No hiljaista on. Nyt yön sankarit tänne todistamaan miehuuttaan tai naisisuuttaan. Kaikki eivät voi olla baareissa juoksentelemassa, kyllä täälläkin jokunen on. Tänne nyt!
Vielä läsnä, kalsarit tosin vaihtuivat jo farkkuihin ja tarkoitus siis suunnistaa yön huumaan.
Annamme välttävän arvosanan, koska mukana tuli kuitenkin linkki perin pätevästä naisihmisestä. Mutta minä en jaksa pistää farkkuja tänään jalkaan kun on tärkeämpääkin tehtävää eli perinpohjainen tinttaaminen. Baareista tulee vain epämääräisiä naisia jatkuvasti mukaan, ei sellaisia jaksa joka aamu häädellä kämpiltä.
No hiljaista on. Nyt yön sankarit tänne todistamaan miehuuttaan tai naisisuuttaan. Kaikki eivät voi olla baareissa juoksentelemassa, kyllä täälläkin jokunen on. Tänne nyt!
Juu juu. Baarielämä on jätetty jo lähes 10 vuotta sitten. Onneksi. Se touhu oli perseestä kaikin puolin.
Tänään myrkynvihreät kalsarit yllä sivistynyttä tissuttelua. Ja levylistojen päivitystä, johon kehitin juuri uuden koodauksen arkistointia ajatellen. Tässä ei logiikka kuse, kuten yleensä. Vittu mä olen nero!
Raunorepomieskänni päällä joten oman ja muiden mielenterveyden kannalta kommentoin kaikkea vastedes mahdollisimman lyhyesti.
Onko se nyt niin perseestä se baareilu? Onhan se hyvässä porukassa istuskelu ihan jees. Tai vaikka biljaardi tai vaikka Nalle Puh kimble. Mukava kun on ihmisiä ympärillä, täällä kotona saa sitten oleskella yksinään ihan riittävästi. Ja eikös se vanha sanonta mene jotenkin että "menee köyhällä hyvä humala hukkaan jossei kukaan näe".
Kuka vitun Rauno? Joku piirroshahmo, eikös? Musiikkina tässä lähtöä odotellessa Matthewsin Dave ja biisinä the stone
Ei vaan kuri ja järjestys.Pasila-animaatiosarjan perusteellinen häröilijä.
mutta kun tuossa nyt noiden housujen osalta oltiin niin pirun tarkkoja, niin pitääkö minun avata "kotona kännissä, mutta enimmäkseen munasillaan" -ketju?
Onko se nyt niin perseestä se baareilu? Onhan se hyvässä porukassa istuskelu ihan jees.
Sanotaanko vaikka sitten niin, että aikansa kutakin. Kun tuota harrasti joskus viikottain muutaman vuoden, niin lopulta vitutti jo etukäteen valmiiksi aina kun oli "pakko" mennä.
Hyvässä porukassa voi vaikka saunoa ja grillata jossain hevon kuusessa. Pakkoko sinne baariin on lähteä?
Ja nämä yksinäiset kalsari-hetket ovat nykyään sen verran kortilla, että niistä osaa iloita!
Ei käy kieltäminen.Kyllähän tämmöönen Kauhavalla liiankin paljon aikaansa viettänyt nuorimies herkistyy Talvisotaa pikku pöhnässä katsellessa. Kovia poikia olivat aikanaan
Uskon, että teemu73 arvostaa seuraavaa linkitystä 2Unlimited - Jump For Joy...