Kalsarikänniketju

  • 5 291 060
  • 66 740

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
..mutta kävin tuossa taannoin hakemassa kokonaista 3 olutta kaupasta ja täällä olen niitä sitten särpinyt.

Pitäiskö tässäkohtaa alkaa huolestumaan, kun tuollaisten määrien kanssa olet siellä ihan yksin? Koitahan nyt KN selvitä ja ottaa silleen rauhassa. Voi tulla aika nopeasti kuitenkin noutaja, jos ei tunne rajojaan.
 

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Juon olutta, koska se on hyvää. Youtubesta aloin mulkoilemaan Tupla-Uunoa. Possua voisi jossain vaiheessa käristää.
 

Blue J

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Aamunkoitto kaukana, vaikka herätys on tällä kertaa aikainen. Sisupastillit varattuna mahdollisia asiakaspalvelutehtäviä varten, on liian kuumaa, mihinkään muuhun kuin oluen kittaamiseen. Hikoilen aamutuimaan turhat krapulakuonat pois ja jatkan eloa ja oloa työn touhussa kuin paraskin marakatti, turhia murehtimatta.
 

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Aamunkoitto kaukana, vaikka herätys on tällä kertaa aikainen. Sisupastillit varattuna mahdollisia asiakaspalvelutehtäviä varten, on liian kuumaa, mihinkään muuhun kuin oluen kittaamiseen. Hikoilen aamutuimaan turhat krapulakuonat pois ja jatkan eloa ja oloa työn touhussa kuin paraskin marakatti, turhia murehtimatta.

Vielä kaksi ja puoli viikkoa lomaa jäljellä. Tosin työpaikalla olisi viileämpi, kun työhuoneesta saa helvetillisen läpivedon keittiönkin ikkunan avatessa. On kyllä helvetin kuuma kämpässä, kun saa vain yhden pienen tuuletusikkunan auki eikä läpivedosta tietoakaan. No olut auttaa.
 

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Kai ränni kestää koko loman? Kyllähän nyt ihmisen pitää lomalla vähintään pienimuotoinen muutaman viikon ränni tempaista.

Itseasiassa olin tuossa reilun vuorokauden selvinpäin. Olikin jo lupaava viikon ränni aluillaan. Ei siis kestänyt tällä kertaa. Täytyy yrittää terästäytyä loman loppuun ja juoda kiukulla. Ensi viikoloppu menee Ilosaaressa pöhnää jatkaen.
 

Blue J

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Itseasiassa olin tuossa reilun vuorokauden selvinpäin.

Olin jo vähän huolestunut kun meinasi minullakin vähän ryyppääminen tyssähtää, mutta sitten jotenkin sain taas tilanteen haltuun. Puoliväkisin rupesin olutta juomaan ja viimeiset tipat olen väkisin kurkkuun kaatanut.
 

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Olin jo vähän huolestunut kun meinasi minullakin vähän ryyppääminen tyssähtää, mutta sitten jotenkin sain taas tilanteen haltuun. Puoliväkisin rupesin olutta juomaan ja viimeiset tipat olen väkisin kurkkuun kaatanut.

Vähän sama vika. Viinaa, jos olisi kaapissa niin homma hoituisi helpommin. Helvetilliseen oluesta johtuvaan närästykseen auttoi onneksi joku helvetin terveellinen piimä. Nyt siis voi juoda kaljaa terveenä.
 

Blue J

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Piimää? Jottain rotia nyt. No, ok jos se toimii, niin antaa mennä vaan. Itse diggaan enemmän jugurtista. Jostain syystä en voi sietää piimää, mikähän siinäkin on? No, puolen tunnin sisään on pakko lopettaa eli pari tuntia voin vielä ryypätä.
 

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Piimää? Jottain rotia nyt. No, ok jos se toimii, niin antaa mennä vaan. Itse diggaan enemmän jugurtista. Jostain syystä en voi sietää piimää, mikähän siinäkin on? No, puolen tunnin sisään on pakko lopettaa eli pari tuntia voin vielä ryypätä.

Piimähän on vanhimpia voitehista. Suomessa jopa ilmeisesti kauemmin tunnettu, kuin vesi tai tuli.
Mene unille vaan jos tarvitsee. Ennemmin edes suhteellisen elävänä työpäivää viettää.
 

Susimies

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa,Toronto Maple Leafs,Westghost,Ghostbusters
Parin kalsarointi-illan jälkeen heitetään tervehdys tähän ketjuun täältä työn äärestä. Ottakaa parit miunkin puolesta.

T.nimim. kuivin suin
 

Susimies

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa,Toronto Maple Leafs,Westghost,Ghostbusters
Avataanpas ketju tämän illan osalta(ollaanhan jo yli puolenpäivän) Jepulis,yhden töisdä vietetyn yön jälkeen on aika rakennella legendaarisia seitinohuita,samoilla silmillä eilisaamusta joten taidetta on. No,mitäs tuossa jos pari ottaa kun on niin kuumakin..Missäs muut,FF ja Janssonin Mirri?Herätys nyt kaverit,on aamu!
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Avataanpas ketju tämän illan osalta(ollaanhan jo yli puolenpäivän) Jepulis,yhden töisdä vietetyn yön jälkeen on aika rakennella legendaarisia seitinohuita,samoilla silmillä eilisaamusta joten taidetta on. No,mitäs tuossa jos pari ottaa kun on niin kuumakin..Missäs muut,FF ja Janssonin Mirri?Herätys nyt kaverit,on aamu!

Suuta kuivaa kyllä jo niin maan penteleesti, vaan täytyy malttaa vielä kun autoilua joutuu harjoittamaan hetken päästä. Nurmikon sentäs ajoin jo.
 

Kissa Jansson

Jäsen
Suosikkijoukkue
We never give in
Sus siunakkoon, ilmoittaudutaan sitten kun kerran kutsutaan! Myös minä elin eilen iltapäivän ja illan osalta täysin alkoholivapaata eloa erinäisten tänään suoritettujen autolla-ajamis operaatioden vuoksi. Eilenpä näkyikin olleen melko vilkasta ja runorikasta sirkusta täällä, joten ihan hyvä että olin toisaalla, olisin muuten saattanut liiaksi hämmentyä moisista viisauksista jotka eivät minun aivokapasiteettiini mahdu. Tuossakin tuli jo ihan liian pitkä lause.

Lyhyesti: saunaa ja olutta!
 

Susimies

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa,Toronto Maple Leafs,Westghost,Ghostbusters
Näinhän se meni,ei jaksanu samoilla silmillä. Parin päiväkaljan jälkeen tuli uni. No,nyt uusin kujein suihkun jälkeen uuteen nousuun; kauppaan kohta. Emäntäkin kotiutuu vasta ysin jälkeen eli "laatuaikaa" tiedossa;jos kattos ammatillista tv-viihdettä Teho-osaston muodossa.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Otan tässä tällä tavalla ennaltaehkäisevästi. Kondomikänni. Tai Tsootsdabljuubushkänni. Ettei suokisoissa sitten huomisesta lähtien ole aivan mahdoton viunahampaan kolotus, koska jos on, niin sitten on, eikä se ole ihan optimaalisinta.

Tiesittekö, että Mikko Niemelästä tulee isona iso stara NHL:ssä. No, minä sen nyt kerron, että niin tulee käymään ellei Mikko Haapakoski ala isottelemaan liikaa ja pilaamaan pojan uraa. Hieman jo jääkiekkokautta tässä odotteleekin ja mukavan viileitä jäähalleja.
 

Kissa Jansson

Jäsen
Suosikkijoukkue
We never give in
Kyllä se kiekkokausi sieltä taas tulla porskuttaapi, vaan onko se Ilveksen kannalta hyvä vai huono asia, siitä voidaan olla montaa mieltä. Penkkiurheilijan kannalta miellehyhtymä viileästa Hakametsästä tuntuu näillä keleillä ihan hyvältä, mutta kuitenkin olisin siellä jossain nurkassa hörppimässä kielen polttavaa jubileemusta ja mussuttamassa tulikuumaa makkaraa joten suo siellä, vetelä täällä.

Nyt olisi tarkoitus juoda olutta niin paljon että tietää huomenna juoneensa. Semmoinen olisi meininki. Mitenkäs muilla, sievästi tissutellen vai tosimielellä?
 

Kissa Jansson

Jäsen
Suosikkijoukkue
We never give in
Täällä on nyt turhan hiljaista, johtuu ilmeisesti siitä että eilinen runopiirin kokous väsyttää edelleen ketjun kantapopulaatiota. Taisi yksi vakiokemisteistä saada jopa pelikiellonkin jos en väärin tuolta havainnoinut, jäähy tosin taisi tulla kinkeripiirin ulkopuolisista lainvastaisista toimista. Ei suotta anneta sen häiritä jaloa harrastamista ja sen ympärillä yleensä vellovaa joutavanpäiväistä höpöttelyä.
 

Derby

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, NJ Devils
Olut numero 11 menossa. En ole selvinpäin mutta pystyin suorittamaan tämän laskutoimituksen koska 1 on enää jääkaapissa jäljellä.

Jaa niin ja sisälle karannut lintu tuli tapettua jääkiekkomailalla tänään.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös