Kalsarikänniketju

  • 5 245 897
  • 66 703

Rosoh

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Leijonat, Mikko Rantanen, Colorado
Kalsarit jalassa, lasissa votkaa ja visssyä mehum kanssa ja netistä 30km hiihtoa.

Siirryn onnellisuus ketjuun...
 

morningstar

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Buffalo Bills
Myönnän, että ilta alkoi bileisiin osallistumisella. Puolustaudun kuitenkin sanomalla, että en olisi niihin bileisiin muuten halunnut mennä, mutta kun ne olivat yhden hyvä tyypin läksiäiset, halusin käydä näyttäytymässä ja toivottamassa hyvät jatkot.

Ensimmäisen tilaisuuden tullen hävisin aaveen lailla yöhön. Nyt kämpillä kuuntelemassa musiikkia, litkimässä punkkua ja selaamassa nettiä. Muuta en elämältä juuri nyt halua.

Kippis.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Tässähän alkaa olemaan jo ihan kesäfiilis. Ei vähiten Saipa-tappion johdosta, loma voi tulla hyvinkin pian.

Mutta sen takia, että kello ei ole vielä paljoakaan ja aurinko se tuolta jo nousee, talvella saa odottaa jonnekin ysin korville.

Vaimon kanssa rauhallinen koti-ilta, viiniä ja sen semmoista, kyllähän te tiedätte. Hän meni sitten nukkumaan ja ehdotti, että minäkin tulisin. Miksi ihmeessä pitäisi mennä? [Siihen oli jotain syitä, mutta tytöt on tyttöjä.]

Parasta näissä kalsareissa (tai bokserit mulla kyllä on, kai ne kelpaa) on se, että en ole missään äijäbaarimäyröissä. Erittäin kivaa katsella maailmaa toiseltakin puolelta välillä.

Ensi viikonloppuna saattakin olla sitten jo eri meininki, mahdollisesti jotain Lahden säälärikeikkaa, voi helvetti.

No, ei mennä asioiden edelle, jatketaan Chuck Norrisin parissa. Ei silläkään helppoa ole, jäi juuri vangiksi Vietnamissa.
 

mtuq

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Vahingossa heräsin aamulla sopivasti hiihdon aikoihin, ja piti jäädä toljottamaan.

Eihän tommosta jännitystä kestä ilman olutta!
 

mtuq

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
pernaveikko kirjoitti:
Hän meni sitten nukkumaan ja ehdotti, että minäkin tulisin. Miksi ihmeessä pitäisi mennä? [Siihen oli jotain syitä, mutta tytöt on tyttöjä.]

Naiset on kyllä omituisia, heti kun itellä alkaa olla oluen juonnin kanssa mukava olo, niin aletaan ruinaamaan jotain, että "tuu nyt tänne sänkyyn". Sitten kun kysyy, että ketäs siellä on, "Jessica Alba?" niin ne suuttuu.

pernaveikko kirjoitti:
Parasta näissä kalsareissa (tai bokserit mulla kyllä on, kai ne kelpaa) on se, että en ole missään äijäbaarimäyröissä. Erittäin kivaa katsella maailmaa toiseltakin puolelta välillä.

Alkaa kyllä näin vanhemmiten olla aika nihkeätä baariin lähtö.

pernaveikko kirjoitti:
Ensi viikonloppuna saattakin olla sitten jo eri meininki, mahdollisesti jotain Lahden säälärikeikkaa, voi helvetti.

Älä vittuile! Ens viikonloppu menee duunin merkeissä!
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
mtuq kirjoitti:
Älä vittuile! Ens viikonloppu menee duunin merkeissä!

No vittu, mieluusti sitä kattelisikin pleijaripaikka taskussa, vaikka sitten duunissa, kun muut pelaa. Tosipelit alkaa kuitenkin vasta vähän myöhemmin. Pakkorakohan se ensi vkl on, jos semmoiseksi sotkuksi menee.

Chuckin tilanne on muuten tavallaan pahentunut, vaikka pääsikin vankeudesta vapaaksi. Ja kukaan ei pääse väittämään, että ei muka kertaakaan lataisi pyssyään. Se teki sen, uskoo ken haluaa.
 

mtuq

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
En tiedä pitäiskö kirjottaa vitutusketjun vai minne, mutta jopa taas nyppii, kun kello on vähän liikaa ja tekis mieli mennä nukkumaan, mutta ei pysty.

PS. miks tekis aina mieli panna lastenohjelmien naispuolisia juontajia!?
 
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Taas täällä. Puolen litran keravalainen auki ja sauna lämpeää. Sikäli sääntöjenvastainen tämä viesti, että voipi tulla lähtö kantakapakkaan myöhemmin tänään. Vaihtoehtona toki UK:n jalkkismatsi Barcalla höystettynä. Mutta jos ei, niin kippis vaan muutkin kalsaroitsijat!
 
Viimeksi muokattu:

massimo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Devils, FC United of Manchester
Eipä oo tainut tulla tähän ketjuun aiemmin tarinoitua. Pakko oli ManU voiton kunniaksi alkaa ottamaan juomaa. Saunan päälle pitää tyhjentää juomavarastoja. Mamma ja poika menevät kohta nukkumaan niin voi rauhassa keskittyä olennaiseen.
 

karhu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät,Man Utd
Tässä on kanssa kumottu ManUn voitolle jo useampi.Menin lupaamaan jalkapalloa vähemmän seuraavalle kaverille Giggsin saatua vapaapotkun,että jos tästä tulee maali tarjoan heti muutamat paukut ja maalihan siitä tuli,nyt jatketaan.
Oli muuten hienoa viihdettä tuo planeettamme maa ja ne valkohain iskut!
 

Töölö

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Suomen kansa vuosina 1939-1945
kotiteollisuus jauhaa taustalla, muutama puikko on imaistu hetulaan, narrit ja bleg hävis, elämä ei voisi enemmän hymyillä!! Hik.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Noh, taas mennään. Tän vuoden puolella on kyllä tullut juotua melko vähän. Tässä vasta oli kahdeksan päivän putki jolloin en juonut yhtään, paitsi kahtena päivänä, ja niinäkin päivinä vain melko vähän. Tämä jakso siis oli ennen viime perjantaita, jolloin kans kyl tuli juotua jonkin verran.

Nyt kun mä oon vähentänyt kaljan juomista, ja samalla karkkien tms mässäilyä ja roskaruuan syömistä, niin mä olen huomannut että olen laihtunut hieman. Siis oikein niin että vyötä on pitänyt pistää pykälän tiukemmalle. Mä kun jostain syystä tossa noin ennen joulua innostuin kotona keittelemään pastaa tai riisiä jonkun kanssa, esim jauhelihan tai tonnikalan tms. Noh mutta nyt tässä muutaman päivän ajan on taas tullut syötyä melko perinteisesti. Perjantaina vedin kuusi grillimakkaraa + jättipussillisen sipsiä + puoli litraa jäätelöä, lauantaina kolme grillimakkaraa, lautasellisen pyttipannua + puoli levyä suklaata, ja tänään sunnuntaina olen syönyt kaksi kertaa makkaraperunat + puoli levyä suklaata + minipussillisen pätkis-suklaata. Lisäksi näiden kolmen päivän aikana on mennyt kolme litraa limuu + 20 kaljaa.

No mitä mä tässä oikein höpisen. Mutta tänä iltana voi olla että tulee hieman otettua. Mä aloitin ottamaan jo noin kuuden aikoihin, joten tarkoitus on nyt vetää tälläiset varhaiskännit, siis että huomenna pääsis melko aikaisin sängystä ylös. Nyt kymmenes kalja menossa, ja kyl tääkin menee tälläiselle tikku-ukolle hyvin päähän.
 
Suosikkijoukkue
New York Islanders
Kalsarit jalassa täälläkin kuppi kaatuu. Ei tarvitse huomenna/tänään kouluun mennä niin mikäs siinä vedellä 12 kaljalla hyvää yömyssyä. Päätin sitten lyödä Macgyverin dvd:n siisään ja tahkoa siinä samalla kaljaa juomapelin kustannuksella, vaikka se kieltämättä tylsää olikin aluksi, mutta ei enää nimittäin sen verran koville laittoi naisten mies minut, että 7 kaljaa meni jakson aikana. Täytyypi katsastaa vielä yksi jakso, kun tossa tota kaljaa vielä on sopivasti.
 

#34

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, New Jersey
Hops!

Loma jatkuu viellä ens viikon joten hyvällä omalla tunnolla voi vetää pienet tumut näin su-ma välisenä yönäkin. Mitä sitä syyttä lopettamaankaan, 3 päivä vasta menossa.

Vieläkös täällä on muita hereillä?
 

moby

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP(#42)
Täten ilmoitan että olemme emännän kanssa siirtyneet lähes kokonaan ei kalsari, mutta aamutakkijuopotteluun. Kaikin puolin kätevää ja vieläpä edullista. Suosittelen.
 

softdog

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
moby kirjoitti:
Täten ilmoitan että olemme emännän kanssa siirtyneet lähes kokonaan ei kalsari, mutta aamutakkijuopotteluun. Kaikin puolin kätevää ja vieläpä edullista. Suosittelen.
Toi on muuten ihan totta. On mukava alkaa aamusta kun aurinko paistaa, ei kärsi päivärytmi ja mukavempaa olla ;)
 

moby

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP(#42)
softdog kirjoitti:
Toi on muuten ihan totta. On mukava alkaa aamusta kun aurinko paistaa, ei kärsi päivärytmi ja mukavempaa olla ;)

Lähinnä kyse oli siitä että asusteena käytetään aamutakkia. Ajankohta painottuu kyllä samoin kuin muillakin illan ja yön puolelle. Toki seuraavana aamuna usein tulee otettua pari tasoittavaa, jotta auringonpaiste ei liikaa kirvele silmiä.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Vaimo on schollin luona, niin vittuakos tässä vai miten sitä sanotaan. Illalla olisi myös Blues - Kärpät ihan tossa muutaman kilometrin päässä. Saisikohan kerrankin aikaiseksi mennä. Vähän tosin mietityttää, että onko ovella lappu "10e", ei kai voi olla. Mielestäni viisi euroa olisi sopuhinta.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös