Kalsarikänniketju

  • 5 229 150
  • 66 666

Jannacci

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Täällä taas. Nyt ryypiskelen Sandels-olutta. Eräs etiopialainen työkaverini käyttää tästä juomasta nimitystä Sandaalikalja. Häntä muuten kutsutaan Homer Simpsoniksi, koska ruokahalu on yhtä hyvä ja ulkonäkö lähes vastaava. Viikon päästä tähän aikaan mä olen taas juovuksissa, mutta duunipaikan pikkujoulujuhlissa. Voi kumpa Homer tulis sinne.
 
Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö
Pakko tosin tunnustaa, että luulin sanan olevan puhtaasti kainuulainen mutta ilmeisesti näin ei olekaan.
No ei sitten lainkaan. Ehken eniten merellisen Pohjanmaan ja Koillismaan yhteisiä.
No jäähän meille vielä ainakin pahki
Ihan en ole varma niistä muista, mutta pahki ei ole nälkämaata nähnytkään. Tarkkana siellä. voi olla, että menin miinaan.

Kaveri kävi saunassa. On saunottu, on painittu. Kyllä tämä tästä vielä, sillä juotavaa riittää.
 
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Jos viisitoistavuotiasta sais. Vintage portin perskeet pyyhkäisty siis pois vahvuudesta. Tai mikä lie 20 yrs tawny.
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Sanovat tuolla nelosen ohjelmatiedoissa, että seuraavaksi tulee "Näyttelijätähti Ethan Hawken omaelämäkerrallisesta romaanistaan ohjaama rakkausdraama..." Olen melko varma, että tuota reikää sivistyksessäni ei ole tarpeen paikata.

Karhua juon. Kotiuduin vastikään hallilta. Pelaamasta.
 

sonnychiba

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Oluttölkki avattu ja sauna lämpeemäs. Pari vapaapäivää edessä niin voi huomisen uhrata krapulalle. Pitäskö sitteki lähtee baarii tänää...
 

sonnychiba

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Nyt ammutaa kovilla. Dry vodka. Spotify on muute helvetin hyvä keksintö. Onks seki ruottalainen keksintö? No, Dry Vodka o ainaki varustettu joutsenmerkillä...
 

rosba70150

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
4h päästä pitäisi herätä duuniin, mutta Russian Standard ja PS3 sai mut koukutettua. Onneks huomenna alkaa viikonloppu
 

pikkusikaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kapteenit tanskalaisen taxin takapenkillä
Sauna lämpeemässä. Olut on avattu ja glögiä ostettu kaupasta, mausteeksi 80% Viru Valgea. Ovatko muut jo avanneet glögikauden tämän joulun osalta?
 
Viimeksi muokattu:

Humpauttaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Sauna täälläkin kohta lämmin. Ei lökiä, mutta ööliä. Aika hiljaista ketjussa, onko kaikki raitistuneet vai löytäneet kämppänsä oven? Vai onko liian aikaista, vakionaamaat päikkäreillä vielä?
 

Orlando

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Aika hiljaista ketjussa, onko kaikki raitistuneet vai löytäneet kämppänsä oven?

Pelkkä "raitistunut"-sana kuulostaa niin vihreältä, että semmoseen en ala. Joka perjantai-ilta koostuu lätkästä (joko tv:stä tai paikanpäältä), saunasta ja netissä surffailusta. Tähän nyt vain kuuluu luonnollisena osana tuo maukas mallasjuoma.

Nyt sihahti Marsalkan luomuvehnä, joka muuten kuulostaa myös aika vihreältä, mutta tölkki on sentään valkoinen.
 

Remy Martin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Lasketaanko kalsarikännäilyksi ettää ottaa viiniä ja skypettään puolison kanssa? Ainakin housut on pois vaikkei tarkoitus kauheita jurrejaa ole vetääkkään, yksi pullo riittää.
 
Tulin vilkaisemaan, että mitäs ne juopot täällä tänään touhuaa. Sitten vasta tajusin, että oho, jalassa on pelkät kalsarit ja kädessä lasi skottiviskiä. Hupsista. Kuulokkeissa soi Harri Marstion youtube-laulelut. Hieno mies, sano.
 

Humpauttaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Kävin saunassa kera lonkeron ja löylyjen välissä 2 min jäähy parvekkeella katsellen Helsingin menoa. Nyt otin kuulokkeet ja luukutan mussiikkia juutuupista.
 

pikkusikaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kapteenit tanskalaisen taxin takapenkillä
Tästä se taas lähtee! Kohta täytyy kyllä laittaa jo housuja jalkaan ja rämpiä hallille. Lockella on tänään vapaapäivä, varmaan kirjoittaa tähän ketjuun viiden jälkeen kalsarit jalassa ja vodkapullo kourassa.
 

scholl

Jäsen
Tää on kuin kaatopaikka tää pöytä. Kerääntynyt pitkän aikaa hirveä määrä kuitteja, avattua ja avaamatonta postia jne. sälää. Avasin tossa Bacardi Razzin, teen muutaman drinkin ja selvittelen papereita. Urpoa touhua, mutta pakko kai joskus tehdä.

Menin antamaan saakeli yhdelle futismimmille numeron niin se urpo soittelee mulle. Millä hemmetin vuosisadalla se elää. Jos mä lähetän txt niin miks vittu se soittelee. Mulla meni vähän aikaa ennen kuin opin kuinka Lumian saa äänettömälle. Ärsyttävää olla koko ajan hollilla hylkäämässä puheluita. Muutenkin spedeä touhua. Ilmoitti ettei ole tänään Helsingissä, sitten kysyi tulenko minä jonnekin hevon vittuun ja sitten ehdotti, että hän tulee tänne. No miksi hän tulisi, jos ei ole tänään Stadissa. Vittu kyllä mä voin yksinkin käydä vetää keittoa, en tartte mitään opaskoiraa. Sitten hän ilmoitti vielä, ettei vedä juurikaan keittoa. Mikä nainen se sellainen on, joka ei juurikaan keitota.

Joo no kai tästä vielä hyvä tulee, kun saan vähän järjesteltyä. Bayern voitti jo 5-0, joten hyvät ainekset ovat ilmassa. Tosin se vituttaa, että EuroSport2:n eläkeläistony sanoo koko ajan wokhe. No sitten kun Englanti saadaan ulos EU:sta ja kaikki puhuvat saksaa niin tollaista vittuilua ei enää kuulu. Ne pysyy silloin saarellaan tai matkustaa Thaimaaseen, mutta Bundesliga-matsia eivät pilaa.
 

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
No nielaise nyt, ei se kauaa polttele nielua.

Niin ja voisitteko moderaattorit antaa kirjoitusoikeudet takaisin sille Noosebleedille. On se ikävää, että joutuu yksin palaamaan ketjuun, liiaksi viimeisen vuoden aikana raitistuneena ja tipattoman tammikuun juuri viettäneenä, ja se yksi nimeltä mainittu kaveri viettää aikaansa jossakin baaria muistuttavassa paikassa.
 

scholl

Jäsen
kenkälaatikot pelastivat päivän. Oon ostanut viime aikoina taas varmaan 10 kengät ja pöydän alla olleet laatikot pelastivat. Lapioin eri kategorioihin kamat osaan niistä ja sain siistittyä mestat. Oon vetänyt Bacardi Razzia huolella, vetäny vähän lisää safkaa (italialaiset lihapullat pastan kera) sekä luonnollisesti Paulaneria sekä punaviiniä. En oo ihan iskussa vielä, mutta kohta silitän paidan, ajan parran, käyn suihkussa, pukeudun, otan muutaman tiukan ja kuuntelen Stern des Südens ja Udo Jürgensiä. Sitten lähden kaupungille.
 

scholl

Jäsen
Yks mallimimmi yritti äsken kiristää mua. Sönkötti jotain, että hän on se ja se ja pitäisi muka pokkuroida ja tarjota jotain. Siis oikeasti, WTF, mä en vittu ala pelleilyjä kuuntelemaan. Meistä kahdesta ilo on kuitenkin hänen puolellaan kun mulle juttelee. Mulle ei mallit merkkaa mitään. Jos niillä on jotain kontribuutiota tarjottavana niin ok, mutta se ei ole mikään meriitti, että joku on malli tai joku tunnettu malli. Mitä helvetin väliä. Jos mä haluan niin mä pystyn järjestää connectionit niin että mä tutustun kehen vaan, jopa Berlusconiin, joten mitä vittua joku tyyppi selittää mulle tollaista. Olennaista sisältö ja asia, eikä mikään sönkötys mitä hän muka on. Mä oon ollut niin monessa launchtilaisuudessa missä kaikki naiset on jotain malleja niin mitä hemmetin erikoista siinä on. Joku ihan perusjamppa tollainen muija, tuskin edes kauppakorkeakoulussa ikinä vieraillutkaan. Koht on pakko lähteä dokaamaan. Ei jaksa mitään tollaista meininkiä.
 

Yuppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team, Україна
Muija on pikkujouluissa. No, määpäs juan ittetehtyä kotiviiniä, mistä irtoo varmaan aika mukavat ripulit sitten aamusalla. Toivottavasti ei jo yöaikaan ja toivottavasti pönttöön jos tulee kumminkin. Ensi viikolla seuraakin sitten omat pikkujoulut ja tapahtumapaikkana oknkin eksoottisesti ruotsinlaiva!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös