Kalsarikänniketju

  • 5 290 252
  • 66 740

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Lapista kotoisin oleva valtio-opin opiskelija tokaisi opiskelijaruokalassa keittoa syödessään: Onpa makhia velli!
Liisa Kulhia tuli Hannele Pokkaa moikkaamaan Lappiin. Lähtivät kairaan, missä Liisa eksyi. Hannele huuteli: Kulhia! Kulhia! Aslakki kuuli ja tuli sanomaan että saat kulhia kun et huuva ennää.


Synttärit, La Liga, viinaa. Nyt pikasuihku ensin.
 

Miksu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Olin kahden vaiheella tänään, lähdenkö ajamaan Poriin Ässät-TPS peliin vai vedänkö kalsarikännit kotona. No kotiin jäin, ja vaikka Ässiltä hieno voitto olikin, ei kalsarikännit ikinä kaduta. Eli täällä ollaan.
 

Rinkeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Ei muuta kuin Russian Standard auki. Kaippa se tämä ilta menee kalsaroidessa, kun on viime viikonloput tultu mentyä ympäri meidän mahtavaa Suomea. Menneitä fiilistellessä...
 

Nakkikastike

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Mikko Pukka & Valencia CF
Kaljaa tässä edelleen lipitetään vaikkei tämä kovin kummoiselta tänään maistukaan, pitäis varmaan välillä vetää kirkkaitakin. Koiranpaska on muuten perseestä. Vittumaista hinkata sitä kengän vaoista.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Koiranpaska on muuten perseestä. Vittumaista hinkata sitä kengän vaoista.
Turussa vuonna 1997 juoksin kenkäni hyvin luultavasti juuri koiran paskaan. Kenkäni haisi paskalle vielä vuodenkin päästä. Siitä lähtien olen vihannut Turkua ja koiria.

Kuka nyt kaljaa jaksaa ilokseen juoda. Sehän on sama kuin jos saisi nussia kerran Irina Björklundin kanssa mutta sen sijaan mieluummin nussisi 12 kertaa Tuksun kanssa.
 

El Lude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kvanttimobikki kolmessa eri ulottuvuudessa
Mikä on seksikkäin auto? No suappi (Saab) tietenkin. Suap eestä ja suap takkaa.

Kirsikkalikööriä (!) ja kaljaa on tullut lipiteltyä illan kuluksi. Kaikkea sitä tuleekin tehtyä humalan vuoksi... Aamulla lienee sitten kohtuullinen karapula ja kielikin on kuin lapanen.

Niin ja vituttaa KalPan ja Kotipoikien tappiot.
 

Borat

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Olin kahden vaiheella tänään, lähdenkö ajamaan Poriin Ässät-TPS peliin vai vedänkö kalsarikännit kotona. No kotiin jäin, ja vaikka Ässiltä hieno voitto olikin, ei kalsarikännit ikinä kaduta. Eli täällä ollaan.

Joopa joo... "Sama" ongelma oli myös täällä, tosin eri peli.

Kalsarikännit on aina hieno tapahtuma, pitää nauttia itsestään ja olla iloinen siitä ettei (ole yhtä dorka kuin minä ja) lähde nolaamaan itseään maailman "turuille ja toreille".

Edit. Olipas taas "viesti". No jospa se siitä...
 
Viimeksi muokattu:

teemu73

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Olenko ainoa, jota vituttaa Lukon voittoputki?

Taulukon peräpää sen sijaan näyttää hyvältä. Jyp ja Blues voivat minun puolestani rauhassa päättää kumpi lähtee keväällä Vaasaan.

Rumimmat mahdolliset kalsarit kaivettu kaapista, ja tölkit toisesta kaapista. Tästä se lähtee.
 
Tuossa tuli aloitettua uusi nousu. Eilinen oli kapakki hommia, mutta nyt viisaana miehenä suoritan kunniakkaan kalsarikännin. Juomana ovat kalja, olut ja punaviini, kuikas muutenkaan.

Olen tässä melkein vuoden verran ihmetellyt kuinka auton kulutus on noussut noin kaksi litraa satasta kohden. Tänään se minulle selvisi. Jyväskylän maalaiskuntaa ei ole enää, vaan kaupunkia tässä ollaan. Sanoohan sen nyt järkikin että kaupunkiajossa bensaa vain palaa hieman enemmän.

Vanhaa klassikkoa olen fiilistellyt, vaikka Aikku Maikusta en juurikaan välitä, eli Bruce Kalupojassa; Tears of the Dragon.
 

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Elä ole tommonen, joisit ittesi mukavaksi. :)

Juurikin näin. Itseasiassa Porista tulee ihmisiä jotka ovat mukavia selvinpäinkin, mutta tykkäävät juoda ittensä vieläkin mukavammaksi. Tosin yhden porilaisen Jyväskylään muuttaneen vaan tunnen, mut tuntemistani otanta on 100%.

Ps. Me ollaan liigan ekoja, jos viimeisestä aletaan laskemaan! :) Lisää olutta.
 

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Lukon voitot ei haittaa, mutta vois siellä pikkuhiljaa alkaa rupsahtamaan. Ei tarttee täydellistä romahdusta, sellanen pieni riittää, että tie sarjan kärkeen on avoinna. Jos vanhat merkit pitää paikkansa, niin kohta puoliin siellä alkaakin kriisi. Sitä odotellessa... :)

Oluen maisteluksi tämä taas meni, nyt vois juhlistaa siirtymistä Liigapörssikimpan kärkeen. Laskeskelin, että 13 pistettä nykyistä johtajaa edelle siirryin.
 

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Lukon voitot ei haittaa, mutta vois siellä pikkuhiljaa alkaa rupsahtamaan. Ei tarttee täydellistä romahdusta, sellanen pieni riittää, että tie sarjan kärkeen on avoinna. Jos vanhat merkit pitää paikkansa, niin kohta puoliin siellä alkaakin kriisi. Sitä odotellessa... :)

Oluen maisteluksi tämä taas meni, nyt vois juhlistaa siirtymistä Liigapörssikimpan kärkeen. Laskeskelin, että 13 pistettä nykyistä johtajaa edelle siirryin.

Odottelinkin jo et milloin tiuke pamahtaa paikalle, kun tuota otteluketjua mulkoilin ja nimes sieltä pisti silmään. Täytyis itekin päivitellä liigapörssiä. Oon vaan niin helvetin huono siinä vuodesta toiseen. No osallistuminen tärkeintä :)

Ei varmaankaan kenellekään uutinen, mut kaapissa kun on Karhua,Sandelsia ja Lapin Kultaa niin jää viimeiseksi mainittu myös viimeiseksi juomisjärjestyksessä. Toki tuo uudistettu versio sen vanhemman voittaa ja ihan ok on, mut ei noille kahdelle muulle vedä vertoja.
 

Rommeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Pale Knuckles - EASHL, Україна
Varovasti yritetään juhlistaa Lukon voittoputkea kalsarien merkeissä. Juomaa ei ole kuin nimeksi (4 pinttiä Sandelsia), muttei anneta sen haitata menoa.
 

Lupine

Jäsen
Avot arvon veljet. Lauantai haiskahtaa känniltä ja kaappiin on ladattu reilu määrä koffia. Otetaan nyt vaikka Tapparan voitolle.

Kunhan vaan otetaan....
 

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Odottelinkin jo et milloin tiuke pamahtaa paikalle, kun tuota otteluketjua mulkoilin ja nimes sieltä pisti silmään. Täytyis itekin päivitellä liigapörssiä. Oon vaan niin helvetin huono siinä vuodesta toiseen. No osallistuminen tärkeintä :)

Liigapörssikimpassa on voittajalle tältä jaksolta 50 euroa ja koko kauden parhaalle 150 euroa tällä hetkellä. Kaikista parasta on kuitenkin nöyryyttää kavereita. :)

Otahan bisukkaa niin ei ala suuta kuivaa.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Pienenpientä kalsarointia pitää tänä iltana harrastaa, mutta huomenna on oltava auton ratissa klo 8.30 joten astetta rauhallisemmin on otettava. On tässä pakko sen verran juhlistaa Lukon mahtavaa kauden aloitusta.
 

Tulppu

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Tissun tissun.

Leonard Cohen on kyllä laulaja karismaattisimmasta päästä. Sanoituksetkin ovat sopivan sekavia lauantai-illan ratoksi. Noh, ehkä vähän turhan vaikeaselkoista, pitäisi olla vähän terävämpänä.

Mutta Eversti Sandels olisi täällä juttukumppanina, mites siellä?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös