Enpä jaksa millään uskoa että tätä vaaraa on olemassa.. Kun ulkomaalaiset eivät floppaa tällä kaudella niin mahdollisuudet on vaikka kuuden sakkiin runkussa, kympin sakkiin aika saletisti jokatapauksessa.
Onko mahdollista että flunssan jälkimainingeissa yms. kalja nosuee paremmin päähän? Oon juonut vasta 11 olutta ja uskoisin olevani humalassa. Voi herran perse sentään.
Toivoa pitää vaan että tämä kausi olisi jotain erilaista.
Onneksi laitoin saunaan puuta, että saan kohta unen.
ei se HIFKi sitte ottanutkaan turpaansa. Ei sitten.
Muutaman mallaksen vielä naukkaan, sitten painun pehkuihin. Raportointi päättyy tähän.
No helvata! Eikö edes Maria Mutolan suihkukuvat saa päätä kääntymään?
Pistä YV:nä jos löytyy. Analysoin niitä sitten aamulla ja mietin, että ryyppäänkö enää ikinä. Öitä.
Mitäs se -FNM- onks meno?, Foster's on tosi hyvää, mutta itekkin mieluummin Karhua juon, jos aletaan enemmässä määrin ottamaan.
Ei tässä ihmeitä... Kalsaroidessa. Menoja suunnilleen saman verran kuin tuloja :) Tullut herättyä viidelta aamulla töihin, mut nuo parin tunnin päiväunet onneks auttaa asiaa niin jaksaa pöhnäillä täällä.
Mitäs itelles?
On tämä nyt yhtä perkelettä kun jo tähän aikaan meinaa uni tulla... Vasta sixpäkki naamarissa ja nyt meinaa jo alkaa pilkkimään. Unet jääneet liian vähiin viime aikoina.
...Sitten otin jokusen viskin, ja totesin, että alles gut, sehr gut.
Mä en ymmärrä Fostersin lipittelijöitä. Juomahan on saastaa. Jokainen suomalainen lager pyyhkii Australian For Beerillä perseensä.
Kyllä se viski on sitte hieno aine. Harmi etten oo oppinu sitä nauttimaan.
Poikkeahan joskus...
Mä en ymmärrä Fostersin lipittelijöitä. Juomahan on saastaa. Jokainen suomalainen lager pyyhkii Australian For Beerillä perseensä.