Kalsarikänniketju

  • 5 235 057
  • 66 669

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Pakko tehdä todella lyhyt comeback tännekin. Pari olutta otettu ja yksi pintti on nyt jäähyllä, jotta kohta voi sen nauttia. Kyllä on hävettävän vähiin jääneet kalsarit viime aikoina.
 

Eager

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Eagles, HPK ja Barça
Kyllä on hävettävän vähiin jääneet kalsarit viime aikoina.

Mutta ainahan pitää jättää sitä parantamisen varaa että voi sitten jossitella oli tulos sitten millainen tahansa. Tämä on sitä syvintä suomalaisuutta. Sama pätee KKK:kin aina ei voi loistaa vaan tärkeintä on se kunnonajoitus niihin tärkeisiin hetkiin. Kosteanpaikanleirejä odotellessa. Tätä muuten varmaan Rautakorpikin tällä kaudella hakee...tai no...

Näistä löpinöistä päästäänkin sitten itse asiaan eli täytee seuraavaksi siirtyä valkkarin pariin.

Kattelen tässä juuri roskalehtien kuvia loppunäytöksessä johon jotenkin ihmeellisesti oli päässyt sillä nämä on yleensä vain mitalisteille "seksiä tihkuneesta Kiira Korvesta". Sanotaanko että kelpais...
 

Eager

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Eagles, HPK ja Barça
Jaahas kovin yksinäinen se tämäkin tie näköjään on. Eikö täällä nyt ole ketään muuta kalsaroimassa?

No mikäs tässä Flyersin peliä katsellessa ja vinkkua juodessa. Kelpaa.
 

Worrell

Jäsen
Suosikkijoukkue
RIP Coyotes 1996-2024
Pakko liittyä porukkaan mukaan, vaikka ei täällä vissiin paljoa ole tänään. Rupes niin mielettömästi vituttamaan, että pakko vetää kevyet sunnuntaikännit.

Subilta näyttäis tulevan joku Menneisyyden Ote. Laitoin boksille tallentumaan, jos katsoisi joskus paremmalla ajalla.
 

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Eipä tässä kännäillä. Tullut muutama "päänhöyläysolut" otettua ja vielä jos pari jaksaisi. Aamulla silmätohtorille pitkästä aikaa ja siitä töihin niin pitää olla skarppina herätessä. Sopranosia juuri katselen Areenasta.

-FNM-
 

Eager

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Eagles, HPK ja Barça
No niin eihän täällä näköjään ihan yksin tarvitse mutista.

Tällä hetkellä vituttaa Flyersin tappio Sid the Kidin porukalle aika laillakin. Siinä oli ottelu, joka olisi voitu voittaakin, mutta kun ei niin ei. Helveeeta! No kaipa sitä Milanon derbyllä pitää itseään parannella.

Mikäs Worrellia puolestaan vituttaa?
 

Worrell

Jäsen
Suosikkijoukkue
RIP Coyotes 1996-2024
Mikäs Worrellia puolestaan vituttaa?

Naisasiat vähän vituttaa. En jaksa sen enempää selittää. Pikku juttuja, mutta nekin vituttaa joskus, kun on oikea hetki. Sanotaanko että vähän tuollainen äkkipikainen luonne. Heh.. No eipä tässä. Ei tuo asia nyt enää vituta, kun sai vähän rentouttavaa juominkia rinnan alle. Mitäs pienistä!

Hyvä, että tännekkin on eksynyt vähän enemmän porukkaa. Ei tarvi yksin valvoa.
 

Eager

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Eagles, HPK ja Barça
Mitäs niistä naisista sen enempää vittuuntumaan kun ei niille mitään kuitenkaan voi. Kummallisia "olentoja" (lainusmerkit siksi ettei kukaan feministi herää puolustamaan loukattuja oikeuksiaan ja syyttämään meikäläistä ties mistä) muuten niitä kaipaa ja tarvitsee niin paljon, mutta samalla aiheuttavat niin paljon tuskaa ja vitutustakin. Pillu on vain kummallinen asia. Niin ja en jaksanut laittaa pillua sulkeisiin, joten lyökää vaan.

Niin ja NFL:ää tässä katselen ja kovasti se Colts olisi tunkemassa Super Bowliin.
 

Worrell

Jäsen
Suosikkijoukkue
RIP Coyotes 1996-2024
Mitäs niistä naisista sen enempää vittuuntumaan kun ei niille mitään kuitenkaan voi.

Joo ei niistä pahemmin jaksa vittuuntua, jos ei ole oikeasti tosi kyseessä.

Itse en tällä hetkellä katsele mitään, surffailen vain netissä. Hetki sitten youtubista katselin videoita, mutta en enää mitään hauskaa keksinyt.
 

Eager

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Eagles, HPK ja Barça
Joo ei niistä pahemmin jaksa vittuuntua, jos ei ole oikeasti tosi kyseessä.

Näinhän se menee. Antaa vain siimaa silloin kun kun on viedäkseen jolloin pitää naisenkin tyytyväisenä, mutta niissä tärkeissä jutuissa pitää vain pintansa niin hyvin menee. On se kovaa tämä suomalaisen miehen arki ja aina meistä naisten lehdissä valitetaan. Ymmärtäisivät nyt edes hivenen.

On se Peyton Manning vaan kova mies. Upeaa peliä jälleen kerran.

Onkos täällä muuten ketään muuta vielä iskussa vai kahdestaanko sitä painetaan menemään?
 

Worrell

Jäsen
Suosikkijoukkue
RIP Coyotes 1996-2024
Kahestaan taidetaan olla liikkellä. Mutta ei anneta sen häiritä.

Iski aivan julmeton nälkä äskettäin, eikä ole oikein mitään tuolla kyökin puolella. Pakko koittaa jotain leipää väkertää, kun ei mitkään tarpeeksi lähellä olevat pizzeriat ole auki.
 

Eager

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Eagles, HPK ja Barça
Kahestaan taidetaan olla liikkellä. Mutta ei anneta sen häiritä.

Ei missän nimessä sillä jos eivät tajua hyvän seuran päälle niin vittuako sitä niille kertomaan sillä sokeaa on paha neuvoa. Omapa on häpeänsä.

Sanot vaan sille Muhammedille että pizza tänne ja heti niin eiköhän ala tehoamaan. Jos ei niin kerrot olevasi juutalainen niin kaveri tulee pizzan ja käsiaseen kanssa lahtaaman teikäläistä. Siitä seuraa ikävä muslimin turma ja ilmainen pizza sulle (luotan meinaan teikäläiseen ja kovasti). Niin ja pahoittelen jos jotakuta loukkasi tai siis edes kiinnosti nää höpinät, mutta näillä ja Kiira Korven poliisiasulla mennään. Muuten ensimmäinen mielyttävä "poliisi" jonka olen nähnyt.
 

Worrell

Jäsen
Suosikkijoukkue
RIP Coyotes 1996-2024
Harmi että jäi suunnitelma toteuttamatta. Kerkesin nääs jo syömään pientä sapuskaa, niin lähti nälkä. Kiira Korpea en koskaan ole mitenkään säväyttävältä pitänyt. Ei ole mun makuun ja makuasioistahan näissä on kyse. Makunsa kullakin, ei siinä mitään.

Tällä hetkellä soi Turo's Hevi Gee. Näin niinkuin sivuhuomautuksena..
 

Eager

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Eagles, HPK ja Barça
Joo eil se Kiira mullekkaan mitekään kovin sävyttävä ole koskaan ollut ja olen monesti ihmetellyt Ranen tyttären ulkonäöstään saamaa hypetystä, mutta kuten aikaisemmin jokunen tunti sitten sanoin paremman puutteessa paremman puutteessa ja se poliisiasu oli ihan seksikäs. Noin yleisesti naisista puhuttaessa meikäläistä ei ole koskaan blondit oikein sytyttääneet johtuen siitä että itsekkin olen geeniperimältäni samaa sarjaa. Jotain erilaista se meikäläisen sydän vain kaipaa tullakseen valloitetuksi.

NFL pauhaa edelleen. Nyt Vikings-Saints.
 

Worrell

Jäsen
Suosikkijoukkue
RIP Coyotes 1996-2024
Joo no itse olen geeniperimältäni siltä väliltä. Jonkinlaista ruskeata/vaaleata tukkaa on kasvanut syntymästä asti. Värjännyt en ikinä ole, enkä värjää.

Jos sitten naisista puhutaan, niin tummat naiset on aika herkkua mun makunystyröille ja silmille. Saa olla blondikin tai jotain muuta. Ei se tukan väri koskaan oikein ole ollut se päätekijä meikäläisen naismaussa. Se on se pärstävärkki yleensäkkin, että millainen väri tukkaan sitten sopi. Mutta jos on pakko päättää, niin kyllä se tummempi väri vie voiton 3-2.
 

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
Täällä ollaan. Oli pudonnut jo toiselle sivulle tämä ketju. Ei ole hyvä näin, skarppia nyt vähän.
Lonkeroa maistelen, pokeria pelailen. Laivatyö näyttää sopivan minulle helvetin hyvin, pitkät vapaat eivät. Botskilla alkaa kuulemaan ääniä kymmenentenä iltana, himassa sekoaa jo toisena vapaailtana.
Muita mukana hörppimässä?
 

verikuut

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suonen Veto
Muita mukana hörppimässä?

Tiällä. Toki vain sen verran ettei huominen työpäivä jää väliin. Kaljaa maisteltu punttipenkkiä kootessa, sauna alkaa olla lämmin ja kylpemisen jälkeen ajattelin naukkailla parit annokset konjakkia. Vituttaa nämä pakkaset kun pitää sisätiloissa pysytellä - toisaalta hyvä tekosyy hörpiskellä.
 
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Pientä maistelua tässä harjoitan. Olisi sopinut Tepsin pelikin hyvin ohjelmaan, kun kerran oluen maisteluksi meni, mutta SM-liigan idioottimainen otteluohjelma esti senkin huvin tällä kertaa. Ainakin palloseuran kohdalla tuo otteluohjelma on ollut aika käsittämätön.
 

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
Pientä maistelua tässä harjoitan. Olisi sopinut Tepsin pelikin hyvin ohjelmaan, kun kerran oluen maisteluksi meni, mutta SM-liigan idioottimainen otteluohjelma esti senkin huvin tällä kertaa. Ainakin palloseuran kohdalla tuo otteluohjelma on ollut aika käsittämätön.

Ei ruveta dissaamaan älykkäitä algoritmejä vai mitä ne oli? Toisaalta, monesti olen itsekin miettinyt syitä moiseen ohjelmaan.
Aina ei vain voi voittaa, kannattaja ei voita kyllä ikinä. Sitä odotellessa, että pelattaisiin 3 kierrosta viikossa, aina täysi kierros. Ti-to-la tai, jos niitä perjantaipelejä pitää saada niin ke,pe,su tai kenties ke,pe,la. Mikäli pelataan täysiä kierroksia, olisi kaikille ne kaksi peliä perättäisinä päivinä.
Taidan ottaa lisää Karhua, siis sitä olutta.
 
Suosikkijoukkue
HIFK,Nashville Predators ja Nurmijärven Kurra
Mitäs tänne kuuluu?? just avasin illan ekan Karhun. Tiukka iltavuoro tuli duunattua. Nukkumaan ei vielä kiinnosta mennä, joten kaadanpa Karhua ja surffailen netissä.
 

Blue J

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
No tavoitteena on saada koko maailman kalsarikännääjät tänään tänne. Saattaa epäonnistua, mutta ainakin humala on jo nyt ihan hyvä.
 

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
Mitäs tänne kuuluu?? just avasin illan ekan Karhun. Tiukka iltavuoro tuli duunattua. Nukkumaan ei vielä kiinnosta mennä, joten kaadanpa Karhua ja surffailen netissä.

Mitäpä tänne. Tuli lueskeltua kieltolaki takaisin-ketjua ja sen innoittamana etsitty 3.3.2005 klo.00l.00 Alkon lakon päättymisaika. 3.3.2005 klo.10.00 päästiin sopuun.
Samoin kuin löysin 14.11.2007 olleen Alkon lakon seuraukset.
Helsingin keskustan Alkossa 200 metrin jono.
Noin sitten käy, kun aletaan kiusaamaan kansalaista.
Nautiskellaan nyt Karhua täällä ja naureskellaan meiningeille. Onneksi minä olen töissä autolautalla, jolla myydään alkoholia... myös sunnuntaisin.
 
Suosikkijoukkue
HIFK,Nashville Predators ja Nurmijärven Kurra
Pakkasta ulkona -27c, joten korkkasin uuden Karhu A:n. Viimeiset puoli vuotta olen maltaani laivalta ostanut. Laivan väri on muuten punainen. Nelosolut on laivalla niin edullista, että olisi syntiä jättää sitä ostamatta. Laatikko a:ta Alkossa 39e, kun vastaava tuote laivalla 13e. Miettikääpä sitä.
 

Blue J

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Pakkasta ulkona -27c, joten korkkasin uuden Karhu A:n. Viimeiset puoli vuotta olen maltaani laivalta ostanut. Laivan väri on muuten punainen. Nelosolut on laivalla niin edullista, että olisi syntiä jättää sitä ostamatta. Laatikko a:ta Alkossa 39e, kun vastaava tuote laivalla 13e. Miettikääpä sitä.

Tämä suomalainen elo on kyllä härskiä, kun IV-olutta saadakseen ihmisen on pakko lähteä jonnekin laivalle, jotta sitä saisi tolkulliseen hintaan. No helppohan se rannikolla toki, mutta kun itse asun jossain vitun Hervannassa tällä hetkellä, niin siinähän menisi ikä ja terveys ja rahallinen hyöty jotta saisi aavalta mereltä ihmisen vahvuista olutta kurkkuunsa. Tässä sitä vaan kolmosolutta tissutellaan, jotta uni tulisi joskus. Perkele.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös