Kalsarikänniketju

  • 5 291 173
  • 66 740

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Minä luulin, että pohjat saavutettiin jo silloin, kun Clapton teki tämän akustisen version Laylasta, vaan ei. Näköjään ei.
Pohjat saavutettiin kylläkin silloin, kun maailman yliarvostetuimman trubaduurin paskabiisistä Knocking on Heaven's Door teki versionsa maailman vittumaisimmalla äänellä nenäänsä "laulava" rocktähti.
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Pohjat saavutettiin kylläkin silloin, kun maailman yliarvostetuimman trubaduurin paskabiisistä Knocking on Heaven's Door teki versionsa maailman vittumaisimmalla äänellä nenäänsä "laulava" rocktähti.

Tuo kyllä pitänee hyvin pitkälti paikkansa. Mennäänpä siis kumartamaan.
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Tiesittekö muuten, että downshifting on just nyt niinku se juttu?

Varta vasten tilasin tänne mökille ihanan kalliin ja hitaan nettiliittymän, että sitä niinku tuntee olevansa lomalla. Vähän niinku tällaista eräelämää, ettei kaikki Flashit lataudukaan silleen, kun on kotona tottunu. Vähänkö on ollu siistii, tuntee niinku elävänsä. On niinku aikaa muillekin asioille, vaikka varpaankynsien kaivelulle. Vähänkö oon oottanu tätä hei!
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Eikös puoli Suomea ole lomalla, kun on heinäkuu? Luulisi KKK:nkin pullistelevan tiistaijuoppoja, vaan ei. Uskoonko olette tulleet, ruojat?
 

Jeepeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Islanders
BOOM!!! Ei, Chicago ei ole tehnyt mitään, avaanpa vain tämän ketjun tälle iltapäivää samalla kun avasin Leijonan. Huomenna iltatuuri, mulla tänään juopontuuri. Muutaman tunnin elän kuin Hemingway, ainakin niin miten Zen Cafe kertoi. Niin se vain muutaman vuoden savuton jakso jäi taakse joku aika sitten ja humalassa on tullut polteltua. Tyhmäähän tuo on mutta menköön vaikka kesän piikkiin, selvinpäin en savujakaan aio ottaa. Muita tissuttelemassa?
 

Jeepeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Islanders
Taitaa nulikat olla pussikaljoilla puistoissa. Hampit. Hapotetaan sitten me vanhemmat valtiomiehet täällä keskenään. Tiesin että Freddieen voi luottaa. Vähän alakuloinen viba tuli tälle iltaa mutta menköön.
 

Jeepeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Islanders
Koskaan en Porissa ole käynyt mutta juttujen perusteella ihan fiksu veto. Kajaanissa täydellinen pussikaljakeli.
Perkele, kävi muuten melko nolo homma, ei lähelläkään legendaarista "Pakettiautollinen alkoholitonta siideriä" mutta kuitenkin. Kuten sanoin, en ole polttanut muutamaan vuoteen. Silloin oli vielä ns sippiaskeja, eli kymmenen syöpäkääryleen askeja. Otin lähikaupan Sussulta semmosen pienen askin hyvässä luulossa, että sippiaskin vetelen keuhkoihini kännispäissäni tänään. Kämpillä huomasin, että aski onkin jotain saatanan pikkupillejä täynnä. Jotain longslimultimategayfagejä tai jotain. Nyt sitten imeskelen pitkiä, ohuita, valkoisia tupakan irvikuvia illan. Olis pitäny ostaa vissiin siideriä ja hiusväriä että hinttimäinen vaikutelma olisi täydellinen. Poltampa sitten tän illan partsilla piilossa noita tikkuja. Varmistipa kalsarikännäilyn, eihän tollasia julkisilla paikoilla viiti kaivaa käsilaukusta karvanen ukko.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
No, otetaan sitten. Luulin juomia ostaessani, että tänään on keskiviikko mutta onkin tiistai. Eipä tuolla päivällä väliä. Yhdellä eukolla - taas - oli, saatana, klamydia, ja minun kanssani se nussi sen kantamuksensa kanssa. Tänään sain testitulokset eikä ollut niin paska bändi tarttunut minuun taaskaan, kuten ei kolme vuotta sitten yhdestä toisestakaan. Ihanpa sitten sen vuoksi tässä muutama kalja. Sai kyllä lähtee se (terveydenhoitoalalla oleva) ämmä meneen.

Mutta jos oisin saanut valita, niin mieluummin Myllylä ois pysynyt hengissä ja mulla ois ollu se klamydia. Oon niin vitun epäitsekäs ja empaattinen.
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Täytyy sanoa, että syistä, joita en tiedä tarkkaan itsekään, on alkanut jo hivenen kuvottamaan nuo Myllylän ympärillä vietettävät peijaiset. Ei mulla riitä empatiaa ihan noin paljon, kun kuitenkin tiedossa on, että tuo on kumminkin enemmän tai vähemmän itseaiheutettua.
 

Jeepeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Islanders
Syystä jota en tiedä, minulla empatiaa riittää enemmän kuin olisin koskaan uskonut. Kuten toiseen ketjuun kirjoitin, ymmärrän hyvin sen ettei kaikilla riitä voimat tilanteessa, jossa iso osa elämää häviää pois. Oli se sitten urheilu ja siitä seurannut ihailu, perhe tai vaikka postimerkkien keräily. Jos ihminen elää aina tunteella, on huiput korkealla ja pohjat matalalla. Itse (terve Evil) olen juurikin moinen luonnonoikku, mikään ei ole "empä tiiä"-meininkiä. Kun on kivaa, on mahtavaa mutta kun sattuu, sattuu niin ettei mihinkään pysty. Toki Myllylä kaiken itse aiheutti mutta silti tai juuri siksi tuntuu miehen kohtalo pahalta. Auttaa moni varmasti yritti mutta kaikkia ei vaan voi auttaa. Otanpa lisää leiskaa, vaikka sitten Mikalle, olkoonkin kuinka epäsopimatonta tahansa.
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Eihän se ole epäsopimatonta, jos elää tunteella noita juttuja. Lähinnä meikäläistä kuvottaa tässä asiassa kaikenmaailman paavompetäjät ja jaripiiraiset, jotka antavat nyt lausuntoja siitä, kuinka ovat "järkyttyneitä traagisista tapahtumista".
 

Jeepeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Islanders
Epäsopimattomalla tarkoitin lähinnä sitä että alkomahoolia Myllylän muistolle otan. Tuosta samaa mieltä olen; Piirainen, Vähäsöyrinki, Petäjä sun muut saisivat pitää jeesustelunsa.
 

Vellihousu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Koskaan en Porissa ole käynyt mutta juttujen perusteella ihan fiksu veto.

Minunkin mielestäni Pori on ihan fiksu veto. Niin on tosin Kajaanikin.

Eihän sitä toki saisi Myllylän muistolla kaljaa ottaa mutta ei tässä virsiäkään viitsi veisata.

Velipoika on muuten mulla kuukauden kylässä. Tulee yöllä töistä ja on varmasti helvetin iloinen nähdässään meikäläisen täällä alasti koneella kalsarit päässä.
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
...Velipoika on muuten mulla kuukauden kylässä. Tulee yöllä töistä ja on varmasti helvetin iloinen nähdässään meikäläisen täällä alasti koneella kalsarit päässä.

Miksei sitä ihminen saa kotonaan touhuta kotonaan mitä haluaa? Talo elää tavallaan, vieraat käypi ajallaan. Eri asia olisi, jos olisit itse velipoikasi luona kylässä.
 

Vellihousu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Miksei sitä ihminen saa kotonaan touhuta kotonaan mitä haluaa? Talo elää tavallaan, vieraat käypi ajallaan. Eri asia olisi, jos olisit itse velipoikasi luona kylässä.

Joo, ei sitä ollutkaan kyse, "helvetin iloinen" oli ihan positiivinen ilmaus. Ja olen kyllä heilunut hänenkin luonaan kalsarit päässä, ei siinä mitään, avovaimo ei vaan vissiin tykännyt.

Mutta kertokaapa te Konkarit, miten te olette aina täällä?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös