Krapulaton sunnuntai, mitä vittua? No, ei ole ainakaan krapulaton maanantai. Kyllä kesäloma on hieno keksintö.
Kesäloma on epätehokasta!
Niin se on heteroseksikin ehkäisyn kanssa, mutta en ole koskaan antanut tuon seikan haitata.
Poikarakkaudesta ei ole kokemusta, joten ainoastaan oletan sen olevan epätehokasta, sekä ehkäisyllä että ilman.
Tolkuton kuumuus on melkeen jossainkohin vituttanut, ihmiset sanoo että onko sit kivaa olla jossain pakkasessa, itse sanon etten oo kumpaakaan ite valinnut.
Olisit nyt perkele edes joskus tyytyväinen. Aina vaan samasta aiheesta valittamassa.
Kesäloma on epätehokasta!
Nythän on siten, että se on mitä pisimmälti kesäloman tarkoitus. Jos kesälomalla ei oltaisi epätehokkaimmillaan, johtaisi se siihen epätoivottuun tilanteeseen, että loman päättyessä töihin ei oltaisikaan tehokkaimmillaan joka skenaario taasen romuttaisi Elinkeinoelämän Keskusliiton märät päiväunet.
Vittuako minä muuten tämmöisiä mietin, lomalla. Meen takaisin saunaan.
Kohta pitää hakea kaupasta lisää olutta. Toivon ettei siellä ole uutta myyjää. Ei millään jaksaisi alkaa painimaan jonkun idiootin kanssa. Toisaalta, jos tuo oli ennenuni niin loton teen heti.
Jos käy samoin kun unessa, niin ota yhteys kuluttaja-asiamieheen, niin saat kaupasta aimokorvauksen makaroonin tai muun kulutustuotteen muodossa (ei koske tupakki- eikä alkoholituotteita)
...tai vaihtoehtoisesti "lepäillä" eli olla suhteen ehdoilla kotona viettämässä laatuaikaa televisiosta draamaa katsoen ja käyden kahvilla ystäväpariskuntien kanssa, jossa käydään läpi kauniiden ja rohkeitten viimetapahtumat, sekä päivitellään yhen tutun naisen ihmeellistä meikkaustyyliä..
Kiitos vinkistä. Riitamme lähti siitä, ettei myyjä antanut minun ostaa pekonia. Syynä oli jotkut terveyshommat. Oli kuulemma lukenut jostain tutkimuksesta. Kohta aion ostaa olutta ja pekonia, ja jos myyjä ei pekonia myy, vaan käy pilliin kiinni, niin vaadin korvaukset pekonina.
En ymmärrä, mistä puhut.
Toiset juovat saunaoluita, toiset suihkuoluita. Hyvää se tämäkin on.
Saunaolut, suihkuolut, keskiolut..
Asiaan liittymättä laitan hyvän sketsin tähän: Tabu - Taksikuski
Onko tietoa, pääsikö se Kuukerin Nelli sinne kunnanhallitukseen? Ei ole tullu seurattua paikallispolitiikkaa niin tarkkaan.
Ei päässyt.
Kukas sitä Hannaa sitten kullittaa?
Vahva veikkaukseni lienee, että ne on ne levynhävittäjät taas asialla.