KalPan huhuketju

  • 293 042
  • 1 014

P.P.

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalmanPallo
Niin tuossahan olis voinut olla myös see you Finland jos olis suomesta lähössä. Eli omaan silmään näyttää että maassa pysyy eri kaupunki. Mistäpä tuota tietää ja kun on seuran tehtävä julkasta nuo niin pelaaja ei voi sooloilla. Varmaan sen verran harkittu teksti että nimenomaan ei saa selkeetä vihiä. 50/50.
 

LiiAaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Heh, see you. Juuri tällaisten spekulointien vuoksi kannattaisi kortit lyödä heti pöytään. Kertokaa viisaammat miksi näitä soppareita kannattaa KalPan pantata? Syyksi ei käy yhteistyökumppaneiden saunailta jossa julkaistaan jo Savon Sanomissa uutisoitu pelaajasopimus.
 
Suosikkijoukkue
Mäenpää, Kantner,KalPa,JoKP ja Pittsburgh Penguins
Vitutus käyrä eilisen jäljiltä ja vielä tämän kantneri jopakan takia värähti punaiselle kyllä isosti, meillä ollut Kaksi huippu pelaajaa (Kantner, Görz) jotka lähtivät lätkimään täältä perjaatteessa yhden kauden jälkeen.
 

Seeepra

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Nimenomaan vähän 50/50 mutta eipä tuo suoraan lähtöön viittaakkaan. "See you" on myös lause joka aika usein sanotaan kun lähdetään offseasoniksi kotimaahan.
Minä näen tuon julkaisun niin, että tulee Kuopioon takaisin. KalPa paidassa vai jossain muussa.. veikkaisin ekaa.

Jos lähtisi, kyllähän tuo enemmänkin kiittelisi KalPaa ja Kuopiota.
 

Maalainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Heh, see you. Juuri tällaisten spekulointien vuoksi kannattaisi kortit lyödä heti pöytään. Kertokaa viisaammat miksi näitä soppareita kannattaa KalPan pantata? Syyksi ei käy yhteistyökumppaneiden saunailta jossa julkaistaan jo Savon Sanomissa uutisoitu pelaajasopimus.
Tänäänkö ne olisi pitänyt julkaista? Itse en näe mitään ongelmaa pitää viikon, parin taukoa ja sitten julkaista lähes koko joukkueen. Tätä ovat meitä reilusti näissä asioissa edellä olevat seuratkin, kuten Ilves, tehneet. Tai vähintäänkin samankaltaisesti.
 

Tomahawk

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Minä näen tuon julkaisun niin, että tulee Kuopioon takaisin. KalPa paidassa vai jossain muussa.. veikkaisin ekaa.

Jos lähtisi, kyllähän tuo enemmänkin kiittelisi KalPaa ja Kuopiota.
Oon ihan samaa mieltä. Ei tuosta nyt kannata alkaa ainakaan vielä vitutusta repimään kun ei ainakaan mitään varmaa ole lähdön suhteen.

E: Tällä palstalla on ainakin pari nimerkkiä aiemmin kertonut, että Kantnerilla olisi jatkosopimus, joten odotellaan nyt rauhassa eikä vedetä hätäisiä johtopäätöksiä.
 
Viimeksi muokattu:

Brentti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Savon keltamustat
Heh, see you. Juuri tällaisten spekulointien vuoksi kannattaisi kortit lyödä heti pöytään. Kertokaa viisaammat miksi näitä soppareita kannattaa KalPan pantata? Syyksi ei käy yhteistyökumppaneiden saunailta jossa julkaistaan jo Savon Sanomissa uutisoitu pelaajasopimus.
KalPa julkaisee joukkueen hieman vapun jälkeen.
 

LiiAaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Tänäänkö ne olisi pitänyt julkaista? Itse en näe mitään ongelmaa pitää viikon, parin taukoa ja sitten julkaista lähes koko joukkueen. Tätä ovat meitä reilusti näissä asioissa edellä olevat seuratkin, kuten Ilves, tehneet. Tai vähintäänkin samankaltaisesti.
No miksi ei. Vapun jälkeen on MM-kisat etc viemässä huomiota, joten mitä voitetaan panttaamalla?
 

Seeepra

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
No miksi ei. Vapun jälkeen on MM-kisat etc viemässä huomiota, joten mitä voitetaan panttaamalla?
Eiköhän nuo pelaajat ja joukkue pidä nyt ansaitun viikon loman jossain. Päätösreissu siis.

En tiedä ensimmäistäkään joukkuetta Liigasta, joka viikko tai edes kaksi viikkoa kauden päättymisen jälkeen uutisoi jo ensi kauden joukkueesta. Malttia, malttia.
 

Zorba

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
No miksi ei. Vapun jälkeen on MM-kisat etc viemässä huomiota, joten mitä voitetaan panttaamalla?
Olen vakuuttunut siitä, että tässä päätöksessä on taustalla case Görtz. Nyt halutaan varmistua, että kun jatkosopimukset julkaistaan, pelaajat pelaavat ainakin ensi kauden KalPassa. Veikkaan, että joillakin on ulkomaan optioita huhtikuun loppuun asti. Ja Kantner saattaa hyvinkin olla yksi niistä, huhuja jatkosopimuksesta oli jo syksyllä, mutta vahva runkosarjan loppu saattoi poikia rahakkaan tarjouksen ulkomailta.

Ihan hyvä näin minusta, enemmin näin kuin että julkaistaan timanttinen joukkue, josta sitten kaikki timantit karkaakin ulkomaille ennen elokuuta.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös