Kalsarikänniketju

  • 5 220 462
  • 66 665

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
Peräaukon sulkijalihas sanoo mitä?
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Toivottavasti oli nainen, eikä shemale?... Niistä kun voi olla tuolla suunnalla joskus todella paha mennä eroa repimään..

Kenpä heistä tietää. Koskaan ei voi luottaa ihmiseen joka syö koiraa.
 

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Voiton jälkeen on kyllä huomattavasti mukavampi juoda mallasta, kuin eilisen tappion jälkeen, vaikka kummasti se olut tekeekin jääkiekosta aika pienen asian.
Enpä tosiaan ihan heti muista miltä olut maistuu voiton jälkeen. Kait se hyvää oli silloinkin. Tuosta lopusta olen sama mieltä, olut tekee kiekosta pienen asian joten olutholistiksi tässä on ryhdyttävä ihan oman mielenterveyden vuoksi. Viheltäköön maksa ennemmin kuin nuppi.
 

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
Karmee meno täällä. Toivottavasti mahtuu sekaan.

Hyvähän se on tuolla tuloksella naamaa purskutella täällä. Miun joukkueista kun ei mikään voittanut. Soitahan Tiukenzionê jotain piristävää?
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Karmee meno täällä. Toivottavasti mahtuu sekaan.

Yritähän jotenkin saada itsesi mahtumaan vaikka täyttä onkin. Täällä päin kyllä uppoaa pelottavan kovalla tahdilla juomaa, ensimmäinen olut ja neljä lonkeroa hävisi jo ikeniin.

Ja musiikkia illan ratoksi (jatketaan edelleen kauniilla naisartisteilla): Alizee - Moi lolita

Mie olen kyllä ihan heikkona tuollaisiin sukkiin muuten...
 
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Tuosta lopusta olen sama mieltä, olut tekee kiekosta pienen asian joten olutholistiksi tässä on ryhdyttävä ihan oman mielenterveyden vuoksi.

Eilisen ryöpytyksen jälkeen sen huomasi. Lyhyt vaihe, jossa repäisi useamman KOFFin huiviin vähän tiuhempaan tahtiin, niin avot, ei tappio harmittanut enää laisingan. Olutholisti tosin olin jo ennen eilistä.
 

Blue J

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Stefan Öhman nussi meikäläisen tän illan kaljarahat kun vei viime sekunneilla tulosvetovoiton, mutta tulos oli silti hyvä ja muuten olen sitä mieltä, että rommipullo on tuhottava.
 

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Yritähän jotenkin saada itsesi mahtumaan vaikka täyttä onkin. Täällä päin kyllä uppoaa pelottavan kovalla tahdilla juomaa, ensimmäinen olut ja neljä lonkeroa hävisi jo ikeniin.

Ja musiikkia illan ratoksi (jatketaan edelleen kauniilla naisartisteilla): Alizee - Moi lolita

Mie olen kyllä ihan heikkona tuollaisiin sukkiin muuten...


Ensimmäinen kommentti tähän, koska minua kiellettiin laittamasta tuota tänne. Mutta ehkä se olikin se ainut ensimmäinen kerta kun viimeksi tänne kirjoitin. Sukista ei mitään, mutta on se kyllä suloinen tyttö.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Lisää Iisalmen neroa: Tumma mies

Kuunnelkaa tarkasti erityisesti 0:56-1:40. Kuten joku tuohon kommentteihin on jo kirjoittanutkin niin silkkaa neroutta!
 

teemu73

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Pääsinpäs tänne, vaikka ruuhkaa onkin. Vähän aikaa piti jonottaa ovella.

Kaivoin levyhyllystä vanhan Mustan Paraatin. Mikähän piru siinä on, että tätä on aivan pakko kuunnella aina joskus, vaikka ei ihan mun genreä muuten ole. Varmaan tää masentava vuodenaika tekee jotain.

Musta Paraati - Veitsen terällä.
 

Delter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Harkimoista vapaa Jokerit
Jepjep, jengin saunailta sai sitten meikäläisen osalta jäädä tähän. Porukat siirtyi baariin, itse livahdin kenenkään huomaamatta kotio kalsarikännittelyt mielessä. Laitoin jopa kännykän kiinni, niin ei tarvitse sen enempää päätöstä puhelimitse lässyttää kenellekään. This is the way I am.

Onneksi on tukevat pohjat alla, joten ei tarvitse niitä enää rakennella tässä kiihtyvässä yössä. Juomaakin on sen verran, että oma rauha ja muut yltäkylläisyydet riitävät kyllä täksi illaksi. Notta kippistä vaan kaikille!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös