Suonikohju
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- The Reds, Oulun Kärpät
Maksasta puheen ollen, teemalta näin 09 keikan vuodelta -87. Loiria tuli kuunneltua tuossa hetki sitten, saa ainakin perustämmösen aika hiljaseksi ja fiiliksiin.
Kukin omalla tavallamme varmasti. Giantit soittivat levyillä ja keikoilla yhteensä yli neljääkymmentä eri soitinta, jos likimainkaan oikein muistan. Mahtoivat olla paikalliselle Musiikki-Koposelle mieluisia asiakkaita.Kovia on poijjaat intstrumenttiensa kanssa, kuten myös mekin eiköstä vain?
Mulla varmaankin silmät ovat ainoa ruumiinosa, josta kenellekään voisi olla iloa.
Mites sitten Captain Beyond, lieneekö tuttu? Taitaa olla vuosimallia -72, ja laulajana Rod Evans - mies joka oli Deep Purplessa ennen Gillania.
Mulla on toi vinyyli hyllyssä, mutta enpä ole kuunnellut levyä sitten 90-luvun. Tai 80-luvun. Hyvä poiminta joka tapauksessa. Keräsin lukiopoikana ahkerasti myös Johnny Winteriä, ja Beyondissa soitti muistaakseni Winterin kanssa touhunnut Bobby Caldwell, jonka ansiosta sitten tutustuin myös Captain Beyondiin. Yhtyeen pari ekaa levyä hommasin sitten Hgin Black & Whitesta.Mites sitten Captain Beyond, lieneekö tuttu? Taitaa olla vuosimallia -72, ja laulajana Rod Evans - mies joka oli Deep Purplessa ennen Gillania.
Parasta jenkkiprogea, aivan huippu. Youtubessa on paljon Kansas-helmiä, itse tykkään vaikkapa Song For America'sta.Kohta sitä tietty kuunnellaan Kansasia...
Taitavat olla myös ainoat, tai en ainakaan muista ole kuullut mitään jos niitä on.Yhtyeen pari ekaa levyä hommasin sitten Hgin Black & Whitesta.
Parasta jenkkiprogea, aivan huippu. Youtubessa on paljon Kansas-helmiä, itse tykkään vaikkapa Song For America'sta.
Mulla ensikosketus Johnnyyn oli The Winter of 88 -albumi, jonka kaverin luona kuulin (joskus silloin 88). Tässä siltä Rain. Ihan kiva kuunnella välillä tämä eikä aina niitä standardeja.Keräsin lukiopoikana ahkerasti myös Johnny Winteriä
Ainakin Pellen nettisivuilla sanotaan että Pelle se on.Onkohan missään ilmoitettu tässä J.Karjalaisen 18 vuotta vanhassa biisissä taustalaulajana toimineen miehen nimeä?
Ainakin Pellen nettisivuilla sanotaan että Pelle se on.
Totta joka sana. Red on myös itselleni hirmuinen suosikki KC:n tuotannossa. Varsinainen kliimaksi oli, kun King Crimsonin ainoa Suomen keikka vm. 2003 sai päätöksensä Redin muodossa. Tyylikäs kitaristi on myös Belew. Fripp on taas nero joka pitäytyy spottivalojen ulkopuolella jopa lavalla.Jos ja kun nyt progea soitellaan, niin onhan Robert Fripp kuningas ja Red väkivaltaisuudessaan ihan ylittämätön teos.
Mukavaa kuunneltavaa on myös mm. Nothin' But The Blues, jossa vierailee kypsään ikään ennättänyt Muddy Waters. Siinä kouraisi blues-suolta syvältä, kun Morganfield käynnisti säkeen "I'm goin' out walkin', walking down through the park".Mulla ensikosketus Johnnyyn oli The Winter of 88 -albumi, jonka kaverin luona kuulin (joskus silloin 88). Tässä siltä Rain. Ihan kiva kuunnella välillä tämä eikä aina niitä standardeja.
Onkos tässä sitten uuden sukupolven Fripp?Totta joka sana. Red on myös itselleni hirmuinen suosikki KC:n tuotannossa. Varsinainen kliimaksi oli, kun King Crimsonin ainoa Suomen keikka vm. 2003 sai päätöksensä Redin muodossa. Tyylikäs kitaristi on myös Belew. Fripp on taas nero joka pitäytyy spottivalojen ulkopuolella jopa lavalla.
Frippejä on vain yksi, mutta tämä norski edustaa itselleni helpommin lähestyttävää reunaa omassa genressään. Tämän ja Opethin kaltaiset jutut ovat kiinnostavia ja hyvinkin suositeltavia tuttavuuksia kaltaisilleni vanhan liiton äijiin päin kumartamaan tottuneille.Onkos tässä sitten uuden sukupolven Fripp?
Vähän sama homma. Itse aasiassa ihan viime aikoina tästä Ihsahnista innostuin. Aika villiä kamaa: yhtäläisyydet Crimsoniin, Opethiin ja Porcupine Treehen ovat pinnalla, mutta kun soppaan heittää aika freetä tuuttaavan fonin ja klassiseenkin vivahtavat rakenteet niin melko kiehtova soppa on koossa.Frippejä on vain yksi, mutta tämä norski edustaa itselleni helpommin lähestyttävää reunaa omassa genressään. Tämän ja Opethin kaltaiset jutut ovat kiinnostavia ja hyvinkin suositeltavia tuttavuuksia kaltaisilleni vanhan liiton äijiin päin kumartamaan tottuneille.
Se on muuten bändin paras. Oikeastaan Therapyn täydellinen kokoelma olisi Troublegum kokonaan ja Infernal Lovelta puolet.Murehdin tässä, kun en löydä mistään Therapy?:n Troublegum levyäni
Se on muuten bändin paras. Oikeastaan Therapyn täydellinen kokoelma olisi Troublegum kokonaan ja Infernal Lovelta puolet.
Hyvän keikan vetivät tiällä J-suussa, oliko se nyt 95 vai 96.
Minä olen muuten nähnyt tuon siun nimimerkkisi bändin jo ammoin. Nummirock 1990. Suoraan sanoen ei ollu kummonen. D.A.D. oli siellä paljon kovempi. Samoilla festareilla oli myös klubiaktina joku ihan surkea köyhän miehen hanoirocks, jota jaksoin ehkä 2 biisiä. Piti mennä pois, oli niin paska. Kai ne jonkun omakustanteen oli tehny, se oli joku 69 Eyes.Olikohan nuo vuosi sitten Mikkelissä vai edellisenä. No olin paikalla muistaakseni. Misfitsiä olin mulkoilemassa vuosi sitten Kuopiossa ja yleisöä oli ehkä se kolmesataa. No pääsi lähelle, kun vartavasten bändiä JKLstä mentiin katsomaan ja kuskikin hankittiin.
Minä olen muuten nähnyt tuon siun nimimerkkisi bändin jo ammoin. Nummirock 1990. Suoraan sanoen ei ollu kummonen. D.A.D. oli siellä paljon kovempi. Samoilla festareilla oli myös klubiaktina joku ihan surkea köyhän miehen hanoirocks, jota jaksoin ehkä 2 biisiä. Piti mennä pois, oli niin paska. Kai ne jonkun omakustanteen oli tehny, se oli joku 69 Eyes.
Niin, siellä Tavastian keikalla oli varmasti 5000 ihmistä, jos uskoo kaikkiin jotka siellä oli ihan varmasti.Tuo Alice In Chains, se alkuperäinen kaverini suulla kuultuna olisikin ollut katsottava tälläiselle nahjukselle.