Minun käsittääsekni se on pisteiden valossa parempi pelaaja, joka tarvitsee 37 pisteen tekemiseen 17.29 kuin se joka tarvitsee siihen 20.01. Ja korostetaan että puhuin alunperinkin nimenomaan pisteiden valossa.Mielenkiintoinen tulkinta sulla, sillä sekä Kuparinen että Uusikartano nakutti molemmat tehopistettä 37 pistettä 60 ottelussa. Uusikartano pelasi keskimäärin 20.01min/peli ja Kuparinen 17.29/peli. Eli mietippäs uudelleen.
Liekö Kaartisen Sami tulossa organisaatioon johonkin rooliin, kun mökki näyttää jo valmiilta etelä-kuopiossa? Tuskin kuitenkaan jäälle?
Liekö Kaartisen Sami tulossa organisaatioon johonkin rooliin, kun mökki näyttää jo valmiilta etelä-kuopiossa? Tuskin kuitenkaan jäälle?
Totta kai voi, ajattelin vain kysellä onko täällä jollain tietoa asiasta.Voi kai ne niitä mökkejä rakentaa Kuopioon ilman, että tulisivat KalPaan yhtään mihinkään rooliin.
Kiitos, tätä juuri hainkin.Jatkaa kaksi seuraavaa kautta pelaamista Dresdenissä, Saksassa. Viihtyy siellä todella hyvin ja menneellä kaudella kuului joukkueen kapteenistoon.
Tätä ei ymmärrä, mut eipä haittaa.Joten voit sinä jatkaa vaikka muiden mökkien rakentumista ihan kaikessa rauhassa, jos se on mielenkiintoista puuhaa.
Tuo Koistinen ei kyllä vakuuttanut vielä pari kautta sitten kun kaveri Hokissa pelaili. Toivotaan, että kesätreenit sujuu ja voimaa tulee lisää. Toivotaa ettei se superlaituri joka on haussa, ole "toivotaan toivotaan" -mies. Rahaa ei varmaan ole juuri nimekkäisiin miehiin, mutta jotain meriittejä saisi olla.
No lue JYP-osiosta mielipiteitä Koistisen otteista menneen kauden osalta ja olisiko JYP-kirjoittajat halunneet hänet pitää, niin ei tarvitse muistella, mitä on tapahtunut pari vuotta sitten. Hentunen.
No jo on negatiivisti porukkaa täällä, huhhuh. Tiedän kyllä mitä JYP palstalla kirjoitetaan ja olen nähnyt kaverin pelejä muutaman viimeaikoina. Ei mahtuisi minun kuusikkoon. Hentusesta on vähän kahtamieltä, välillä tuntuu että olisi vielä annettavaa, välillä todellakaan ei. No katsellaan mitä sieltä rantautuu.
Nyt joukkue on vielä sellainen, että moni miettii ostaako kausikortin vai ei. Tämä on vaan kylmä fakta.
Nyt joukkue on vielä sellainen, että moni miettii ostaako kausikortin vai ei. Tämä on vaan kylmä fakta.
Jos joukkue ei ole Kapasta lukuunottamatta ollenkaan mielenkiintoinen, niin silloin voisi kertoa, ketä sinne olisi pitänyt palkata, että olisi mielenkiintoinen.
Jotenkin syntyi vaikutelma Jokeri-syndroomaa potevasta KalPan kannattajasta (sic). Varmaan pitäisi olla pari kentällistä ysäristaroja, niin kelpaisi. Ei sille voi mitään, jos ei jääkiekko jota kuta enää kiinnosta.
Kyllä itse ainakin Kapasen paluupäätöksen myötä päätin ostavani kausarin ja näin uskon valtaosan tekevän.
En halua olla liian pessimistinen, mutta kyllä meillä täytyy olla uskottava kova ykköskenttä, jotta porukka on riittävän kiinnostava. Nyt meiltä puuttuu ykköskentän sentteri ja tietyin varauksin laituri.
Hellurei ja hellät tunteet sinunkin osoittamaa kiintymystä suosikkijoukkuettasi kohtaan. Tuollaista tekstiä tulee näppäimistöltä kun fanikulttuuri (ei ole) ja vauhtisokeus lyövät karhunkäpälää yhteen.
KalPalla on mielenkiintoisin ryhmä jo nyt kasassa uusine valmentajineen kuin muutamaan viime kauteen yhteensä. Jos jotakuta 300 kiloa maksavat nimilaput selässä kiinnostavat niin suosittelen Raumaa.
Jos kerran olen niin pahasti väärässä, niin miksi viime vuonna ihmisiä oli vaikea saada hallille, vaikka kauteen ei sisältynyt kuin yksi pidempi tappioputki? Ehkä joukkueen yleinen kiinnostavuus ei ollut riittävä. Vai mikä oli syy? Vastatkaa tähän.
Jos kerran olen niin pahasti väärässä, niin miksi viime vuonna ihmisiä oli vaikea saada hallille, vaikka kauteen ei sisältynyt kuin yksi pidempi tappioputki? Ehkä joukkueen yleinen kiinnostavuus ei ollut riittävä. Vai mikä oli syy? Vastatkaa tähän.
Kausikortin ostaminen tulee olemaan itselleni tänä vuonna pitkälti rationaalinen päätös, kun aiemmin se tapahtui puhtaasti fiilispohjalta. Lauantaipelien aikaistuminen on suurin yksittäinen tekijä, mikä sotii kausikortin ostamista vastaan. Eikä käy kieltäminen, etteikö edellisillä kausilla ole tullut sijoitettua niin suuri summa KalPan menestykseen, että välillä voisi kohdistaa osan noista rahoista ja siitä ajasta, vaikkapa oman talouden/parisuhteen ylläpitämiseen.
KalPalla on mielenkiintoisin ryhmä jo nyt kasassa uusine valmentajineen kuin muutamaan viime kauteen yhteensä.
Liput ja lonkerokin kallistuu koko ajan. Nämä ovat kiistatta asioita, jotka omalta osaltaan ovat vaikuttamassa kausikortti päätökseeni.