Kuopionkukko
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- KalPa, Red Wings, ManU, Kups
Vaikka tonnista tuo kymppisijaLyödäänkö vetoa? Vaikka kympistä?
Vaikka tonnista tuo kymppisijaLyödäänkö vetoa? Vaikka kympistä?
22 peliä runkosarjaa jäljellä. Vaikka ristiinpalaamisen kautta se onkin haastavaa, olen miltei varma, että Kalevan Kale ei ole 10 parhaan joukossa runkosarjan jälkeen.
Tasaisen vauhdin taulukolla KalPa on päätymässä 88 pisteeseen kun runkosarja on pelattu. Tämä olisi siis sama pistemäärä kuin edellisellä kaudella jolla KalPan sijoitus oli 11. Tässä pitää kuitenkin muistaa se, että edellisellä kaudella käytettiin p/o keskiarvoa runkosarjan osalta näiden koronan vaikutusten vuoksi. Jatkamalla tätä noin 1,514 pistekeskiarvoa tulee Kalpa olemaan aivan kohtuu varmasti kympin sakissa. Myös pitää muistaa se, että tasoa ei ole juurikaan varaa pudottaa. TPS varmaan tulee ohi, mutta muilla tekee jo tiukkaa. Tietysti jos peli romahtaa (kuten viime keväänä) ja pinnoja ei tule, niin sitten millään p/o keskiarvoilla ei ole mitään väliä. Kyllä se tämä tammikuu vaan näyttää sen lopullisen suunnan.22 peliä runkosarjaa jäljellä. Vaikka ristiinpalaamisen kautta se onkin haastavaa, olen miltei varma, että Kalevan Kale ei ole 10 parhaan joukossa runkosarjan jälkeen.
Vaikka tonnista tuo kymppisija
Ihmeitä saa tapahtua, että ei olisi.22 peliä runkosarjaa jäljellä. Vaikka ristiinpalaamisen kautta se onkin haastavaa, olen miltei varma, että Kalevan Kale ei ole 10 parhaan joukossa runkosarjan jälkeen.
Minä annan myös samoilla ehdoilla vetoja 100€ per veto. Kolme vetoa otan sisään. Veto vain KalPan osion aktiivisille kirjoittajille.Minä sanon et KalPa on sijoilla 1-10 runkosarjan päätyttyä. Sinä sanot että KalPa on sijoilla 11-15 runkosarjan päätyttyä.
Hieno vitsailu. Vieläköhän Asiago antaisi takaisin tämän Kanadan ihmeen, jotta saataisiin sitä aloitusvoimaa, kokoa ja kovuutta lisää näihin tulevineen kevään peleihin. Ehkä hän olisi kuin Kantola konsanaan, eli se kevään pelaaja. Mene ja tiedä.KalPa ennen Mark Simpsonin sopimuksen purkua (4.11):
8x 3p
7x 0p
3x 2p
0x 1p
= 18o 30p
Juu, KalPan sijoitus on runkosarjassa välillä 1-10, eli säälit ainakin pelataan tällä kaudella. Otatko vedon vastaan?Sä sanot, että on 1-10?
En todellakaan. Olisin vain helpot ottanut pois jos olisit ollut sitä mieltä, että KalPa on 11-15.Juu, KalPan sijoitus on runkosarjassa välillä 1-10, eli säälit ainakin pelataan tällä kaudella. Otatko vedon vastaan?
edit. Eli sinä panostat siihen, että KalPa jää sääleistäkin ulos.
Miten käsitit sen, että olisin alempia sijoituksia tarjoamassa?En todellakaan. Olisin vain helpot ottanut pois jos olisit ollut sitä mieltä, että KalPa on 11-15.
Minä sanon et KalPa on sijoilla 1-10 runkosarjan päätyttyä. Sinä sanot että KalPa on sijoilla 11-15 runkosarjan päätyttyä.
20e olen tähän vetoon valmis iskemään kiinni.
Minä annan myös samoilla ehdoilla vetoja 100€ per veto. Kolme vetoa otan sisään. Veto vain KalPan osion aktiivisille kirjoittajille.
Poistinkin jo tuon aiemman kysymykseni kun tajusin asian. Olit kuitenkin kerennyt jo vastata.Miten käsitit sen, että olisin alempia sijoituksia tarjoamassa?
No ei mitään harmia ole tapahtunut. Jatketaan taas uusilla tätä kautta koskevilla viesteillä.Poistinkin jo tuon aiemman kysymykseni kun tajusin asian. Olit kuitenkin kerennyt jo vastata.
Eikö tän pitäny mennä toisinpäin? Vai luinko liian kännissä sun alkuperäisen viestinMinä sanon et KalPa on sijoilla 1-10 runkosarjan päätyttyä. Sinä sanot että KalPa on sijoilla 11-15 runkosarjan päätyttyä.
20e olen tähän vetoon valmis iskemään kiinni.
Näköjään lainasin väärin. Sulle tää 'vaikka tonnista' piti mennä22 peliä runkosarjaa jäljellä. Vaikka ristiinpalaamisen kautta se onkin haastavaa, olen miltei varma, että Kalevan Kale ei ole 10 parhaan joukossa runkosarjan jälkeen.
Se Simpson oli tuossa nyt vain ajan määrite, sillä se sijoittuu noin puoleenväliin nyt pelattua. Tahti on ollut ilman Simsonia yhtä hyvä pisteiden muodossa, vaikkakin se tappioputki oli josta raavittiin silti tasapelipisteitäHieno vitsailu. Vieläköhän Asiago antaisi takaisin tämän Kanadan ihmeen, jotta saataisiin sitä aloitusvoimaa, kokoa ja kovuutta lisää näihin tulevineen kevään peleihin. Ehkä hän olisi kuin Kantola konsanaan, eli se kevään pelaaja. Mene ja tiedä
Vastassa pelkkää Tapparaa ja SaiPaa kotona?Katselin otteluohjelma etiäpäin niin näyttää siltä, että seuraava voitto otetaan 10. Helmikuuta HIFK:ta vastaan Niiralanmontussa. Välissä tullee 11 peliä turpaan.
Nostetaan suoraan kymmeneen.Selvitäänkö tänään päästämättä yli kuutta maalia omiin?