Kalsarikänniketju

  • 5 245 765
  • 66 703

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Toki näin, mut mitäs sit jos on amatööri ja loppuu juotavat.


Siinä vaiheessahan tosi "kalsaristi" vaan puree hammasta ja kiroaa elämän kurjuutta (ja omaa typeryyttään). Mutta missään nimessä ei alistuta siihen että poistutaan ulkoilmaan... ;)
 

Tulppu

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Toki näin, mut mitäs sit jos on amatööri ja loppuu juotavat. Ja toisekseen, mitä ne PESTYT ikkunat on?

No sittenhän oppii. Amatöörien on syytä pysytellä erossa näin jalosta harrastuksesta.

Mitä tulee pestyihin ikkunoihin, ne vaan ilmestyi tuohon. Emmä niistä muuta tiedä.
 

Wilzu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs
Tarvinnee varulta ilmoittautua tähänkin ketjuun.

Pitkään jäissä ollut kuntoilu on saatu jälleen alkuun, joten pitkän lenkin päätteeksi maistuukin mainiosti huurteinen tai useampi. Baariinkin tekisi mieli lähteä, mutta nyt näyttäisi olevan taas se viikonloppu, jolloin kaikki ovat viettämässä rauhallista koti-iltaa tai mökkeilemässä.
 

julle-jr

Jäsen
Tuosta olen täysin samaa mieltä että minkäänlaiset suunnitelmat mihinkään juottolaan siirtymisestä eivät kuulu millään tavalla kalsarikänni-ketjuun. Tyylipuhtaaseen kalsarikänniinhän kuuluu tietenkin se että jo alusta asti asennoidutaan siihen kotona kalsareissa turjottamiseen eikä missään vaiheessa edes suunnitella mihinkään lähtemistä.
No kunhan kyselin lämpimikseni :) Enhän minä nyt tosissani ollut minnekään lähdössä.
 

Gagne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikenlaiset pörröiset maskotit, kahdella.
Kyllä on ruskea ruskeaa ja punainen punaista "Pohjantähdessä". Ihan kuin ennen vanhaan Izvestija-lähetyksissä. En muistanutkaan että tässä leffassa vedetään kirjaan nähden mutkia näin suoriksi. Kirjan loppuahan tässä ei edes ole.

Alkaa houkuttamaan kerettiläisyys. Torjun mokomaa ajatusta parveketupakilla. Samalla pääsee tuota kissaa karkuun. Iltasekoamisen aika hänellä näes.
 

BitterX

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, FC Wacker, Punaportin vapaakaupunki
Juon kossua. Kossu on Suomessa jurriviinan maineessa, mutta täällä Itävallassa on sivistynyttä ja valistunutta juoda suomalaista vodkaa, tai oikeastaan Brenntweinia. Olen siis sivistynyt ja valistunut. Voi olla, että tie vie, voi olla ettei vie. Toistaiseksi kalsarikännien merkeissä.

Edit. Alice Cooper kuulostaa muuten vuosien tauon jälkeen uskomattoman hyvältä...
 
Viimeksi muokattu:

temmi

Jäsen
Suosikkijoukkue
kärpät
Tuosta olen täysin samaa mieltä että minkäänlaiset suunnitelmat mihinkään juottolaan siirtymisestä eivät kuulu millään tavalla kalsarikänni-ketjuun. Tyylipuhtaaseen kalsarikänniinhän kuuluu tietenkin se että jo alusta asti asennoidutaan siihen kotona kalsareissa turjottamiseen eikä missään vaiheessa edes suunnitella mihinkään lähtemistä.

Eiköhän ne oikeat kalsarit lähde vasta toisen nielasu päivän aamuna, kun aloitat aamun vaikka oluella(muutkin käy). Ja muistat myös jatkaa koko päivän, mielellään sisätiloissa(omaterassi sallitaan) ja tottakai ne kallet jalassa.

Ei toisaalta itselläkään hirveästi tänne olisi asiaa, näin perheellisenä ei kumminkaan viitsi heti aamulla aloittaa.
Otan takaisin sitten ensi viikonloppuna tulevana kalareissuna. Jo perinteeksi muodostunut kal(j)a iskee taas.

En mitenkään halua arvostella toisten kalsareita ja muistakaa kuitenkin välttää ne sedulat jos tänne kirjoitteletta!
 

Wilzu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs
Lopulta ei jaksanut venyä edes paikalliseen.

Onneksi jääkaapissa on muutamia Strongbow- ja Carlsberg-tölkkejä, sekä baarikaapissa viskiä. Vaatetuksena tosin on nyt CCCP -t-paita ja shortsit. Meneekö jo offtopicin puolelle?
 
