Noh, ei tässä mitään erikoista, ihan perus meininki.
Ärsyttää kun jotkut saamarin nörtit ottaa pari hassua kaljaa, ja sitten on niin mukamas kännissä. Puhekkin on lähestulkoon normaalia, eikä askelkaan heitä kuin ihan vähän vaan. Kauhea känni mukamas on, ja sitten ne kuitenkin herää aamu kymmeneltä ja nousee ylös. Ja vielä kaiken huippuna kehtaa valittaa "krapulaa". Ei saamari sentään. Jotkut naiset, teinit tai muuten vaan datanomit tai tradenomit ottaa pienen, siis esim 0.35l, viinapullon kanssa oikein valokuvia itsensä kanssa, siis sellaisia että varmasti etiketti näkyy. Ja sitten juo siitä vaan ihan pieniä hörppyjä kerrallaan, sellaisia suunnilleen teelusikallisen kokoisia. Tai sitten sekoittaa sitä johonkin limsaan ja kutsuu itse viinaa raa-aksi, ihan kuin se olisi joku sekamehu, jota yksi osa pitää sekoittaa viiteen osaan vettä. Ja sitten jotkut saamarin spedet kehtaa valitella illalla, ettei nyt viitsi juoda kun tänään on ollut krapula, vaikka todellisuudessa ei ole ollut kuin ihan pieni lässynlässyn olo vaan. Pari kertaa mä oon kuullut että joku sanoo, ettei nyt viitsi juoda, kun viime aikoina on tullut juotua niin paljon, ja sitten paljastuukin että se joi vaan kahden edellisen viikonlopun pe tai la. Jotkut (esim täällä netissä) ottavat vain silloin ryyppämisen puheeksi ja kirjoittavat siitä, kun ovat ottaneet pari hassua kaljaa, ja varsinkin kun juovat parasta aikaa sitä viimeistä. Hui.
Noh, ei tässä mitään erikoista, hain äsken ton hätävara pullon tuolta jemmasta ja korkkasin sen. Joskus oikein huvittaa kun sitä yrittää "pakata" pulloja, tai siis laittaa silleen ettei niitä tulis heti juotua, tai sitten joskus tulee kirjoitettua kaiken maailman papereita tai muistilappuja niihin, että "älä juo", tai "säästä sinne ja sinne asti". Vois kyllä kohta puoliin pikku hiljaa mennä sänkyyn juomaan tätä. Asiasta toiseen, se on kyllä melko kumma juttu, että kun jos sammuu sänkyyn kalja/viinapullo kädessä, niin siitä pitää unissaankin kiinni, eikä otetta päästä irti vaikka kaveri yrittää ottaa pulloa pois. Joku jännä refleksi. Useimmiten tosin ainakin itselläni tulee juotua ihan yksikseni.