Kalsarikänniketju

  • 5 238 459
  • 66 669
Suosikkijoukkue
JYP, NY Rangers
Oi niitä aikoja, kun Pommin seinät oli tapetoitu tölkeillä.
Niinä aikoina meikäläisellä ei varmaan oo ollu edes ikää. Mutta viime vuosina on siellä kuitenkin tullu pyörittyä. Ja alakerta tais tulla aika nopeasti siihen? Mulla tais olla pari kuukautta väliä edelliseen käyntiin, ja sitten olikin saatana baari laajentunu puolella.
 

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Niinä aikoina meikäläisellä ei varmaan oo ollu edes ikää. Mutta viime vuosina on siellä kuitenkin tullu pyörittyä. Ja alakerta tais tulla aika nopeasti siihen? Mulla tais olla pari kuukautta väliä edelliseen käyntiin, ja sitten olikin saatana baari laajentunu puolella.

Alakerta tuli joskus reilu vuosi sitten helvetillisellä kiukulla. Tullut varmaan vaan pari kertaa käytyä siellä tuon laajennuksen jälkeen. Ennen oli paremmin.

Harmi, kun 68si jouduttiin kuoppaamaan. En itsekkään onneksi niin vanha ole, et minua olisi ajettu pois edeltävästä Luolamiehestä liiallisen istumisen takia. Kaverien mukaan olivat aidosti pahoillaan, kun joka päivä baarissa istuivat. Sitten, kun pitivät taukoa ihmeteltiin, että oliko niille tullut muuta tekemistä.
 

Worrell

Jäsen
Suosikkijoukkue
RIP Coyotes 1996-2024
Pitäisiköhän tässä suunnitella uuden paukun tekemistä? Välineitä olisi jäljellä, niin ihan hyin voisi kyllä. Joo sen taidan tehdä ja saatan mie myös Jopet Showta katsella youtubesta.
 
Suosikkijoukkue
JYP, NY Rangers
Suosikkijoukkue
JYP, NY Rangers
Alakerta tuli joskus reilu vuosi sitten helvetillisellä kiukulla. Tullut varmaan vaan pari kertaa käytyä siellä tuon laajennuksen jälkeen. Ennen oli paremmin.
Jep, tuskin se kauheesti kauempaa on ollukaan. Ihan muutamassa kuukaudessa se oli ilmestyny.[/QUOTE]

Harmi, kun 68si jouduttiin kuoppaamaan. En itsekkään onneksi niin vanha ole, et minua olisi ajettu pois edeltävästä Luolamiehestä liiallisen istumisen takia. Kaverien mukaan olivat aidosti pahoillaan, kun joka päivä baarissa istuivat. Sitten, kun pitivät taukoa ihmeteltiin, että oliko niille tullut muuta tekemistä.
68 oli kyllä semmonen olohuone, että siellä olis viihtyny vähän pitempäänkin. Se olikin varmaan ensimmäinen baari minne Jyväskylässä tuli mentyä. Ei varmaan toista niin kotoisaa baaria tuu löydettyä ikinä. Aina näitä Infernoja ja Rumia tulee, mutta ei ne oo lähellekään sama asia.
 

Worrell

Jäsen
Suosikkijoukkue
RIP Coyotes 1996-2024
Näistä -FNM-:n tajuamisista tuli mieleen, että tajusin vasta muutama päivä sitten, että Alice Cooper on mies. Häpeän junttiuttani...
 
Suosikkijoukkue
JYP, NY Rangers
Näistä -FNM-:n tajuamisista tuli mieleen, että tajusin vasta muutama päivä sitten, että Alice Cooper on mies. Häpeän junttiuttani...
Ja minä häpeän sitä, että elämäni ensimmäisen kerran kun hänet näin livenä, se veti loppu keikan Ässien paita päällä. Tuskin toivun ikinä.

Lännen Jukka on loistava. Jos esim. Spotify löytyy niin suosittelen kuuntelemaan Karjalaisen levyn: "Tähtilampun alla". Kovasti löytyy parinkymmenen vuoden takaa samaa, kuin nykyään.
Spotify kyllä löytyy, mutta harvoin on tullu käytettyä. Mutta ehkä tollaseen tapaukseen sitä voiskin käyttää.
 

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Näistä -FNM-:n tajuamisista tuli mieleen, että tajusin vasta muutama päivä sitten, että Alice Cooper on mies. Häpeän junttiuttani...

Alice Cooper oli aikoinaan Suomessa ja saunomassa. Edesmennyt Jyräys Hämäläinen sitten meni häntä haastattelemaan. Silloin saunassa vielä toimi pesijänaiset. No tämä nainen oli kauhuissaan, että Jyrki Hämäläinen menee vieraan naisen kanssa saunaan. Haastattelu saatiin.

Alice Cooper on muuten pastorin poika. Hienoimmaksi kokemuksekseen on kertonut festarit (ilmeisen isot). Ampuivat taivaalle höyhentyynyjä perkeleen ison kasan. Vasemmalla puolella lavaa seisoi Jim Morrison ja oikella puolella John Lennon. Taputtivat kuulemma molemmat käsiään.
 
Suosikkijoukkue
JYP, NY Rangers
Tämä olis ehkä ihmettelyketjun kamaa, mutta kun nyt helvetin pitkästä aikaa avasin spotifyn kun ajattelin mennä kuuntelemaan J. Karjalaista, niin ensimmäisenä siihen tuli Maidenin The Final Frontier. Suositteleeko tää jotain mitä olet aiemmin kuunnellut, vai tietääkö tämä että Iron Maiden on maailman paras bändi?
 

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Spotify kyllä löytyy, mutta harvoin on tullu käytettyä. Mutta ehkä tollaseen tapaukseen sitä voiskin käyttää.

Ite käytän tälläkin hetkellä tuon levyn takia. Voittaa melkein bändimme feministi-punkin vastakohdan; sovinismi vastaavan. Tosin tänään mökin saunassa tuli kaverin kanssa hiottua konseptia. Ei kehtaa laulaa rupisesta toosasta, kun on pelko päästä livenäkin hoilaamaan. Toisaalta isoäitini on tottunut tähän. Serkkupoikka näppäilee bassoa seuraavassa: Swallow the Sun - Falling World
 

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Tämä olis ehkä ihmettelyketjun kamaa, mutta kun nyt helvetin pitkästä aikaa avasin spotifyn kun ajattelin mennä kuuntelemaan J. Karjalaista, niin ensimmäisenä siihen tuli Maidenin The Final Frontier. Suositteleeko tää jotain mitä olet aiemmin kuunnellut, vai tietääkö tämä että Iron Maiden on maailman paras bändi?

Pakko sen on suositella, koska "Alice In Chains" on maailman paras bändi. Tai oli, kun Layne Staley vielä eli.
 
Suosikkijoukkue
JYP, NY Rangers
Ite käytän tälläkin hetkellä tuon levyn takia. Voittaa melkein bändimme feministi-punkin vastakohdan; sovinismi vastaavan. Tosin tänään mökin saunassa tuli kaverin kanssa hiottua konseptia.
Meikäläisellä on kans ollu joitain punkkibändejä, ja viime aikoina on tullu idea että mun oma HC-bändi tekis rokkia ylipainoisia naisia vastaan. Mutta saa ny nähä. Edellinen bändi ehdi tehdä pari demoa ennen kun tulin kelkkaan, mutta sit sekin hajos.

Mutta teikäläinen taitaa siis olla sukua parin vuoden takaiselle suomen parhaalle basistille?
 
Suosikkijoukkue
JYP, NY Rangers
Niin tai sille sooloilijalle. Asuukin perkele viereisessä rapussa. Ja toki olemme yhtä kauniita poikia. Tosin toinen meistä on kalju ja toinen muuten vain lahjakas.

No iik! Oot siis melkein sukua julkkikselle. Mutta mä kun olen vähän noita BM-ihmisiä, niin Funeris Nocturnumin Pure Satanic Blasphemy oli itse asiassa ensimmäinen metallilevy jonka hankin aitona. Siis toi sun serkkus soitti siinä bändissä. Ne oli lämppäämässä Impaled Nazarenea sillon joskus, ja se kuulosti niin helvetin kovalta.
 

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
No iik! Oot siis melkein sukua julkkikselle. Mutta mä kun olen vähän noita BM-ihmisiä, niin Funeris Nocturnumin Pure Satanic Blasphemy oli itse asiassa ensimmäinen metallilevy jonka hankin aitona. Siis toi sun serkkus soitti siinä bändissä. Ne oli lämppäämässä Impaled Nazarenea sillon joskus, ja se kuulosti niin helvetin kovalta.

Oi Nenäinniemi. Sieltähän metallimusiikki on lähtöisin. Serkkuni veli serkkukin on perkele joku musiikki-mies.

Oikeasti loistava tuo Karjalaisen levy ja Pelle siinä mukana.

Voitti muuten eräs nimeltä mainitsematon mies kerran rumimman tatuoinnin palkinnon. Jalkapöytään on tatuoitu kengännauhat. Tampereen riesana tuokin onneksi nykyään on.
 
Suosikkijoukkue
JYP, NY Rangers
Oi Nenäinniemi. Sieltähän metallimusiikki on lähtöisin. Serkkuni veli serkkukin on perkele joku musiikki-mies.
Kärsänotkoo en pahemmin tunne, mutta eikö siellä oo niin saatanasti smuguja?

Oikeasti loistava tuo Karjalaisen levy ja Pelle siinä mukana.
Mikä sen levyn nimi on? Ei sellasta levyä ollu mitä sanoit.

Voitti muuten eräs nimeltä mainitsematon mies kerran rumimman tatuoinnin palkinnon. Jalkapöytään on tatuoitu kengännauhat. Tampereen riesana tuokin onneksi nykyään on.
Paskin idea ehkä koskaan. Hymyilevä Dufvakin näyttäis paremmalta.
 
Suosikkijoukkue
JYP, NY Rangers
Saatoin horista horkkaa. Tähtilampun alla ja jos puhun edelleen paskaa niin vika on juomassa sekä soittimessa.
Ton biisejä alko nyt löytymään. Mut ei ollu spotifyssä levynä.

Nenäinniemessä tuli tuossa taannoin ajeltua ja sinne perkele oli syntynyt Siwa. Vitusti muuttuu maailma 15 vuodessa.
Perhana, siellä pitäs varmaan joskus käydä. Tosin se jäi mieleen sellasena mustalaispesäkkeenä, että ei oikein houkuttele...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös