Kalsarikänniketju

  • 5 246 276
  • 66 703

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Pakko komppaa samaa orkkaa...lähellä kuitenkin omaa ihannoimaa Nirvanaa

tuntuu et tätä ketjua voi jatkaa niin kauan kun jatkiksella on kannua =)

Pearl jam - Jeremy

Onnittelut! Olit juuri 30 000 kirjoittaja ketjuun :)

Itse tykkään ylipäätään grungesta ja monista siihen liittyvistä bändeistä. Levyhyllystä löytyy kaikkea Mother Love Bonesta, Screaming Treesiin.

Pari biisiä:
Nirvana - Tourettes

Sekä oma lempibändini ja hieno biisi: Alice In Chains - Would?
 

Juzsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Real Madrid, Espanja, Raul
Nyt on kaljat sitten juotu. Joten omalta osalta hiljennyn tästä ketjusta.
 

passenger

Jäsen
Jaahans Santa Digna avattu, toisella silmällä tsiigailtu american idolia ja toisella Jatkoaikaa. Ässät haki äärettömän tärkeät pinnat Kärpiltä, hianoo. Huomenna työpäivä, ei niin hianoo.

Eilen täällä oli The Clashistä juttua ja tuli linkitettyä Guns of Brixton tänne, tässä hieno coverversio kyseisestä kappaleesta, esittäjänä aina tyylikäs Nouvelle Vague
 

Suonikohju

Jäsen
Suosikkijoukkue
The Reds, Oulun Kärpät
h-loma alkaa olla lopuillaan, ei hätää näin joulupukin ja kaitasenlihavan taksikuskin. Tästä on hyvä jatkaa, joo. Bad Company!
 
Menetetään nyt neitsyys tähänkin ketjuun. Huomenna pitää iltapäivällä olla kunnossa, joten kalsari-ilta tästä tulee. Fiilis hyvä, pari olutta ja pari konjakkia turruttanut tuon Kalapankin pelin v.. harmituksen. Jospa se tästä, hyvää ja rentoa lauantai-iltaa kaikille!
 

Blue J

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
No hiljaista on. Nyt yön sankarit tänne todistamaan miehuuttaan tai naisisuuttaan. Kaikki eivät voi olla baareissa juoksentelemassa, kyllä täälläkin jokunen on. Tänne nyt!
 

passenger

Jäsen
No hiljaista on. Nyt yön sankarit tänne todistamaan miehuuttaan tai naisisuuttaan. Kaikki eivät voi olla baareissa juoksentelemassa, kyllä täälläkin jokunen on. Tänne nyt!

Vielä läsnä, kalsarit tosin vaihtuivat jo farkkuihin ja tarkoitus siis suunnistaa yön huumaan. Pieni harmitus on että työpäivä huomenna, mutta läsnäoloani odotetaan vasta klo 14.45. Juomana toimii yhä Santa Dignan sauvignon blanc, ehkä ei niin hyvää mitä toivoin.

Tällainen mukava pätkä tuli tuossa juuri vastaan, elokuvasta From dusk till dawn. Tässä jotenkin kyllä unohtui se että Salma näyttää Teemu Selänteeltä..
 

Blue J

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Vielä läsnä, kalsarit tosin vaihtuivat jo farkkuihin ja tarkoitus siis suunnistaa yön huumaan.

Annamme välttävän arvosanan, koska mukana tuli kuitenkin linkki perin pätevästä naisihmisestä. Mutta minä en jaksa pistää farkkuja tänään jalkaan kun on tärkeämpääkin tehtävää eli perinpohjainen tinttaaminen. Baareista tulee vain epämääräisiä naisia jatkuvasti mukaan, ei sellaisia jaksa joka aamu häädellä kämpiltä.
 

passenger

Jäsen
Annamme välttävän arvosanan, koska mukana tuli kuitenkin linkki perin pätevästä naisihmisestä. Mutta minä en jaksa pistää farkkuja tänään jalkaan kun on tärkeämpääkin tehtävää eli perinpohjainen tinttaaminen. Baareista tulee vain epämääräisiä naisia jatkuvasti mukaan, ei sellaisia jaksa joka aamu häädellä kämpiltä.

Ymmärrän ja hyväksyn arvosanan perusteluineen. Eilen ei kuitenkaan poikkeuksellisesti ketään mukaan, tänään sitten ehkä. Jahdin tähtäimenä tänään ehkä laadukas ja lihaisa puuma. Puumat on siitä hyviä että niitä ei tarvi häädellä, ne ymmärtävät lähteä hiljaa.
 
Viimeksi muokattu:

Kissa Jansson

Jäsen
Suosikkijoukkue
We never give in
Kympin oppilas ilmoittautuu, tai no ehkä kymppi miinus koska jalassa on verkkarit eikä kalsarit. Talvisotaa tiiraten ja vodkaa hörppien. Kapakkiin ei ole tarkootus mennä. Kippis!
 

teemu73

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
No hiljaista on. Nyt yön sankarit tänne todistamaan miehuuttaan tai naisisuuttaan. Kaikki eivät voi olla baareissa juoksentelemassa, kyllä täälläkin jokunen on. Tänne nyt!

Juu juu. Baarielämä on jätetty jo lähes 10 vuotta sitten. Onneksi. Se touhu oli perseestä kaikin puolin.

Tänään myrkynvihreät kalsarit yllä sivistynyttä tissuttelua. Ja levylistojen päivitystä, johon kehitin juuri uuden koodauksen arkistointia ajatellen. Tässä ei logiikka kuse, kuten yleensä. Vittu mä olen nero!
 

passenger

Jäsen
Juu juu. Baarielämä on jätetty jo lähes 10 vuotta sitten. Onneksi. Se touhu oli perseestä kaikin puolin.

Tänään myrkynvihreät kalsarit yllä sivistynyttä tissuttelua. Ja levylistojen päivitystä, johon kehitin juuri uuden koodauksen arkistointia ajatellen. Tässä ei logiikka kuse, kuten yleensä. Vittu mä olen nero!

Onko se nyt niin perseestä se baareilu? Onhan se hyvässä porukassa istuskelu ihan jees. Tai vaikka biljaardi tai vaikka Nalle Puh kimble. Mukava kun on ihmisiä ympärillä, täällä kotona saa sitten oleskella yksinään ihan riittävästi. Ja eikös se vanha sanonta mene jotenkin että "menee köyhällä hyvä humala hukkaan jossei kukaan näe".
 

Blue J

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Raunorepomieskänni päällä joten oman ja muiden mielenterveyden kannalta kommentoin kaikkea vastedes mahdollisimman lyhyesti.
 

Blue J

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Onko se nyt niin perseestä se baareilu? Onhan se hyvässä porukassa istuskelu ihan jees. Tai vaikka biljaardi tai vaikka Nalle Puh kimble. Mukava kun on ihmisiä ympärillä, täällä kotona saa sitten oleskella yksinään ihan riittävästi. Ja eikös se vanha sanonta mene jotenkin että "menee köyhällä hyvä humala hukkaan jossei kukaan näe".

Ei se perseestä ole missään nimessä kun sitä harrastankin aina toisinaan. Mutta joskus sitä vaan nauttii siitä että saa ihan itsekseen töräyttää nupin kaakkoon semmoisella tyylillä ettei sitä kukaan ihminen edes jaksaisi julkisella paikalla katsella. Omassa rauhassa tinttaaminen on liian aliarvostettua puuhaa. Tämä sivari katsoo nyt Talvisotaa. Verta ja suolenpätkiä kehiin.
 
Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö
Pasila-animaatiosarjan perusteellinen häröilijä.
Ei vaan kuri ja järjestys.

Kalsarimeiningit toki, aika perinteisellä lääkityksellä, eikä kukaan tietysti arvaa... mutta kun tuossa nyt noiden housujen osalta oltiin niin pirun tarkkoja, niin pitääkö minun avata "kotona kännissä, mutta enimmäkseen munasillaan" -ketju? Vai päästetäänkö tämä rike läpi ensikertalaiselta?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös