J Super-voittaja ehkä. IFK iiefkoo.
Onko tulkkia paikalla? Vai enkö vaan osaa?Nyt menee heikosti. Voittoa tulee. Ja nyt varmaan voi ihmetellä ja tulee aina voittoon. Mä varman voiton otan tuosta, ihana voitto.
Daa, näinhän se menee.., toivottavasti ;)
VÄHÄN HILJASTA ON, MUT KYL SE TÄSTÄ LÄHTEE!Mikäs täällä on meininki?
Nyt menee heikosti. Voittoa tulee. Ja nyt varmaan voi ihmetellä ja tulee aina voittoon. Mä varman voiton otan tuosta, ihana voitto.
VÄHÄN HILJASTA ON, MUT KYL SE TÄSTÄ LÄHTEE!
Tai sitten ei.
Tämä voi pitää paikkansa. Hiljaisuuteen on saanu tottua vuosien varrella. Mutta kyllä KK-ketjussa pitäis vähän enemmän mekkalaa olla. Pirulauta.Tappion hetkillä usein on hiljaista. heh.
Ethän sä mitään pokeria siellä pelaa? Taidat pelata.. :(
Laitetaan sitten Elwoodin perushumppaa kun ei Kaduilla Kallion löytynyt..
http://www.youtube.com/watch?v=U-Sxbe5C45s
Tämä voi pitää paikkansa. Hiljaisuuteen on saanu tottua vuosien varrella. Mutta kyllä KK-ketjussa pitäis vähän enemmän mekkalaa olla. Pirulauta.
Kiitos tästä. Olin muuten paikalla :) Jokisen 'ihmeparantumiset' oli aivan mahtavia ;))
Itseasiassa koko kausi oli ihana!!
Kun taas joku vähäpoika oli finaalien aikaan jossain prkleen rantalomalla, koska ei ollut ihan ajatellut loppuun asti, eikä toisaalta voinut aavistaa, miten kausi tulee päättymään. Mut joo, joukkueessa mm. O. Jokinen, B. Rafalski, K. Timonen, J. Ruutu, J. Davidsson, C. Ruuttu... Semmonen SM-liiga 11 v. sitten. Ja selostamossa P. Lindegren sekä P. Järvelä. Sentään selostajat eivät aiheuta haikeita nostalgiafiiliksiä...Kiitos tästä. Olin muuten paikalla :) Jokisen 'ihmeparantumiset' oli aivan mahtavia ;))
Kiitos tästä. Olin muuten paikalla :) Jokisen 'ihmeparantumiset' oli aivan mahtavia ;))
Mukava katsella HIFK joskus pärjää.Mitäs vitussa tuo HIFK voittaa.
Dodii... Kiva kun joku piristyy...
Harhoja tai jotain.. mutta Lugu ei ikinä. No luotto on kova!
KalPa