Noh, taas mennään. Tän vuoden puolella on kyllä tullut juotua melko vähän. Tässä vasta oli kahdeksan päivän putki jolloin en juonut yhtään, paitsi kahtena päivänä, ja niinäkin päivinä vain melko vähän. Tämä jakso siis oli ennen viime perjantaita, jolloin kans kyl tuli juotua jonkin verran.
Nyt kun mä oon vähentänyt kaljan juomista, ja samalla karkkien tms mässäilyä ja roskaruuan syömistä, niin mä olen huomannut että olen laihtunut hieman. Siis oikein niin että vyötä on pitänyt pistää pykälän tiukemmalle. Mä kun jostain syystä tossa noin ennen joulua innostuin kotona keittelemään pastaa tai riisiä jonkun kanssa, esim jauhelihan tai tonnikalan tms. Noh mutta nyt tässä muutaman päivän ajan on taas tullut syötyä melko perinteisesti. Perjantaina vedin kuusi grillimakkaraa + jättipussillisen sipsiä + puoli litraa jäätelöä, lauantaina kolme grillimakkaraa, lautasellisen pyttipannua + puoli levyä suklaata, ja tänään sunnuntaina olen syönyt kaksi kertaa makkaraperunat + puoli levyä suklaata + minipussillisen pätkis-suklaata. Lisäksi näiden kolmen päivän aikana on mennyt kolme litraa limuu + 20 kaljaa.
No mitä mä tässä oikein höpisen. Mutta tänä iltana voi olla että tulee hieman otettua. Mä aloitin ottamaan jo noin kuuden aikoihin, joten tarkoitus on nyt vetää tälläiset varhaiskännit, siis että huomenna pääsis melko aikaisin sängystä ylös. Nyt kymmenes kalja menossa, ja kyl tääkin menee tälläiselle tikku-ukolle hyvin päähän.