Kalsarikänniketju

  • 5 215 546
  • 66 665

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Noh, itte temmoin kolmisen päivää putkeen, ja sitten särki sisäelimiin sen verran että pakosta pidin yhden päivän taukoa, ja tänäänkin oon sitten taas ottanut mutta kuitenkin melko vähän. Omat loppui jo ja kaverin lahjapullonkin jo join ja sen jälkeen kämppiksen kaapista juon salaa mutta huomenna ostan tilalle jos oon toipunut krapulasta edes sen verran että näytän sen verran selvältä vähän ennen alkon kiinnimenoa että ne myy, mutta nyt tuntuu että ei vielä mitään hätää.
 
Suosikkijoukkue
HIFK ja brändin juojat. NP#35.
Itselleni kalsarikännit ei ole mikään juomiskisailu, vaan illasta nauttiminen omassa olossa, hyvän musiikin kera, eristettynä muusta maailmasta (siis elävästä maailmansta, Internet olkoot ihan oma lukunsa). Jos jotain juomisjuttuja aletaan katsomaan, niin jos joku sponsoroi viinat niin annetaan mennä vaan. Kalsarikänneiltä en hae muuta kuin rentoutumisen tilaa viikonlopun viettoa varten, erotusta arkeen ja nautintoa iltaan.

Hienosti puristit kalsarien syvimmän olemuksen muutamaan lauseeseen.

Kommentaattorin kalsarit vol. 2
Eilen melankoliaa (katso ketjun aikaisemmat viestit ja nyt nöyrin anteeksipyyntö palstaveljille ja -siskoille). Heräsin tänään aikaisin, mutta ei nukuta ollenkaan. Siispä Pohjan poikaa pari shottia ja 50cl Karhua perään, Yle Teeman Dave Lindholm dokumentti pyörimään ja avot!

Kyllä tämä tästä taas käyntiin pyörähtää, tosin nukkumatti käy varmaan iltapäivällä kylässä, mutta so? Yksinään pyöriessä ei aikataululla ole väliä.

fake-edit: h****tin hyviä musadokumentti uusintoja tulee tuolta Teemalta. Juicea, Hurriganesia ja nyt Davea. Taidan olla aika *vanha*?
 

kärppä73

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Montreal Canadiens
24 pack tuhoutuu kovaa vauhtia ja kohta paikalliseen elämöimään. Sick of it all on muuten hyvä bändi...cheers ja mosh
 

Länäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
Olvilla ollaan messissä! Cheers!
 

Turnipsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Tossa justiin grillailtiin emännän pikkuveljen ja hänen tyttösytävänsä kanssa. Löytyi myös jostain visikipullo, joten sen ajattelin tinuttaa pois tässä aikani kuluksi.

Ja kuten eilenkin, tänään soi myös Scorpionsin uusin levy taustalla.

On kyllä ollut mukava lauantai, päivä alkoi heräämisellä kello 12.30, emäntä töissä joten tein siinä hieman palauttavaa aamupalaa. Sitten vähän kylpyhuoneen remontointia, seuraavaksi lähdettiin juuri tämänä emännän pikkuveljen kanssa potkimaan jalkapalloa futiskentälle. Ja sieltä grillaamaan ja nauttimaan oluesta.

Mukava päivä, ei mitään pakotettuja toimenpiteitä, ihan oman pään mukaan vaan.
 
Suosikkijoukkue
HIFK ja brändin juojat. NP#35.
Täälläkin ollaan meiningeissä. Herätys aikaisin ja sitten kaverin kanssa pitkälle lounaalle. Noh, kaveri lähti Tuska-festivaalien jatkoille stadiin, mutta itse otin pienet nokkaunet. Nyt yötä vasten otetaan hieman viskiä ja kuunnellaan musaa/katsotaan töllöstä Äijiä+muita nauhotteita.
 

hyder

Jäsen
Kerrassaan mahtavat kalsarit taas kerran. Kyllä nää tämän sortin dokailut on vaan sellaisia henkireikiä tässä duunin lomassa, että oksat pois. Mikään ei oo mahtavampaa kuin yön yksinäisinä tunteina käydä läpi levykokoelmaa nostalgisissa fiiliksissä you know. Aivan uskomattomia helmiä löytyy koko ajan ja uutta pitää tilata tauotta.

Olis jäänyt liigakin sulkematta jos näitä olis harrastettu päättävissä elimissä aikoinaan. Keletana.
 

Baarimikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
KHL
Mahtava ilta! Loistavia tyyppejä ja olut oli tämän illan kruunaus. Saunomista ja paskan jauhamista, mahtavaa! 24-packin tyhjennys on aikataulussa
 
Viimeksi muokattu:

Sir von Aulis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jääkiekko
Mahtava ilta! Loistavia tyyppejä ja olut oli tämän illan kruunaus. Saunomista ja paskan jauhamista, mahtavaa! 24-packin tyhjennys on aikataulussa.

Llllähestulkoon samoilla linjoilla, mut pelkkää paskanjauhamista ollut!

Ja Nine soi jatkuvalla syötöllä, mahtavata! Eli kelepaa, vois huonompikin lördag olla. Tosin kaljat loppuu mut vinkkulinjalle alan siinä tapauksessa:D
 

kärppä73

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Montreal Canadiens
Just heräsin ja harjoitukset jatkuvat:) Paikallisessa tuli käytyä Kärppähistoriikkia läpi paikallisten gurujen kera..asiapitoinen ilta/yö kuningas alkoholin kanssa..UGH ja kippis
 

Hauptmann

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Tiistaina kävin Tallinnassa ja nyt on ensimmäinen vapaapäivä tiistain jälkeen. Jonkun verran ajattelin juoda viinaa. Pitäisi varmaan vielä käydä kaupassa ostamassa olutta, ettei pelkällä viinalla läträisi. Siinä voi käydä huonosti. Ketään muita kalsarikänneissä tänään?
 
Suosikkijoukkue
HIFK,Nashville Predators ja Nurmijärven Kurra
KOFF maistuu ja rockradio.com pauhaa. Huomenna työt alkaa vasta klo 1500. Vuorotyö ja KOFF rules!!!
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Viikossa juotu annosten määrä on selvästikin vakio.

Perjantaina ja lauantaina ei ehtinyt humputella (savolaiset kuulema sanoo noin?) omien urheiluiden takia, niin nythän sitä tässä hieman nautiskellaan. Selvää viikonloppua seuraa kalsarinen sunnuntai. Ja tokihan sitä pelin jälkeen ehti terassilla istua tovin ja toisenkin.

Kivaa tässä tietysti on, Ihmettelyketju-asiaa vaan se, että ei millään tosiaan ole merkitystä kokonaiskulutukseen.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Noh, nyt tänä iltana on perusmeininki. Harvinaisen paljon oon kyllä juonut kaljaa, mutta se varmaan selittyy sillä että oon juonut epätavanomaisen kauan.

15 pullonkorkkia löysin tästä lähettyviltä, ja mä vähän epäilen että muualtakin voi löytyä jokunen. Ei tässä nyt millään malttais mennä nukkumaan, vaikkakin vähän jo väsyttäis, mutta kun on näin hyvä olo ja pysyy ihan hyvin vielä pystyssä jne.
 

sidney

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans,KalPa sekä HIFK
Hei, ei kai elo voisi olla enää parempaa. Ex lähtee tän kuun lopussa muille rahoille elämään!!! Uusi rakkaus näköpiirissä. Mitä -ttua mulle on tapahtunu?? On sitten niin jotta on eräs nainen vienyt mun sydämen ja sielun! Tässä fiilistelen oluen ja kirkkaan voimin ja nautin elämästä. Vois toki kuulua onnellisuus-ketjuunkin...
Ah, olen onnenpekka!!!

Kerrankin mukavaa tilitystä!!!

Sid
 

-REDS-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin I.F.K, ULUVFC #54
YLÖS!

Ensimmäinen kylmäkulaus Koffia huulessa ja heti oli pakko tulla tänne elvistelemään... Onko teistä nöösipojista seuraksi vai vedetäänkö mallia George Thorogood "I drink alone"? Ei vaan, kyllähän tuo pokeri seuraa pitää, mutta onko ketään muuta, jolle maistuu näin keskiviikkona kello 12.30 (ziisus...)?
 

Jarner

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP. Philadelphia Flyers. Man United. JJK.
Aamupalaks jääkylmä Ciideri. En niin välitä noista litkuista, mut edellisen yön kun on ottanu niin jano on suht raju tähän aikaan. Saas nyt kattoa, että meneeks tääki päivä kitatessa, vai ottaisko välillä jo vähän iisimmin. Putki lähenee jo kohta kahta viikkoa, kiitos sairasloman. Perjantaina olis lähtö Tallinnaan, että pitäiskö antaa mennä vaan ilman taukoja, vai ottaa nää pari päivää täsä välissä vähän iisimmin. Melekonen pähkinä.
 

-REDS-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin I.F.K, ULUVFC #54
Putki lähenee jo kohta kahta viikkoa

Aika kova on pojalla ränni :) Onneksi meikäläisellä ei ole mitään mahdollisuuksia vetästä tollasta. ei yksinkertaisesti pysty. Enkä mä nyt tiedä onko se niin hauskaakaan sanotaan nyt kahdenpäivänkään jälkeen (etelässä tietysti asia erikseen(miksi?) ). En halua edes kuvitella minkälainen "kuju" sulle tulee sittenkun lopetat. Taitaa olla ensin 3 päivää MM-kankkunen ja sitten paripäivää tavallinen. Mut hei, mikä mä olen sanomaan? VEDETÄÄN!
 

Jarner

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP. Philadelphia Flyers. Man United. JJK.
Aika kova on pojalla ränni :) Onneksi meikäläisellä ei ole mitään mahdollisuuksia vetästä tollasta. ei yksinkertaisesti pysty. Enkä mä nyt tiedä onko se niin hauskaakaan sanotaan nyt kahdenpäivänkään jälkeen (etelässä tietysti asia erikseen(miksi?) ). En halua edes kuvitella minkälainen "kuju" sulle tulee sittenkun lopetat. Taitaa olla ensin 3 päivää MM-kankkunen ja sitten paripäivää tavallinen. Mut hei, mikä mä olen sanomaan? VEDETÄÄN!

Joo, juhannus venähti vähän normaalia pitemmäks täsä :D
Se tässä on hyvä puoli kaikessa koomisuudessaan, ettei mulle tuu sitä krapulaa ollenkaan. Ei oo ikinä tullu vielä ja tuo on ihan tosi juttu.
Mut mitäs sitä turhaan murehtimaan mistään. Kun on vauhtiin päästy, niin antaa mennä vaan! Kippis!
 

scholl

Jäsen
Joo vaikea olisi kuvitella, että pystyy vetämään 2 vkoa. Itselläni jos kovasta lähes nonstoptinttauksesta puhutaan niin 40 tuntia alkaa olemaan nykyisellään jo aika kova suoritus. Ja väsyminen vie joskus vallan ja tulee nukuttua hetken sen jälkeen. Kovat kännit pystyy ehkä vetämään 3 päivää ja iltaa putkeen, jos nukkuu aina joka välissä pari tuntia. Kolmantena on kyllä jo tosi vaikea päästä nousuun - puhumattakaan siitä, että jaksaisi kunnolla olla yökerhossa vireessä. Ei pahemmin energiajuomat siinä auta.

Moni puhuu välillä, että on vetänyt viinaa kolme tai neljä päivää, mutta ne on välillä pitäneet taukoja ja nukkuneetkin, joten eihän se oo mistään kotoisin.

Tissutteluahan jaksaisi vaikka 365 päivää. Ei se ole mikään suoritus, sillä jos vetää esim. päivän mittaan 10-15 kaljaa niin ei siinä tule ollenkaan känniin eikä krapulaakaan. Loma-aikoinahan varsinkin ulkomailla terasseilla tulee niin tehtyä joka päivä, eikä se vaikuta mihinkään, eikä lasketa kännäykseksi.
 

-REDS-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin I.F.K, ULUVFC #54
Moni puhuu välillä, että on vetänyt viinaa kolme tai neljä päivää, mutta ne on välillä pitäneet taukoja ja nukkuneetkin, joten eihän se oo mistään kotoisin.

Tissutteluahan jaksaisi vaikka 365 päivää. Ei se ole mikään suoritus, sillä jos vetää esim. päivän mittaan 10-15 kaljaa niin ei siinä tule ollenkaan känniin eikä krapulaakaan. Loma-aikoinahan varsinkin ulkomailla terasseilla tulee niin tehtyä joka päivä, eikä se vaikuta mihinkään, eikä lasketa kännäykseksi.

Jep. Mulla on kavereitten mielestä siitä ihmeellinen pää, että kun mä menen kovassa jurrissa nukkumaan ja herään aamulla, niin ensimmäinen mitä mä haluan on ruoka ja mielellään heti. Kaverit katsoo naama väärässä kun meikäläinen lappaa ja ne vetävät jotain "loiventavia". Hyi helvetti. Asia on ihan eri jos tosiaan on nukkunut esim. parituntia. Kyllä mäkin silloin raapaisen ensimmäisen näkyvän juoman huuleen, vaikka se olis ollut vessanraikastetta...

On mulla kyllä kaveri joka pystyy vetämään kolmatta vuorokautta nukkumatta ja syömättä (syöminen ei tule kyseeseen ollenkaan). Kerran kysyin, että miten sä pystyt tohon? Se vastas" Paripäivää kun on vetänyt pitää siirtä valkovenäläisiin ja Villevallattomiin..."
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Nonnih, täällä taas rimpuillaan tätä ketjua ylös. Juhlinnan aiheena olkoon vaikka vaimon uusi työpaikka, joka varmistui eilen. Oikeaoppiset kalsarit on kyseessä silti, vaimo on jo nukkumassa eli yksin tässä imuroidaan. Mennyttä on 4 tölkkiä Kopparbergia ynnä pullo valkoviiniä, tarvinnee ruveta kohta inventoimaan baarikaapin sisältöä. Muita kutsumuksen parissa?
 

Tumpe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lipö ty.
Nonnih, täällä taas rimpuillaan tätä ketjua ylös. Juhlinnan aiheena olkoon vaikka vaimon uusi työpaikka, joka varmistui eilen. Oikeaoppiset kalsarit on kyseessä silti, vaimo on jo nukkumassa eli yksin tässä imuroidaan. Mennyttä on 4 tölkkiä Kopparbergia ynnä pullo valkoviiniä, tarvinnee ruveta kohta inventoimaan baarikaapin sisältöä. Muita kutsumuksen parissa?

Yksi tölkki meni Crowmooria aikaisemmin illalla mutta en tiedä jatkaako, unilääkkeeksi voisi ottaa toisen. Kaappi täynnä punkkua mutta se menee haaskoon jos hujautan kurkusta alas. Oispa loma niin ei tarttis edes miettiä.
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Miten helvetissä punaviini voi mennä haaskoon jos sen hujauttaa kurkusta alas? Eikö se silloin mene juuri sinne minne pitääkin?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös