Kalsarikänniketju

  • 5 290 950
  • 66 740

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Sellanen kiva 7 km läpsyttely alle ja sitten tuhoamaan viime viikonlopun jäljiltä jääneitä Karhuja. Iski joku migreeni päälle ja jäi oluet kiskomatta, myönnetään, tosi mies olisi taistellut vastaan ja juonut vaikka väkisin. Olen vähän maito.

YLEX tarjoaa Kaarlen ja Ernon live-spesiaalia, YLE2 tarjoaa Semenin voittojuoksua.

Tais semenit mennä jo. Itse jäin miettimään, että onkohan Semenyan Caster jotain sukua tuolle ProCasterille. Samaa näköä näyttäis olevan ja molemmilla on ongelmia sukupuolen kanssa.
 

Kissa Jansson

Jäsen
Suosikkijoukkue
We never give in
Voihan vuohen vittu. Vettä satelee aina vaan vaikka helteinen kesä pitäisi olla. Mennäkö kaupungille Tammerfesteille vaiko kalsarikännäröidä kotona, kas siinäpä pulma jo monenteen kertaan, eikä vastausta ole kukaan kanssajuopoista tahi -palstalaisista suostunut antamaan! Oh Lord give me the answers!
 
Voihan vuohen vittu. Vettä satelee aina vaan vaikka helteinen kesä pitäisi olla. Mennäkö kaupungille Tammerfesteille vaiko kalsarikännäröidä kotona, kas siinäpä pulma jo monenteen kertaan, eikä vastausta ole kukaan kanssajuopoista tahi -palstalaisista suostunut antamaan! Oh Lord give me the answers!

Ehtotus: Kalsaroit kello 22:een ja silloin viimeistään tiedät onko vesisade liian häiritsevä vaiko ei.

Otan itse ihan ohkoset siivut kotisoffalla.
 

aceman81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät. Pesäkarhut.
Jos meikä olis Tampesterissa ja kukkaro antais myöten, siirtyisin ehkä jossain vaiheessa sateen ja salamoiden armoille kansan keskuuteen. PMMP:n keikalle tekee jo tiukkaa, mutta Herra Ylppö tai Matti Nykänen on ihan haarukassa.
 

Kissa Jansson

Jäsen
Suosikkijoukkue
We never give in
Ehtotus: Kalsaroit kello 22:een ja silloin viimeistään tiedät onko vesisade liian häiritsevä vaiko ei.

Hyvä ehtotus, luultavasti näin teenkin.

Jos meikä olis Tampesterissa ja kukkaro antais myöten, siirtyisin ehkä jossain vaiheessa sateen ja salamoiden armoille kansan keskuuteen. PMMP:n keikalle tekee jo tiukkaa, mutta Herra Ylppö tai Matti Nykänen on ihan haarukassa.

Mitäs sanoisi Soittoruokala Saha ja Salsa Pasión?
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
HIFK
Hyi perkele, paras pysytellä poissa kyökin puolelta, kun noi tiskit haisee noin saatanan pahalle. Joutuu hakee kaljaakin hengitystä pidellen.
 

Kissa Jansson

Jäsen
Suosikkijoukkue
We never give in
Ongelmanratkaisu: hanki soffan viereen kylmäkaappi.

Myös astianpesukone on ihan hyvä zydeemi, sallinette ilmaisuni.

Loppuihan se sade, perkules. Joutuukohan sitä oikein läksimään kylille, sitä tässä edelleen pohdin oluen ja Jatkoajan armollisella avustuksella. Ja Metallica pauhaa kaijuttimista minkä kerkeää.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Ongelmanratkaisu: hanki soffan viereen kylmäkaappi.
Myös astianpesukone on ihan hyvä zydeemi, sallinette ilmaisuni.
Jumangegga, tästä ketjusta tarttis arpoa maan seuraavat päättävät elimet, sen verran ekspertiivistä porukkata! Parhaan elimen omaava sitten vaan maan johtoon.

Asiaan. Soffan viereen ei voi hommata mitään kaappeja, tila loppuupi kesken. Sitä paitti soffan nurkalta on jiäkuapille matkaa noin kolme askelta. Vain väliseinä erottaa tiskeistä lähtevän dunkkiksen. Eikä mitään astiakoneita ruveta hommaamaan, perkule ku keittiössä vaikuttaa pyykinpesukone, joka sekin on aivan kakka. Ai nii, piti pestä tänään kalsaripyykkiä, ilahdutanpa naapureita laittamalla masiinan nyt laulamaan.

Mulla laulaa Faith No More. Ei livenä, vaan tiatokoneelta.
 

tinkezione

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pens, Ipa, Rod Weery
Töttöröö, paluu ala-asteelle. Työkuvioihin liittyen 15-kohtainen monivalintatesti 30 minuutin aikarajalla sähköpostitse ulkomaahan. Harvoin tulee erittäin palikka olo, mutta tänään oli juuri sellainen hetki ja tilanne vaatiikin Pain of Salvationin Road Salt Onen seuraksi Aspall Organic Suffolk Cyderiä sekä Henry Westons Vintagea.

Ukkostakaan ei tullut ja sateella kaupassa käynti ei juuri auttanut. Edelleen hyvinkin painostava ilma kehikossa.
 

aceman81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät. Pesäkarhut.
Well, I just want to walk right out of this world,
'Cause everybody has a poison heart
 

Kissa Jansson

Jäsen
Suosikkijoukkue
We never give in
Jumangegga, tästä ketjusta tarttis arpoa maan seuraavat päättävät elimet, sen verran ekspertiivistä porukkata! Parhaan elimen omaava sitten vaan maan johtoon.

No sitä samaa minä olen miettinyt. Apus kulttuuri- ja urheiluministeri! Siitä eespäin olisi maamme heavyn musiikin ja jääkiekon tyyssija tuhat vuotta, vähintään. Niin ja olutta ja viskiä pantaisiin maassamme äärettömät määrät. Sellaisesta kulttuurista minä pidän, nääs nääs.


Miten niin ensimmäinen? Tää on jo viides.

Miten niin viides, eikös tämä ole jo kymmenes?
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Nimeni on Koholi. Al Koholi. Omaa sukua Bundy. Ja mulla on paita, joka todistaa sen. Menetin oman sukuni, kun muutin nimeni. Ja nimeni muutin, jotta voisin menettää sukuni. Win-win. Voitto-voitto. Kahdella kielellä, yksimielisesti. Tahi päinvastoin. Syökää porkkanaa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös