Suonikohju
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- The Reds, Oulun Kärpät
Here we go again. Taustalla Peer Gunt ja Backseat, jeah.....aivan sama miten lätkässä menee, kuka johtaa ja ketä, täällä Touko Pouko olkaa kiltisti piltisti...., klik. Over and out ja Roger.
vetti kirjoitti:Joo. Josko sitä pitkästä aikaa...
Kuulostaa siltä, että olet aika kännissä. Mutta ei se mitään. Niin olen minäkin. 3,5 dl viskiä ja 1,5 dl Jägermeisteria. Alkaa jo tuntua. Ehkä tunnin, parin päästä vähän lisää...Ted Raikas kirjoitti:Tänään ohjelmassa ollut:
Kämpän suht perusteellinen siivous. Pitkästä aikaa, roskat ja pölyt sai kyytiä.
Kaupassa käynti, mukana tarttuu liiviin olutta.
Tiskaaminen ja ruoanlaitto (tosi yksinkertainen helppo poikamiessetti).
Oluen juonti.
Jatkuu edelleen, musiikki soi ja kivaa on. Yksin on kivaa. Muut ihmiset poissa jaloista. Olen kingi, kiitos itselleni seurastani. Rakastan minua Ted Raikas! Onneksi olen olemassa itselleni. On myös mukava nukahtaa itsensä viereen.
Sistis kirjoitti:Jep jep. Noh, sataa euroa en ole koskaan saanut baarissa menemään, vaikka olisin tullut totaalihumalassa baarista kotiin taksilla ja käynyt siinä ennen sitä vielä kebabilla. Keskimäärin tulee nykyään selvittyä baari-illasta yleensä parilla kympillä. Ehkä joskus menee kolmekin kymppiä, jos oikein kunnolla röpöstelee.
Ziggy kirjoitti:Miten helvetissä tämä on mahdollista? Aika pienellä budjetilla onnistut dokaamaan..
Jos mietitään niin:
Ziggy kirjoitti:2xTaxi n.25€
Ziggy kirjoitti:Pizza alkuillasta n.8€
Ziggy kirjoitti:Pohjajuomat n. 10€
Ziggy kirjoitti:Ylimääräinen röökiaski, mikä kuluu illalla 4€
Ziggy kirjoitti:Muutama stobe (3kpl) jossain rauhallisessa baarissa 12€
Ziggy kirjoitti:Sis. pääsymaksu yökerhoon 7€
narikka 2€
Ziggy kirjoitti:Ja itse juomia en jaksa lähteä eritteleen, mutta yht. n. 25-30€
Ziggy kirjoitti:Kebab kotimatkalla 7€
Ziggy kirjoitti:Miten helvetissä tämä on mahdollista? Aika pienellä budjetilla onnistut dokaamaan..
Jos mietitään niin:
2xTaxi n.25€
Pizza alkuillasta n.8€
Pohjajuomat n. 10€
Ylimääräinen röökiaski, mikä kuluu illalla 4€
Muutama stobe (3kpl) jossain rauhallisessa baarissa 12€
Sis. pääsymaksu yökerhoon 7€
narikka 2€
Ja itse juomia en jaksa lähteä eritteleen, mutta yht. n. 25-30€
Kebab kotimatkalla 7€
Uleåborgir kirjoitti:Uleåborgir on tiukassa kalsarikännissä! Vedin mäyräkoiran kitusiin Karjalaa ja nyt mun on pakko alkaa kuunnella System of a Downia. Känni ja kuuntelu aiheuttaa kyllä rakkaassa muijjassa antipaattisia reaktioita, mutta aivan sama, haudassa saa levätä!
Ikinä en ole niin paskaa viikkoa kokenut, etteikö sitä olisi juomalla pystynyt unohtamaan, joten oikealla asialla olet.Ouzala kirjoitti:Ei tämmöistä paskaa viikkoa kestä ilman kännejä, oli viikko kuinka paska tahansa.
Vitun Cosmo, tyhjennä boksisi että asia pääsee läpi? Oolis tulossa.Cosmo kirjoitti:Saakeli. Piti oikein varustautua tämän ketjun floodaamiseen tänään, mutta menikin sitten ihan harakoille koko ilta. Siis tämän ketjun osalta, ei todellakaan kalsarikännien. Mutta terveisiä tutuille vaan!
YV:iden perusteella täällä alkaa kalsarit olemaan jo ihan naamoissa.
Shayne kirjoitti:Vitun Cosmo, tyhjennä boksisi että asia pääsee läpi? Oolis tulossa.