Lidlistä löytyy myös erittäin hyvän makuinen lager eli
Perlenbacher. Ja absoluuttinen totuushan on että olut maistuu paremmalta pitkäkaulaisesta pullosta.
Ja ei kai nyt kukaan muutenkaan juo olutta suoraan tölkistä jos ei ole pakko. Bulkkioluenkin kun kaataa Iittalan tuoppiin niin maistuu tuhat kertaa paremmalta.
Mä en juo Iittalan tuopista mitään. En usko, että suomalaiset osaisivat olutlaseja tehdä, kun eivät osaa olutpullojakaan tai oluttakaan tehdä. Sen lisäksi Suomessa lähes joka ravintolassa ja baarissa tarjotaan oluet vääränlaisista laseista. Olut ja Suomi eivät sovi yhteen. Joo, Perlenbacheria olen ostanut joskus. Se myytiin aluksi nimellä Bergadler. Näppärää se, että se korkki on kierteellä ainakin joskus ollut. Huonoa se, että ainakin yhdessä vaiheessa eivät suostuneet myymään niitä irrallaan, koska mukamas yksittäisissä pulloissa ei ollut viivakoodia.
Mitä tulee sitten suoraan tölkistä juomiseen niin se riippuu locationista. Jos on esim. asunnon ulkopuolella niin kyllä.
edit. tuli muuten lisäkysymys: mitä mieltä ootte oluesta muovipullossa?
Aikanaan jo join niin NHL-matseissa ja kyllä se parempi on kuin lötrötuopit Suomessa peleissä. Sittemmin Ruotsissa mm. kun oli Tall Ship Race niin rannassa oli paljon terdejä, joihin mm. Spendrups oli tehnyt olutta muovipulloihin. Se oli ihan jees myös, vaikka ajatus onkin omituinen. Saksassa sitten olen joskus ostanut Lidlistä Tuborgia muovipullossa. Sehän oli punavihreä hallitus, jonka aikana tölkit lähes kiellettiin Saksassa, kun keksittiin 25c pantti, muttei ollut palautusjärjestelmää. Niinpä sinne tuli myyntiin olutta muovipullossa. Jos ne juo saman tien kuten join hotellihuoneessa niin ei se muovipullo niin paha juttu ollut. Outo ajatus, mutta toimi käytännössä