Kalsarikänniketju

  • 5 221 515
  • 66 665

Suonikohju

Jäsen
Suosikkijoukkue
The Reds, Oulun Kärpät
Huh hah hei.

Katsoin ohjelman missä oli hedelmälepakon luuranko. Ensin mietin että sehän on elukka ja niinhän se onkoin. Perkele vetää verran albatrosille tuolle viheriöiden viitapirulle. Leijuu ilmassa. Siipien kärkiväli 1,5 metriä.

Tässä aamutuimaan aattelin kun kattelin tilhiä, että ei se hedelmälepakko nuita syö, perskele.
 

Taskulamppu

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Here I come again. Syyt sitten vitutusketjun puolessa. Tänään maistuu. Muita kalsarimiehiä liikenteessä.

Mitäköhän sitä sitten kuuntelisi. Juice on ihan kova sana.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Here I come again. Syyt sitten vitutusketjun puolessa. Tänään maistuu. Muita kalsarimiehiä liikenteessä.

Ilmoittaudun. Juuri pistin muutaman tölkin Sakua kylmään. Ja mietin pitäisikö käydä Siwasta hakemassa purtavaa juoman kyytipojaksi.
 

Taskulamppu

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP

Taskulamppu

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Rai rai. Muut kalsarimiehet alkavat nousta(?), jos alkavat.
 

Red Machine

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Koska jokaviikkoinen pokeri-ilta peruuntui aivan viime metreillä, päätin kiskaista kostoksi pari viskiä tavallista enemmän. No sehän johti siihen että pitää myös tietysti maistella hyviä oluita. Huomenna duuniin tottakai mutta menen kun menen. Eli joskus puolenpäivän jälkeen.

Vitutusketjuun en jaksa skriivata mitään koska nykyHIFK-fanina sinne pitäisi perustaa oma hotelli. Siispä laitan tänne: Ardbeg perkele pääsi loppumaan! Käsitättekö?! Tämä on kriisi. HIFK:n nykytilanne ei ole mitään verrattuna tähän järkyttävään toimintaan HC Red Machinessa. Miten UTJ voi olla niin typerä että jättää yhden illan tärkeimmistä pelipaikoista huomioimatta? Sitä ei korvata millään Yamazakilla, sitä ei korvata millään Laphroaigilla. Vitun tunari. Kenkää.

Alice In Chains - Frogs - YouTube

linkki vie youtuben vitutuksen laannuttamiskeinoon.
 

Taskulamppu

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Joo tuli kelattua varmaan koko 90-luvun urheilusuoritukset tuosta Youtubesta. Hienoja hetkiä. Sitten kai se on taas rockia ruutuun.
 

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
Meinasin, että pitäiskö, mutta myöhäistä jo.
 

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Myöhäistä jo tosiaan.

Vapaapäivä perjantaina tietää hyvää oloa kolmeksi päiväksi, ja vastavuoroisesti sitten vapinaa viideksi niitä seuraaviksi.
 

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
Vapaapäivä perjantaina tietää hyvää oloa kolmeksi päiväksi, ja vastavuoroisesti sitten vapinaa viideksi niitä seuraaviksi.


Jaa-a, sulla alkoi viikonloppu vasta tänään. Mulla on menossa empiirinen tutkimus siitä, että miten ihmismieli reagoi tilanteeseen, kun viikonlopun aloittaa paljon aikaisemmin.
 

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Jaa-a, sulla alkoi viikonloppu vasta tänään. Mulla on menossa empiirinen tutkimus siitä, että miten ihmismieli reagoi tilanteeseen, kun viikonlopun aloittaa paljon aikaisemmin.

Toisaalta aloitin viikonloppuni noin parin viikon selväilyn jälkeen. Odotan siis mielenkiinnolla maanantaina koittavaa arkea. Toisaalta lauantaina on työpaikan saunailta, joten maanantaina vapiseva olemus on luvan kanssa hankittu.
 

Hauptmann

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Empiirinen laskuhumala on juuri nyt menossa. Olutta tuli juotua 5 ja Tullamore Dew-viskiä melkein puoli pulloa. Sitten tuli stoppi.

Pokerissa olen voitolla parikymmentä euroa ja ainoassa jäljellä olevassa turnauksessa olen TOP3.

Saa nähdä, että miten ilta tästä etenee. Todennäköinen vaihtoehto on sammuminen seuraavan kahden tunnin aikana.
 

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Oletko ollut sairaalassa, vai mikä nyt noin?

En sairaalassa. Olin äidin luona viikonlopun.

Äiti on omituinen asia ihmiselle. Se ostaa ne saunaoluet, tekee ruoat ja ei edes naura lapsensa ulkonäolle, mutta ei sen seurassa voi juoda alkoholia, kuin juhannuksena.



Pelko lienee oikeampi sana?

Olen liian monta maanantaita jo pelännyt. Nykyään olen onnistunut kääntämään tuon tunteen mielenkiinnoksi.

Maanantaina palaa Afrikan-matkaltaan maailman pahin moralisti töihin. Pääsi perkele niistä pigmenttihäiriöisistä kärpäsen läpsijöistä ja heti aamulla kohtaa vitivalkoisen itsensä läpsijän.
 

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
No, jokainen tekee mitä täytyy viikkorahojensa eteen. Peace änd lööv.

Ja sitten vasta ihmetellään kun kerron, että äiti asuu kahden kilometrin päässä...

Tosin asiaan liittyi myös eräs parivuotias lapsi, ei omani, mutta omaiseni.

Nyt on sauna poltettu, miestissit heiluu ja tukka on lyhyt.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös