Noosebleed 68686
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- JYP, NY Rangers
Ja nytkö kaikki sammu? Ette kai te mua tänne yksin jätä. Lisää olutta.
Meni helvetin monta vuotta tajuta, että J.Karjalaisen biisissä Avaruuden ikkuna laulaa miljoonan Pöllö kertosäkeessä. Onneksi on mökki, jossa tällaiset saa kavereiden kanssa todeta.
En olis kyllä itekään tunnistanu jos et olis sanonu. Mutta Jiistä tuli mieleen Lännen jukka ja Pontikkapoika. Kova.
Ja minä häpeän sitä, että elämäni ensimmäisen kerran kun hänet näin livenä, se veti loppu keikan Ässien paita päällä. Tuskin toivun ikinä.Näistä -FNM-:n tajuamisista tuli mieleen, että tajusin vasta muutama päivä sitten, että Alice Cooper on mies. Häpeän junttiuttani...
Spotify kyllä löytyy, mutta harvoin on tullu käytettyä. Mutta ehkä tollaseen tapaukseen sitä voiskin käyttää.Lännen Jukka on loistava. Jos esim. Spotify löytyy niin suosittelen kuuntelemaan Karjalaisen levyn: "Tähtilampun alla". Kovasti löytyy parinkymmenen vuoden takaa samaa, kuin nykyään.
Näistä -FNM-:n tajuamisista tuli mieleen, että tajusin vasta muutama päivä sitten, että Alice Cooper on mies. Häpeän junttiuttani...
Spotify kyllä löytyy, mutta harvoin on tullu käytettyä. Mutta ehkä tollaseen tapaukseen sitä voiskin käyttää.
Tämä olis ehkä ihmettelyketjun kamaa, mutta kun nyt helvetin pitkästä aikaa avasin spotifyn kun ajattelin mennä kuuntelemaan J. Karjalaista, niin ensimmäisenä siihen tuli Maidenin The Final Frontier. Suositteleeko tää jotain mitä olet aiemmin kuunnellut, vai tietääkö tämä että Iron Maiden on maailman paras bändi?
Meikäläisellä on kans ollu joitain punkkibändejä, ja viime aikoina on tullu idea että mun oma HC-bändi tekis rokkia ylipainoisia naisia vastaan. Mutta saa ny nähä. Edellinen bändi ehdi tehdä pari demoa ennen kun tulin kelkkaan, mutta sit sekin hajos.Ite käytän tälläkin hetkellä tuon levyn takia. Voittaa melkein bändimme feministi-punkin vastakohdan; sovinismi vastaavan. Tosin tänään mökin saunassa tuli kaverin kanssa hiottua konseptia.
Mutta teikäläinen taitaa siis olla sukua parin vuoden takaiselle suomen parhaalle basistille?
Niin tai sille sooloilijalle. Asuukin perkele viereisessä rapussa. Ja toki olemme yhtä kauniita poikia. Tosin toinen meistä on kalju ja toinen muuten vain lahjakas.
No iik! Oot siis melkein sukua julkkikselle. Mutta mä kun olen vähän noita BM-ihmisiä, niin Funeris Nocturnumin Pure Satanic Blasphemy oli itse asiassa ensimmäinen metallilevy jonka hankin aitona. Siis toi sun serkkus soitti siinä bändissä. Ne oli lämppäämässä Impaled Nazarenea sillon joskus, ja se kuulosti niin helvetin kovalta.
Kärsänotkoo en pahemmin tunne, mutta eikö siellä oo niin saatanasti smuguja?Oi Nenäinniemi. Sieltähän metallimusiikki on lähtöisin. Serkkuni veli serkkukin on perkele joku musiikki-mies.
Mikä sen levyn nimi on? Ei sellasta levyä ollu mitä sanoit.Oikeasti loistava tuo Karjalaisen levy ja Pelle siinä mukana.
Paskin idea ehkä koskaan. Hymyilevä Dufvakin näyttäis paremmalta.Voitti muuten eräs nimeltä mainitsematon mies kerran rumimman tatuoinnin palkinnon. Jalkapöytään on tatuoitu kengännauhat. Tampereen riesana tuokin onneksi nykyään on.
Mikä sen levyn nimi on? Ei sellasta levyä ollu mitä sanoit.
Ton biisejä alko nyt löytymään. Mut ei ollu spotifyssä levynä.Saatoin horista horkkaa. Tähtilampun alla ja jos puhun edelleen paskaa niin vika on juomassa sekä soittimessa.
Perhana, siellä pitäs varmaan joskus käydä. Tosin se jäi mieleen sellasena mustalaispesäkkeenä, että ei oikein houkuttele...Nenäinniemessä tuli tuossa taannoin ajeltua ja sinne perkele oli syntynyt Siwa. Vitusti muuttuu maailma 15 vuodessa.
Ton biisejä alko nyt löytymään. Mut ei ollu spotifyssä levynä.
Oikein! Ite kans oon kerran nukkunu, mutta ei ollu ollenkaan mun juttu. Kanzii Dokata on kovempi jätkä.Nukuin hetken soffalla, mutta nyt jatkan taas. Kroh!
Ei mulla vaan. Biisejä kyllä löytyy, ja suurinosa Karjalaisen levyistä, mutta ei vaan tota. Ihme homma.Ainakin täältä tuo löytyy suoraan levynä ja spotifysta. Kannattaa karjaista sille lujaa.
Jätkä luovuttaa! Mutta ei siinä, hyviä öitä. Ite yritän pärjätä naispuolisen kissan (eläin) kanssa.Nyt on vetäydyttävä. Jospa tämä muutaman viikon juomattomuus aiheuttaisi sopivan krapulan. Olkaahan ihmisiksi.