Kalsarikänniketju

  • 5 241 467
  • 66 676

Ck

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Toronto Maple Leafs, NHL suomalaiset
Kalsarit ja känni. Tänään (kin). Leppoisaa kalsarikänneilyä palstaveljille.
 

ELaine

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
linkittäkääs juoppolallit jotain hyvää marssimusiikkia tänne kun toi akkakin nukahti...

mikäs se oli se marssi pelsun voiton jälkee? jossain saksalaisen futisjoukkueen peleissäki?
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö
linkittäkääs juoppolallit jotain hyvää marssimusiikkia tänne kun toi akkakin nukahti...
Teen teidän parisuhteellenne palveluksen, kun voit laulaa tätä isoon ääneen kuullessasi ja akka arvostaa varmasti: Danzig-Mother - YouTube

Olen vähin kalsarein liikkeellä, kun tuli käväistyä illassa. Hähähä. Puritanisteja ei ole enää, joten siinä teille maailmanloppua. Homot. Mayat.
 

ELaine

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Kiitos linkistä, nimittäin muijalta. On kuulemma biisissä jotain herkkää, jota en toki voi kiistää. Nyt aukes viimenen Tapio, ku toi akkaki lähti vaihtamaa vanhusten vaippoja. Mites toi Alko on auki? Onks tänää viimenen päivä ennen torstaita(huh)!
 

Hauptmann

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Keksin tuossa kello 6.10 ottaa pienet hörpyt viskiä. Nyt on 0,35 litran pullo mennyt.

Nykyään, kun on noita lomapäiviä jäljellä ja töissäkin ollessani, niin tulee pelattua tuota World of Tanks -peliä. Se on vaan jotenkin maaginen tunne, kun sinä tuhoat 8-11 vihollisen 15 tankista. On jäänyt vähän Jatkoaikakin väliin viime aikoina. Nyt tuli äskeisen taistelun jälkeen otettua hörpyt viskiä voiton kunniaksi. Tuhosin 10/15 vihollisen vaunua ja sen lisäksi valtasin ihan sairaan hitaalla vaunulla vihollisen tukikohdan, kun vihollisella oli vielä kolme vaunua jäljellä. Minun joukkuetoverilla oli BT-2, joka on hirveän nopea, joten osat meni väärin päin, mutta voitto tuli, joka on pääasia.

Unirytmi on ihan sekaisin. Unet jää väliin ja tulee nukuttua ihmeellisinä kellonaikoina. Eilen tuli nukuttua 13.30-20.30.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Mä olen neidin luona täällä Konalassa ja se lähti töihin seitsemäksi. Nyt pari drinkkiä ja yksi lonkero jo nautittuna. Tää on suht harvinaista tähän aikaan mutta what a fuck...mitäs siitä. Mulla aika kuluu katsoessa Residen Evilejä läpi.
 

Hauptmann

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Mä olen neidin luona täällä Konalassa ja se lähti töihin seitsemäksi. Nyt pari drinkkiä ja yksi lonkero jo nautittuna. Tää on suht harvinaista tähän aikaan mutta what a fuck...mitäs siitä. Mulla aika kuluu katsoessa Residen Evilejä läpi.
Varusteleka on auki 10-18. Sieltä löytyisi todella paljon armeija-aiheista tavaraa. Varusteleka - Armeijatavaran erikoisliike

Lisäksi hyvällä tuurilla voit löytää ruokapaikan. Tosin se ruokapaikka, minkä kaverin kanssa löysin viime kesänä, ei täyttänyt odotuksia. Tuskin on edes auki viikonloppuisin.

Kehä I:en toiselta puolen, ihan läheltä Konalaa löytyy myös kilpi-/kyltti-liike. Kaveri osti sieltä kesällä "Varo koiraa" -kyltin. Vielä kun löytäisin liikkeen osoitteen jostain, jos se on auki lauantaisin. Konala on tuttu jossain määrin, vaikka olenkin porvoolainen.
 
Viimeksi muokattu:

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Varusteleka, epämääräinen ruokapaikka ja kilpikauppa. Ei tässä auta kuin vetää vaatteet päälle ja lähteä ostoksille.

EDIT. Alko aukeaa kohta. Mää meenkin sinne.
 

El Lude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kvanttimobikki kolmessa eri ulottuvuudessa
Ylös!
Hey Amigo!
Paska vuosi - kaikilla mittareilla, mutta vittukos siitä! Aina voi juoda viinaa. Aina! No, minä juon - tässä ja nyt. Onko täällä muita kalsaroivia et känni lomalaisia?
Voikka ja huikka vaan!
 

El Lude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kvanttimobikki kolmessa eri ulottuvuudessa
Jatketaan synkkää yksinpuhelua tyyliin Olavi Paavilainen. Jatkan tutustumista erilaisiin etyylialkomahooleihin.
 

Infamous

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Penguins, Steelers
Mitä parhain ilta kalsaroinnille! Aika ottaa se viimeinen hermolepo ennen joulun pyhiä sekä (pthyi) siivoussunnuntaita. Keisarilla ja Bunnahabhainilla mennään.
 

Winston Wolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Boston Bruins
about kuudelta olis herätys, koska juna lähtee kahdeksalta. Toinen vaihtoehto on se että pakkaan nyt repun valmiiksi, ja lähden sen jälkeen baariin. Eli en nuku ollenkaan vaan samoilla silmillä junaan ja sukulaisiin Joulun viettoon. Hmmm..
 

El Lude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kvanttimobikki kolmessa eri ulottuvuudessa
Puhtaat kalsarit jalassa ja kohti seitiohuita joulukännösiä. Mitäs tälle ketjulle on tapahtunut? Kantapeikot ovat näemmä liittyneet AA-kerhoon tyyllin Jere3, Känni(mieli)kuvitushahmo ja useat muut... Vai?
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Joulupukkina tuli taas päivä touhuttua. Voi olla, että nukkumatti noutaa ennenkuin menee edes kännin puolelle. Hyvä niin.
 

douppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Greetings from south... täällä ollaan :) Tosin kalsareiden päällä on verskat, käyxe?

Hitto kun saatais kunnon pitkät kalsarit meidän uudeks koutsiks, ni menis siinä monen IFK-fanin kalsarit vaihtoon kertaheitolla!!!
 

Suonikohju

Jäsen
Suosikkijoukkue
The Reds, Oulun Kärpät
Kaikki käy. Ottakaa vaan. Sen sydän on kuitenki kytketty johonki torpeedoon. Jos sopan viivelähtö lyödään pitkiin kalsareihin, niin siitä tulee sotkua. Ja sitä paskaa ei syö kukaan, no hard feenix.
 

fiftyeight

Jäsen
Suosikkijoukkue
Iddrott Förskott Puukädet
Greetings from south... täällä ollaan :) Tosin kalsareiden päällä on verskat, käyxe?

Hitto kun saatais kunnon pitkät kalsarit meidän uudeks koutsiks, ni menis siinä monen IFK-fanin kalsarit vaihtoon kertaheitolla!!!

Sattumoisin on tämä nykyinen kämppä niin helevatan kylmä että pakko on pitää verkkarihousut ja -takki päällä että pystyy yön nukkumaan. Exä neuvoi, että laita viltti päälle vielä peiton päälle. Itse olen tässä rakennellut semmoista sisäistä vilttiä.
 

scholl

Jäsen
Sattumoisin on tämä nykyinen kämppä niin helevatan kylmä että pakko on pitää verkkarihousut ja -takki päällä että pystyy yön nukkumaan. Exä neuvoi, että laita viltti päälle vielä peiton päälle. Itse olen tässä rakennellut semmoista sisäistä vilttiä.

sun kannattaa hankkia sellainen irrallinen lämmitin. Mulla oli muutamana talvena yksi huone jostain syystä kylmä ennenkuin taloyhtiö sai sen lämmityksen fiksattua. Yli 100v talo falskasi ja siitä patterista ei höbissyt tarpeeksi niin ostin sellaisen irrallisen sähkölämmittimen. Pidin sitä aina välillä päällä, jos tuntui, että se huone oli kylmänoloinen.

Niitä myydään kaikissa rautakaupoissa.
 

scholl

Jäsen
Nyt kun on treenattu ja syöty niin lähen Kämpin baariin. En tiedä onks tänään missään mitään, mut vois dokata. En ehtinyt ottaa tässä kuin 1,33 litraa olutta lähtömeiningeissä.
 
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Nyt kun on treenattu ja syöty niin lähen Kämpin baariin. En tiedä onks tänään missään mitään, mut vois dokata. En ehtinyt ottaa tässä kuin 1,33 litraa olutta lähtömeiningeissä.

Kai otit sentään jotain laadukasta saksalaista olutta, etkä mitään Lapin kultaa!?

Itsehän nautin parhaillaan Karjala kolmosta, enkä mitään rahvaitten Karhua.
 

Taskulamppu

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Mitä mitä mitä? Melkein vuorokausi hiljaista, täällä mennään. Kylille ei jaksa (tosin ei nyt varaakaan.). Rokki soi, ja muutenkin mukavaa.
 

rosba70150

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Kylillä kävin, tosin pahempia kännejä en vetäny koska meinas tulla kurat housuun kesken kaljan. Nyt tartteisinkin neuvoja armon palstatoverit. Miten saa paskataudin kuriin? Toimiiko viski? Imodiumia en suostu syömään, koska en halua synnyttää sitä keilapalloa persereiän kautta maanantaina.
 

scholl

Jäsen
Tulin hiihtämästä ja korkkasin Desperadosin. Tästä tämä lähtee. En tiedä lähdenkö tänään baariin vai hengaanko vain himassa ja kuuntelen saksalaista musiikkia sekä katson televisiota. Btw, to oli joka paikassa hiljaista, mutta oli hyvä porukka niin se oli ihan jees. Kallessa oli Zürichistä kotoisin oleva chigu myymässä. Se oli sellainen joku vodka- tai gin-baari jossain alakerran sokkelossa. En muista enää mitä siinä myytiin, mutta anyway, mimmi oli Zürichistä, joten siellä sai puhua saksaa. Ja röökikopissa oli kaksi jäbää Grazista, niiden kanssa juttelin Schwarzeneggeristä. Hitto kun en kysynyt, että käykö ne Thalerseellä. Anyway, se oli ihan jees toi torstai, mutta siinä mielessä se paikka on perseestä, että se meni 2.30 jo kiinni. Ei siellä ehtinyt olla kuin 2½h. Ja osa lähtee varmaan jo 1 jälkeen pois. Mitä järkeä lähteä aikaisin pois, jos menee yökerhoon? Mä voin olla vaikka kuuteen tai kahdeksaan, no problem. Jos mennään niin silloin mennään. Aiemmin olen kyllä vihannut Kallea, kun siellä on sellainen tungos ja pääasiassa demareita, joilla on huonolaatuiset paidat ja ylänappi kiinni ja mimmit ovat vähän sellaisia rupsahtaneita, mutta nyt se oli jees, kun jengiä oli niin vähän, ettei tullut mitään tönimistä, vaan pystyi vetämään keittoa rauhassa.

Annoin muuten ulkomailla asuvalle kaverilleni panopäiväkirjan. Siis sellainen kirja on olemassa, johon voi merkata tarkasti panonsa. Se on huvittavaa siinä mielessä, että olen ollut siinä käsityksessä, että hän puhuu koko ajan samasta naisesta, mutta hänellä on siis 2 connectionia naisiin, joilla on sama etunimi. Toinen on tyttöystävä ja toinen on huora. Siis molemmilla sama nimi ja se joka on kuulemma niin uskomaton, ettei kukaan varmaan hänen tuntemistaan ole sellaista nainut, on se huora. No oli miten oli, nyt voi merkata ylös ne keikat niiden naisten ja muiden kanssa niin ei tarvitse soitella aamukuudelta kavereilleen kertoakseen, mitä nyt on tapahtunut ;)

Nyt alan kiskoa!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös