Kalsarikänniketju

  • 5 247 348
  • 66 705
Suosikkijoukkue
JYP, NY Rangers
Vähän tässä olutta ja Xante nimistä päärynälikööriä maistellaan. Onkos muut muuten tutustuneet Xanteen? On nimittäin näin ensi maisteluilla todella hyvän makuista. Sopisi ehkä janojuomaksikin jos potkua olisi vähän vähemmän.
 

KiekkoRitari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hämeenlinnan Pallokerho
Vähän tässä olutta ja Xante nimistä päärynälikööriä maistellaan. Onkos muut muuten tutustuneet Xanteen? On nimittäin näin ensi maisteluilla todella hyvän makuista. Sopisi ehkä janojuomaksikin jos potkua olisi vähän vähemmän.

Nyt on pakko tehdä "jonkinasteinen" tunnustus:

olin tänään kaupassa jossa myytiin hurri siideriä ja suomalaista Lapin kultaa( I.H. ) . Ei ollut vaikeeta tietää kumpaa otin?? Molemmat on tosi harvinaista herkkua täällä!!!!
 

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Minä en arvon FNM tullut yhtään hullua hurskaammaksi tuosta selvityksestäsi, mutta laitetaan konjakin piikkiin. Hyvää evästä.

Kai se pitää jotain linkkiä tarjota haukuttavaks. Zen Cafe - Seula

No ihan terveen merkki ettei tässä ketjussa ihan kaikkia toisen perjantaijuopon juttuja tajua. On teillä siltikin tämän maan toiseksi hienoin palloilujoukkue siellä savossa :) Respect.
 
Suosikkijoukkue
JYP, NY Rangers
Nyt kun kerran musiikkia täällä aletaan jakamaan, niin tämä on myös pakko laittaa. Yksi 80-luvun (jota en itse todistanut kuin 1,5 vuotta) parhaita heavy metal-biisejä:

W.a.s.p. - Chainsaw Charlie

Eihän W.a.s.p. sentään mikään Iron Maiden (1.!!!) ole, mutta silti helvetin kovia biisejä löytyy. 2000-luvulla on tullut nähtyä kaksi keikkaa.

edit: biisi onkin jo 90-luvun puolelta.
 

KiekkoRitari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hämeenlinnan Pallokerho
Nyt kun kerran musiikkia täällä aletaan jakamaan, niin tämä on myös pakko laittaa. Yksi 80-luvun (jota en itse todistanut kuin 1,5 vuotta) parhaita heavy metal-biisejä:

W.a.s.p. - Chainsaw Charlie

Eihän W.a.s.p. sentään mikään Iron Maiden (1.!!!) ole, mutta silti helvetin kovia biisejä löytyy. 2000-luvulla on tullut nähtyä kaksi keikkaa.

edit: biisi onkin jo 90-luvun puolelta.

Musiikkimaustahan ei voi kiiitellä???????????

Mut oliphan paskaa!!!!!!!!!!

Älä ota loukkauksena, koska kuten sanottu makuasioista ei voi kiistellä? ( Toisaalta makuasiat ovat ainoita asioita joista voi kiistellä. ; Koska faktoista EI VOI kiistellä kiistellä, koska ne OVAT FAKTOJA!!!
 

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Nyt kun kerran musiikkia täällä aletaan jakamaan, niin tämä on myös pakko laittaa. Yksi 80-luvun (jota en itse todistanut kuin 1,5 vuotta) parhaita heavy metal-biisejä:

W.a.s.p. - Chainsaw Charlie

Eihän W.a.s.p. sentään mikään Iron Maiden (1.!!!) ole, mutta silti helvetin kovia biisejä löytyy. 2000-luvulla on tullut nähtyä kaksi keikkaa.

edit: biisi onkin jo 90-luvun puolelta.

Todistin sentään tuota vuosikymmentä jokusen aikaa enemmän ja silloin en viettänyt aikaa tässä ketjussa joten muistan kaiken :)

80-luvulta ja ennen syntymääni: Ozzy Osbourne - Mr. Crowley
 

Jokru

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Hawks, sympatiat Sportille, S-Kiekko
Aiheutan yleistä pahennusta linkittämällä kunnon piripolkan Eversti Sandelsin kehotuksesta....

666 - Megamix från Youtube...
 

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
En ole edes kännissä, mutta voin teeskennellä, jotta pääsen kehumaan kyseistä biisiä. Aivan loistava kipale kuten tuon sisältävä albumi kokonaisuudessaankin. Kaikkien aikojen paras kitaristi kruunaa kokonaisuuden.

Tätä ei voi allekirjoittaa muuten kuin sanalla Amen.
 

Streider

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, FBK, Hartford Whalers, Deutschland
HOH! Oon ollut liian kauan pois täältä, let the drinking beging! Kaljat pois kaapista kuleksimasta.. Vitun masentavaa, mutta mukavaa.
 

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
ja yritän päättää kenen versio on parhain...

Laitan myös alkuperäinen/cover biisin.

NIN - Hurt vs. Johnny Cash - Hurt
Alkuperäinen loistava ja Cashin versio myös. Paha valinta. Itseäni häiritsee monissa nykykuuntelijoissa se etteivät tiedä Cashista muuta kuin tämän biisin. On muuten loistava levy esim Folsom Prison Blues... Ja Trent Reznor nyt on Trent Reznor ja hieno mies :)
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös