Kalsarikänniketju

  • 5 228 133
  • 66 666

Kissa Jansson

Jäsen
Suosikkijoukkue
We never give in
Tänään on kyllä todella huono olo, vaikka on vasta 1 olut ja 1 siideri alla sekä 2. olut avattu. Olo ei ole parantunut yhtään. En tiedä jaksanko lähteä minnekään vai jaksanko juoda jotain enemmän. Futiksen ehdoilla toki.

Heräsin aamulla ja huomasin ensimmäiseksi että nyt on pää niin kipeä että voihan perkele, piipaa-autoako tilaamaan tässä täytyy alkaa. Ensimmäinen toimeni oli 7,0 % siiderin aukaisu, sillähän nyt luulisi krapulan poistuvan hetimiten. Vaan ei, ei poistunut, joten seuraava toimenpide oli 600 milligrammainen burana. Sen johdosta olo meni sellaiseksi, että ei muuta kuin vatupassiin. Parin tunnin unet, siemenet ulos pusseista ja ulkoilmaan, mutta ei perkele poistu pääkipu.

Vedenjuominen, ruokailu tai muut normaalit toimenpiteet eivät auttaneet nekään. Seuraavaksi ohjelmassa oli työntekoa eli polttopuiden kantamista paikasta a paikkaan b. Siihen meni 3 tuntia, ei vaikutusta pääkipuun.

Sitten mä sen hokasin, päätetyöskentelystä johtuva hartiakipuhan tässä on takana. Sain hyvää hierontaa puolisen tuntia jonka jälkeen saunoin taasen puolisen tuntia. Ei vittu poistu pääkipu näilläkään avomarkkinaoperaatioilla!!

40 % viina oli seuraava lääke, pari isoa mukillista viunaa niin johan läks tykyttävä ohimokipu.

Tässä siis ohje nuoremmille palstaniiloille. Viina on lääke ihan kaikkeen.
 

#97

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, NHL
Tässä siis ohje nuoremmille palstaniiloille. Viina on lääke ihan kaikkeen.

Lainaan syvästi koskettavasta viestistäsi vain osan. Näinhän se juuri menee, kyse on kuitenkin lopulta aivokemiasta - krapulaisen aivot huutavat alkoholia (tai oikeastaan serotoniinia ja dopamiinia). Miksi siis kieltää rakkaalta kupoliin sullotulta korvasieneltämme tämä lääke. Sitten kun ei enää syystä tai toisesta alkoholia sovi käyttää, siirytään korvaaviin kemikaaleihin. Tämä siis krapulan henkisestä puolesta. Jostain luin että krapulapäänsärky johtuu nestehukasta.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Toivon kk-ketjun johtavien lingvistikkojen kuten U-burgerin ja muuutaman muun antavan lausunnon tästä asiasta.
Tuskin minua tarkoitat, mutta olen kova antamaan lausuntoja aiheesta kuin aiheesta. Tästäkin siis.

Mikä se muuten oli?

Niin, se Lapin murre. Olipa Liisa Kulhia kerran käymässä Lapissa Hannele Pokkaa moikkaamassa. Kairaan läksivät, ja toisistaan eksyivät. Hannele huuteli: "Kulhia, Kulhia!" Paikalle osunut Uula-Aslak availi sepalustaan: "Tulhaan, tulhaan..."

Viina on lääke ihan kaikkeen.
Nyt olet poika isojen asioiden ymmärtämisen äärellä.
 

Kissa Jansson

Jäsen
Suosikkijoukkue
We never give in
Nyt olet poika isojen asioiden ymmärtämisen äärellä.

Tehdäänpäs nyt pari asiaa selväksi: minua ei saa kutsua Jönssoniksi eikä pojaksi. Ensimmäinen viittaa homoseksuelliin punapäiseen jääkiekkoilijaan Jyrgen Jynssöniin ja toinen muuten vain poikaan.

Lauseesi toisen merkityksen ymmärrän ja olen siitä täysin samaa mieltä.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Kas, Freddie Fredford. Sie toistat itseäsi joskus, mutta parempihan se on toistaa itseään kuin muita.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Ei kai jäsen J#3 ole päishään? Mie en ole kuin.. hips... pikkuisen ottanut.

Hauska tositarina. Olin sellainen reilu parikymppinen, asuin poikamiesboksissa samassa kaupungissa kuin mutsini. Kävin viikolla äidillä kylässä, ja hää kutsui miut lauantaiksi puolilta päivin syömään. Menin aika jurrissa, soitin ovikelloa. Mutsi avasi ja puuskahti "taas kännissä". Vastasin, että "ei se mitään, olen minäkin vähän ottanut."
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Tuo lappilaismurteisiin elimellisesti kuuluva väli-h johtuu jokaisen murtheen äärimmäiseen äänteelliseen taloudellisuuteen pyrkimisestä. Joskus se on loogista, joskus ei. Väli-h ikään kuin potkaisee, tässä tapauksessa klusiilin, - äänneraon täydellisesti katkaisevan äänteen - jälkeisen vokaalin liikkeelle. Oulun murteessa taas on tyypillinen ns. svaa- eli välivokaali. Kuten sanassa tyhymä. Äänteiden h ja m välissä sijaitseva y helpottaa ääntöelimistön liikettä takaäänteisen h:n ja etuäänteisen m välillä.

RIstus että meiti on nakit. hoh, nakit, trinssinnakit, kiehuminen, kiehumispiste, 100, Dyson Sqiwt, Usain Bolt. Ihanneaika, neekeri, neekeri juoksee, neekeri juoksee kovaa, poliisikoira, aids-testi, RIP poliisikoira.
 
Viimeksi muokattu:

Kaukosäädin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves 365 ja Real Madrid
Uusi sarja. Rip Poliisikoira, Rexin veli.

Eikö tämän kaltaisessa jatko-osassa kyseessä ole yleensä lapsi eli pentu? Niin kuin Hopeanuolessa. Joka on toki minun ikäisteni nuorten lapsuuden piirretty.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Eikö kyseessä ole yleensä lapsi eli pentu? Niin kuin Hopeanuolessa.
Voipi olla niinkin. Mutta Mustanaamio ei kuole koskaan; pygmit vaan bailaa mutta Fantom ei kuole, ei vanhene, käy vaan välillä pääkalloluolassa vähän lepäämässä.

Miten Narda vastaa puhelimeen? "Taika-Jimillä, Narda puhelimessa"?
 

Kaukosäädin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves 365 ja Real Madrid
Voipi olla niinkin. Mutta Mustanaamio ei kuole koskaan; pygmit vaan bailaa mutta Fantom ei kuole, ei vanhene, käy vaan välillä pääkalloluolassa vähän lepäämässä.

Miten Narda vastaa puhelimeen? "Taika-Jimillä, Narda puhelimessa"?

Mustanaamioissa minua kiinnostaa ainoastaan heidän lisääntyminen. Sillä heitähän on vuosien saatossa ollut tietääkseni lähes kymmeniä. Miten nämä erakot ovat homman hoitaneet koska ikinä he eivät (tietääkseni) naista ole pokanneet?

Taika-Jim on myös melko sekava sarja. Veljeni nasmamuumiota tilasi kymmenen vuotta sitten ja lehtiin tuli aina vessakäynneillä tutustuttua.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Mustanaamioissa minua kiinnostaa ainoastaan heidän lisääntyminen. Sillä heitähän on vuosien saatossa ollut tietääkseni lähes kymmeniä. Miten nämä erakot ovat homman hoitaneet?
Sitähän ei tiedä kuin Nastis itse ja Diana Palmer-Walker, tuo Afrikan kuuma leidi joka lempeään suo kerrasto päällä pomppivalle häiskälle.
 

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
MIksköhän ihm inen ei saatana opi koskaan. Ja minkä vitun takia puhelimeen ei voi laittaa sellaista tekstiviestilukkoa, vähänniinkuin alkolukon tapaan. Vois olla maailma kauniimpi. Tai ainakin huomattavasti helpompi paikka elää.
 
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
MIksköhän ihm inen ei saatana opi koskaan. Ja minkä vitun takia puhelimeen ei voi laittaa sellaista tekstiviestilukkoa, vähänniinkuin alkolukon tapaan. Vois olla maailma kauniimpi. Tai ainakin huomattavasti helpompi paikka elää.

Joo! Feispuukkiin tartteis vähä samantapaan jonkin lukkon! Saatana naama punasena saa taas katella juttuja... Puhelimen kanssa en sillätapaa oo soveltanu. Lukkoja lisää, niin maailmasta tulee parempi paikka meille huonoillekkin ihmisille.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös