Karmee meno täällä. Toivottavasti mahtuu sekaan.
Hyvähän se on tuolla tuloksella naamaa purskutella täällä. Miun joukkueista kun ei mikään voittanut. Soitahan Tiukenzionê jotain piristävää?
Viheltäköön maksa ennemmin kuin nuppi.
Juu, ei vielä saa nuokkua, Reinhard.
Tuosta lopusta olen sama mieltä, olut tekee kiekosta pienen asian joten olutholistiksi tässä on ryhdyttävä ihan oman mielenterveyden vuoksi.
Yritähän jotenkin saada itsesi mahtumaan vaikka täyttä onkin. Täällä päin kyllä uppoaa pelottavan kovalla tahdilla juomaa, ensimmäinen olut ja neljä lonkeroa hävisi jo ikeniin.
Ja musiikkia illan ratoksi (jatketaan edelleen kauniilla naisartisteilla): Alizee - Moi lolita
Mie olen kyllä ihan heikkona tuollaisiin sukkiin muuten...
Hyvähän se on tuolla tuloksella naamaa purskutella täällä. Miun joukkueista kun ei mikään voittanut. Soitahan Tiukenzionê jotain piristävää?
Laitetaanpa jo huomista ennakoiden vähän musiikkia: Jaakko Teppo - Jälkitauti
Jepjep, jengin saunailta sai sitten meikäläisen osalta jäädä tähän. Porukat siirtyi baariin, itse livahdin kenenkään huomaamatta kotio kalsarikännittelyt mielessä.
Lisää ysäriä, mutta tällä kertaa ei mitään eurodancea: 22 Pistepirkko - Birdy
Loistava kipale, ihan loistava!
On muuten luksusta etenkin jos on ensin istunut vaikka jossain pukutilaisuudessa ja pääsee sieltä suoraan vetämään kalsareissa ja luukuttamaan aivan mitä musiikkia lystää eikä tarvi esittää kenellekään olevansa kiinnostunut jostain mikä ei oikeasti kiinnosta.
Tuo on kyllä totta! Ylipäätään vihaan kaikkia juhlia ja pyrin niitä kaikin puolin välttämään, mutta se on kyllä niin luksusta kun sieltä onnistuu livahtamaan (sen harvan kerran kun niihin joutuu menemään) ja pääsee "heittämään vapaalle".
Mutta mitäpäs mieltä olette seuraavasta? Minun mielestäni yksi maailmanhistorian hienoimmista biiseistä: Pedro's Heavy Gentlemen - Mother
Musiikista en tiedä mitään, mutta sen tiedän lätkästä että TPS on viime aikoina ollu aika heikko ja KalPa vahva. Ja Lukko.
Laittakaa muuten suosikkibiisinne seuraavaksi.
Näin Itä-Suomalaisena pitää kyllä sanoa että Lukon menestyksen ohella olen iloinen siitä että myös KalPa on kärkipäässä, ja toivottavasti on sitä loppuun saakka (kuten myös Lukko).