Kalsarikänniketju

• 5 301 852
  • 66 744

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Jou, tuli sitten vähän tuota x-laatikkoa tuossa välillä lätkittyä, Hollanti tuli toiseksi, vittu hävisin finaalin lisäajalla, mitä ihmettä..Ranska, ääh. No, tavoite täyttyi, tuli juotua arviolta 10 olutta ja olo on melko miellyttävä. Ei edes tee mieli oikeen lähteä baariin. Noh, huomenna sitten tavoite kirkkaana mielessä!

Padis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
No niin. Nyt alkoi kalsonkikännäys. Pientä tissuttelua tiedossa koko illan ja huomenna katseleen IRON MAIDENIA. Saakos näissä känneissä pitää kalsarin näköisiä housuja jalassa jos on kylmä? Tai käydä illalla kahvilla? (lue: kaljalla)

Bone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buccaneers, Lightning
Porista kotituneena on hyvä ottaa pienet kalsarit.
Rouva on kotona käymässä, tulin juuri Porista ja kolmas pint-tilavuuden vetävä Karhu-tölkki on auki. Taustalla soi rauhallinen metallimusa, nostetaan tempoa illan mittaan.
Aijai.

Miguel

Jäsen
Epäpyhästi ilmoitan jo heti alkuun, että ulos lähteminen on tänään yksi vaihtoehto, riippuen ulkopuolelta tulevista houkuttimista. Tässä on kuitenkin aika monta tuntia aikaa tissutella aivan yksinään kaikessa rauhassa. Onhan se nyt poikaa viritellä henkevää dialogia tänne.

Rankka urheilupäivä, kyllä mä olen nämä rentouttavat ansainnut.

Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
B1 kirjoitti:
Taustalla soi rauhallinen metallimusa, nostetaan tempoa illan mittaan.
Aijai.

Joo, tempoa lisää, kalja maistuu niin hyvälle nyt, että kohtapuoleen liihottelen kalsareissa, nahkaviitta päällä ja verhot auki, ja pelottelen naapuritalon mummoja...

Snakster

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Sain tuossa juuri graduni tutkimussuunnitelman valmiiksi, jonka kunniaksi aivan kuin tyhjästä käsiini ilmestyi alkoholiannos. Aion nautiskella ko. annoksen päälle vielä useamman samanlaisen, joten ihan lysti ilta on tiedossa kera punaviinin, keskioluen ja brandyn. Muu perhe on vielä teatterissa, joten mikäs tässä on yksin vedellessä. Toisaalta sen verran pitää vielä pidätellä, että lupasin laittaa pikkuisen nukkumaan tuossa puol ysin aikaan, mutta sen jälkeen kajahtaa toden teolla. Ja tällä hetkellä taustalla soi kaikuja nuoruuden villeimmiltä vuosilta eli Blurin mainio kakkosalbumi Modern Life Is Rubbish.

Rod Weary

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Nestehukka on niin raju, että edes alkoholi ei ehdi verenkiertoon. Jatketaan harjoituksia. Ehkä jopa ravitsemusliikkeissä.

Immortal

Jäsen
Suosikkijoukkue
Raipen ja Robbien jengit
Ihan rehellisesti bokserit jalassa ja paita pois tässä känäilen.
Which is nice.

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Nyt pääsee keskittymään kunnolla kalsareihin, kun kaveri ei jaksanut enää selvinpäin seurata kolmatta futispeliä putkeen. Itsekin ottanut vasta kaksi olutta, mutta nyt tahti muuttuu.

Kunnon kalsarikänneissä ei kavereita kaivata.

Miguel

Jäsen
Huh, joku muukin heräsi. Ei tarvitse näiden tamperelaistollojen yksinään pyörittää touhua.

Hävettäväähän tämä toki on. Olen itse halveksinut niitä, jotka kertovat pohjien ottamisesta tässä ketjussa, ikään kuin eivät tajuaisi kalsareiden ideaa. Mutta nyt olen samalla viivallla, kun baariin lähtö näyttää entistä todennäköisemmältä.

Lonkeroa tällä hetkellä hyvää on. Ilmeisesti ei kuitenkaan tarpeeksi, koska vieläkin tulee näin selkeää tekstiä?

Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
Miguel kirjoitti:
Huh, joku muukin heräsi. Ei tarvitse näiden tamperelaistollojen yksinään pyörittää touhua.

Hävettäväähän tämä toki on. Olen itse halveksinut niitä, jotka kertovat pohjien ottamisesta tässä ketjussa, ikään kuin eivät tajuaisi kalsareiden ideaa. Mutta nyt olen samalla viivallla, kun baariin lähtö näyttää entistä todennäköisemmältä.

Nössö, pelle, urpo....no vitsivitsi. Maailman paras musiikki soi taustalla just nyt ja kalja kylmänä maailman parasta, että silleen vittu. Kohta irtoo...

Immortal

Jäsen
Suosikkijoukkue
Raipen ja Robbien jengit
Kuudes Karjala-tölkki menossa. Baariin lähtö fifty-fifty antakaa mulle kimmoke!

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Immortal kirjoitti:

Rahat menee, saat sukupuolitaudin joltain hirveältä harakalta joka kaiken lisäksi lypsää sinulta jatkossakin rahaa elatusmaksujen lisäksi syntyvälle lapsellenne.

Jää kotiin.

Pingu

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Jukurit
Leppoisa koti-ilta jälleen, tavoitteena on hätistää flunssa pois alkoholin suotuisalla avustuksella.
Alkaa tuntumaan että Kouvolaan en enää uskalla mennä, koska kolme kertaa puolentoista kuukauden sisällä siellä olen käynyt ja joka kerta tullut kipeäksi. Kaksi kertaa räkätauti ja kerran mahatauti.

Nyt siis musiikin ja Smirnoff icen merkeissä tämä ilta.

Immortal

Jäsen
Suosikkijoukkue
Raipen ja Robbien jengit
Voitteko uskoa arvon palstaveljet, että pelkät kalssarit jalssa, 2 promillen kunnossa, alan tehdä paluuta 3-vuotiaan tasolle!"

MIkä voi oikeastij voittaas KAlsongikännit?

vision

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Immortal kirjoitti:

Heräät aamulla Hyssälän vierestä, jos lähdet radalle. Siinä ei sitten itkemiset auta vaan olet ensimmäisenä vaatimassa alkoholin kieltämistä.

Rod Weary

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Onkohan se Tapola taas vapaana? Jos lähtis Immortalin kanssa metsästämään.

Immortal

Jäsen
Suosikkijoukkue
Raipen ja Robbien jengit
Leon kirjoitti:
Onkohan se Tapola taas vapaana? Jos lähtis Immortalin kanssa metsästämään.

Vedetäänkö me Merviä 2 in one?
Me tuskin saadaan parempiakaan?

tohtori4

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Pro Pena- leiri
Kaljatölkki aukesi 20 min sitten saunan jälkeen....seuraavaksi 80 volttista viinaa "ohjelmassa"....ja tietysti pitkät kalsarit jalassa ja t-paita päällä ;) .

smasa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Djurgårdens IF, Eintracht Frankfurt
Taas on tovi vierähtänyt siitä kun viimeksi tässä ketjussa pistäydyin. J. Petken laittama linkki ja Pete2004:n selonteot tiivistivät kyllä hienosti kalsarikännien syvimmän olemuksen.

Itse sain pitkästä aikaa mahdollisuuden viettää koko viikonlopun yksin kotona, ja sen myös hyödynnän. Eilen käytiin kaveriporukalla yksissä kotikekkereissä ja paikallisessa ravitsemusliikkeessä (tosin oikeasti vain parilla!). Tänään koko päivä on tullut vietettyä ylhäisessä yksinäisyydessäni. Katselin kiekot ja hain paikallisesta karvakäsipaikasta apetta, jääkaapissa vermuttia, lonkeroa ja hyviä virolaisia tummia oluita (Saku Tume, A Le Coq English Ale, A Le Coq Tõmmu Hiid, Palmse). Tarkoituksena makustella muutamia pullollisia rauhalliseen tahtiin ja mennä nukkumaan sitten kun väsy tulee. Aamulla freesinä kiekkoreeneihin.

Cheers vain kaikille!

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy