Itse ainakin tykkään, että mitä vähemmän huomiota sen parempi.
Mitä me hyödytään siitä, että ollaan otsikoissa?
Eikös yleensä juuri ne, joilla on huono itsetunto, koittaa keinoin jos toisin olla esillä ja saada huomiota?
Tällainen KalPa on just paras, kyllä me ollaan sitten esillä, kun aika on. Se aika ei ole nyt, jos tiedät mitä tarkoitan.
Minä näen, että sopivasti esillä olisi se optimi, ei tulisi sitten ihan silmille, jos nostetaan yhdeksi voittaja kanditaatiksi. Juuri paineen käsittely nousee keskiöön, kun pelien merkitys kasvaa.
Nyt, kun Tapparan dynastia on ongelmissa, (voi toki tehdä perinteiset) niin näe, että on ensimmäisen kerran pitempään aikaan realistinen mahdollisuus, olla taistelemassa voitosta, jos kärkimiehet pysyy läjässä ja jatkaa tasollaan. Ei tarvitse siis tapahtua mitään ihmettä pelillisesti. Nyky pelitaso joukkueena, on hyvä lähtokohta. Keväällä nousee usein sitten yksilöt ratkomaan, ja en muista milloin olisi ollut näin hyvä lähtökohta. Se, että ollaan tässä kohdin hakemassa mahdollista seuran voittoputki ennätystä, kertoo sen, että peli kulkee Ihan oikeaan aikaan ja joukkue kokee onnistumisia, saaden hyvän lähtökohdan poffeihin. Toki onhan tässä vielä pelejä jälellä ajautua tappioputkeenkin, itse en siihen usko.
P.S oli tässä yksi podi, missä KalPan mahdollisuus pyttyyn mainittiin.