Kalsarikänniketju

  • 5 248 424
  • 66 705

vision

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Kalsarit täälläkin. Yöllä tulee vielä Chicagon peli canalilta mikä on aikamoinen bonari. Toivottavasti ollaan vielä siinä vaiheessa hereillä.

Pokeria tuli pelattua mutta onneksi tajusin lopettaa vielä voitolla ollessani kun mikä tahansa kuvallinen tasku alkoi näyttämään allinilta. Sportingoddsin 21.00 frolli on kyllä pakko pelata mutta sen nyt tietää ennakkoon miten siinä tulee käymään.
 

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Huomenna turnaus joten raskas viikko päätetään viikonloppuun, joka taas aloitetaan noin 6-10 biisonilla. Huomen aamulla lähtö tuossa 9:30 joten oletan tuon luvun olevan lopulta noin 14..Nyt ollaan tasaiseilla taulukolla menossa tuonne 16 kieppeille, aika näyttää. Hyvää musiikkia, biisoneita, nuuskaa sekä viikon infot on imettävä netistä, ah!

Ajatus pikku PES tournamentista alkaa kalvaa, hmm..
 

Turisti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Naisten lentopallomaajoukkue
Työmatkalla Ruotsissa ja eihän hotellihuoneessa ole muuta tekemistä kuin netti + kalsarit ! Huomenna sitten messuille. Det glider in !
 

Suonikohju

Jäsen
Suosikkijoukkue
The Reds, Oulun Kärpät
Pienet pikun polvelle, noin. Luureista läpi lyö vaihteeksi Peer Gunt. Tukka heiluu, ei saatana se heilukkaan.

Ruotsalainen hotelli ja kalsarit, huuuuuuuu. Kuulostaa vaaralliselta, pidä huolta veli Turisti itsestäsi. Jatketaan!
 

Gagne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikenlaiset pörröiset maskotit, kahdella.
Raipati rai

No niin. Täällä taas. Tosin duona. Kompuksessa on "turkulainen" i love jore-paitaa päällään 0-7 triumphissa päällään kantanut inehmo.

Jouluoluet saapuivat. Jalassa jotkut saatanan bokserit sekä jotkut saatanan bokserit.
 

mikkoz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho
Vuokralainen kirjoitti:
Jep!
Vuokralainen kirjoitti:
Kaikki kaverit, jotka ryyppää ovat menossa katsomaan jotain vitun Yötä.
Ai se siellä sirkuksessa sitten onkin, ei taida jaksaa lähtee, tänään vähän kaltsuu ja huomenna kans.
 

Shayne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vihreäpaitainen mies & Petun pelistragedia
Gagne kirjoitti:
Jouluoluet saapuivat. Jalassa jotkut saatanan bokserit sekä jotkut saatanan bokserit.
Jouluoluet tosiaan, tossa tiistaina normisatsia hakiessa Alepasta huomasin ensimmäisen kerran, että täällä ne on taas. Siinä oli jotain 0,33 tölkkejä, jotka on verhottu semmoiseen tonttumuoviin. Sitten vain satuin huomaamaan kylmähyllyyn lastaamattomista anneista, että siellä oli lapparin jotain ihmevalkomuoviin käärittyjä nollavitosia tölkkejä. Piti mennä katsomaan tarkemmin, ja joo jouluhan niissä luki. Pointsit siitä harmaasta, ilmeisesti lumimaisemaa kuvaavasta värityksestä tonttujen sijaan, mutta en todellakaan usko edelleenkään että lapparissa makua olisi edes jouluna. Enkä ottanut riskiä, vaan valitsin hyviä oluita siitä vierestä. Niitä ei muuten muoviin ole täällä kääritty ikinä. Paitsi Sandels.
 

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Jou, tuli sitten vähän tuota x-laatikkoa tuossa välillä lätkittyä, Hollanti tuli toiseksi, vittu hävisin finaalin lisäajalla, mitä ihmettä..Ranska, ääh. No, tavoite täyttyi, tuli juotua arviolta 10 olutta ja olo on melko miellyttävä. Ei edes tee mieli oikeen lähteä baariin. Noh, huomenna sitten tavoite kirkkaana mielessä!
 

Padis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
No niin. Nyt alkoi kalsonkikännäys. Pientä tissuttelua tiedossa koko illan ja huomenna katseleen IRON MAIDENIA. Saakos näissä känneissä pitää kalsarin näköisiä housuja jalassa jos on kylmä? Tai käydä illalla kahvilla? (lue: kaljalla)
 

Bone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buccaneers, Lightning
Porista kotituneena on hyvä ottaa pienet kalsarit.
Rouva on kotona käymässä, tulin juuri Porista ja kolmas pint-tilavuuden vetävä Karhu-tölkki on auki. Taustalla soi rauhallinen metallimusa, nostetaan tempoa illan mittaan.
Aijai.
 

Miguel

Jäsen
Epäpyhästi ilmoitan jo heti alkuun, että ulos lähteminen on tänään yksi vaihtoehto, riippuen ulkopuolelta tulevista houkuttimista. Tässä on kuitenkin aika monta tuntia aikaa tissutella aivan yksinään kaikessa rauhassa. Onhan se nyt poikaa viritellä henkevää dialogia tänne.

Rankka urheilupäivä, kyllä mä olen nämä rentouttavat ansainnut.
 
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
B1 kirjoitti:
Taustalla soi rauhallinen metallimusa, nostetaan tempoa illan mittaan.
Aijai.

Joo, tempoa lisää, kalja maistuu niin hyvälle nyt, että kohtapuoleen liihottelen kalsareissa, nahkaviitta päällä ja verhot auki, ja pelottelen naapuritalon mummoja...
 

Snakster

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Sain tuossa juuri graduni tutkimussuunnitelman valmiiksi, jonka kunniaksi aivan kuin tyhjästä käsiini ilmestyi alkoholiannos. Aion nautiskella ko. annoksen päälle vielä useamman samanlaisen, joten ihan lysti ilta on tiedossa kera punaviinin, keskioluen ja brandyn. Muu perhe on vielä teatterissa, joten mikäs tässä on yksin vedellessä. Toisaalta sen verran pitää vielä pidätellä, että lupasin laittaa pikkuisen nukkumaan tuossa puol ysin aikaan, mutta sen jälkeen kajahtaa toden teolla. Ja tällä hetkellä taustalla soi kaikuja nuoruuden villeimmiltä vuosilta eli Blurin mainio kakkosalbumi Modern Life Is Rubbish.
 

Rod Weary

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Nestehukka on niin raju, että edes alkoholi ei ehdi verenkiertoon. Jatketaan harjoituksia. Ehkä jopa ravitsemusliikkeissä.
 

Immortal

Jäsen
Suosikkijoukkue
Raipen ja Robbien jengit
Ihan rehellisesti bokserit jalassa ja paita pois tässä känäilen.
Which is nice.
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Nyt pääsee keskittymään kunnolla kalsareihin, kun kaveri ei jaksanut enää selvinpäin seurata kolmatta futispeliä putkeen. Itsekin ottanut vasta kaksi olutta, mutta nyt tahti muuttuu.

Kunnon kalsarikänneissä ei kavereita kaivata.
 

Miguel

Jäsen
Huh, joku muukin heräsi. Ei tarvitse näiden tamperelaistollojen yksinään pyörittää touhua.

Hävettäväähän tämä toki on. Olen itse halveksinut niitä, jotka kertovat pohjien ottamisesta tässä ketjussa, ikään kuin eivät tajuaisi kalsareiden ideaa. Mutta nyt olen samalla viivallla, kun baariin lähtö näyttää entistä todennäköisemmältä.

Lonkeroa tällä hetkellä hyvää on. Ilmeisesti ei kuitenkaan tarpeeksi, koska vieläkin tulee näin selkeää tekstiä?
 
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
Miguel kirjoitti:
Huh, joku muukin heräsi. Ei tarvitse näiden tamperelaistollojen yksinään pyörittää touhua.

Hävettäväähän tämä toki on. Olen itse halveksinut niitä, jotka kertovat pohjien ottamisesta tässä ketjussa, ikään kuin eivät tajuaisi kalsareiden ideaa. Mutta nyt olen samalla viivallla, kun baariin lähtö näyttää entistä todennäköisemmältä.

Nössö, pelle, urpo....no vitsivitsi. Maailman paras musiikki soi taustalla just nyt ja kalja kylmänä maailman parasta, että silleen vittu. Kohta irtoo...
 

Immortal

Jäsen
Suosikkijoukkue
Raipen ja Robbien jengit
Kuudes Karjala-tölkki menossa. Baariin lähtö fifty-fifty antakaa mulle kimmoke!
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Immortal kirjoitti:
Kuudes Karjala-tölkki menossa. Baariin lähtö fifty-fifty antakaa mulle kimmoke!

Rahat menee, saat sukupuolitaudin joltain hirveältä harakalta joka kaiken lisäksi lypsää sinulta jatkossakin rahaa elatusmaksujen lisäksi syntyvälle lapsellenne.

Jää kotiin.
 

Pingu

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Jukurit
Leppoisa koti-ilta jälleen, tavoitteena on hätistää flunssa pois alkoholin suotuisalla avustuksella.
Alkaa tuntumaan että Kouvolaan en enää uskalla mennä, koska kolme kertaa puolentoista kuukauden sisällä siellä olen käynyt ja joka kerta tullut kipeäksi. Kaksi kertaa räkätauti ja kerran mahatauti.

Nyt siis musiikin ja Smirnoff icen merkeissä tämä ilta.
 

Immortal

Jäsen
Suosikkijoukkue
Raipen ja Robbien jengit
Voitteko uskoa arvon palstaveljet, että pelkät kalssarit jalssa, 2 promillen kunnossa, alan tehdä paluuta 3-vuotiaan tasolle!"

MIkä voi oikeastij voittaas KAlsongikännit?
 

vision

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Immortal kirjoitti:
Kuudes Karjala-tölkki menossa. Baariin lähtö fifty-fifty antakaa mulle kimmoke!

Heräät aamulla Hyssälän vierestä, jos lähdet radalle. Siinä ei sitten itkemiset auta vaan olet ensimmäisenä vaatimassa alkoholin kieltämistä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös