Mainos

Kalsarikänniketju

• 5 312 750
  • 66 772

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Ei kai jäsen J#3 ole päishään? Mie en ole kuin.. hips... pikkuisen ottanut.

Hauska tositarina. Olin sellainen reilu parikymppinen, asuin poikamiesboksissa samassa kaupungissa kuin mutsini. Kävin viikolla äidillä kylässä, ja hää kutsui miut lauantaiksi puolilta päivin syömään. Menin aika jurrissa, soitin ovikelloa. Mutsi avasi ja puuskahti "taas kännissä". Vastasin, että "ei se mitään, olen minäkin vähän ottanut."

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Tuo lappilaismurteisiin elimellisesti kuuluva väli-h johtuu jokaisen murtheen äärimmäiseen äänteelliseen taloudellisuuteen pyrkimisestä. Joskus se on loogista, joskus ei. Väli-h ikään kuin potkaisee, tässä tapauksessa klusiilin, - äänneraon täydellisesti katkaisevan äänteen - jälkeisen vokaalin liikkeelle. Oulun murteessa taas on tyypillinen ns. svaa- eli välivokaali. Kuten sanassa tyhymä. Äänteiden h ja m välissä sijaitseva y helpottaa ääntöelimistön liikettä takaäänteisen h:n ja etuäänteisen m välillä.

RIstus että meiti on nakit. hoh, nakit, trinssinnakit, kiehuminen, kiehumispiste, 100, Dyson Sqiwt, Usain Bolt. Ihanneaika, neekeri, neekeri juoksee, neekeri juoksee kovaa, poliisikoira, aids-testi, RIP poliisikoira.

Viimeksi muokattu:

Kaukosäädin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves 365 ja Real Madrid
Uusi sarja. Rip Poliisikoira, Rexin veli.

Eikö tämän kaltaisessa jatko-osassa kyseessä ole yleensä lapsi eli pentu? Niin kuin Hopeanuolessa. Joka on toki minun ikäisteni nuorten lapsuuden piirretty.

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Eikö kyseessä ole yleensä lapsi eli pentu? Niin kuin Hopeanuolessa.
Voipi olla niinkin. Mutta Mustanaamio ei kuole koskaan; pygmit vaan bailaa mutta Fantom ei kuole, ei vanhene, käy vaan välillä pääkalloluolassa vähän lepäämässä.

Miten Narda vastaa puhelimeen? "Taika-Jimillä, Narda puhelimessa"?

Kaukosäädin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves 365 ja Real Madrid
Voipi olla niinkin. Mutta Mustanaamio ei kuole koskaan; pygmit vaan bailaa mutta Fantom ei kuole, ei vanhene, käy vaan välillä pääkalloluolassa vähän lepäämässä.

Miten Narda vastaa puhelimeen? "Taika-Jimillä, Narda puhelimessa"?

Mustanaamioissa minua kiinnostaa ainoastaan heidän lisääntyminen. Sillä heitähän on vuosien saatossa ollut tietääkseni lähes kymmeniä. Miten nämä erakot ovat homman hoitaneet koska ikinä he eivät (tietääkseni) naista ole pokanneet?

Taika-Jim on myös melko sekava sarja. Veljeni nasmamuumiota tilasi kymmenen vuotta sitten ja lehtiin tuli aina vessakäynneillä tutustuttua.

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mustanaamioissa minua kiinnostaa ainoastaan heidän lisääntyminen. Sillä heitähän on vuosien saatossa ollut tietääkseni lähes kymmeniä. Miten nämä erakot ovat homman hoitaneet?
Sitähän ei tiedä kuin Nastis itse ja Diana Palmer-Walker, tuo Afrikan kuuma leidi joka lempeään suo kerrasto päällä pomppivalle häiskälle.

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
MIksköhän ihm inen ei saatana opi koskaan. Ja minkä vitun takia puhelimeen ei voi laittaa sellaista tekstiviestilukkoa, vähänniinkuin alkolukon tapaan. Vois olla maailma kauniimpi. Tai ainakin huomattavasti helpompi paikka elää.

Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
MIksköhän ihm inen ei saatana opi koskaan. Ja minkä vitun takia puhelimeen ei voi laittaa sellaista tekstiviestilukkoa, vähänniinkuin alkolukon tapaan. Vois olla maailma kauniimpi. Tai ainakin huomattavasti helpompi paikka elää.

Joo! Feispuukkiin tartteis vähä samantapaan jonkin lukkon! Saatana naama punasena saa taas katella juttuja... Puhelimen kanssa en sillätapaa oo soveltanu. Lukkoja lisää, niin maailmasta tulee parempi paikka meille huonoillekkin ihmisille.

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joo! Feispuukkiin tartteis vähä samantapaan jonkin lukkon!

Paljonkohan sellaane podykart maksas. Et niinku sellanen, joka toisilla vahti, ettei kukaan hyökkää niiden päälle, niin mua vahtis, etten tee itselleni mitään. M1-lähete olis muuten hyvä, mutta siellä psykan osastolla ei saa olutta, mutta muuten ne vahtii aika tarkkaan.

Suosikkijoukkue
Paljonkohan sellaane podykart maksas. Et niinku sellanen, joka toisilla vahti, ettei kukaan hyökkää niiden päälle, niin mua vahtis, etten tee itselleni mitään. M1-lähete olis muuten hyvä, mutta siellä psykan osastolla ei saa olutta, mutta muuten ne vahtii aika tarkkaan.

Joo, mutta ne antaa semmosta lääkettä, mikä saa olon aikalailla taivaalliseksi! Se fiilis on sentäs aika mahtava! Vaikka jumalaut kuvittelee sen oluen siihen niin se on siinä...

Semmonen poissaoleva katse ja mairee hymy naamalla vaan kokoajan, kunnes eivät perkele enää lääkitse vaan pitää kohdata todellisuus.

MikGo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Leijonat
Pari päivää potesin kotona flunssaa. Nyt takaisin kämpillä ja tinttaaminen voi alkaa. Katsotaan sitten vielä mitä ilta tuo tullessaan...nyt ei ole muutakuin minä+kalja ja hyvä musa. Eikai se muuta vaadikkaan...

Suosikkijoukkue
Entäs miten sen pillun suhteen, onnistuikko senkin kuvitteleen siihen ja miten siitä eteenpäin?

Veikkaan, että onnistuu sekin, tosin eihän sitä tiiä minkälaisia mörököllejä siinä ympärillä viilettää, ettei niihin pure edes lääkitys...

Jokunen vuosi sitten kun umppari sano sopparin irti niin meikämannen nivusia tuli mittaamaan nuori hoitajatyttö...mikäs siinä tietysti..

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
... niin meikämannen nivusia tuli mittaamaan nuori hoitajatyttö..

TÄä on selkeesti mielikuvituksen tuotetta.

Alkaako sellasessa lääkepöhnän vaikutuksen loppuessa, niinku krapulassa panettamaan samallalailla kuin bissen kans? Minen oo ikuna vetäny lääkkeitä, niin ei tietä. Kerran otin buranan leikkauksen jälkeen, kun pakottivat, et jotain on otettava. Ajattelin vaan, että kun / jos krapula joskus on tullu, niin aina panettaa ihan perkeleesti. Siihen ei kuviteltu pilhu auta, vaan yleensä pahentaa olotilaa ihan kerpeleesti.

Suosikkijoukkue
TÄä on selkeesti mielikuvituksen tuotetta.

Alkaako sellasessa lääkepöhnän vaikutuksen loppuessa, niinku krapulassa panettamaan samallalailla kuin bissen kans? Minen oo ikuna vetäny lääkkeitä, niin ei tietä. Kerran otin buranan leikkauksen jälkeen, kun pakottivat, et jotain on otettava. Ajattelin vaan, että kun / jos krapula joskus on tullu, niin aina panettaa ihan perkeleesti. Siihen ei kuviteltu pilhu auta, vaan yleensä pahentaa olotilaa ihan kerpeleesti.

Siis, meikämanne oli niin häkeltynyt, ettei ottanu edes eteen siinä tilanteessa! Mut joo, kyllä, varsinkin kun niitä hoitsuja ympärillä viilettää ja siinä on maannu ilman aktiviteettia sen pari päivää..

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy