Ilmainen biisivinkki, Muse - City Of Delusion, YouTubettakaa vaan.
Penailu on sallittua, jopa suotavaa.
Sanokaapa pojat ja miehen retaleet, että kannatteeko minun lähestyä ihastukseni kohdetta tänä iltana/yönä kohtuullisen imartelevalla kirjeellä/viestillä? Sillä täältähän se totuuden ääni lopulta tulee :D
Sanokaapa pojat ja miehen retaleet, että kannatteeko minun lähestyä ihastukseni kohdetta tänä iltana/yönä kohtuullisen imartelevalla kirjeellä/viestillä? Sillä täältähän se totuuden ääni lopulta tulee :D
Oma valintani olisi toinen ilta ja enemmän selvinpäin, vaikka sulla valmis viesti onkin. Ei kai se niin kauheata ole. Ei liian humalassa, jonkun ryypyn voi ottaa jos siltä tuntuu. Meinaan, että jos sieltä vastausta tulee, niin hyvä ois pystyä vastaamaan samassa kunnossa.
Joo no tuskin se nyt tänä iltana/yönä vastaa, jos joskus kolmen maissa viestiä lähettää :D.. eiköhän sitä jo huomenissa ole sen verran selvillä, että pystyy vastaamaankin.
No mitä tuohon sitten sanoa. Antaa mennä vaan! Mutta ota itte sillä välin rennosti, ei se jännittämällä parane. Tulee mitä tulee, niin parempi ottaa rennosti.
ps. Jos haluaa/jaksaa niin laittakaa ohjeet yv:nä miten urli nimetään.
Humppilassa on Kakkosen realisointi niminen sekatavarakauppa.
Lepo vaan. Minä se vaan olen.
Täh, WTF? Siis maalat sen sanan mihin haluat linkin viittavaan ja sitten painat sitä lisää linkki nappia. Hei, ei tää ole vaikeeta. :D
Täytyy tästä vielä kysästä ennen lähtemistä, että mitä jos se tyttö pitää sitä kirjettä painostavana? Ei se kyllä minusta sitä ole, mutta mitä jos hän tuntee niin? Kuinka siihen varautuu?
Tää on just niin vaikeeta! Älä halveeraan minua, en ole hämäläinen.[/URL]
Ei kukaan laula. Jos Ola olisi syntynyt Amerikkaan, kukaan ei muistelisi Sinatraa.Tosin laulan jopa paremmin kuin Olavi Virta.
Kerron teille hämäläisestä menosta. Katosi reppu tuossa eilen bussiin kaiketi. Repusta vitut, mutta siellä oli puolikas pullo viskiä. Löytötavaratoimisto aukeaa klo 16 maanantaina. Mitäs hemmettiä, on ihan perusteellisen hämäläistä menoa.
Lässyn lässyn teille kaikille.
Kuka nyt humalassa mitään saatika järkeviä puhelee.
Spottifai on hauska uusi leikkikalu.
Älä aliarvio viinan mahtia, se on kuitenkin viisasten juoma. Sitä tiedä, vaikka täällä joku keksintö vielä saataisiin aikaan?
Itse juuri keksin, että kun kolpakko saadaan tyhjäksi, on se syytä täyttää hyvin nopeasti uudella mallasjuomalla...
No, annetaan teinirunkkareiden harjoitella viinan juonintia, kun itse voi nautiskella hyvästä juomasta ja musiikista...
Mikset Hifk:n miehenä näytä teinipojille vähän fyysisen pelin merkitystä ja kontaktipelin kovuutta? Poikien musan kontaktipinta on sinun mielestäsi liian suuri=poikien ja seinien kontaktipinta tulee liian kovaksi jos eivät puhetta usko.