Voisko tästä päätellä että Kanttori jatkaa?? "See you....Kuopio"
Voihan tuon noinki nähdä, tai sitten on vaan "appreciation post" tästä kaudesta ja joukkueesta. Mutta vittu jos jonnekki Tapparaan menee, sitte vituttaa kyllä huolella...Itse saan kyllä tästä täysin päinvastaisen kuvan. Tuohan on ikään kuin muistelo menneistä ajoista. Voi vtun vttu…
hockeynews.se on laadultaan ja tarkkudeltaan lähempänä Iltalehteä kuin Expresseniä. En pitäisi varmana totuutena.Tuolta yleisestä huhuketjusta poimittu:
Eli Rasmus Rissanen olisi tuon mukaan sittenkin jatkamassa Ruotsissa. Harmi, jos näin.![]()
Jos tarjouskilpaan on lähdetty, tuskinpa KalPalla on ollut sitten mitään palaa. Jos jatkot on tehty, ne on tehty sitten jo joskus syksyllä.Hyvin rankka vitutus iskee päälle off-seasoniksi, jos Matyas menee pahimman vihollisen leipiin. En voi hyväksyä.
Minä näen tuon julkaisun niin, että tulee Kuopioon takaisin. KalPa paidassa vai jossain muussa.. veikkaisin ekaa.Nimenomaan vähän 50/50 mutta eipä tuo suoraan lähtöön viittaakkaan. "See you" on myös lause joka aika usein sanotaan kun lähdetään offseasoniksi kotimaahan.
Tänäänkö ne olisi pitänyt julkaista? Itse en näe mitään ongelmaa pitää viikon, parin taukoa ja sitten julkaista lähes koko joukkueen. Tätä ovat meitä reilusti näissä asioissa edellä olevat seuratkin, kuten Ilves, tehneet. Tai vähintäänkin samankaltaisesti.Heh, see you. Juuri tällaisten spekulointien vuoksi kannattaisi kortit lyödä heti pöytään. Kertokaa viisaammat miksi näitä soppareita kannattaa KalPan pantata? Syyksi ei käy yhteistyökumppaneiden saunailta jossa julkaistaan jo Savon Sanomissa uutisoitu pelaajasopimus.
Oon ihan samaa mieltä. Ei tuosta nyt kannata alkaa ainakaan vielä vitutusta repimään kun ei ainakaan mitään varmaa ole lähdön suhteen.Minä näen tuon julkaisun niin, että tulee Kuopioon takaisin. KalPa paidassa vai jossain muussa.. veikkaisin ekaa.
Jos lähtisi, kyllähän tuo enemmänkin kiittelisi KalPaa ja Kuopiota.
KalPa julkaisee joukkueen hieman vapun jälkeen.Heh, see you. Juuri tällaisten spekulointien vuoksi kannattaisi kortit lyödä heti pöytään. Kertokaa viisaammat miksi näitä soppareita kannattaa KalPan pantata? Syyksi ei käy yhteistyökumppaneiden saunailta jossa julkaistaan jo Savon Sanomissa uutisoitu pelaajasopimus.
No miksi ei. Vapun jälkeen on MM-kisat etc viemässä huomiota, joten mitä voitetaan panttaamalla?Tänäänkö ne olisi pitänyt julkaista? Itse en näe mitään ongelmaa pitää viikon, parin taukoa ja sitten julkaista lähes koko joukkueen. Tätä ovat meitä reilusti näissä asioissa edellä olevat seuratkin, kuten Ilves, tehneet. Tai vähintäänkin samankaltaisesti.
Eiköhän nuo pelaajat ja joukkue pidä nyt ansaitun viikon loman jossain. Päätösreissu siis.No miksi ei. Vapun jälkeen on MM-kisat etc viemässä huomiota, joten mitä voitetaan panttaamalla?
Olen vakuuttunut siitä, että tässä päätöksessä on taustalla case Görtz. Nyt halutaan varmistua, että kun jatkosopimukset julkaistaan, pelaajat pelaavat ainakin ensi kauden KalPassa. Veikkaan, että joillakin on ulkomaan optioita huhtikuun loppuun asti. Ja Kantner saattaa hyvinkin olla yksi niistä, huhuja jatkosopimuksesta oli jo syksyllä, mutta vahva runkosarjan loppu saattoi poikia rahakkaan tarjouksen ulkomailta.No miksi ei. Vapun jälkeen on MM-kisat etc viemässä huomiota, joten mitä voitetaan panttaamalla?
Koska sitten kun pidetään The Massiivinen on helppo myydä kausikortteja. Ensi kauden kausikortit eivät ole vielä myynnissä. Hyvä, että spekulaatiota riittää. Käännetään toisinpäin: mikä haitta siitä on, että Kantneria huhutaan Tampereelle?Heh, see you. Juuri tällaisten spekulointien vuoksi kannattaisi kortit lyödä heti pöytään. Kertokaa viisaammat miksi näitä soppareita kannattaa KalPan pantata? Syyksi ei käy yhteistyökumppaneiden saunailta jossa julkaistaan jo Savon Sanomissa uutisoitu pelaajasopimus.