Tällä hetkellä jotain sysipaskaa 4,7% laatikkoroséviiniä ja jälkiruoaksi Löwenbräuta. Onko muita kalsis-hemmoja?
 

Beagle Boy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Luomuteurastajat (RIP)
röyh...

kai 17 kaljaa alla. Pitäisi vissiin mennä koisimaan, niin hankalaa tää kirjoittaminen on.

Öitä, hyvät kesäloman aloitukset oli.
 

-Niks-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit.
Perkele oli pakko korkkaa karhu pois jääkaapista, maistu sen verran hyvälle että piti ottaa toinenkin. Pitää kai aamusta soitella duuniin ja kusettaa vapaapäivä koska tästä se ränni lähtee kun vielä matsi alkaa.
 

Cube

Jäsen
Perkele oli pakko korkkaa karhu pois jääkaapista, maistu sen verran hyvälle että piti ottaa toinenkin. Pitää kai aamusta soitella duuniin ja kusettaa vapaapäivä koska tästä se ränni lähtee kun vielä matsi alkaa.
Mielestäsi siis sellaisetkin ovat "narkkareita", jotka vetävät huumeita "vain VÄLILLÄ" (toinen ketju), mutta itse vedät omatunto ihan puhtaana "rännin" maanantaiyönä ja "kusetat vapaapäivän" työnantajaltasi? Hyvä meininki.
 

kakkonen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Mielestäsi siis sellaisetkin ovat "narkkareita", jotka vetävät huumeita "vain VÄLILLÄ" (toinen ketju), mutta itse vedät omatunto ihan puhtaana "rännin" maanantaiyönä ja "kusetat vapaapäivän" työnantajaltasi? Hyvä meininki.
Tämä oli hyvä viesti!!

Mitä tekemistä jonkun sällin narkkari-kommentoinnilla on siihen jos hän päättää nauttia olutta ja siitä syystä ottaa vapaa-päivän töistä? Ei mennyt ihan jakeluun.
 

lunar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Real Madrid
Olisiko vika silloin viestissä vai vastaanottajassa?
Olisikohan kyse kuitenkin siitä, että vapaapäivän kusettaminen tarkoittaa sitä että vaihtaa vapaapäivää ja tekee myöhemmin tämän päivän sisään? Jos on niin tilanteessa ei ole edes moraalisesti mitään väärää, jos puhe on oikeasti kusettamisesta on kyseinen teko vain moraalisesti väärin. Huumeet ovat lain mukaan väärin. Jokainen voi itse omassa päässään miettiä kumpi on pahempi asia. En halua tällä viestillä ottaa kantaa huumeiden puolesta tai vastaan, jos tämä viesti herättää ajatuksia esimerkiksi nimimerkki Cubessa, voin tehdä kannaottoni siihen sopivassa ketjussa.

Topicin aiheeseen, illalla joutuu ottamaan vähän kalsarit jalassa keittoa, pitää kuitenkin hoitaa autoa vaativat velvollisuudet ensin. Palataan asiaan!
 

Hockey 24/7

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hockey Fights and Fighters
Moron nääs, pitkästä aikaa tuli logattua Jatkiksen sivuille sisään ja kyllä taas aloitan säpeltämisen tästä ketjusta.

Toista finaalia odotellessa on availtu jo muutama olut (toivotaan että ei käy vanhanaikaisesti).

Maistellut olen tänään elämäni ensinmäisen kerran Guinness merkkistä olutta, ja pakko myöntää että pidän todella paljon.

Tähän asti olen juonut vain Suomalaisia oluita, erityisesti Karhua ja Olvia(Karhulla aloitettu ilta). Mutta tänään päätin olla rohkea ja laajentaa näkemyksiäni maailmasta.

Koska en ole mitenkään tietoinen oikeista termeistä tyydyn vain liittämään merkin perään mielipiteeni jollain tavoin. Toivottavasti ymmärrettävästi.
Eli siis tarina alkaa seuraavilla sanoilla.

Simpsoneitten alkaessa(SubTv n.20.30) aloitin matkani oluiden ihmeelliseen maailmaan ja olen ehtinyt jo maistelemaan seuraavat mallasjuomat:

Beck´s: Raikas maku, tulen nauttimaan mausta myös tulevaisuudessa.

Holsten: Vähän kitkerämpi kuin Beck´s mutta silti hyvä, myös tämä tulee olemaan nautinto listalla tulevaisuudessa.

Heineken: Aikas perus olut, myös tätä ostelen jokus lisää.

Carlsberg: Sama kuin Heinekeniin.

Corona: Hmm tuoksuu ´vihreälle´ maultaan aika laimea, ei mitenkään paha.

Guinness: täyteläinen ja aivan loistava olut. Nyt ymmärrän ihmisten innostuksen tätä merkkiä kohtaan.

Näillä mennään aamuun asti, jos uhkaavat loppua kesken niin reservissä on myös Canadian Moose merkkistä Whiskyä.

Musaa on ja kohta lähtee pyörimään vuoden 97 Detroitin ja Coloradon välinen Revenge tai Blood Game(old time hockey).
Jos vaikka tänään kävisi samoin? No aina voi toivoa.
 

-Niks-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit.
Mielestäsi siis sellaisetkin ovat "narkkareita", jotka vetävät huumeita "vain VÄLILLÄ" (toinen ketju), mutta itse vedät omatunto ihan puhtaana "rännin" maanantaiyönä ja "kusetat vapaapäivän" työnantajaltasi? Hyvä meininki.

Tää jäi huomaamatta mutta mielipiteeni on sama edelleen "siinä toisessa ketjussa".

Mä vedän rännin tänäänkin päälle ihan tuon turhan viestin kunniaksi kun piti ruveta kiukuttelemaan. Ihan hyvä kuitti yritys kuiteski, propsit sille. Mitä tulee töihini niin tälläkin kusetuksella vain skippaan turhan huomisen työpäivän joka kestäisi parin kolmen tunnin ajan. Ihan sama! Kai mä sit on vaan vaan alkoholisti jolla menee kaikki päin vittua. Miten edes mun rännit liittyy huumeisiin ja niihin liittyviin mielipiteisiini? Narkkarit on perseestä ja sillä selvä ja mä olen sillon kännissä kun itse haluan. Koiraki palvoo mua.

NYT OLUTTA! Ei näitä SC finaaleja pelata kuin kerran kaudessa.
 
Viimeksi muokattu:

Meikku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, Arsenal FC, NFL, O_______O
Hep! Vasenkäsi ylös virheen merkiksi. Ollu niin masentavan vittumainen päivä ja "vkonloppu" alkoi jo, niin kalsaroinniksihan tämä meni. Perus kahdentoista kaljan sikspäkki kehissä ja toimii ku junan vessa. Ei kokemusta juomisesta kolmeen viikkoon.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Noh. Koko illan teki mieli ottaa olutta. Tossa vieressä kun möllötti noi kaksi lidlin halppis 6-päkkiä. Nyt sitten klo 0.15 aukaisin ekan kaljan. Tota ennen join kaksi kuppia kahvia ja varmaan kahdeksan teetä, kun yritin jollain tyydyttää himot. Tollaisia lasten pikku mehujäitäkin vedin varmaan kahdeksan, ja juustonaksuja puoli pussia. Ei alunperin ollut tänään tarkoitus juoda, kun huomenna ja ylihuomenna on luvassa pientä ottamista, ja tänäkin aamuna oli pieni krapula, mutta nukuin sen pois. Tää eka kalja menikin aika nopeasti.
 

Meikku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, Arsenal FC, NFL, O_______O
Tää eka kalja menikin aika nopeasti.

Siitä se lähtee. Unohda ne teet! Meikä sentäs saavuttanut jo viimosen oluen. Vielä ois jkaapissa rommia, pitäisköhän tuota vai ei...
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
pitäisköhän tuota vai ei...
Noh, ai siis että pidätkö kivaa vai tylsää. Hmm, tuota tuota, jos miettii, että hauskaa vai ankeeta, hmm.

Ei kannata jännittää tai ujostella. Ei se miestä vahvempaa ole, vaikka monet niin väittääkin, mut tiukka matsi voi tulla. Sit kun sen rommin maun saa kielenpäähän, ja hyvän olon tunne valtaa kehon, niin tietää että on valinnut oikein ja tehnyt oikean ratkaisun. Unohtuu kaikki arjen murheet ja huolet. Pitää vaan uskaltaa ottaa se ensimmäinen askel. Ole rohkea.
 

Meikku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, Arsenal FC, NFL, O_______O
Pitäs tokkiinsa. Mä korkkaan jellonan ja käyn tupakalla.

Kyllä tää oluen juonti on jo parhaat mehut vieny miehestä. Tiiä häntä jos vaikka säästeliss tuota rommia huomiselle.
 

Meikku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, Arsenal FC, NFL, O_______O
Unohtuu kaikki arjen murheet ja huolet. Pitää vaan uskaltaa ottaa se ensimmäinen askel. Ole rohkea.

Aivan. Voisi heittää tässä aivot narikkaan viikonlopuksi ja vetää kunnon siivut. No piru vie, jos sitä yhdet vielä...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös