Kalsarikänniketju

  • 5 240 678
  • 66 676

Worrell

Jäsen
Suosikkijoukkue
RIP Coyotes 1996-2024
Ollakko vai eikö olla? Siinä naisasia-kysymys.

Lonkeroa on vielä vähän ja kohta aukeaa Salmiakki Koskenkorva! Irwin Goodman ja Pantera soi.
 

sidney

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans,KalPa sekä HIFK
No nytkö ne lähti sitten Iskelmä-Finlandiaa katsomaan, tä?

Sitäpä juuri. Hieno mies voitti yleisöäänestyksen. Onnea vain Juha Tapio.
Asiaan, muutamia olusia on illan mittaan kaadettu suojaan paisteelta. Huomenna saapuu kissa kotiin joten hiiret lopettaa pöydällä hyppimisen ja paluu arkeen koittaa. Loma on mainio, joskin kirjaimellisesti juovuttava kokemus. Otetaan sille! Kippis!
 

Worrell

Jäsen
Suosikkijoukkue
RIP Coyotes 1996-2024
Ei täällä LIV-kanavaa katsella. Korkeintaan JIM aukeaa puolentunnin päästä, kun South Park alkaa. Muuten kyllä mennään ihan musalinjalla... Kera kossun
 

tinkezione

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pens, Ipa, Rod Weery
Olla siis parhaassa mahdollisessa seurassa (yksin) ja juuri niin kuin huvittaa, vaikka siis notkua niissä kalsareissa. Hyvää raskasta musaa roikaamaan, mäyräkoira esiin ja kyllä on kivaa!

P.S. Koetan kyllä kalsarikännätessä välttää niin vahvaa humalatilaa että seuraavana päivänä olisi krapula. Jotenkin nimittäin k-kännillä hankittu krapula vituttaa vielä tavallistakin enemmän.

Hyvin sanottu ja olen myös tuosta krapulaosuudesta samaa mieltä. Toisaalta, mahdollinen morkkis itsessään on pienempi kalsarikännien jälkeen vaikka krapula pahempi olisikin, koska rahaa ei ole mennyt läheskään niin paljon kuin perus baari-iltana. (Ellei sitten ole esim. nettipoksuun rullannut koko tiliään kalsarit jalassa. En ole kokeillut, mutta nostin tuon esimerkiksi.)

Lukutaitoisille wanha, mutta mahtava artikkeli: The Zen of Drinking Alone

Lopuksi vielä aiheeseen: mietin tässä juuri, ottaisiko sitä yösydännä muutaman kaljan, lomalla kun vielä tämän viikon olen.
 

Susimies

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa,Toronto Maple Leafs,Westghost,Ghostbusters
Hey ho,lets go!!Tästä se lähtee,yksi kappale sudeettisavolaisia, kera Iisalmelaisten panimotuotteiden,ilmoittautuu palvelukseen.
 

Worrell

Jäsen
Suosikkijoukkue
RIP Coyotes 1996-2024
Miten se on tuon krapulan kanssa? Itse kun otan yleensä sen verran, että tuntuu ja saatan olla ihan tillin tallin, mutta seuraavana päivänä ei välttämättä tunnu missään. Korkeintaan väsyttää ja on vähän jano. Johtuuko tuo oikeasti pelkästään siitä mitä juo?

Olen kyllä huomannut että jos vedän olutta, niin darra tulee helposti, mutta esim. viinojen kanssa ei tunnu seuraavana päivänä oikein miltään. Jos vedän six päckin lonkeroa ja sitten reilusti viinaa, niin kyllä sitten on pääkipeä ja huono olo, mutta mutta. Kun harrastaa yhden aineen juomista (pois lukien lähinnä olut) niin ei tunnu oikein missään. Jännää.

Anteeksi kännisen sekava spekulointi.
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Hyvin sanottu ja olen myös tuosta krapulaosuudesta samaa mieltä. Toisaalta, mahdollinen morkkis itsessään on pienempi kalsarikännien jälkeen vaikka krapula pahempi olisikin, koska rahaa ei ole mennyt läheskään niin paljon kuin perus baari-iltana...Lopuksi vielä aiheeseen: mietin tässä juuri, ottaisiko sitä yösydännä muutaman kaljan, lomalla kun vielä tämän viikon olen.

Sulla on pitkä ilta luvassa, jos aloitat viesteihin vastaamisen vuodesta 2005.

Found a jug and drank alone,
and then there was three.
The moon, my shadow and me.
 

Blue J

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Sulla on pitkä ilta luvassa, jos aloitat viesteihin vastaamisen vuodesta 2005.

Joskus pohdinkin, että tässä ketjussa olisi yhteiskuntatieteilijälle gradun ainesta - kalsarikännäävän jääkiekkofanin sielunelämä, tutkimusaineistona jääkiekkoaiheisen Jatkoaika.com -foorumin "kalsarikänniketju", jossa jääkiekkoa seuraavat ihmiset raportoivat humalaisia tuntoja toistensa kanssa virtuaalisesti.

Tutkimusongelmat sun muut scheisset saa joku muu keksiä.

Tieteellisenä jatkokysymyksenä - onko millään muulla suomalaisella foorumilla näin helvetillisen valtaisaa kalsarikännäämiseen keskittynyttä ketjua?
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Jaha, tais olla tämän illan hillitön kuppikunta tässä. Das Boot veti vissiin jo kölin pohjaan ja muut pilaavat iltansa puhumalla politiikasta. Saatte anteeksi ainoastaan jos olette katsomassa commissario Montalbanoa. Minä en ole, koska olen nähnyt ne jo. Huisin mahtava poliisisarja, ihan jotain muuta kuin saksalaiset DIN-XXX-XXXX-XXX -normin mukaan valmistetut.
 

Worrell

Jäsen
Suosikkijoukkue
RIP Coyotes 1996-2024
Se oli sitä surutonta nuoruusaikaa ja Kekkonen ministeri vain...

Oon kade teille 70-luvulla eläneille. Oon aina toivonut, että olisin ollut nuori tuolloin 70-luvulla. Oikeasti. Sillon oli kaikki paremmin. Salmaria lisää!
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Se oli sitä surutonta nuoruusaikaa ja Kekkonen ministeri vain...

Oon kade teille 70-luvulla eläneille. Oon aina toivonut, että olisin ollut nuori tuolloin 70-luvulla. Oikeasti. Sillon oli kaikki paremmin. Salmaria lisää!

Ei kannata. Tässähän toimii tämmöinen rekursio luultavasti aina maailmankaikkeuden syntyhetkeen asti. Olisinpa elänyt 60-luvulla sanoo meikäläinen. Kaikki oli paremmin, ihminen lensi kuuhun ja maailma oli tulossa valmiiksi ja onnelliseksi. Ihmiset jotka tuolloin elivät kertovat taasen, että 50-luvulla oli kaikki paremmin, se oli kulta-aikaa... and so forth.
 

Worrell

Jäsen
Suosikkijoukkue
RIP Coyotes 1996-2024
Freddie on hätäinen kaveri, mihin täältä nyt mentäisiin. Kerro meille tarina menneistä ajoista ja kuuntelemme sinua.

Kelpaisi mullekkin, tarina meinaan. Mutta niin, mikä on sitten ollut absoluuttisesti Suomen paras vuosikymmen? Onko sellaista ollenkaan? Onko ihmismieli sellainen, että aina menneet oli paremmin? Siinä meille kalsarikännääjille kysymyksiä.

Onko tää ero naisesta näin helppoa vai vaikuttaako viina asiaan? En tiedä, mutta ajatukset on kyllä täysin muualla kuin exässä.
 

Blue J

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Kelpaisi mullekkin, tarina meinaan. Mutta niin, mikä on sitten ollut absoluuttisesti Suomen paras vuosikymmen? Onko sellaista ollenkaan? Onko ihmismieli sellainen, että aina menneet oli paremmin?

Riippuu kovasti tosiaan ihmisestä, milloin mikäkin oli parasta. Vaikka minäkin kuulun 70-luvun musiikin suuriin ystäviin, niin kaikkiaan 2010-luvun kesän alku on ollut hienointa vähään aikaan. Eikä vähiten siitä johtuen että pääsin irti parisuhteesta... Toipumisajasta tai parisuhdeorientoitunuxxx johtuen huomaat jälkeenpäin että tämä on joko hyvää tai paskaa aikaa.
 

Blue J

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Oikeastaan parina viime vuotena on musiikissa jopa päästy taas pitkästä aikaa hetkittäin ehkä jopa asian ytimeen. En nyt heitä esimerkkejä, käykää katsomassa, tai kuunnelkaa oikeita kanavia.
 

Worrell

Jäsen
Suosikkijoukkue
RIP Coyotes 1996-2024
Riippuu kovasti tosiaan ihmisestä, milloin mikäkin oli parasta. Vaikka minäkin kuulun 70-luvun musiikin suuriin ystäviin, niin kaikkiaan 2010-luvun kesän alku on ollut hienointa vähään aikaan. Eikä vähiten siitä johtuen että pääsin irti parisuhteesta... Toipumisajasta tai parisuhdeorientoitunuxxx johtuen huomaat jälkeenpäin että tämä on joko hyvää tai paskaa aikaa.

No minä tykkään eniten noista 80-90 luvun bändeistä ja musiikeista. Iron Maidenit 80-luvulla ja Stratovariukset 90-luvulla ja sitten 2000-luvulla tuli nuo trashmetallit kuviohin. Nautin kyllä musiikin puolesta pitkälti 80 luvulta lähtien. Eikä tuohon kategoriaan kuulu pelkät hevibändit.

Mitä parisuhteisiin tulee, niin mutkikkaitahan ne on. Etenkin kun eron jälkeen sain eukolta viestiä, ettei tiedä että tekikö se sittenkään oikeen. Pitää nyt tutkiskella omia fiiliksiä ja näin. Saa nähdä, mitä tää tuo tullessaan. En nyt jaksa päätäni vaivata asialla ja keskityn vaan juomiseen!

PS. Paljon tosin asioita muuttuisi, jos eukko palaisi takaisin. Molempien taholta. Enemmän käytäisi kylässä ja "juhlimassa" nääs..
 

Tuljakov

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, PaKa
Mikä on sitten ollut absoluuttisesti Suomen paras vuosikymmen? Onko sellaista ollenkaan? Onko ihmismieli sellainen, että aina menneet oli paremmin?

Ennenhän leipäkin maistui vielä leivältä, mutta jännä kysymys tuo paras vuosikymmen sinänsä. Eiköhän se melko subjektiivinen juttu liene. Taitaa olla mahdottomia kysymyksiä.

Tuo aika on niin mystinen ulottuvuus muutenkin. Vähän sama juttu kun vertaillaan jääkiekkoilijoita. Aika vääristää vertailua, mutta myöskään ei voida mitata, että miten se sitä vääristää. Sitten on vielä ne makuasiat. Mikä on parhauden mittari?
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Kelpaisi mullekkin, tarina meinaan. Mutta niin, mikä on sitten ollut absoluuttisesti Suomen paras vuosikymmen? Onko sellaista ollenkaan? Onko ihmismieli sellainen, että aina menneet oli paremmin? Siinä meille kalsarikännääjille kysymyksiä.

Onko tää ero naisesta näin helppoa vai vaikuttaako viina asiaan? En tiedä, mutta ajatukset on kyllä täysin muualla kuin exässä.

Suomen ja kenties koko maailman paras vuosikymmen on ollut 1930-luku, huolimatta yhden itävaltalaisen korpraalin puuhista tuona aikana. Tuolloin syntyi nykyihminen, jonka ajattelua ja maailmankuvaa tiede ja teknologia ensimmäistä kertaa radikaalisti muokkasivat. Maapallo muuttui käsitettäväksi ja rajat railoina aukesivat. Syntyi globaali maailma.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös