Viestin lähetti MÎkA^^^
mistä pisteen menetyksistä oikein puhutte? Eihän KalPa mun mielestä menettäny pistettäkään
Hauskinta on kuitenkin seurata KooKoo-kannattajien itkemistä tässä ketjussa. Älkää viitsikö.Viestin lähetti KooPee
Pitää vielä mainita että oli kyllä maailman historian naurettavinta tuomarointia, kun Kalpa sai 5-3 ylivoiman tasatilanteessa aivan ottelun loppuun. Melkein yhtä hauska oli KooKoon jatkoajalla saama jäähy.
Hauskaa, että järvenpääläinen tulee ihmettelemään avautumista, kun ei ole edes peliä nähnyt.Viestin lähetti Mikke73
Hauskinta on kuitenkin seurata KooKoo-kannattajien itkemistä tässä ketjussa. Älkää viitsikö.
Onnittelut kuitenkin pisteestä, hyvä saavutus KooKoolle tuokin. Itse peliä kommentoin kunhan näen sen uusintana.
Viestin lähetti KooPee
Pitää vielä mainita että oli kyllä maailman historian naurettavinta tuomarointia, kun Kalpa sai 5-3 ylivoiman tasatilanteessa aivan ottelun loppuun. Melkein yhtä hauska oli KooKoon jatkoajalla saama jäähy.
Jatkoajan kuitenkin näin, mielestäni siinä jäähyssä ei ainakaan ollut mitään niin kovin ihmeellistä.Viestin lähetti koukou
Hauskaa, että järvenpääläinen tulee ihmettelemään avautumista, kun ei ole edes peliä nähnyt.
Peli oli järkyttävä mediahypetys Kalpaa ja Kapasta kohtaan, jonka kruunasi "tuomari".
Viestin lähetti Horizontal
Kyllä KooKoo oli tänään paljon parempi kuin KalPa ja olisi ansainnut voiton. KooKoo olisi varmasti 3 pistettä Niiralan Montusta ottanutkin, mutta Kimmo Nilsen avusti kalakukot voittoon. Harmillista, kun eivät kalakukot muuten pärjää.. Säälittävää.. Hannu-Hanhi-joukkue KalPa .. säkää säkää ja KOOKOO OLI PALJON PAREMPI!
Kerro mistä jäähy tuli/oliko muka jäähyn arvoinen teko? Kommentaattorikin sanoi, että kuvassa ei näkynyt virhettä. No, nukkumaan nyt niin ehkä huomenna pystyy jo järjelliseen keskusteluun, kunhan pelin mukanaan tuoma liika adrenaali purkautuu kusen mukana pois häiritsemästä normaalia elämää...Viestin lähetti Mikke73
Jatkoajan kuitenkin näin, mielestäni siinä jäähyssä ei ainakaan ollut mitään ihmeellistä.
Enkä minä avautumista ihmetellyt, naureskelin vain. Ennen pelin näkemistä en ota kantaa siihen onko avautumiseen syytä.
Viestin lähetti Mikke73
Hauskinta on kuitenkin seurata KooKoo-kannattajien itkemistä tässä ketjussa. Älkää viitsikö.