KalPa Hockey Oy:n talous

  • 362 740
  • 901

KalPamies

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa

Ihan hauska idea mielestäni, saa nähdä moniko kehtaa oikeasti pistää päälle.
E. Tuli vähän väärään paikkaan, mutta menkööt :)

Itse kyllä otan pelipaidan tavallisesti mukaan, miks pukis t-paidan pelipaidan sijaan? Sillä onhan pelipaitakin keltainen. Mutta kyllä ilmainen Kale t-paita kelpaa ! :D
 

-40

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kalevan Pallo feat. Veljmiehet
Itse kyllä otan pelipaidan tavallisesti mukaan, miks pukis t-paidan pelipaidan sijaan? Sillä onhan pelipaitakin keltainen. Mutta kyllä ilmainen Kale t-paita kelpaa ! :D
Pelipaidat eivät ole tässä ottelussa sallittuja, vaan kaikkien tulee pukeutua T-paitaan. Omat housut jalassa saa kuulemma kuitenkin olla.
 

KalPamies

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Pelipaidat eivät ole tässä ottelussa sallittuja, vaan kaikkien tulee pukeutua T-paitaan. Omat housut jalassa saa kuulemma kuitenkin olla.
Mitä?? Eli et edes hupparin kanssa saa tulla peliä kattomaan?? Eli pitää olla t-paita ainoastaan päällä peliin saavuttaessa ja mikäli kalpan antamaa paitaa ei pue päälle ei matsissa saa olla?? Mikäli näin tosiaan on niin on kyllä vitun pimeetä touhua xD. Eihän paitoja edes jaeta 5000 jos nyt halli olis niinkin täynnä??? "yleisön toivotaan saapuvan Olvi Areenalle ohuemmilla takeilla sekä reilusti normaalia aikaisemmin." Eli eihän tossa mistään pakosta mainita! :D Olisi kyllä vuosisadan farssi jos joku fani tulis pelipaidalla hallille ja hänet käännytettäisin ovella todeten että et pue päällesi kalpan t-paitaa ja lennät sen takia pihalle xD
 

-40

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kalevan Pallo feat. Veljmiehet
Mitä?? Eli et edes hupparin kanssa saa tulla peliä kattomaan?? Eli pitää olla t-paita ainoastaan päällä peliin saavuttaessa ja mikäli kalpan antamaa paitaa ei pue päälle ei matsissa saa olla?? Mikäli näin tosiaan on niin on kyllä vitun pimeetä touhua xD. Eihän paitoja edes jaeta 5000 jos nyt halli olis niinkin täynnä??? "yleisön toivotaan saapuvan Olvi Areenalle ohuemmilla takeilla sekä reilusti normaalia aikaisemmin." Eli eihän tossa mistään pakosta mainita! :D Olisi kyllä vuosisadan farssi jos joku fani tulis pelipaidalla hallille ja hänet käännytettäisin ovella todeten että et pue päällesi kalpan t-paitaa ja lennät sen takia pihalle xD
Ettei nyt satu lauantaina mitään Montun ovella, niin vitsailin. Myönnän.
 
Suosikkijoukkue
Kalpa
Kyllähän tuo halli näyttää nykyään paljon fiksummalta kun vuonna 2018, kun tuota videon pätkää katsoo. Muuttaa kyllä ilmettä kivasti kun penkit on liki kaukalon laitaa. Samalla lisäsi viihtyvyyttä omasta mielestäni hallissa! Irtolipun ostajana tämä oleellinen osa miltä halli näyttää..
Ja kun itse tuote on kunnossa niin ilo on kassaa kartuttaa ;)
 

stiffler

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa

Ihan hauska idea mielestäni, saa nähdä moniko kehtaa oikeasti pistää päälle.
E. Tuli vähän väärään paikkaan, mutta menkööt :)


Kysymys pikemminkin kuuluu, että kuinka moni kehtaa olla pistämättä keltaista päälle?

Sinä lurjus, joka mietitkin asiaa; lopeta! Mikäli et vieläkään ymmärtänyt, niin tulet tuntemaan Virran Pekan katseen niskassasi, Kapasen hengityksen korvillasi, Hartikaisen taklaukset luissa ja ytimissäsi sekä Majoneesi-Matti palaa ensi kaudella liigaan. JYPin paitaan. Nyt sinä sitten ymmärrät minua.
 

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa
Kysymys pikemminkin kuuluu, että kuinka moni kehtaa olla pistämättä keltaista päälle?

Sinä lurjus, joka mietitkin asiaa; lopeta! Mikäli et vieläkään ymmärtänyt, niin tulet tuntemaan Virran Pekan katseen niskassasi, Kapasen hengityksen korvillasi, Hartikaisen taklaukset luissa ja ytimissäsi sekä Majoneesi-Matti palaa ensi kaudella liigaan. JYPin paitaan. Nyt sinä sitten ymmärrät minua.

Mulla on nyt toista kautta kausari hyvältä paikalta. En edes halua ajatella kuinka paljon rahaa olen laittanut "hallin virvokkeisiin ja ruokiin" näinä sesongeilla.

Olen mielestäni "ostanut oikeuden" pukeutua miten haluan, kun hallille suuntaan.
 

choose_life

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
Jos yleisökeskiarvo on useamman satasen per ottelu ja sen myötä myynti hallilla tavoitteiden yli asoitetun tavoitteen niin kyllähän tuloksen kuuluukin olla komea.
Yleisökeskiarvo on vähän kurja mittari. Siinä on mukana 2 yli 5k "perhepeliä", missä lasten liput taisi olla 5e istumaan. Tarvitaan 3 tuollaista lippua, että saa edes saman tulon kun IFK saa yhdestä seisomapaikasta...
 

-40

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kalevan Pallo feat. Veljmiehet
Yleisökeskiarvo on vähän kurja mittari. Siinä on mukana 2 yli 5k "perhepeliä", missä lasten liput taisi olla 5e istumaan. Tarvitaan 3 tuollaista lippua, että saa edes saman tulon kun IFK saa yhdestä seisomapaikasta...
Veikkaan että perhepeleissä on myyty ennätysmäärät (alkoholittomia) oheistuotteita. Sieltä on seuran kassaan satanut mukavasti. Ja tällä kaudella kun on joukkueen pelikin kulkenut, niin promoarvo perheille on ollut hyvä.
 

Kuopionkukko

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Red Wings, ManU, Kups
Veikkaan että perhepeleissä on myyty ennätysmäärät (alkoholittomia) oheistuotteita. Sieltä on seuran kassaan satanut mukavasti. Ja tällä kaudella kun on joukkueen pelikin kulkenut, niin promoarvo perheille on ollut hyvä.
Nimenomaan. Paljonkos ne popparit karkit ja limut maksoikaan..
 

Pipolätkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Dallas
Yleisökeskiarvo on vähän kurja mittari. Siinä on mukana 2 yli 5k "perhepeliä", missä lasten liput taisi olla 5e istumaan. Tarvitaan 3 tuollaista lippua, että saa edes saman tulon kun IFK saa yhdestä seisomapaikasta...
Toisaalta jokin IFK on aika julma vertailukohde, kun PK-Seudulla on se miljoona ihmistä, josta ammentaa ihmisiä maksamaan niitä Areenan riistohintaisia lippuja.

Toisekseen sanoisin että mitä täydempi halli niin sitä enemmän ihmiset myös seuraavan kerran sinne peliin haluavat mennä. Eli tuollaiset perhepelit ovat myös sijoitus tulevaisuuteen.
 

Kuopionkukko

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Red Wings, ManU, Kups
Näin on. Neljä (4!) euroa 0,5 litran limpparista on mielestäni ryöstöä, mutta tässä tapauksessa antaudun mielelläni keltamustalle rosvolle.
Itse juon tuon limpparin jokaisessa pelissä.

Lauantaina tulee neljäs pelimiehen buffett ja tähän pussillinen hodareita makkaroita sekä yksi sipsipussi ja pizzakiekko päälle niin voidaan todeta että olen kauden aikana kuluttanut kioskille enemmän rahaa mitä kausikorttiin.

En tiedä olenko poikkeus mutta pidän erittäin tärkeänä nimenomaan väen saamista halliin jopa poljetuilla lipun hinnoilla.
 

-40

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kalevan Pallo feat. Veljmiehet
Itse juon tuon limpparin jokaisessa pelissä.

Lauantaina tulee neljäs pelimiehen buffett ja tähän pussillinen hodareita makkaroita sekä yksi sipsipussi ja pizzakiekko päälle niin voidaan todeta että olen kauden aikana kuluttanut kioskille enemmän rahaa mitä kausikorttiin.

En tiedä olenko poikkeus mutta pidän erittäin tärkeänä nimenomaan väen saamista halliin jopa poljetuilla lipun hinnoilla.
Arvostan käsien likaamista! Kyllä toimistolla on varmasti tarkkaan mietitty, että mitkä ottelut kaudessa voisivat olla hinnoittelultaan edullisempia, jotta halliin saadaan ostovoimaa ja tunnelmaa. Koetun hyvän tunnelman jälkeen asiakas todennäköisesti palaa mielellään uudelleen ja laittaa taas ääntä peliin ja euroja tiskiin.
 

Brentti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Savon keltamustat

Itse jäi hämmentämään nuo Saksmanin mainitsemat NHL-siirtokorvaukset. Osaako joku näitä avata tarkemmin?

Taitaa Nousiaisen siirtokorvauksista puhua. Ensimmäinen kokonainen kausi siellä Kingsin organisaatiossa eli nyt ne kai tuli tämän kauden tulokseen
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös