Kalsarikänniketju

  • 5 290 872
  • 66 740

Saikka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhmät ihmiset ja epähauskat läpät.
np. Apulanta - Muistijäljet.. ettikää ite YouTubesta.

On muuten sen paremman ajan Apulannan kovimpia vetoja. Kova kipale.

Ja kalsarejahan ei sen isommin täällä vedetä, joku mäyräkoira alas ja kahtellaan siitä sitten eteenpäin.

Ilmainen biisivinkki, Muse - City Of Delusion, YouTubettakaa vaan.
 

Blue J

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Nyt en hifistele, kaljaa viskiä koneeseen. Tervetuloa, vedän taloyhtiön lippusalkoon paskaisen Blues-paidan jos pystyn kömpimään sinne asti!
 

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Penailu on sallittua, jopa suotavaa.

Tänään mietin, että Penailen ja otan ranskalaisen seitinohuen iltapäiväkännin, mutta väsytti liikaa päivällä, kun 03.00 tuli jo herättyä peliä kattomaan. No nyt ei väsytä. Välipäivä Finaaleistakin, paitsi olishan siellä AHL-finaali, mutta sitä ei taida nähdä streamina.
 

anatsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thrashers
Sanokaapa pojat ja miehen retaleet, että kannatteeko minun lähestyä ihastukseni kohdetta tänä iltana/yönä kohtuullisen imartelevalla kirjeellä/viestillä? Sillä täältähän se totuuden ääni lopulta tulee :D
 

Blue J

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Sanokaapa pojat ja miehen retaleet, että kannatteeko minun lähestyä ihastukseni kohdetta tänä iltana/yönä kohtuullisen imartelevalla kirjeellä/viestillä? Sillä täältähän se totuuden ääni lopulta tulee :D

Jomppakoo-läppä on mielestäni jo loppuun kaluttu, mutta mene ihastuksesi parvekkeen alle kitaran kanssa soittamaan serenadia. Minä tekisin niin, mutta onneksi lähikauppani kassaneitoa lukuunottamatta kukaan ei ole parhaillaan ihastukseni kohteena. Tosin laulan jopa paremmin kuin Olavi Virta.
 

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Sanokaapa pojat ja miehen retaleet, että kannatteeko minun lähestyä ihastukseni kohdetta tänä iltana/yönä kohtuullisen imartelevalla kirjeellä/viestillä? Sillä täältähän se totuuden ääni lopulta tulee :D

Oma valintani olisi toinen ilta ja enemmän selvinpäin, vaikka sulla valmis viesti onkin. Ei kai se niin kauheata ole. Ei liian humalassa, jonkun ryypyn voi ottaa jos siltä tuntuu. Meinaan, että jos sieltä vastausta tulee, niin hyvä ois pystyä vastaamaan samassa kunnossa.
 

anatsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thrashers
Oma valintani olisi toinen ilta ja enemmän selvinpäin, vaikka sulla valmis viesti onkin. Ei kai se niin kauheata ole. Ei liian humalassa, jonkun ryypyn voi ottaa jos siltä tuntuu. Meinaan, että jos sieltä vastausta tulee, niin hyvä ois pystyä vastaamaan samassa kunnossa.

Joo no tuskin se nyt tänä iltana/yönä vastaa, jos joskus kolmen maissa viestiä lähettää :D.. eiköhän sitä jo huomenissa ole sen verran selvillä, että pystyy vastaamaankin.
 

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Joo no tuskin se nyt tänä iltana/yönä vastaa, jos joskus kolmen maissa viestiä lähettää :D.. eiköhän sitä jo huomenissa ole sen verran selvillä, että pystyy vastaamaankin.

No mitä tuohon sitten sanoa. Antaa mennä vaan! Mutta ota itte sillä välin rennosti, ei se jännittämällä parane. Tulee mitä tulee, niin parempi ottaa rennosti.
 

El Lude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kvanttimobikki kolmessa eri ulottuvuudessa
Vittu joo. Ikävä? Taustalla soi Toy Dollsin coweri Europen kappaleesta The Final Countdown tjsp. Ei tule enää ikinäkoskaan näin hyvää valvontaluokkaa allekirjoittaneelle. Kiitos kuluneesta kolmesta vuodesta. Tippa linssissä - iso mies? Lisää viinaa...
 

anatsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thrashers
Täytyy tästä vielä kysästä ennen lähtemistä, että mitä jos se tyttö pitää sitä kirjettä painostavana? Ei se kyllä minusta sitä ole, mutta mitä jos hän tuntee niin? Kuinka siihen varautuu?
 

Raatelurakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Liverpool, Jokerit.
Täytyy tästä vielä kysästä ennen lähtemistä, että mitä jos se tyttö pitää sitä kirjettä painostavana? Ei se kyllä minusta sitä ole, mutta mitä jos hän tuntee niin? Kuinka siihen varautuu?

Ahdistelija-painostava vai Äärimmäisen ihastunut mies kirje? Meinaan ensinmainitun kohdalla osta ja asenna panssariovi sekä ikkunat ja mellakkapanssarit karhukoplan pojat eivät sitten leiki enää kainoa kanssasi vaan painavat väkisten päätyyn asti. Äärimmäisen ihastunut kirjeen kohdalla varsinkin jos tyrkkäät sen (posti)luukusta kolmen aikoihin yöllä sisään voi olla mahdollisuudet 50/60 osastolla. Suosittelen lähestymään selvinpäin ja klo 9-21 välisinä aikoina, muut ajat ilman baariympäristöä saattavat antaa sinusta hiukan väärän kuvan. Mutta hei onnea älä päädy Jompaksi ja tästä vielä serenaadilaulu sinulle Syntynyt rellestää Paleface.
 
Viimeksi muokattu:

Blue J

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Tää on just niin vaikeeta! Älä halveeraan minua, en ole hämäläinen.[/URL]

Kerron teille hämäläisestä menosta. Katosi reppu tuossa eilen bussiin kaiketi. Repusta vitut, mutta siellä oli puolikas pullo viskiä. Löytötavaratoimisto aukeaa klo 16 maanantaina. Mitäs hemmettiä, on ihan perusteellisen hämäläistä menoa.
 

McJokke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Sharks, Pelaajat: Joe Thornton,Ron Hextal
Kerron teille hämäläisestä menosta. Katosi reppu tuossa eilen bussiin kaiketi. Repusta vitut, mutta siellä oli puolikas pullo viskiä. Löytötavaratoimisto aukeaa klo 16 maanantaina. Mitäs hemmettiä, on ihan perusteellisen hämäläistä menoa.

Eikös tämä ole täysin normaalia Suomalaista meininkiä? Ainakin täällä miltei tehdään rikosilmoitus bussikuskia vastaan jos hän ei ole muistanut juopuneelle tarkastaa, että hänellä on reppu mukana. Itsehän en tietysti ole tätä tehnyt. Yleensä tyttö on unohtunut ennen viskipulloa.
 
Suosikkijoukkue
Chelsea FC
Iltaa/yötä kaikille, en muista, että olisin aikaisemmin osallistunut tämän ketjun keskusteluihin?! Noh, muikkeli meni nukkumaan, joten voi antaa aikaa itselleen ja seuralaisena vain viski ja tuontiolut, mielestäni ihan mukava yhdistelmä. Ainoa epäkohta tässä on se, että naapurin finninaama teinirunkkari jaksaa taas luukuttaa musiikkia (vanhemmat lähteneet mökille). Eilen meni herne nenään, kävin sanomassa kolme kertaa ja nää saatanan räkänokat jatko soittamista. Taitaa lähteä valitus liikkeelle alkuviikosta....

No, annetaan teinirunkkareiden harjoitella viinan juonintia, kun itse voi nautiskella hyvästä juomasta ja musiikista...
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Lässyn lässyn teille kaikille.

Kuka nyt humalassa mitään saatika järkeviä puhelee.

Spottifai on hauska uusi leikkikalu.
 
Suosikkijoukkue
Chelsea FC
Lässyn lässyn teille kaikille.

Kuka nyt humalassa mitään saatika järkeviä puhelee.

Spottifai on hauska uusi leikkikalu.

Älä aliarvio viinan mahtia, se on kuitenkin viisasten juoma. Sitä tiedä, vaikka täällä joku keksintö vielä saataisiin aikaan?

Itse juuri keksin, että kun kolpakko saadaan tyhjäksi, on se syytä täyttää hyvin nopeasti uudella mallasjuomalla...
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Älä aliarvio viinan mahtia, se on kuitenkin viisasten juoma. Sitä tiedä, vaikka täällä joku keksintö vielä saataisiin aikaan?

Itse juuri keksin, että kun kolpakko saadaan tyhjäksi, on se syytä täyttää hyvin nopeasti uudella mallasjuomalla...

En en enkä aliarvioi missään nimessä. Sen olen kuitenkin vanhemmiten oppinut, että viinan lomassa kannattaa juoda jotain muutakin mikäli ehtii sillä krapulainen päänsärkyhän johtuu nestehukasta.
Vesilasillinen silloin tällöin viinan sijasta on ihan ok vaikkakin vähän homoa.

Mitähän mä haluaisin keksiä?
Vähän kuten silloin, kun töissä hinguin excel-kurssille niin pomo kysyi, että mitä sä haluat siitä oppia?
 

Raatelurakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Liverpool, Jokerit.
No, annetaan teinirunkkareiden harjoitella viinan juonintia, kun itse voi nautiskella hyvästä juomasta ja musiikista...

Mikset Hifk:n miehenä näytä teinipojille vähän fyysisen pelin merkitystä ja kontaktipelin kovuutta? Poikien musan kontaktipinta on sinun mielestäsi liian suuri=poikien ja seinien kontaktipinta tulee liian kovaksi jos eivät puhetta usko.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös