Kalsarikänniketju

  • 5 291 335
  • 66 740
Suosikkijoukkue
JYP, NY Rangers
Letti on kyllä aivan jumalattoman pitkä. Tuonne puoleen selkään, mutta senhän pitää ollakkin... Vielä kun saisi tuommoisen tuuhean partakarvoituksen, niin olisin tyytyväinen.
Tuo oli kyllä aika yllättävää. Tai ehkä se on vain meikäläisen mielikuvitusta että Worrel on tummaihoinen kalju. :D Mutta olkapäille meikäläisenkin letti on. kunpa vaan vielä tulis lisää noita mieshormoneita että partakin kasvais kunnolla.
 

Worrell

Jäsen
Suosikkijoukkue
RIP Coyotes 1996-2024
Tuo oli kyllä aika yllättävää. Tai ehkä se on vain meikäläisen mielikuvitusta että Worrel on tummaihoinen kalju. :D Mutta olkapäille meikäläisenkin letti on. kunpa vaan vielä tulis lisää noita mieshormoneita että partakin kasvais kunnolla.

No niinhän sitä voisi nickistä päätellä. :D Diggasin junnuna tuosta goonista* aika paljon. Siitä nick on sitten peräisin. Muuten olen kyllä Peter Worrellin vastakohta aika pitkälti. Tukkaa on kaljunkin edestä etc.

*ja modeille nyt tiedoksi, että tuo linkki vie Peter Worrellin kuvaan, jossa miehellä on Florida Panthersin pelipaita päällä.
 

Worrell

Jäsen
Suosikkijoukkue
RIP Coyotes 1996-2024
tollaset nimimerkit on vaan aika harhaannjohtavia Ju nou mein nigga! mutta aina kunnon tappeluita kannatetaan! :D

Niihän se on kyllä juu, monessa tapauksessa nick johdattaa harhaan. Tykkään kyllä seurata goonien otteita NHL:ssä. Se myös osalta vaikutti tuohon nickin valintaan. Jos pitäisi joku pelipaikka/-tyyppi valita, niin se olisi niin, että maalivahti ekana, toisena gooni/voimahyökkääjä.
 
Suosikkijoukkue
JYP, NY Rangers
Niihän se on kyllä juu, monessa tapauksessa nick johdattaa harhaan. Tykkään kyllä seurata goonien otteita NHL:ssä.
Näinpä. Kyllähän meikäläisenkin suosikit on sieltä Domi ja Propert-puolelta. Tosin nykyään oon itekin oppinu arvostamaan myös näitä jotka osaa pelata lätkääkin. :D siks vituttaakin että Rangersiin piti hommata joku vitun Boogaard.
 

Worrell

Jäsen
Suosikkijoukkue
RIP Coyotes 1996-2024
Näinpä. Kyllähän meikäläisenkin suosikit on sieltä Domi ja Propert-puolelta. Tosin nykyään oon itekin oppinu arvostamaan myös näitä jotka osaa pelata lätkääkin. :D

No mä nyt en tiedä, että onko nuo goonit nyt koskaan ultimate suosikkeja olleet, mutta kuitenkin niiden otteita on ollut mukava seurata. Kyllähän sitä jo junnuna arvosti Iginloita, Sackikeja ja muitamutta tosiaan vanhemmalla iällä vielä enemmän sitten. Ei goonit niin kauheesti enää kiinnosta, mutta aikansa kutankin sano isoäiti kun... Maalivahteja tosin seurailen aikalailla samalla innolla kuin junnunakin.

Noh, johan tuli lätistyä. Voisi kai tässä suunnata nukkumaan ihan kohta. Näin illan lopuksi voisin esittää biisin nimeltä Terveisiä perseestä. Ei nyt ole hevimuusiikkia, mutta sieltä toiselta puolelta, mistä tykkkään myös. Hyvää yötä jätkät (ja te kaikki ihanat naiset, jotka tätä luette).
 

Kissa Jansson

Jäsen
Suosikkijoukkue
We never give in
Voihan mamma mia ja tutti di mare vai mitä ne spagetti-italiaanot sanoo? Ei olisi pitänyt puhaltaa siihen vitun vuvuzelaan pelin aikana ihan niin paljon, nimittäin happi loppui ja uni vei voiton ennen jatkoaikaa, siis potkupallopelin jatkoaikaa ei Jatkoajan jatkoaikaa.

En kyllä ollut ainoa jolta happi loppui, aika huikea oli Juuselan eläytyminen pelin kliimaksikohdissa. Olipahan käsittämättömän huikea loppu tuossa GHA-URU puolivälierässä!! Voin vain kuvitella kuinka Suarezin mieliala kävi ensin syvimmässä rotkossa ja nousi sieltä pilkkukisan jälkeen taivaisiin... Aivan uskomatonta!

Se etu aikaisessa nukahtamisessa taas kerran oli, että aamulle jäi janojuomaa, nyt on mukava lähteä kohti Hki-Vantaata. Adios!
 

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
Emmää muuten, mutta kun Paha_Kurki houkutteli. Joskushan tämäkin taito on opeteltava, joten olkoon se eka kerta tänään.
 

Hauptmann

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Valmistautuminen kello 17 alkavaan Saksa-Argentiina -peliin on alkanut. Ostin Nobelaneria Lidlistä. Lasagnet naamaan ja Nobelanerit päälle, niin peli voi alkaa. Juodaan vaikka Tommy Tabermannille nämä kännit. Tommy oli hieno mies.
 

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Piti olla selvinpäin. Aloin katsomaan jalkapalloa. Oli pakko hakea Siwasta parikymmentä olutta. Angela Merkel on ärsyttävä.
 

Jeepeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Islanders
Piti olla selvinpäin. Aloin katsomaan jalkapalloa. Oli pakko hakea Siwasta parikymmentä olutta. Angela Merkel on ärsyttävä.

Boldaus oma. Jos tuo on syy juomiseen niin tulipa äitimuori mieleen, hän kun aina tapaa sanoa, että kyllä susi syitä löytää kun lampaanlihaa mieli tekee.

Niin löysi tämäkin susi; avioero, muutto hoidettu, tavarat paikoillaan, sinkkuna eka kerran aikuisiällä, vaikka olenkin jo vanha ukko. Syitä mielestäni riittävästi tukevaan humalaan, joten kaapissa Carsbergiä ja jellonaa. Tavoite saada Jeepeli katolleen.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Piti olla selvinpäin. Aloin katsomaan jalkapalloa. Oli pakko hakea Siwasta parikymmentä olutta. Angela Merkel on ärsyttävä.

Niin löysi tämäkin susi; avioero, muutto hoidettu, tavarat paikoillaan, sinkkuna eka kerran aikuisiällä, vaikka olenkin jo vanha ukko. Syitä mielestäni riittävästi tukevaan humalaan, joten kaapissa Carsbergiä ja jellonaa. Tavoite saada Jeepeli katolleen.

Minunkin piti olla selvinpäin. Mutta sitten ajatuksissa alkoivat väikkyä eiliseltä ylijääneet alijäähtyneet oluet. Join ne, ja hakaisin lähikaupasta vähän kolmattakymmenettä lonkeroa. Sanonta tuli minullakin mieleen: älä jätä koiraa makkaran vartijaksi.

Jeepelille onnea yritykseen. Tilanteesi kuulostaa jotenkin tutulta. Jos tulee jotakin kysyttävää katolleen ryyppäämisestä, niin täältä saa varmasti hyviä neuvoja.
 

aceman81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät. Pesäkarhut.
Danzigin viikolla olleiden synttäreiden kunniaksi

En oo ymmärtäny Danzigin päälle hevon vittiä -ehkä Motheria lukuunottamatta- mutta viime aikoina meikäläinen on aivopesty asian suhteen.

