lopettakaa jahkailu ja lähtekää Onnelaan. Toivottavasti ei ole liikaa Kerava-jengiä. Toki en nyt suoraan ole sinne menossa, mutta myöhemmin option.

Heille jotka vielä jahkailevat ja jotka eivät vielä ole suoranaisesti kusessa niin sanoisin, että ainakin tällaisilla n. 34 vuotiailla on vielä todella paljon annettavaa yöelämässä. Osaaminen alkaa olla huipussaan eikä ikäkään paina vielä.

Otin shortsitissuttelut. Ei voida laskea kalsareiksi eikä känneiksi. Brunaa tuli hyvin.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Onnittelut sinne suuntaan ja ehkä vähän osanottoakin. Itse vältyin polttareilta tekemällä asiat väärässä järjestyksessä eli:

1. Opiskeluelämä ja jahkailu
2. Nainen ja jahkailu
3. Yhteen muuttaminen ja jahkailu
4, Jahkailu ja lapsenteko
5. Naimisiinmeno ja jahkailun loppuminen

Kiitos onnitteluista ja osanotosta.

Meikäläisellä on sama tilanne kohtaan 3 asti. Kersantekoon ei vielä olla ryhdytty, vaan ensin naimisiin ja sitten naimasille silleen.

Pitäisi vaan hommata isonpi känppä, jotta kätkyessä uinuva lapsoinen Homo sapiens ynnä partacollie Canis familiaris + kaksi aikuista Homo sapiensia saisivat edes hieman liikkumavaraa.
 

Jii

Jäsen
Suosikkijoukkue
musta & valkoinen
Miten helvetissä sä tiedät että polttarisi on huomenna? Ne kuuluu tulla yllätyksenä. Ei se muuten toimi.
 

pak

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaikkei se aina niin kivaa olekaan niin, SaiPa.
Uleåborgirille sanon vain sen, että ei voi erota, jollei mene naimisiin.

Siitä huolimatta onnea teille ja itse jätän kalsarit lyhyeksi, koska huomenna on 4 tuntia työpaikallaolovelvoitetta. (mahtaako olla yhdyssana?)

Edit. ei kun 5 tuntia.
 

Sir von Aulis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jääkiekko
Kaverin kans PES 5 kierroksessa, Englanti on totutun paska. Pallo boksin sisälle, tyhjä maali --->yleensä ohi/yli/veskaria kohti. Ja pari olutta kaveri toi tullessaan, niitä tässä imaillaan pois samalla. Tai pari ja pari, on sitä aika reipas annos matkassa... Palataan astialle kuhan promillet nousee.
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Pitäisi vaan hommata isonpi känppä, jotta kätkyessä uinuva lapsoinen Homo sapiens ynnä partacollie Canis familiaris + kaksi aikuista Homo sapiensia saisivat edes hieman liikkumavaraa.

Älä unta näe, ei lapsenteon jälkeen ole olemassa sellaista käsitettä kuin liikkumavara. Toinen asia, minkä voit vettä säästääksesi heittää samalla huuhtelulla alas wc-pöntöstä on käsite, josta puhutaan nimellä "oma aika". Se nimittäin katoaa käsiteavaruudestasi sillä hetkellä, kun synnytyssalissa kuuluu ilmoille se "Primal Scream".

Ei se mitään, et sinä niitä isäksi tulon jälkeen tule tarvitsemaankaan. Tämä on asia jota ei voi sanallisesti selittää, se pitää kokea.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Älä unta näe, ei lapsenteon jälkeen ole olemassa sellaista käsitettä kuin liikkumavara. Toinen asia, minkä voit vettä säästääksesi heittää samalla huuhtelulla alas wc-pöntöstä on käsite, josta puhutaan nimellä "oma aika". Se nimittäin katoaa käsiteavaruudestasi sillä hetkellä, kun synnytyssalissa kuuluu ilmoille se "Primal Scream".

Uskon tuon, lähipiirissäni - eli lähikaveripiirissäni - on raikunut Primal Scream ja kämpästä on tullut Ground Zero.

Pitää sitten kun on faija hankkia sitä ihmettelyketjussa jo kovasti mainostettua
silkkipaskapaperia, niin oman ajan määrä on suurempi.


Ei se mitään, et sinä niitä isäksi tulon jälkeen tule tarvitsemaankaan. Tämä on asia jota ei voi sanallisesti selittää, se pitää kokea.

Uskon tuon. Oma paras kaverini sai vaimonsa kanssa pojan ja en ole onnellisempaa karvanaamaa nähnyt kuin tuo paras kaveri. Kaverin sanoin: "ei sitä oo ikinä ollu nii ilonen."
 

Padis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Olen vierailemassa isäukon luona täällä Suomen Turussa. Hän päätti tehdä taktisen virheen(jonka myöhemmin huomaa) menemällä aikaisin nukkumaan. Viinakaappia on veroitettu viskin, konjakin ja strohin osalta jonnin verran:).

Turku on oikeastaan ihan kiva paikka.
 

greatLeo

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Spurs
Viinakaappia on veroitettu viskin, konjakin ja strohin osalta jonnin verran:)

Meillä on samat juomat, tosin itse olen ihan omalla baarikaapillani käynyt. Sitä se flunssa teettää. Perkele muuten, oonko tulossa keski-ikäiseksi? Oma baarikaappi, ei isukin? Kertokaa!?

Niin ja huomenna töihin. Flunssassa ei onneksi pientä darraa edes huomaa. Voisi vielä hetken pelata pokeria (eli juoda viinaa).
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Perkele muuten, oonko tulossa keski-ikäiseksi? Oma baarikaappi, ei isukin? Kertokaa!?

Niin se keski-ikä sieltä iskee kuin miljoona volttia. Ja jos ei se vielä sinua tapa, niin viimeistään sähkölasku sen tekee.

Ennemminkin kehotan nauttimaan tilanteesta, jossa sinulla on oma baarikaappi. Ajattele nyt:

-avain on sinun hallussasi, voit ottaa huikkaa aina kun haluat (tietoisesti jätän tästä keskustelusta pois vaimo-muuttujan, koska se on liian hankalasti ennustettavissa)

-saat itse päättää, mitä viinoja kaapissasi on, ei tarvitse irvistellä kaikenmaailman Amaretto di Saronnojen kanssa paitsi, jos tykkää sellaisesta.

-jos joku on käynyt luvatta baarikaapilla, se olet todennäköisimmin sinä itse, jolloin suurempaa vahinkoa ei ole tapahtunut.

-voit nostalgiamielessä elää nuoruuttasi uudelleen ja mennä salaa baarikaapille (niinhän sinä luultavasti muutenkin tekisit) kun muut eivät huomaa.

Kyllä näillä syillä on jo syytä olla ylpeä omasta baarikaapista, ainakin minun mielestäni.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Meillä on samat juomat, tosin itse olen ihan omalla baarikaapillani käynyt. Sitä se flunssa teettää. Perkele muuten, oonko tulossa keski-ikäiseksi? Oma baarikaappi, ei isukin? Kertokaa!?

Vielä kun baarikaappi on jääkaappi, asia on miten kuten hallinnassa.

Mutta että ihan das ding an sich baarikaappi. Huolestuttavaa. Tyhjennä välittömästi itse tai kavereittesi kanssa tuo kehittyneen baarikaapin sisältö ja siirry takaisin jääkaappisäilytykseen.

Jos et tee sitä, sinun pitää hankkia pian kuorintavoidetta, herra jumala!
 

Padis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
- Baarikaappia voi kasvattaa/jalostaa juurikin kuten itse haluaa.

- Baarikaappi saa Mervin näyttämään Pamelalta.

- Baarikaappi (täysi) on muutenkin ihan kivan näköinen.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Hehee, tuo oli kyllä hyvä heitto. Minun taloudessani (=vaimoni päätäntävallassa) toimii kyllä paremmin baarikaappi olohuoneessa a priori, josta ikäänkuin a posteriori seuraa, että sitä on ajoittain tyhjennettävä.

Toivottavasti saat siitä tehtyä vaimostasi huolimatta baarikaapin de facto eikä pelkästään de jure.
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Toivottavasti saat siitä tehtyä vaimostasi huolimatta baarikaapin de facto eikä pelkästään de jure.

Tämänhetkisessä olotilassani voisin soveltaen käyttää kartesiolaista päättelyä jonka perusteella totean, että olen humalassa, olen siis olemassa.

Toisaalta Platonilaisessa katsannossa myös baarikaapin idea on olemassa, joten tarvitaan Wittgensteinilaista pohdintaa sen selvittämiseen, onko meillä kielellisiä keinoja käsitellä koko baarikaappia.

Itse olisin taipuvainen Kantin kategorisen imperatiivin suuntaan, joka kertoo meille, että jos baarikaappi on olemassa, niin se on tyhjennettävä.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Tämänhetkisessä olotilassani voisin soveltaen käyttää kartesiolaista päättelyä jonka perusteella totean, että olen humalassa, olen siis olemassa.

Toisaalta Platonilaisessa katsannossa myös baarikaapin idea on olemassa, joten tarvitaan Wittgensteinilaista pohdintaa sen selvittämiseen, onko meillä kielellisiä keinoja käsitellä koko baarikaappia.

Itse olisin taipuvainen Kantin kategorisen imperatiivin suuntaan, joka kertoo meille, että jos baarikaappi on olemassa, niin se on tyhjennettävä.

Minä taas käytän castrolaista oppia, jonka mukaan kansallistan jää/baarikaapin sisällön, oli alkuperä sitten muijan ostama tai minun.

Ihan sama tuleeko maihinnousu Liminganlahdelle vai ei, itse olen kuitenkin Kuusamossa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös