Tulin hiihtämästä ja korkkasin Desperadosin. Tästä tämä lähtee. En tiedä lähdenkö tänään baariin vai hengaanko vain himassa ja kuuntelen saksalaista musiikkia sekä katson televisiota. Btw, to oli joka paikassa hiljaista, mutta oli hyvä porukka niin se oli ihan jees. Kallessa oli Zürichistä kotoisin oleva chigu myymässä. Se oli sellainen joku vodka- tai gin-baari jossain alakerran sokkelossa. En muista enää mitä siinä myytiin, mutta anyway, mimmi oli Zürichistä, joten siellä sai puhua saksaa. Ja röökikopissa oli kaksi jäbää Grazista, niiden kanssa juttelin Schwarzeneggeristä. Hitto kun en kysynyt, että käykö ne Thalerseellä. Anyway, se oli ihan jees toi torstai, mutta siinä mielessä se paikka on perseestä, että se meni 2.30 jo kiinni. Ei siellä ehtinyt olla kuin 2½h. Ja osa lähtee varmaan jo 1 jälkeen pois. Mitä järkeä lähteä aikaisin pois, jos menee yökerhoon? Mä voin olla vaikka kuuteen tai kahdeksaan, no problem. Jos mennään niin silloin mennään. Aiemmin olen kyllä vihannut Kallea, kun siellä on sellainen tungos ja pääasiassa demareita, joilla on huonolaatuiset paidat ja ylänappi kiinni ja mimmit ovat vähän sellaisia rupsahtaneita, mutta nyt se oli jees, kun jengiä oli niin vähän, ettei tullut mitään tönimistä, vaan pystyi vetämään keittoa rauhassa.
Annoin muuten ulkomailla asuvalle kaverilleni panopäiväkirjan. Siis sellainen kirja on olemassa, johon voi merkata tarkasti panonsa. Se on huvittavaa siinä mielessä, että olen ollut siinä käsityksessä, että hän puhuu koko ajan samasta naisesta, mutta hänellä on siis 2 connectionia naisiin, joilla on sama etunimi. Toinen on tyttöystävä ja toinen on huora. Siis molemmilla sama nimi ja se joka on kuulemma niin uskomaton, ettei kukaan varmaan hänen tuntemistaan ole sellaista nainut, on se huora. No oli miten oli, nyt voi merkata ylös ne keikat niiden naisten ja muiden kanssa niin ei tarvitse soitella aamukuudelta kavereilleen kertoakseen, mitä nyt on tapahtunut ;)
Nyt alan kiskoa!