Markkinameininkiä. Pysyin kovana, katselin päivällä muiden tasaista päihtymistä ja sihautin Karhun auki viralliseen aikaan, eli 20.30. Pieni pelko kyllä on, että valtaosa tutusta juopporemmistä ns. päättää päivänsä huomattavan aikaisena ajankohtana, mutta itseppä olen reittini valinnut. Type O Negaa soitossa.
 

Jeepeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Islanders
En oo ymmärtäny Danzigin päälle hevon vittiä -ehkä Motheria lukuunottamatta- mutta viime aikoina meikäläinen on aivopesty asian suhteen.

Markkinameininkiä. Pysyin kovana, katselin päivällä muiden tasaista päihtymistä ja sihautin Karhun auki viralliseen aikaan, eli 20.30. Pieni pelko kyllä on, että valtaosa tutusta juopporemmistä ns. päättää päivänsä huomattavan aikaisena ajankohtana, mutta itseppä olen reittini valinnut. Type O Negaa soitossa.

Satunnainen Danzig-kuuntelija itsekin olen mutta en karkuun juokse jos setä laulamaan alkaa. Myöhäinen aloitus itsellä toimii monesti huonosti, yritän ottaa muut kiinni ja monesti onnistun mahtavasti. Jos välillä kuunnellaan Suomen Rammsteinia ilman vittuilua ja virnistelyä, kun on kesäkin.
 

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Urhean possun pihvit paistettu ja syöty. Nyt on vaihteeksi näppäimmet liattu. Yleensä tippuu kahvia, mutta nyt tuo taitaa rasvaa olla. Olen aika rasvainen jätkä.

Potkupalloa ja olutta.
 

Worrell

Jäsen
Suosikkijoukkue
RIP Coyotes 1996-2024
Terveppä teille. Minä se täällä taas huutelen. kossua juon ja mausteeksi on löytynyt premier kolaa. Ihan passeli yhdistelmä. Kippistä!
 

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Ei perkele mikä peli menossa televiissiossa. Jumalauta. Saatan saada häädön tästä huutamisesta ja vuvuzelan "soittamisesta". Lisää kaljaa, silmät liikkuu.
 

Worrell

Jäsen
Suosikkijoukkue
RIP Coyotes 1996-2024
Futis ei kyllä koskaan ole kiinnostanut meikäläistä. Pari kertaa olen erehtynyt seuraamaan jotain mitä entiseltä Urheilukanavalta tuli. Jääkiekko ja formulat kiinnostaa meikäläistä enemmän. Jääkiekko tosin otti aika selvän niskalenki f1:sin nähden pari vuotta sitten.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Futis ei kyllä koskaan ole kiinnostanut meikäläistä.

Välillä kiinnostaa, välillä ei. Suurimmaksi osaksi ei, on vähän liian "ämmätouhua" minun makuuni filmaamisinee. Englannin ja Hollannin matsit yleensä katson ja joskus jotain muutakin mutta nyt on jäänyt suurin osa matseista väliin, kiitos noiden vitun vuvuzelojen. Ei jaksa niin paljoa kiinnostaa että viitsisi tuota vitun ampiaispesän pörinää kuunnella päivästä toiseen.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Kahtelen Maxilta Smäkdaunia. Ottelua Tsäk Sväkkeri vastaan Pik Shou/Rei Misteerio.

Pannulla tirisee rillipihivi. Ei oo rilliä.

e: kehhään tuli Keini, joka anto Rei Misteeriolle Tsouk Slämin. Fainal muuvin. Myös Pik Shou lensi ulos kehästä.
 
Viimeksi muokattu:

Blue J

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Pannulla tirisee rillipihivi. Ei oo rilliä.

Nytkö ei rillata?

Avasin äsken eilen luukusta tipahtaneen plussapistetiedotteen. Ja sitä hieman hämmentyneenä lukiessa muistin, että entisellä eukollahan on yhä meikäläisen plussakortin rinnakkaiskortti ja pisteet tulevat minulle. Iloinen ylläri tuollainen 10 euroa kirjekuoressa. Tainnut muutamat kengät ostella...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös