Ilman tuota KalPan pelaajan työntöä tuo olisi hylätty Sveitsin säännöillä. Visuaalinen häirintä on vielä käytössä Keski-Euroopassa. Tuomittiin siis että oli alueella KalPan pelaajasta johtuenEi tuossa kyllä Jatkolaa estetty. Good goal sanoisin.
Ilman tuota KalPan pelaajan työntöä tuo olisi hylätty Sveitsin säännöillä. Visuaalinen häirintä on vielä käytössä Keski-Euroopassa. Tuomittiin siis että oli alueella KalPan pelaajasta johtuenEi tuossa kyllä Jatkolaa estetty. Good goal sanoisin.
No ei lähelläkään noin läpinäkyvä äänineen ja monine kuvakulmien kanssa edestakaisin kelaten.Meillähän on?
Olipa typerä haasto. Eikö siellä ole videokoutsia messissä vai onko sillä jäänyt putki päälle vuoristoterasseilla? Jälleen ilmainen ylivoima kanukeille.
No meille hoki katsojilla ei ole, varmaan tohlopissa näyttöjä on useampiakin kuin nuo neljäNo ei lähelläkään noin läpinäkyvä äänineen ja monine kuvakulmien kanssa edestakaisin kelaten.
Pääsi pelaamaan erän loppuun yli puolet ylivoimasta. Kanadaa sä et saa päästää ylivoimalle kuin pakottavassa tilanteessa, kuten tänään on jo hyvin maalitilastoissa nähty. Häirintää oli hiukan, mutta ei alueen sisällä kuten Jatkola väitti. Tätä varten nämä tsekataan videolta ennen haastoa, koska maalivahtiin ei kannata noissa sokeasti luottaa.Väitän että oli ihan fiksu haasto, koska erätauko katkaisee ylivoiman. Ja Jatkola oli 100-varma häirinnästä. Ja koska 3-0 olisi käytännössä game over.
Sioittaisin lapsiin ja nuoriin. Sama mikä kohde..Saadaanko yhtään maalia? Lahjoitan jokaisesta maalista 50 euroa hyväntekäväisyyteen. Palstatoverit saa päättää kohteen.
Kannatan mielummin Jope Ruonansuun sivupersoona-Riston äänellä sanottuna snapsiin ja huoriin niin olisi jotain hupia tähänkin iltaan. :-)Sioittaisin lapsiin ja nuoriin. Sama mikä kohde..
Loistava peli tähän kolmanteen erään asti, toki kosmetiikkaa nämä 4-0 ja 5-0 maalit.Juha ei saa mitään kiinni. Prkl. Kaikki menee.
No mitä itse tulin matsia katsomaan toisessa erässä, niin heikkoa tekemistä ollut. Lekkas on minun mielestä se aloittava veskari jatkossa. Lekkasille ei ainakaan mene näin paljoa helppoja.Loistava peli tähän kolmanteen erään asti, toki kosmetiikkaa nämä 4-0 ja 5-0 maalit.
50/50 peluutuksella jatkaisin, tuskin veskoihin Liigassa kaadutaan. Lekkaksella ainakin back to back peleissä on ollut ongelmia.No mitä itse tulin matsia katsomaan toisessa erässä, niin heikkoa tekemistä ollut. Lekkas on minun mielestä se aloittava veskari jatkossa. Lekkasille ei ainakaan mene näin paljoa helppoja.
Ja toki nyt kun maaleja kelailin uudelleen niin 4-0 maali kahden kimmokeen kautta sisään ja 5-0 veto riman alle joten en Jatkolalle tästä minkäänlaista miinusta laita papereihin.No mitä itse tulin matsia katsomaan toisessa erässä, niin heikkoa tekemistä ollut. Lekkas on minun mielestä se aloittava veskari jatkossa. Lekkasille ei ainakaan mene näin paljoa helppoja.
Taisi KalPa viimeksi voitosta saada 250-300k rahaa.Saako tuohon turnaukseen osallistumisesta muuta kuin kansainvälistä kokemuksen fiilistä? Saako turnauksen voittaja rahallista palkintoa?
Viimeisellekkin sijalle sijoittunut saa n. omat kulut takaisin ja voittaja saa yli 200 kiloa riihikuivaa.Saako tuohon turnaukseen osallistumisesta muuta kuin kansainvälistä kokemuksen fiilistä? Saako turnauksen voittaja rahallista palkintoa?