Kalsarikänniketju

  • 5 221 306
  • 66 665

Gagne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikenlaiset pörröiset maskotit, kahdella.
Vaaleja edelleen pitelee Afrikan Helmessä. Sen verran uskaltauduttiin portin ulkopuolelle että saatiin pikkulikasta negatiivinen malariatulos.

Niilin erikoisella aloitin luppopäivää auton pesun yhteydessä. Ei vaan meinaa millään pituusrajoitteinen inehmo ylettyä kuuraamaan ison Pajeron kattoa. Vituttihan se, joten piti alkaa katselemaan kuinka lasissa jää palaa.

Unknown Userin Talvisodan loppua kunnioittaen.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Vaaleja edelleen pitelee Afrikan Helmessä. Sen verran uskaltauduttiin portin ulkopuolelle että saatiin pikkulikasta negatiivinen malariatulos.

Niilin erikoisella aloitin luppopäivää auton pesun yhteydessä. Ei vaan meinaa millään pituusrajoitteinen inehmo ylettyä kuuraamaan ison Pajeron kattoa. Vituttihan se, joten piti alkaa katselemaan kuinka lasissa jää palaa.

Unknown Userin Talvisodan loppua kunnioittaen.

Voi vittu miten paska läppä. "piti alkaa katselemaan", kun pitäisi sanoa, että ruveta katselemaan tai alkaa katsella.

Menköön kännin piikkiin tällä kertaa. Jää palaa pala palalta, kohta se valtaa lasin tuulen, koko alalta.

Multa tuli tänään herne perseestä. Tarkoittako se sitä, että Kiinassa joku vetää sen nokkaan. Nokittaa herneen, herneen, hermeettisen herneen, Papua-Uusi-Guinea, papua Uusi-Guineasta, hermeettinen, kirjallistutkimuksellinen, Gogol, googol, googolpleksi, Raksilan Pleksi, Ukraina, ukrainalainen, näkökulma, silmäkulma, kortinkulma, Kuolleet sielut pihistävät piikkejä, ässiä, Ässiä. Punainen paroni, munainen aromi, juusto vai munakas, juustomunakas, sissijuustomunakas. Vaikka on kana musta saan munakasta. The end. E: oiekastsit Gagnen läbbä oli hyvä kuin maitovalaan pirkeä nänni.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Hei,

olen sammakko, lasken paljaat munani veteen.
 

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Näkyy olevan M10 jo yhtä kännissä kuin minäkin, eli ei juurikaan maistaneena. Se on luultavasti ensimmäinen kerta, kun olen yhtä aikaa tämän veijarin kanssa samaan aikaan tässä ketjussa. Voin kyllä olla väärässäkin. Eipä mulla mitään asiaa ollut, kunhan ihmettelin vain, kun M10 on täräyttänyt ketjuun ryminällä.
 
Kokista en ole koskaan kokeillut, mielenkiintoista varmaan olisi, sillä punkku ja kokishan ovat molemmat melko voimakkaan makuisia, joten miten suhtautuvat keskenään...

No kyllä, tämä on kiinnostanut jo jonkin aikaa. Tosin parhaita punavärisiä viinejähän ovat Jorma ja Valdemar. Samaa henkeä noudattaen sekaan tulisi sotkea jotain Rainbow- tai Euroshopper-kolaa varmaan sitten. Ruskeasta paperipussista juotuna.

Nimimerkki Uleåborgirilla näyttäisi menevän oikein lujaa! Arvostan!
 

Gagne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikenlaiset pörröiset maskotit, kahdella.
Voi vittu miten paska läppä. "piti alkaa katselemaan", kun pitäisi sanoa, että ruveta katselemaan tai alkaa katsella.

Menköön kännin piikkiin tällä kertaa. Jää palaa pala palalta, kohta se valtaa lasin tuulen, koko alalta.

Haistappa vittu. Tai haistapa vittu. Tai haistapppa vitu.

Tuosta jälkimmöisestä tulee kyllä mieleen PPP ja Kalakukko eörveis,

joten mitäs teistä, puolen Suomen savolaisista. Ootko muuten ikuna ajatellut punakynän hommaamista?

nim. merk. Jos ei riitä niin 30 donaa on aina taskussa.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Hänen karvaiset kätensä pilkkoivat silmiä ja sipuleista valui kyyneliä. Keitetyn lihan hän valmisti raa'axi. Sirkutti kuusessa läpimätä liejutokko. Ei laulanut hauki, ei laulanut. Loukkaantui, kun alamitta poistettiin. Mutta tulta hän pelkäsi. Siinä oli jotakin niin kuumaa, että hän pelkäsi. Lars Levi ojensi kätensä olkapäälleni ja jätti sen siihen. Oijusti viisikymmentä peninkulmaa Ruijaan pyydystämään merikarhuja ja näkkejä. Suksimestari Adin Konttila oli valmistanut Lars Leville sukset. Niillä tämä sivakoi lakkautettua valtiota kohti. Ei tiennyt Lars, että Martti-hanhi oli vetänyt itsensä kiikkuun. Nokkavaa ja posketonta, totesi tohtori Kiveksinen todetessaan Lars Levin paleltumat. Larsin posket amputoitiin ja hänen talostaan poistettiin lattia, seinät ja katto. Hyvä on silti Larsin olla.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Haistappa vittu. Tai haistapa vittu. Tai haistapppa vitu.

Tuosta jälkimmöisestä tulee kyllä mieleen PPP ja Kalakukko eörveis,

joten mitäs teistä, puolen Suomen savolaisista. Ootko muuten ikuna ajatellut punakynän hommaamista?

nim. merk. Jos ei riitä niin 30 donaa on aina taskussa.

On mulla punakynä. Mahottoman hankalaa lukea kun on punaista tussia näyttö täynnä. Siksi kirjoitan viipeellä.

Paljonko viipe?
 

Gagne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikenlaiset pörröiset maskotit, kahdella.
On mulla punakynä. Mahottoman hankalaa lukea kun on punaista tussia näyttö täynnä. Siksi kirjoitan viipeellä.

Paljonko viipe?

Koodinmukainen virtuaalinakkikioskijono

Viipe on niin paljon ettei kehtaa sanoa. Mitä nuo nyt Kairossa jaksavat bittiä rummuttaa... Sanoisin semmoisen 150 vuotta, vähintään.
 

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
On se perkele ettei nousuhumala edes kolkuttele ovelle. Kauankohan tässä pitää hönötellä. Jumalauta, jos ei edes jurriin osaa itseään juoda.

Tänään istuin palaverissa ja aiheena oli käytännössä 100 000 euron tuhlaaminen. Sain suuni sitten auki ja pyysin projektiin uutta kännykkää käyttööni. Ei perkele. Muut pyytelivät uusia tietokoneita ja kauniimpia vaimoja. Vituttaa olla tyhmä hippi.

Ja lisää viinaa.
 
Viimeksi muokattu:

Gagne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikenlaiset pörröiset maskotit, kahdella.
No johan nyt on saatana ettei pakkasissa värjöttelevä Suomipoika saa näppäimistöään yhtään auki. Jos tätä rataa jatkuu niin kohtahan ei tarvitse laittaa levysoittimelle tämän kiekon alkua tunteakseen oloaan eksoottiseksi.

Juu, vähän on koho siinä vedessä pötköllään joo. Linkittäkää nyt joku Led Zeppeliniä nuorisolle, jookos?
 

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Eikö siellä ole meleko kylymä sielä puusa näinä vuodenaikoina? Vai sättäätkö Viherlandiasta käsin?

Viherlandiasta tietenkin. Olen Kallen ja Torstin kadonnut kaksoisveli Horsti.

Muutama vuosi sitten ainakin Kalle oli vielä elossa. En tiedä vieläkö tuo Kaijan papu hengittää. Isäni opetti hälle sanat perkele ja vittu, joskus yli parikymmentä vuotta sitten. Minua se Kalle puri, kun lapsena kävin laittamassa sormeni häkin sisäpuolelle. Arvet ovat parantuneet 25 vuodessa.
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Viherlandiasta tietenkin. Olen Kallen ja Torstin kadonnut kaksoisveli Horsti.

Muutama vuosi sitten ainakin Kalle oli vielä elossa. En tiedä vieläkö tuo Kaijan papu hengittää. Isäni opetti hälle sanat perkele ja vittu, joskus yli parikymmentä vuotta sitten. Minua se Kalle puri, kun lapsena kävin laittamassa sormeni häkin sisäpuolelle. Arvet ovat parantuneet 25 vuodessa.

You bastard leave me with no options: The Parrot Sketch
 

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Tuli eilen tuossa otettua jonkin verran olutta ja aloitellaan nyt sitten tänään jo hyvissä ajoin. Hyytävän kylmä Karhu on kova aamiainen. Söin kyllä palan pannukakkua jo, sekin oli hyvää.
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Tuli eilen tuossa otettua jonkin verran olutta ja aloitellaan nyt sitten tänään jo hyvissä ajoin. Hyytävän kylmä Karhu on kova aamiainen. Söin kyllä palan pannukakkua jo, sekin oli hyvää.

Mä en eilen ottanut, mutta nyt otan vitutukseen eli överit tulossa. Ihan sama.
Karhu on muuten aamupalan jälkiruoka täällä. Aamu alkoi laskiaispullalla.
 

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Mä en eilen ottanut, mutta nyt otan vitutukseen eli överit tulossa. Ihan sama.
Karhu on muuten aamupalan jälkiruoka täällä. Aamu alkoi laskiaispullalla.

Eipä voida Kerhon kannattajia haukkua pullamössöpojiksi. Toisen aamupala on pannukakku mansikkahillolla ja toisella laskiaispulla, hah. Toista Karhua kitusiini kiikuttelen, oikein hyvänmakuista. Jäljellä on enää 6, joten pitänee kipaista kaupassa jossakin vaiheessa. Orastava päänsärky hiipii jälleen, omituista kun aikaisemmin ei ikinä ole särkenyt päätä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös