Kalsarikänniketju

  • 5 290 451
  • 66 740
Suosikkijoukkue
HIFK
Tämä ihana olento tehnee levytyssession jälkeisen paluun keikkalavoille ensi vuonna, eikä yhtään liian aikaisin. Uskomattoman kaunis nainen ja lauluäänikin saa polvet veteläksi, nivusten jähmettyessä samanaikaisesti. Jos ette ole nähneet/kuulleet häntä livenä, suosittelen lämpimästi korjaamaan virheen.
 

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Väärin perustein oon liikkeellä, HPK voittaa aina, juu vin?


Hiihä toisen kerran, ja on niin ikävä huono illanjatko, mut ok voitto taas.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Saatan olla urpo, idiootti, väärässä ja erehtyväinen, mutta siltikin otan riskin ja veikkaan, että toveri tiuke on kiskonut itsensä maittavaan laitamyötäiseen.

Mutta missä luuraavat KKK-toverit..?? Konua on vielä ja virtaakin hiukan.

Edit(h): Helmi sentään pelastaa. Kiitos.
 

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Nyt menee heikosti. Voittoa tulee. Ja nyt varmaan voi ihmetellä ja tulee aina voittoon. Mä varman voiton otan tuosta, ihana voitto.
 

Borat

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
VÄHÄN HILJASTA ON, MUT KYL SE TÄSTÄ LÄHTEE!

Tai sitten ei.

Tappion hetkillä usein on hiljaista. heh.

Mutta on teillä ainakin hienot fanit. Tänään pelin jälkeen neljä IFK-fania eksyi "pöytäämme" ensimmäinen kysymys kuului: "Mikä joukkue on paras"?
-Vastasin tottakai Lukkoo..
-Ja eikös sieltä tuotu heti bisseä pöytään..

Hienot fanit! Arvostan!

Riidanhaastamisesta ei puhettakaan!
 

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
HEj på de från Kuopio In the varma voitto. He voitto varma in the middle of the night. Hiihäppä vittuun niin äkkiä kuin voit! Mitä? Nightwish täh? Varma voitto Täh?
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Kiitos tästä. Olin muuten paikalla :) Jokisen 'ihmeparantumiset' oli aivan mahtavia ;))
Itseasiassa koko kausi oli ihana!!
Kun taas joku vähäpoika oli finaalien aikaan jossain prkleen rantalomalla, koska ei ollut ihan ajatellut loppuun asti, eikä toisaalta voinut aavistaa, miten kausi tulee päättymään. Mut joo, joukkueessa mm. O. Jokinen, B. Rafalski, K. Timonen, J. Ruutu, J. Davidsson, C. Ruuttu... Semmonen SM-liiga 11 v. sitten. Ja selostamossa P. Lindegren sekä P. Järvelä. Sentään selostajat eivät aiheuta haikeita nostalgiafiiliksiä...

Musaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
Suosikkijoukkue
Mestaruuden jälkeinen krapula 2022-
Mitä ihmettä? Täällä KalPa-fanit ihkuttelee, kun IFK on "joskus" menestynyt. Siis ei näin.
Kurpitsapääkin sais mun puolesta ottaa pataansa oikein kunnolla.
NO EI NY! VITSI VITSI!

Olli teki muuten komian maalin tossa viimäsimmässä harjoitusottelussa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös