Kalsarikänniketju

  • 5 240 093
  • 66 676

Kerouac

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves
Toivotan veli Visionille voimia niiden karpalolonkeroiden kanssa... Koko porukka on tukenasi, kyllä se siitä!

Helvetti, että on kirjoittaminen vaikeata, kun tämä puoliprofessionaali kahdeksan sormen järjestelmä vaihtuu aina tässä vaiheessa yhden sormen -ja sekin aina välillä suussa- järjestelmäksi.
 

-REDS-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin I.F.K, ULUVFC #54
Aces high tulee aika tuimasti ja naapuri hakkaa nyrkillä seinään tahtia...

KOhta joutuu jo ujosti vilkuilemaan tota sänkyä vähän sillä silmällä. Kello on 10 yli 3 ja vielä riittäis virtaa. OLiskohan sittenkin pitänyt lähteä poikien kannssa baariin...

Edit: Yks vanha tuttu typy lähetti txt.viestin ja kysy voiko tulla? -> Suihkuun!!!
 
Viimeksi muokattu:

Klint Itäpuu

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
EI reds EI!! Katuminen ei kuulu jatkoaikalaisten tunteisiin. häpeä sinä paha!! kalsarit, ymmärrätkö??!!
 

-REDS-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin I.F.K, ULUVFC #54
Klint Itäpuu kirjoitti:
EI reds EI!! Katuminen ei kuulu jatkoaikalaisten tunteisiin. häpeä sinä paha!! kalsarit, ymmärrätkö??!!

Ei tässä Clintti mitään kaduta. Saattaa olla, että vielä olis tänään naama piparipurkissa if you know what I meen...
 

Sörkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
-REDS- kirjoitti:
Ei tässä Clintti mitään kaduta. Saattaa olla, että vielä olis tänään naama piparipurkissa if you know what I meen...

Kalsarien häpäisyä on tapahtumassa. Ei kunnon kalsareihin mahdu edes piparia. Ei edes piparin tuoksua.

Kalsarisi on pian hylätty tältä yöltä.
 

djfast

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara,sympatiat jyp ja kalpa
petin varmaan kanssa teidän luottamukse.kävin baarissa...mut lensin pihalle ja vuoden portti kielto:O.....No aivan sama ...huono lafka!nyt nukkukmaaan
 

Klint Itäpuu

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
-REDS- kirjoitti:
Ei tässä Clintti mitään kaduta. Saattaa olla, että vielä olis tänään naama piparipurkissa if you know what I meen...

I know what you meen mään ;D Mutta kyllä silloin kun on kalsarit niin silloin on kalsarit, eikä mitään if juu nou vat ai miin ;D Ne on sitten toisena iltana. Ei tässä mitään pimppiä kaivata (ei suotta...yhyy :'(...joo mutta nyt kuuluu stereoista wild child että nyt ollaan villejä ja pyöritellään pippeliä yksikseen. Tää kuuluu kalsareihin nääs.
 

vision

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
-REDS- kirjoitti:
Ei tässä Clintti mitään kaduta. Saattaa olla, että vielä olis tänään naama piparipurkissa if you know what I meen...

Piparipurkki on kyllä todella paha vastus. Jo pentuna teki mieli aina piparia ja vähän vanhemmalla iällä sitä alkoi tehdä todella mieli. Ehkä annamme veli redsille tällä kertaa suullisen huomautuksen kalsareiden keskeyttämisestä syyn ollessa vähintään loiventava.
 

Klint Itäpuu

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
No joo mutta tää on viimeinen varoitus!! Pipari ei voi tunkeutua kalsareihin. Paitsi oikea uunissa paistettu joulupipari. se on nannaa. varsinkin taikina. Vaistoan kalsareiden häpäisyä täällä runsaasti, en saata hyväksyä tätä. Tämä on pyhäinhäväistys!! Halveksun... Mutta hei KalPa hävis tänäänkin :D
 

-REDS-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin I.F.K, ULUVFC #54
Sörkä kirjoitti:
Kalsarien häpäisyä on tapahtumassa. Ei kunnon kalsareihin mahdu edes piparia. Ei edes piparin tuoksua.

Kalsarisi on pian hylätty tältä yöltä.

NOOUUUUUU!!!
Pitääkö mun nyt sanoa tsirkulle, että sori ei nyt bysty, ku kalsarit menee vituiks? Antaakaa nyt amatöörille vähän armoa! Mä kävin jo suihkussa ja kaikki! Kämpässä on pehmeävalaistus ja Turn the page soi! En mä kyllä nyt jää tää muna kädessä tähän ihmettelemään.

Ps. Ei oo helppoo olla hyvännäkönen :)
 

Klint Itäpuu

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
-REDS- kirjoitti:
NOOUUUUUU!!!
Pitääkö mun nyt sanoa tsirkulle, että sori ei nyt bysty, ku kalsarit menee vituiks? Antaakaa nyt amatöörille vähän armoa! Mä kävin jo suihkussa ja kaikki! Kämpässä on pehmeävalaistus ja Turn the page soi! En mä kyllä nyt jää tää muna kädessä tähän ihmettelemään.

Ps. Ei oo helppoo olla hyvännäkönen :)

No pistä stringit niin sitten hyväksyn tämän. Mutta jos kalsarit on jalassa kun makkara paistuu uunissa niin hyi hyi!! kunka kehtaat.
 

Sörkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
-REDS- kirjoitti:
NOOUUUUUU!!!
Pitääkö mun nyt sanoa tsirkulle, että sori ei nyt bysty, ku kalsarit menee vituiks? Antaakaa nyt amatöörille vähän armoa! Mä kävin jo suihkussa ja kaikki! Kämpässä on pehmeävalaistus ja Turn the page soi! En mä kyllä nyt jää tää muna kädessä tähän ihmettelemään.

Ps. Ei oo helppoo olla hyvännäkönen :)

Saakeli. Täällähän on kunnon the kalsarien häpäisy käynnissä. Missä on YK?

Armoa voimme antaa mutta kalsarihakemus on pakosta hylättävä.

Uusi yritys ensi kerralla.
 

-REDS-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin I.F.K, ULUVFC #54
Klint Itäpuu kirjoitti:
No pistä stringit niin sitten hyväksyn tämän. Mutta jos kalsarit on jalassa kun makkara paistuu uunissa niin hyi hyi!! kunka kehtaat.

Siinä vaiheessa kun minä pistän stringit jalkaan, niin ei tarvii kyllä enää odottaa ketään doorista kylään ever... :) Täähän alkaa muuttua mielenkiintoseksi.

"Nähdään" jätkät krapulaketjussa... :)

Ps. Pakko sanoa vielä nöyränä ja vaatimattomana kaverina, että "sillon kun minä panen, niin siinä on munatkin vaan tiellä...." :)

Reds
 

-KBR-

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, HJK, Liberec White Tigers
Jep, juuri kotiuduin hotelli Vantaasta, eli meni aivan vituiks nämä KK:t! Nyt vielä pari janojuomaa ja nukkuman.
 

-KBR-

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, HJK, Liberec White Tigers
Klint Itäpuu kirjoitti:

Niin siis vituikshan se meni ainoastaan siksi, että kotiuduin YKSIN. Jumalauta Vantaasta ei kukaan lähde ilman naista. Mut meikkis lähti.....vituttaa!
 

Sörkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Kannelmäki Big Reds kirjoitti:
Niin siis vituikshan se meni ainoastaan siksi, että kotiuduin YKSIN. Jumalauta Vantaasta ei kukaan lähde ilman naista. Mut meikkis lähti.....vituttaa!

Kalsarien häpäisy ja vielä jää ilman loppuyön iloja (tähän ei lasketa jatkislaisen harjoittamaa ankaraa masturbaatiota). Hyi häpeä.
 

Klint Itäpuu

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Eikö tää nyt vieläkää oo selvä. kalsarit= ei piparia = ei baaria = ei kännykkää, vaan musiikkia, masturbaatiota, jatkoaikaa ja nyt ainakin ranskalaisia ja lihapullia. Ja sen jälkeen jatketaan. Huomenna sitten krapulaketjuun.
 
Suosikkijoukkue
TPS
Kaljat pääs loppumaaan, mut viel muutaman tunnin ku pysyy hereillä niin voi kipasta kauppaan ostamaan muutaman nektaarin lisää.

Ja juoma-asusteena on toiminut Tikru-boxerit eikä piparipurnukkaa ole näkynyt lähimaillakaan...
 

Padis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Ja juoma-asusteena on toiminut Tikru-boxerit eikä piparipurnukkaa ole näkynyt lähimaillakaan...

Se on hunajaa. Mullakin on Aku bokserit mutta missä on Iines?

(Anteeksi. olin eilen ravintolassa. Perse. Kuulopuheiden mukaan onneksi kaveri oksensi kengilleni enkä minä.)
 

Klint Itäpuu

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Ja taas mennään. Huomenna ei tarvii tehdä onneksi mitään niin eikun samat vanhat haisevat kalsarit jalkaan ja otetaan part II. Toinen pullo menossa ja meininki tuntuu hunajaiselle.
 

vision

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Klint Itäpuu kirjoitti:
Ja taas mennään. Huomenna ei tarvii tehdä onneksi mitään niin eikun samat vanhat haisevat kalsarit jalkaan ja otetaan part II. Toinen pullo menossa ja meininki tuntuu hunajaiselle.

Ei muuta kuin onnea matkaan. Itse joudun tyytymään tänään muutamaan loiventavaan saunan jälkeen kun arki alkaa jälleen huomenna töiden merkeissä. Onneksi on iltaviikko.
 

Klint Itäpuu

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
vision kirjoitti:
Ei muuta kuin onnea matkaan. Itse joudun tyytymään tänään muutamaan loiventavaan saunan jälkeen kun arki alkaa jälleen huomenna töiden merkeissä. Onneksi on iltaviikko.

Kiitti kiitti. Tuntuu kuin en olisi ikinä tästä poistunutkaan. Samat kalsaritkin, astetta haisevampina vaan. Raportoin illan aikana matkani edistymistä. Ehkä löydän korkeamman voimankin. Sitä ennen kumminkin kaljaa.
 

-REDS-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin I.F.K, ULUVFC #54
OHO

muutama eilinen sissi jaksaa vielä tänäänkin. :) Meikäläinen pääsi pyörtymään vasta kuuden jälkeen aamulla ja virrat palasivat neljän korvilla illalla. Saa nähdä minkälainen liskodisco sitä ens yönä tulee. Mörkö-olavi sängyn alla ja kuristaja-orava vaatekaapissa...

Pitäkäähän ..öh... kalsarit korkealla!
 

Sörkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Täytyy myöntää että tuossa iltapäivällä silmien auettua oli olo että ehkä ei tänään. Ja joku oli saatana akunkin tyhjentänyt. Ei ollut virtaa päästä sängystä ylös.

Mutta nyt on jo kolmas olut menossa ja hyvältä maistuu. Siitä johtaako tämä taas kalsareihin (kai sen pitäisi kun tänne kirjoitan) ei ole tietoa. Huomenna on tosin vapaapäivä joten mikä estää? Ai niin. Vaimoke saattaa sanoa painavan sanansa. Avautui tänäänkin tuosta viime öisestä janon sammuttamisesta. Menee onneksi huomenna töihin joten voi avautua kuin vasta illemmalla. Huomenna ajattelin kyllä mennä ostoksille, mutta kun tuo tiistaikin on vapaapäivä niin...

Ja kai sitä täytyy huomenna kotona värkätä jotain näkyvää aikaan jos tämä menee kalsarifestareiksi. Saapa tuon nuhdesaarnan lievemmäksi. Toivottavasti.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös