Kalsarikänniketju

  • 5 291 286
  • 66 740
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Kun istun kesäaamuna laiturin nokassa nauttimassa aamun ensi puraisusta (ei malta nukkua enää), niin onko minulla mitään syytä raportoida siitä jonnekin internetin keskustelupalstalle? Ei. Sitä minäkin.

Nää on muuten mun maita perkele.
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Banaalit bakkanaalit senkun jatkuu, vaikka täällä ollaankin ihan pilvessä. Kohtapa lähden saunaan, joka on vanhempi, kuin yksikään tuntemani ihminen. Öhö öhö.
 
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
Niin se on heteroseksikin ehkäisyn kanssa, mutta en ole koskaan antanut tuon seikan haitata.

Poikarakkaudesta ei ole kokemusta, joten ainoastaan oletan sen olevan epätehokasta, sekä ehkäisyllä että ilman.

Naisen kurkunrasvauskin on epätehokasta siis. poikarakkaus...siitä syntyy vaan revenneitä peräaukkoja kai...ehkäisyllä tai ilman.

Tolkuton kuumuus on melkeen jossainkohin vituttanut, ihmiset sanoo että onko sit kivaa olla jossain pakkasessa, itse sanon etten oo kumpaakaan ite valinnut.
 

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Tolkuton kuumuus on melkeen jossainkohin vituttanut, ihmiset sanoo että onko sit kivaa olla jossain pakkasessa, itse sanon etten oo kumpaakaan ite valinnut.

Käy kirjoittamassa tuo vitutusketjuun, niin heti on väärin vitutettu.

Olisit nyt perkele edes joskus tyytyväinen. Aina vaan samasta aiheesta valittamassa.

Olen kanssasi samaa mieltä keleistä.
 
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
Olisit nyt perkele edes joskus tyytyväinen. Aina vaan samasta aiheesta valittamassa.

Tuttua ja turvallista. Vitutusketjuun ei uskalla vitutustaan koskaan laittaa, kun heti noin 300 mulkkua hyppää toteemaan että tosiaan väärin vitutettu ja tee ite paremmin yms. Pitäköön paskan ketjunsa. Täällä saattaa vitutukseensa saada esim. la-su yönä vallan käytännöllisiä vinkkejä.
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Kesäloma on epätehokasta!

Nythän on siten, että se on mitä pisimmälti kesäloman tarkoitus. Jos kesälomalla ei oltaisi epätehokkaimmillaan, johtaisi se siihen epätoivottuun tilanteeseen, että loman päättyessä töihin ei oltaisikaan tehokkaimmillaan joka skenaario taasen romuttaisi Elinkeinoelämän Keskusliiton märät päiväunet.

Vittuako minä muuten tämmöisiä mietin, lomalla. Meen takaisin saunaan.
 

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Vitutuksesta tuli mieleeni äsken näkemäni uni, jossa ollut unihahmo - uusi lähikaupan myyjä, pisti kanssani painiksi. Se vitutti. Kyseinen kaveri oli kolmatta metriä pitkä, ja muutenkin kaikinpuolin hieno mies. Heittelin kaveria kananmunilla, makaronipusseilla, limsapulloilla yms. Olutpulloja en heitellyt, koska ne olisivat saattaneet mennä rikki ja hyvää juomaa valua hukkaan.

Kohta pitää hakea kaupasta lisää olutta. Toivon ettei siellä ole uutta myyjää. Ei millään jaksaisi alkaa painimaan jonkun idiootin kanssa. Toisaalta, jos tuo oli ennenuni niin loton teen heti.
 
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
Nythän on siten, että se on mitä pisimmälti kesäloman tarkoitus. Jos kesälomalla ei oltaisi epätehokkaimmillaan, johtaisi se siihen epätoivottuun tilanteeseen, että loman päättyessä töihin ei oltaisikaan tehokkaimmillaan joka skenaario taasen romuttaisi Elinkeinoelämän Keskusliiton märät päiväunet.

Vittuako minä muuten tämmöisiä mietin, lomalla. Meen takaisin saunaan.

Et muuten mene, jääkaapille niinkun olis jo. Kesälomalla voi suunnata tehokkuutensa vaikka parisuhteen tai avioliiton romuttamiseen alkoholilla, tai vaihtoehtoisesti "lepäillä" eli olla suhteen ehdoilla kotona viettämässä laatuaikaa televisiosta draamaa katsoen ja käyden kahvilla ystäväpariskuntien kanssa, jossa käydään läpi kauniiden ja rohkeitten viimetapahtumat, sekä päivitellään yhen tutun naisen ihmeellistä meikkaustyyliä..
 
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
Kohta pitää hakea kaupasta lisää olutta. Toivon ettei siellä ole uutta myyjää. Ei millään jaksaisi alkaa painimaan jonkun idiootin kanssa. Toisaalta, jos tuo oli ennenuni niin loton teen heti.

Jos käy samoin kun unessa, niin ota yhteys kuluttaja-asiamieheen, niin saat kaupasta aimokorvauksen makaroonin tai muun kulutustuotteen muodossa (ei koske tupakki- eikä alkoholituotteita)
 

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Jos käy samoin kun unessa, niin ota yhteys kuluttaja-asiamieheen, niin saat kaupasta aimokorvauksen makaroonin tai muun kulutustuotteen muodossa (ei koske tupakki- eikä alkoholituotteita)

Kiitos vinkistä. Riitamme lähti siitä, ettei myyjä antanut minun ostaa pekonia. Syynä oli jotkut terveyshommat. Oli kuulemma lukenut jostain tutkimuksesta. Kohta aion ostaa olutta ja pekonia, ja jos myyjä ei pekonia myy, vaan käy pilliin kiinni, niin vaadin korvaukset pekonina.
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
...tai vaihtoehtoisesti "lepäillä" eli olla suhteen ehdoilla kotona viettämässä laatuaikaa televisiosta draamaa katsoen ja käyden kahvilla ystäväpariskuntien kanssa, jossa käydään läpi kauniiden ja rohkeitten viimetapahtumat, sekä päivitellään yhen tutun naisen ihmeellistä meikkaustyyliä..

En ymmärrä, mistä puhut. Jääkaapilla kävin saunaan mennessäni. Ja tullessani. Nyt olen tässä. Kohta menen taas takaisin saunaan. Jääkaapin kautta, luonnollisesti.

"Laatuaikani" on jotakuinkin suunnilleen viidensadan kilsan päässä juuri nyt. Ottiatuota. Ja otankin.
 
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
Kiitos vinkistä. Riitamme lähti siitä, ettei myyjä antanut minun ostaa pekonia. Syynä oli jotkut terveyshommat. Oli kuulemma lukenut jostain tutkimuksesta. Kohta aion ostaa olutta ja pekonia, ja jos myyjä ei pekonia myy, vaan käy pilliin kiinni, niin vaadin korvaukset pekonina.

Rupes tekemään mieli pekonia. No kai se oluella unohtuu mielestä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös