Klint Itäpuu
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- KalPa
EI reds EI!! Katuminen ei kuulu jatkoaikalaisten tunteisiin. häpeä sinä paha!! kalsarit, ymmärrätkö??!!
Klint Itäpuu kirjoitti:EI reds EI!! Katuminen ei kuulu jatkoaikalaisten tunteisiin. häpeä sinä paha!! kalsarit, ymmärrätkö??!!
-REDS- kirjoitti:Ei tässä Clintti mitään kaduta. Saattaa olla, että vielä olis tänään naama piparipurkissa if you know what I meen...
-REDS- kirjoitti:Ei tässä Clintti mitään kaduta. Saattaa olla, että vielä olis tänään naama piparipurkissa if you know what I meen...
Sörkä kirjoitti:Kalsarien häpäisyä on tapahtumassa. Ei kunnon kalsareihin mahdu edes piparia. Ei edes piparin tuoksua.
Kalsarisi on pian hylätty tältä yöltä.
-REDS- kirjoitti:NOOUUUUUU!!!
Pitääkö mun nyt sanoa tsirkulle, että sori ei nyt bysty, ku kalsarit menee vituiks? Antaakaa nyt amatöörille vähän armoa! Mä kävin jo suihkussa ja kaikki! Kämpässä on pehmeävalaistus ja Turn the page soi! En mä kyllä nyt jää tää muna kädessä tähän ihmettelemään.
Ps. Ei oo helppoo olla hyvännäkönen :)
-REDS- kirjoitti:NOOUUUUUU!!!
Pitääkö mun nyt sanoa tsirkulle, että sori ei nyt bysty, ku kalsarit menee vituiks? Antaakaa nyt amatöörille vähän armoa! Mä kävin jo suihkussa ja kaikki! Kämpässä on pehmeävalaistus ja Turn the page soi! En mä kyllä nyt jää tää muna kädessä tähän ihmettelemään.
Ps. Ei oo helppoo olla hyvännäkönen :)
Klint Itäpuu kirjoitti:No pistä stringit niin sitten hyväksyn tämän. Mutta jos kalsarit on jalassa kun makkara paistuu uunissa niin hyi hyi!! kunka kehtaat.
Kannelmäki Big Reds kirjoitti:Jep, juuri kotiuduin hotelli Vantaasta, eli meni aivan vituiks nämä KK:t! Nyt vielä pari janojuomaa ja nukkuman.
Klint Itäpuu kirjoitti:Häpeä...
Kannelmäki Big Reds kirjoitti:Niin siis vituikshan se meni ainoastaan siksi, että kotiuduin YKSIN. Jumalauta Vantaasta ei kukaan lähde ilman naista. Mut meikkis lähti.....vituttaa!
Ja juoma-asusteena on toiminut Tikru-boxerit eikä piparipurnukkaa ole näkynyt lähimaillakaan...
Klint Itäpuu kirjoitti:Ja taas mennään. Huomenna ei tarvii tehdä onneksi mitään niin eikun samat vanhat haisevat kalsarit jalkaan ja otetaan part II. Toinen pullo menossa ja meininki tuntuu hunajaiselle.
vision kirjoitti:Ei muuta kuin onnea matkaan. Itse joudun tyytymään tänään muutamaan loiventavaan saunan jälkeen kun arki alkaa jälleen huomenna töiden merkeissä. Onneksi on iltaviikko.