Kalsarikänniketju

  • 5 245 252
  • 66 698
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
"KERRAN MUISTAN TIETÄNEENI KAIKEN IKUISUUDESTA, KERRAN OSANNEENI KAIKEN TAIVAANMEKANIIKASTA."
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Tämän ketjun 49881. viesti voidaan tulkita epäpätevän vähemmistövaltuutetun toimistossa vihapuheeksi eli AJATUSRIKOKSEKSI:
Vihapuhetta? SinäTuubassa.
 

Reverent

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Sinulle suosittelen annoksen kymmenkertaistamista, saattaa mieli leppyä.

Häh? En ole mielestäni mitenkään kiihtyneessä mielentilassa. Harmittelen vaan tilannetta, kun joudun huomenna iltapäivällä ajamaan autoa, enkä voi tänään niin hirveästi ottaa. Tässä kotosalla imuroin vähän sidukkaa ja valkkaria ja onnittelen itseäni, että yleensä vietän viikonloppuiltani jossain muualla kuin kotona telkkaria katsellen ja Jatkiksessa notkuen.
 

Raatelurakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Liverpool, Jokerit.
Jumalauta täällä on elämää. Pitäisiköhän tässä heittää vaihtelun vuoksi reikäisimmät kalsarit jalkaan ja korkata useampikin kalja, tosin en taidä kovin reikäisiä kalsareita uskaltaa laittaa jalkoihin kun ketjussa on kuulemma liikkellä ollut joku hemmo joka pakkolaittaa pamppua pakaroihin.

Mutta ei kai moisen pidä antaa iltaa hillitä tai pilata, kohden uhkeaa humalaa ja Tukiaistakrapulaa tieni vieköön.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Tässä kotosalla imuroin vähän sidukkaa ja valkkaria ja onnittelen itseäni, että yleensä vietän viikonloppuiltani jossain muualla kuin kotona telkkaria katsellen ja Jatkiksessa notkuen.
No annapa kun setä (7.7.2012 lähtien) neuvoo.

Ei tarvitse notkua. Voi vaan olla. Selkä suoraan ja vatsa sisään. Justiinsa noin.

Sen kun vielä kerrot, että miten nämä, ja tämänkin, viestit voi nähdä, ettei täällä notku. Ai niin, justiinhan minä neuvoin, oletkin itseoppinut!

Minä lähden kohtsillään baariin. Selkä kieroon ja vatsa ulos.
 
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
Jumalauta täällä on elämää. Pitäisiköhän tässä heittää vaihtelun vuoksi reikäisimmät kalsarit jalkaan ja korkata useampikin kalja, tosin en taidä kovin reikäisiä kalsareita uskaltaa laittaa jalkoihin kun ketjussa on kuulemma liikkellä ollut joku hemmo joka pakkolaittaa pamppua pakaroihin.

Mutta ei kai moisen pidä antaa iltaa hillitä tai pilata, kohden uhkeaa humalaa ja Tukiaistakrapulaa tieni vieköön.

Itse hillun arkisessa smokissani viiniä maistellen, ehkäpä illemmalla uskaltaudun hiukan kuuntelemaan moozarttia öö...kuinka sen sanoisin, hiukan kovemmalla. hih hih...

Krapula odottaa, vielä voit vaikuttaa soittamalla numeroon joka johtaa ruman ihmisen kanssa keskusteluun!
 
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
No annappas se Tuksun numero niin voin mä sille soittaa mutta sinun "liukkaille kakkosille" en kyllä lupaudu lähtemään. Mutta ei kai siinä pyhän Bacchuksen viinimarjasta alkanut elämöinti jatkukoon.

09-42 ***** tuolta tavottaa huonolla onnella tuksun tai siskonsa, hyvän tuurin käydessä saat sovittua treffit lusikan tai nenäsuojanpidikkeen kanssa.
 

Reverent

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Ei tarvitse notkua. Voi vaan olla. Selkä suoraan ja vatsa sisään. Justiinsa noin.

Sen kun vielä kerrot, että miten nämä, ja tämänkin, viestit voi nähdä, ettei täällä notku. Ai niin, justiinhan minä neuvoin, oletkin itseoppinut!

Minä lähden kohtsillään baariin. Selkä kieroon ja vatsa ulos.

Vaikeuksia luetun ymmärtämisessä? Mielestäni sanoin melko selvästi, että tämä lauantai-ilta on melko poikkeuksellinen, eikä tapanani ole normaalisti todellakaan viikonloppuiltaisin roikkua missään keskustelupalstoilla kinaamassa kaiken maailman puusilmien kanssa. Hauskaa baari-iltaa sulle.
 
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
Vaikeuksia luetun ymmärtämisessä? Mielestäni sanoin melko selvästi, että tämä lauantai-ilta on melko poikkeuksellinen, eikä tapanani ole normaalisti todellakaan viikonloppuiltaisin roikkua missään keskustelupalstoilla kinaamassa kaiken maailman puusilmien kanssa. Hauskaa baari-iltaa sulle.

Elä halveksu meitä joilla ei oo muuta kun alkoholi ja oma napa, sekä kämänen nettiliittymä. se on huonotapaista!
 

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Pitkästä pitkästä aikaa tänne asiaa. Tuli oltua urheilemassa ja nyt sitten kotona tullut olutta nautittua. Tahti on karmea ja tarkoitus olisi mennä nukkumaan ennen kahtatoista. Kamalan montaa ei kuitenkaan ehdi juoda, onpa sitten aamulla virkeänä voivottelemassa kipeää selkää.

Ihmettelen mikä ihme äsken tuli. Hirmuinen närästyskohtaus ja hiki alkoi virtaamaan. Nyt meni vähän ohi. Pitää kyllä vähintään vähentään juomista. Aivan järjetöntä ollut viimeiset pari viikkoa.
 

Jackie Moon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vihreet ja punaset.

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Pyh. Sitten kun ulostaa verta, yms niin voi miettiä että joisi vkl. Tai vain arkisin.

Been there, done that. Viimeksi eilen pohdin: Tulipahan pirteän värinen kakka.
 
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
Suosikkijoukkue
Therese Johaug
:D Uskon että fiksuna ihmisenä ymmärsit kaksoismerkityksen lapsuuden tv-sarjan ja suosikkipuolustajan yhdistävässä kappaleessa, iltaa myös sinne! Katto-kassinenhan oli myös mielikuvitushahmo, lienetkö sama henkilö?
 

Raatelurakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Liverpool, Jokerit.
:D Uskon että fiksuna ihmisenä ymmärsit kaksoismerkityksen lapsuuden tv-sarjan ja suosikkipuolustajan yhdistävässä kappaleessa, iltaa myös sinne! Katto-kassinenhan oli myös mielikuvitushahmo, lienetkö sama henkilö?

Mielikuvitushahmon kyseessä ollessa epäilisin ennemminkin kassi-almaa kuin Katto-Kassista, ja tämä vain hahmon juomatavat tuntien. Mutta onhan hän erittäin letkeää juomaseuraa, ei siinä mitiä. Mutta mutta mitäs sitä nyt? Lisää olutta tietenkin.

Taidan myös laittaa ehkä kevyen pätkän iloista metallia että jaksaa taas pieni kalsaroija korkata oluen uuden. Pride of the tyrant - Rhapsody
 
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
:D Uskon että fiksuna ihmisenä ymmärsit kaksoismerkityksen lapsuuden tv-sarjan ja suosikkipuolustajan yhdistävässä kappaleessa, iltaa myös sinne! Katto-kassinenhan oli myös mielikuvitushahmo, lienetkö sama henkilö?

Yhdistävät meikäläistä millon kehenkin, mut eiks nimimerkin ja henkilön yhdisteleminen oo laitonta puuhaa täällä Länsi-Saksassa? Otetaan kylmät kaljat ja jatketaan arvuuttelua. En ole katto-kassinen...ainakaan tänään. Voisin tuosta fiksu ihminen läpästä melkeen oluen tarjotakkin, joten haeppa kuule Hasek itelles kalja omasta jääkaapista meikäläisen piikkiin.
 

Reverent

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
..ja vaimona malli, autona ferrari, kultainen puhelin, ruokana kaviaaria ja shampanjaa, kotina vaatimaton kartano italiasta, harrastuksena maailmanympäri purjehtiminen hienoilla laivoilla...

En tajunnutkaan, että täällä voi jollain olla niin tylsää, että pitää lainata jopa itseään.. Eiks sun pitäny lähtee baariin?

Kiitos tästä. Oli todella lyhyt ja opettavainen keikka tähän ketjuun. Olen melko varma, että mun mielipiteitä ei tarvii jatkossa enää tässä ketjussa yhtään lueskella.
 
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
Mielikuvitushahmon kyseessä ollessa epäilisin ennemminkin kassi-almaa kuin Katto-Kassista, ja tämä vain hahmon juomatavat tuntien. Mutta onhan hän erittäin letkeää juomaseuraa, ei siinä mitiä. Mutta mutta mitäs sitä nyt? Lisää olutta tietenkin.

Taidan myös laittaa ehkä kevyen pätkän iloista metallia että jaksaa taas pieni kalsaroija korkata oluen uuden. Pride of the tyrant - Rhapsody

Kassi-Almaksi sanoo...keuta! Kärkyn teidän juomia tälläki hetkellä! Oon letkee kun joku tarjoo juomat :)

Mitäs se rakki muuta? Maailma mallillaan?
 
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
En tajunnutkaan, että täällä voi jollain olla niin tylsää, että pitää lainata jopa itseään.. Eiks sun pitäny lähtee baariin?

Kiitos tästä. Oli todella lyhyt ja opettavainen keikka tähän ketjuun. Olen melko varma, että mun mielipiteitä ei tarvii jatkossa enää tässä ketjussa yhtään lueskella.

Älä oo noin vihanen. Kaikki on kuitenkin hyvin lopulta. Tosikoillakin...
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
En tajunnutkaan, että täällä voi jollain olla niin tylsää, että pitää lainata jopa itseään.. Eiks sun pitäny lähtee baariin?

Kiitos tästä. Oli todella lyhyt ja opettavainen keikka tähän ketjuun. Olen melko varma, että mun mielipiteitä ei tarvii jatkossa enää tässä ketjussa yhtään lueskella.

Tylsää? Pyhässä Kalsarikänniketjussa, jossa ei ole luonnonlakeja? Ei voi olla. Ei koskaan. On kyllä lukijan syytä jos eivät assiat valakene eli avvauvvu.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös