Kalsarikänniketju

  • 5 290 592
  • 66 740

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Huomenna ei töitä olekaan niin tänään voi kalsaroida. Ei jaksa baariin lähteä, kun sen verran aikaisin tuli herättyä. Tosin sitä luultavasti löytää ittensä täältä vielä hyvän matkaa huomisen puolella. Ässät-HIFK peliä kuuntelen...
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Enpä jaksa millään uskoa että tätä vaaraa on olemassa.. Kun ulkomaalaiset eivät floppaa tällä kaudella niin mahdollisuudet on vaikka kuuden sakkiin runkussa, kympin sakkiin aika saletisti jokatapauksessa.


Lukossa on sen verran vahva perseilyn kulttuuri että tämä pelko asuu varmaan jokaisessa Lukko-fanissa maailman tappiin asti... Toivoa pitää vaan että tämä kausi olisi jotain erilaista.
 

Nakkikastike

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Mikko Pukka & Valencia CF
Onko mahdollista että flunssan jälkimainingeissa yms. kalja nosuee paremmin päähän? Oon juonut vasta 11 olutta ja uskoisin olevani humalassa. Voi herran perse sentään. Kuka tykkää Ismo Alangosta? Minä. Kun rakkaus on rikki ->

http://www.youtube.com/watch?v=dTKFhRblM2k
 
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
Onko mahdollista että flunssan jälkimainingeissa yms. kalja nosuee paremmin päähän? Oon juonut vasta 11 olutta ja uskoisin olevani humalassa. Voi herran perse sentään.

Eikös se yleensä kipeenäolemisen jälkeen oo toi keho vähän vähemmä valmis ottamaan sitä hyvänolon lientä vastaan, joten ihan mahooollista tuo on. Eteenpäin vaan. Ismo Alanko ei oo koskaan napannu meikäläistä, tosin mieluummin Ismo kun Ilkka.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Ehtoota. 60 %:sta viunaa tässä tullunna juotua parisen tuntia. Anis tässä maistuu, vedellä olen lantrannut, jotta maku ei muutu, vain loivenee sopivasti.

Jumankauta! Ostin tänään hyvää musiikkia. Juicen parhaita 37 kipaletta ja Jaakko Tepon tuotantoa 56 kappaleen verran. Kaiken lisäksi päätin asua lähivuosina Joensuussakin ja sehän on metkaa, kun saapi sielläkin elellä osittain jo kohta eikä vasta tämän erään Rovaniemen projektin jälkeen.

Hyvä päivä
. (< biisi alkaa 17 sekunnin kohdalla)
 

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Ostin Karhu-laatikon lisäksi yhden ison Fostersin tänään ihan vaan Provinssia muistellakseni. Nyt sitä on puolet juotu ja eihän tuo Karhulle vedä vertoja. No hyvää silti.

D-team otti melko hyvän voiton tänään ja jos olisin pessimisti niin veikkaisin JYPille samanlaista tulosta kuin kolmesta edellisestä pelistä huomenna. No onneks en ole.

Ja musiikkia Mokoma - Valapatto
 

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Mitäs se -FNM- onks meno?, Foster's on tosi hyvää, mutta itekkin mieluummin Karhua juon, jos aletaan enemmässä määrin ottamaan.

Ei tässä ihmeitä... Kalsaroidessa. Menoja suunnilleen saman verran kuin tuloja :) Tullut herättyä viidelta aamulla töihin, mut nuo parin tunnin päiväunet onneks auttaa asiaa niin jaksaa pöhnäillä täällä.

Mitäs itelles?
 
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
Ei tässä ihmeitä... Kalsaroidessa. Menoja suunnilleen saman verran kuin tuloja :) Tullut herättyä viidelta aamulla töihin, mut nuo parin tunnin päiväunet onneks auttaa asiaa niin jaksaa pöhnäillä täällä.

Mitäs itelles?

No tässähän musaa kuunnellen aikaani kulutan ja oluttakin juon, Koffia tänään. Vähän sama homma on itellä, viideltä töihin ja johonkin aikaa kotia, arki menee yleensä jonkinasteisessa horroksessa, minkätakia nyt onkin hyvä fiilis kun olo on pirtee ja saa olla just niinkun huvittaa.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
On tämä nyt yhtä perkelettä kun jo tähän aikaan meinaa uni tulla... Vasta sixpäkki naamarissa ja nyt meinaa jo alkaa pilkkimään. Unet jääneet liian vähiin viime aikoina.
 

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Tänään luulin, että vitutukseen voi kuolla, kun muut meikäläiset ovat tuplareissulla Satakunnassa ja minä makaan viidettä päivää kuumeessa kotona.

Tänään luulin, että vitutukseen voi kuolla, kun Ässät-HIFK -peliä oli pelattu puolisen tuntia. Miten vittu on mahdollista, että puolustus sössii minkä kerkiää ja hyökkäyksessä ei ole idean poikastakaan?

Tänään luulin, että vitutukseen voi kuolla, kun HIFK sittenkin voitti pelin. Miksi vitussa minä en ole Satakunnassa, vaan makaan viidettä päivää kuumeessa kotona?

Sitten otin jokusen viskin, ja totesin, että alles gut, sehr gut.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Mä en ymmärrä Fostersin lipittelijöitä. Juomahan on saastaa. Jokainen suomalainen lager pyyhkii Australian For Beerillä perseensä.

Minä se poika juon Karjalaa. Karjala-lippistä en omista, mutta teini-iässä mulla oli Koff-lippis. Sitten mutsi otti ja möi sen ja mun umpirakkaan (ärsyttävin sana tai termi jonka tiedätte) Calgary Flames -lippiksen. Silloin hiillyin. Mutta silloin kun mutsi oli ilman mun lupaa myynyt Commodore 64:n led-valoilla varustetulla kasettiasemalla, muutuin kihiseväksi vaahdoksi. Viimeinen niitti oli se, kun äitee myi minun Pavel Bure CCCP-paidan (piraatti) kahdellakymmenellä markalla pois. Vittu että silloin vastusti.

Nyt loppuu se vässyköinti ja aletaan kuunnella isojen poikien musiikkia Carcass: Corporal Jigsore Quandary
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Huomasin äitini varastossa olevan helmikuussa 1986 ostetun C-64 kassin. Voi mahtavuutta. Mietin, että tekiskö tuosta kauppakassin vai jokapaikankassin. Vai otanko sen vain unileluksi.

Se tuo 60 prosenttinen ihan kivasti humahtaa. Kolme tuntia ja kolmas lasillinen menossa, joten tahti on nätti.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös