KalPa kaudella 2022–2023

  • 217 729
  • 1 505

stiffler

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
22 peliä runkosarjaa jäljellä. Vaikka ristiinpalaamisen kautta se onkin haastavaa, olen miltei varma, että Kalevan Kale ei ole 10 parhaan joukossa runkosarjan jälkeen.

Viimeisen neljän pelin pistekeskiarvo KalPalla 2 pistettä/peli.
 

LiiAaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
22 peliä runkosarjaa jäljellä. Vaikka ristiinpalaamisen kautta se onkin haastavaa, olen miltei varma, että Kalevan Kale ei ole 10 parhaan joukossa runkosarjan jälkeen.
Tasaisen vauhdin taulukolla KalPa on päätymässä 88 pisteeseen kun runkosarja on pelattu. Tämä olisi siis sama pistemäärä kuin edellisellä kaudella jolla KalPan sijoitus oli 11. Tässä pitää kuitenkin muistaa se, että edellisellä kaudella käytettiin p/o keskiarvoa runkosarjan osalta näiden koronan vaikutusten vuoksi. Jatkamalla tätä noin 1,514 pistekeskiarvoa tulee Kalpa olemaan aivan kohtuu varmasti kympin sakissa. Myös pitää muistaa se, että tasoa ei ole juurikaan varaa pudottaa. TPS varmaan tulee ohi, mutta muilla tekee jo tiukkaa. Tietysti jos peli romahtaa (kuten viime keväänä) ja pinnoja ei tule, niin sitten millään p/o keskiarvoilla ei ole mitään väliä. Kyllä se tämä tammikuu vaan näyttää sen lopullisen suunnan.
 

LiiAaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Tulee nyt tuplaviesti, mutta katselin tänään Nordiksella välillä Matejta vaihtoaitiossa. Ukko on kehonkieleltään lyönyt kyllä räpylän ja levarin naulaan KalPan osalta. Näytti seurustelu HIFK:n Halosen kanssa kiinnostavan enemmän mitä kaukalon tapahtumat. Voi kun tämän ukon saisi jonnekin muualle ja joku edes jotenkin auttava kakkonen saataisiin tilalle. No sitä tuskin tulee tapahtumaan, valitettavasti.
 

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa
Vaikka tonnista tuo kymppisija

Minä sanon et KalPa on sijoilla 1-10 runkosarjan päätyttyä. Sinä sanot että KalPa on sijoilla 11-15 runkosarjan päätyttyä.

20e olen tähän vetoon valmis iskemään kiinni.
 

Brentti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Savon keltamustat
KalPa ennen Mark Simpsonin sopimuksen purkua (4.11):

8x 3p
7x 0p
3x 2p
0x 1p
= 18o 30p

Mark Simpsonin sopimuksen purun jälkeen:

6x 3p
6x 0p
2x 2p
5x 1p
=19o 32p


eli tasaisesti ollaan menty. Vaikka oli se tuloksellisesti heikko jakso välissä, niin raavittiin suurimmasta osasta peleistä jatkoajan kautta pisteitä ja ollaan pysytty samanlaisessa pistetahdissa. Voittoputkea tämä kyllä huutaa jos halutaan se paikka top6 taistelussa vankistaa, mutta puheet mistään supersulamisista top6 ulkopuolelle voi unohtaa jo ennen kun aloitetaankaan.
 

LiiAaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
KalPa ennen Mark Simpsonin sopimuksen purkua (4.11):

8x 3p
7x 0p
3x 2p
0x 1p
= 18o 30p
Hieno vitsailu. Vieläköhän Asiago antaisi takaisin tämän Kanadan ihmeen, jotta saataisiin sitä aloitusvoimaa, kokoa ja kovuutta lisää näihin tulevineen kevään peleihin. Ehkä hän olisi kuin Kantola konsanaan, eli se kevään pelaaja. Mene ja tiedä.
 

Zibbazubba

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Juu, KalPan sijoitus on runkosarjassa välillä 1-10, eli säälit ainakin pelataan tällä kaudella. Otatko vedon vastaan?
edit. Eli sinä panostat siihen, että KalPa jää sääleistäkin ulos.
En todellakaan. Olisin vain helpot ottanut pois jos olisit ollut sitä mieltä, että KalPa on 11-15.
 

LiiAaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
En todellakaan. Olisin vain helpot ottanut pois jos olisit ollut sitä mieltä, että KalPa on 11-15.
Miten käsitit sen, että olisin alempia sijoituksia tarjoamassa?
Minä sanon et KalPa on sijoilla 1-10 runkosarjan päätyttyä. Sinä sanot että KalPa on sijoilla 11-15 runkosarjan päätyttyä.

20e olen tähän vetoon valmis iskemään kiinni.
Minä annan myös samoilla ehdoilla vetoja 100€ per veto. Kolme vetoa otan sisään. Veto vain KalPan osion aktiivisille kirjoittajille.
Veto on edelleen voimassa, jos joku siiheen haluaa tarttua.
 
Viimeksi muokattu:

Brentti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Savon keltamustat
Hieno vitsailu. Vieläköhän Asiago antaisi takaisin tämän Kanadan ihmeen, jotta saataisiin sitä aloitusvoimaa, kokoa ja kovuutta lisää näihin tulevineen kevään peleihin. Ehkä hän olisi kuin Kantola konsanaan, eli se kevään pelaaja. Mene ja tiedä
Se Simpson oli tuossa nyt vain ajan määrite, sillä se sijoittuu noin puoleenväliin nyt pelattua. Tahti on ollut ilman Simsonia yhtä hyvä pisteiden muodossa, vaikkakin se tappioputki oli josta raavittiin silti tasapelipisteitä
 

Majoneesi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikki voijjaan tuhota
Synkähkö ennustukseni näköjään eskaloinut useampia vetohommia. Emmää semmosia harrasta.

Toivon toki, että olen väärässä. Vaan saas nähdä.
 

Kalikankosto

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Katselin otteluohjelma etiäpäin niin näyttää siltä, että seuraava voitto otetaan 10. Helmikuuta HIFK:ta vastaan Niiralanmontussa. Välissä tullee 11 peliä turpaan.
 

Veljkulta

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, WPGJ, CBJ, Leijonat, #18, #44, #29
On tää vaan henkisesti aivan käsittämättömän lapanen joukkue. Ihan ku jatkoa edellisestä pelistä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös