Koska sitten kun pidetään The Massiivinen on helppo myydä kausikortteja. Ensi kauden kausikortit eivät ole vielä myynnissä. Hyvä, että spekulaatiota riittää. Käännetään toisinpäin: mikä haitta siitä on, että Kantneria huhutaan Tampereelle?Heh, see you. Juuri tällaisten spekulointien vuoksi kannattaisi kortit lyödä heti pöytään. Kertokaa viisaammat miksi näitä soppareita kannattaa KalPan pantata? Syyksi ei käy yhteistyökumppaneiden saunailta jossa julkaistaan jo Savon Sanomissa uutisoitu pelaajasopimus.
Kanttori on myös kommentoinut Jepun yes:ssiin "Is it possible?", Joten ottappa siitä selvää :)Tietysti tämä on pelkkää spekulaatiota.
"See you ... Kuopio", ihan kuin tuosta puuttuisi sana välistä? Toki voihan tuo kolme pistettä meinata myös haikeutta.
Tapparaan lähtevä Gallet kommentoinut "Bye", kun taas Mattila " Yes Kantner". Mattila on jatkamassa täällä, kuten spekulaatiot ja eiliset kommentit antoivat ymmärtää. Miksi ihmeessä Gallet "hyvästelisi" ilmeisen hyvän ystävänsä, kerta olisivat menossa yhdessä samaan seuraan?
Nämä seikat mielestäni kielivät joko:
a) Kanttori jatkaa KalPassa
b) ulkomaat
c) olen liian optimistinen sekä foliohattuinen ja Kanttorilla onkin sopimus Tapparaan
Se siitä hassuttelusta.
Kanttori on myös kommentoinut Jepun yes:ssiin "Is it possible?", Joten ottappa siitä selvää :)
Kantner kysyy vaan kohteliaasti että saako ensi kaudella jo heti Mattilan jälkeen nostaa kanada maljaa. Mattila toki ekana sen nostaa kun on kapu.Kanttori on myös kommentoinut Jepun yes:ssiin "Is it possible?", Joten ottappa siitä selvää :)
Tätä olin itsekkin tulossa sanomaan. Ihan selkeä juttuhan tuo on eikä todellakaan mikään hyvästelypostaus. Tervetuloa siis pian takaisin Kuopioon Kanttori. :)Ja Katiska on kirjottanut see you …. Kuopio
siinä on neljä pistettä.
S O O N
elikkä see you soon kuopio!
Jos Kantner pelaa Suomessa niin joukkue on KalPa. Sopimus on tehty.Niin tuossahan olis voinut olla myös see you Finland jos olis suomesta lähössä. Eli omaan silmään näyttää että maassa pysyy eri kaupunki. Mistäpä tuota tietää ja kun on seuran tehtävä julkasta nuo niin pelaaja ei voi sooloilla. Varmaan sen verran harkittu teksti että nimenomaan ei saa selkeetä vihiä. 50/50.
Hyvä vuan että on jo saanut savolaesta kieroutta!Tätä olin itsekkin tulossa sanomaan. Ihan selkeä juttuhan tuo on eikä todellakaan mikään hyvästelypostaus. Tervetuloa siis pian takaisin Kuopioon Kanttori. :)
Jukureihin menossa Tuomaisen perässä.Onko IPK:n kapteenista Juuso Arolasta tietoa minne jatkaa? Pelejä seuranneen olisi minusta hyvä kaveri KalPaankin puolustamaan. Maalinteko luonnistuu, jämäkkä puolustamaan. Ottasin omaan Kaleeni heti 1v sopparilla.
Vitutusketjun kamaa nämä...Yleisellä puolella puhutaan Nousiaisesta varmana Lukkoon...
Yleisellä puolella puhutaan Nousiaisesta varmana Lukkoon...
Ei tuollaiset mahdu KalPan timanttiseen puolustukseen. Siellä on mottipäisellä sopimuksella Lasse "punaviivan surma" Lappalainen selkeästi edellä hierarkiassa. Pidetään edes hänestä kiinni kynsin ja hampain, että noi siivoojat ei vie sitäkin meiltä!Vitutusketjun kamaa nämä...
Tsori! Mun moka!Vitutusketjun kamaa nämä...