Mainos

Kalsarikänniketju

• 5 318 729
  • 66 679

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
Jos nyt sitten täälläkin ilmoittaudutaan. Muutama juoma jo takana, vähän sekalaista juomaa on tullut nautittua. Olutta, siideriä, punaviiniä ja nyt muutama lasi 60% vodkaa ja appelsiinimehua. Liekö täällä muita maanantaijuoppoja?

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Miellyttävä tunnelma jatkuu. Yksin juominen on homman aatelia. Salkkarit katsottu ja nyt voisi taas pyöriä hieman netissä noin yleensä. Olut on helvetin kova keksintö.

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Taas on näköjään häkki heilunut usemmalle samalla kertaa. Tuomiot vaihtelevat viikosta poistettuihin kirjoitusoikeuksiin.
Uusi juoma pitää ottaa, ehkäpä juuri nyt.

Kissa Jansson

Jäsen
Suosikkijoukkue
We never give in
Sakkoa on annettu, saatana. Se on oikein. Eilen tuli juotua kunnioitettava määrä keskiolutta ja tänään toisaalta painettua vajaa 10 tunnin työpäivä, ihan kivuttomasti se meni joten hyvin skulasi, ja skulaa.

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Onko Surukukun rangaistus lande-skutsi touhuista? Jopas on kyllä kieltoja rapsunut. Itse olen muutaman kakun lusinut ja ehkä jopa oppinut. Ainakin vähemmän tulee jurrissa nykyään kirjoitettua tänne.

Tuli tuossa olutta hakiessa huomattua, että meillä on jääkaapissa korkinavaaja. Siitä tuli mieleen monet tavat avata olutpullo. Harvoin nimittäin käytän minkäänlaista avaajaa, aina jokin muu väline. Tosin lähinnä tulee tölkistä juotua.

Miten teillä? Kissan voisin olettaa olevan tölkin ystäviä.

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tölkistä kyllä yleensä tulee juotua. En edes muista, milloin olisin viimeksi juonut pullosta olutta.
Nytkin juon tölkistä.

Sama peli tölkin suhteen, eli nyt menee tölkistä. Tölkit on nykyään mielestäni huomattavasti halvempia ja harvoin tulee vain se mäyrä otettua. Ihan koko casea tosin kerralla harvemmin viikolla menee, mutta se on kaikki kotiin kuitenkin jos jää "ylimääräistä". Onhan se nyt oikeasti jos mäyrä on vaikka 11 euroa ja case sitten sen 19,49. Se on selvää säästöä.

Usein teen niin, että kun ostan olutta, tarttuu mukaan kylmästi pari pulloa Karhua. Siihen sitten se halpislaatikko olutta ja ilta on valmis.

Nyt olen alkanut rahapulassa juomaan varsin optimaalisesti suhteessa kulutukseen. Tänään ostin kaksi kylmää Karhua ja kylkeen reilu kymmenen irtotölkkiä. Summaksi koitua arviolta kymmenisen euroa. Sitten kun pihi on, palautan tölkit ja ostan sillä extraa. Hienoa!

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ei ihan ehtinyt.

Tiedän. Olen sairas ihminen alkoholin vaikutuksen alaisena, mutta kyllä repesin aivan täysin, kun tuon katsoin.

Linkki vie Youtubeen hissiaiheeseen videoon.

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ei ihan ehtinyt.

Tiedän. Olen sairas ihminen alkoholin vaikutuksen alaisena, mutta kyllä repesin aivan täysin, kun tuon katsoin.

Linkki vie Youtubeen hissiaiheeseen videoon.

Hah, olen muuten kuullut tuosta, mikäli nyt on sama video. Otin vapaudekseni Bruno vilkaista profiiliasi noin yleisesti ja huomasin O'geliksen. Onko kyseessä Oulunkylän kapakka? Siinä ihan aseman vieressä?

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hah, olen muuten kuullut tuosta, mikäli nyt on sama video. Otin vapaudekseni Bruno vilkaista profiiliasi noin yleisesti ja huomasin O'geliksen. Onko kyseessä Oulunkylän kapakka? Siinä ihan aseman vieressä?

Sama paikka. On jo monta vuotta ollut baari, jossa säännöllisen epäsäännöllisesti vierailen. Joten siksi tuossa suosikkijoukkue-osassa.

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sama paikka. On jo monta vuotta ollut baari, jossa säännöllisen epäsäännöllisesti vierailen. Joten siksi tuossa suosikkijoukkue-osassa.

Olen käynyt mestassa noin 15 kertaa.. Ihan mukava paikka noin piipahtaa. Saa ainakin olla rauhassa, mikäli niin haluaa. Hyvät kulkuyhteydet, eikä hintakaan muistaakseni ole uskomaton oluella.

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Olen käynyt mestassa noin 15 kertaa.. Ihan mukava paikka noin piipahtaa. Saa ainakin olla rauhassa, mikäli niin haluaa. Hyvät kulkuyhteydet, eikä hintakaan muistaakseni ole uskomaton oluella.

4 euroa maksaa tavallinen kolmostuoppi. Muitakin vaihtoehtoja kuin Karhu paikasta löytyy. Arvostan itsekin tuota, että saa halutessaan olla rauhassa. Pari paikallista juoppoja notkuu muissa pöydissä, mutta ei niistä haittaa ole ollut.
Eikä tosiaan kulkuyhteyksissäkään ole valittamista.
Meneepä nyt ihan mainostamisen puolelle.
Vaihdoin muuten Fizz:n siideriin, kuivaan omenaan toki, juuri äsken.

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaihdoin muuten Fizz:n siideriin, kuivaan omenaan toki, juuri äsken.

Hyh, tuo ei kyllä putoa sitten oikein millään. Ikinä en ole ymmärtänyt, tosin minua nyt närästää jo pelkkä ajatus happamasta omenasta, joten se siitä.

Voisi vaikka joskus piipahtaa oluella. Harmittomat juopot on muuten mitä mainioimpia veikkoja. Juurikaan koskaan ei ole harmia, pelkkää hyvää sanottavaa.

Muistelinkin jotakin 4 euron pintaan. Nyt hivenen lisää musiikkia ja se valitettavan viimeinen olut, perkele.

Luge H

Jäsen
Suosikkijoukkue
80
Jepajepa. Huomenna ei ole koulua, Heikillä on vielä työpaikka ja ammattikorkean viimeinen ruotsin tunti oli tänään. Dokata ei pitänyt tänään mutta Espoon perseilyn takia päätin lipsua. Onko tänään kalsarikännäilijöitä liikkeellä?

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Annetaas mennä taas. Ties monettako päivää putkeen tiputellaan kaljaa. Mutta mukavaa hommaa on, kun tietää kuitenkin, ettei ole ongelmia lyödä stoppia tarpeen vaatiessa.
XBOX, NHL11 ja olut on tämän illan yhdistelmä.
Muita?

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Jossain vaiheessa pitäis olla nukkumaan menoaika, mutta ei ole tietoakaan unesta, päinvastoin. No jospa muutamasta oluesta olis apua. Huomenna olis taas lätkää paikan päällä. Mukava fiilis siitäkin taas, kun pari jäi välistä.

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Citymarketissa oli tshekkiläinen tarjouksessa. Piti jokunen ostaa. Niemisen pelin äsken mulkoilin. Muutaman tässä voisi juoda. Huomenna töitä niin ei liikaa kehtaa hönötellä.

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Änäriä pelaillen menee tämä ilta. Huomaa, että pelisuoritukset huononevat sitä mukaan, kun kaljaa tippuu. On se kovaa vaan. Täytyy vaan tyytyä siihen mitä saa.

scholl

Jäsen
Lidlin talvisiideri meni äsken. Ei ole mitään tekemistä siiderin kanssa, mutta kun tuollaisen tölkillisen juo näin kylmällä kelillä niin kanelinmaku tuo mieleen jotenkin joulun. Nyt avaan Estrella Damm pullon kunhan muistan, mihin olen laittanut korkinavaimen.

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Taitaa nämä herrat pallotella hieman autuaammilla kentillä. No ehkä on saatu vaan hieman harvinaisempaa kuvaa sieltä.

Niin Masa ollut mullissa jo 50 vuotta. Päätti päivänsä melko tyhjentävällä viestillä: "Hyvä olla, kun on nolla". Sääli, että tuollainen monilahjakkuus sai ainoastaan roolin miehenä jolle nauretaan. Tosin ei tainnut syytön olla itsekään osalleen.

Halvalla kyllä lähti tshekkiläinen tänään. Eurolla 0,5 litraa. Kuulemma lähipäivinä parasta ennen-päivä. Oluthan vaan paranee pullossa levänneenä.

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
Ei kyllä paha hinta oluesta.

Mjutta mjuttta, onko hinta ok, suhteessa hulaman määrään oikea vaiko joutuuko konpensoimaan jotain. Kinkkinen yhtälö, mitä täytynee pohtia hartaasti ja homomaisesti, kuten muotiin kuuluukin. Onko siis homomaista vetää halvalla, vaiko täydellistä nautintoa kunnioittaen hieman hinnasta tinkimällä. täh.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy