Hyvin sanottu ja olen myös tuosta krapulaosuudesta samaa mieltä. Toisaalta, mahdollinen morkkis itsessään on pienempi kalsarikännien jälkeen vaikka krapula pahempi olisikin, koska rahaa ei ole mennyt läheskään niin paljon kuin perus baari-iltana...Lopuksi vielä aiheeseen: mietin tässä juuri, ottaisiko sitä yösydännä muutaman kaljan, lomalla kun vielä tämän viikon olen.
Sulla on pitkä ilta luvassa, jos aloitat viesteihin vastaamisen vuodesta 2005.
Sulla on pitkä ilta luvassa, jos aloitat viesteihin vastaamisen vuodesta 2005.
Se oli sitä surutonta nuoruusaikaa ja Kekkonen ministeri vain...
Oon kade teille 70-luvulla eläneille. Oon aina toivonut, että olisin ollut nuori tuolloin 70-luvulla. Oikeasti. Sillon oli kaikki paremmin. Salmaria lisää!
Freddie on hätäinen kaveri, mihin täältä nyt mentäisiin. Kerro meille tarina menneistä ajoista ja kuuntelemme sinua.
Kelpaisi mullekkin, tarina meinaan. Mutta niin, mikä on sitten ollut absoluuttisesti Suomen paras vuosikymmen? Onko sellaista ollenkaan? Onko ihmismieli sellainen, että aina menneet oli paremmin?
Riippuu kovasti tosiaan ihmisestä, milloin mikäkin oli parasta. Vaikka minäkin kuulun 70-luvun musiikin suuriin ystäviin, niin kaikkiaan 2010-luvun kesän alku on ollut hienointa vähään aikaan. Eikä vähiten siitä johtuen että pääsin irti parisuhteesta... Toipumisajasta tai parisuhdeorientoitunuxxx johtuen huomaat jälkeenpäin että tämä on joko hyvää tai paskaa aikaa.
Mikä on sitten ollut absoluuttisesti Suomen paras vuosikymmen? Onko sellaista ollenkaan? Onko ihmismieli sellainen, että aina menneet oli paremmin?
Kelpaisi mullekkin, tarina meinaan. Mutta niin, mikä on sitten ollut absoluuttisesti Suomen paras vuosikymmen? Onko sellaista ollenkaan? Onko ihmismieli sellainen, että aina menneet oli paremmin? Siinä meille kalsarikännääjille kysymyksiä.
Onko tää ero naisesta näin helppoa vai vaikuttaako viina asiaan? En tiedä, mutta ajatukset on kyllä täysin muualla kuin exässä.
Tuo aika on niin mystinen ulottuvuus muutenkin. Vähän sama juttu kun vertaillaan jääkiekkoilijoita. Aika vääristää vertailua, mutta myöskään ei voida mitata, että miten se sitä vääristää. Sitten on vielä ne makuasiat. Mikä on parhauden mittari?
EM-kisoja odotellessa: Jukka K. ja Antero M. 2006