Tää on kuin kaatopaikka tää pöytä. Kerääntynyt pitkän aikaa hirveä määrä kuitteja, avattua ja avaamatonta postia jne. sälää. Avasin tossa Bacardi Razzin, teen muutaman drinkin ja selvittelen papereita. Urpoa touhua, mutta pakko kai joskus tehdä.
Menin antamaan saakeli yhdelle futismimmille numeron niin se urpo soittelee mulle. Millä hemmetin vuosisadalla se elää. Jos mä lähetän txt niin miks vittu se soittelee. Mulla meni vähän aikaa ennen kuin opin kuinka Lumian saa äänettömälle. Ärsyttävää olla koko ajan hollilla hylkäämässä puheluita. Muutenkin spedeä touhua. Ilmoitti ettei ole tänään Helsingissä, sitten kysyi tulenko minä jonnekin hevon vittuun ja sitten ehdotti, että hän tulee tänne. No miksi hän tulisi, jos ei ole tänään Stadissa. Vittu kyllä mä voin yksinkin käydä vetää keittoa, en tartte mitään opaskoiraa. Sitten hän ilmoitti vielä, ettei vedä juurikaan keittoa. Mikä nainen se sellainen on, joka ei juurikaan keitota.
Joo no kai tästä vielä hyvä tulee, kun saan vähän järjesteltyä. Bayern voitti jo 5-0, joten hyvät ainekset ovat ilmassa. Tosin se vituttaa, että EuroSport2:n eläkeläistony sanoo koko ajan wokhe. No sitten kun Englanti saadaan ulos EU:sta ja kaikki puhuvat saksaa niin tollaista vittuilua ei enää kuulu. Ne pysyy silloin saarellaan tai matkustaa Thaimaaseen, mutta Bundesliga-matsia eivät pilaa.