Homma alkaa näyttää tässä vaiheessa jotakuinkin tältä:
Bellissimo-Salhsted-Kiiskinen
Jalasvaara-vahvistus
vahvistus-Häppölä-Junnila
Seppänen-vahvistus
Salo-Laakso-Hämäläinen/Virtala
Varakas-Alastalo
Riekkinen/Hyvärinen-Malinen/Virtanen-Jokinen
Pekkarinen/Kukkonen-Tuomainen/Karhunen
Oksa/Järvinen
Itse näksiin tilanteen noi(alleviivasin omat ajatukseni), ihan kivalta näyttää. Kisu ykköseen tarjoilemaan ja katsotaan onko siitä Bellissimon kovasta kudista mihinkään. Killerilläkin on muuten kohtuullinen laukaus...
Oliko tuosta Pennasen kommentista siis luettavissa että kaikki neljä sopimusta ovat jo julkaisemista vaille valmiita? Jos näin on niin ei voi olla muuta kuin todella tyytyväinen.
Tulossahan sieltä on tosiaan vielä 1kh (Sahlsted), 1 lh ja 2 pakkia (Timonen J). Se on nyt makuasia onko kisu ykkösessä vai kakkosessa, odotellaan kuka laituri sieltä tulee!
Lähdettä tälle ei varmaankaan ole? Jos Kapanen nähdään KalPassa jo ensikaudella, olen vilpittömän hämmästynyt, mutta toisaalta myös tyytyväinen KalPan puolesta.c) kaipaamanne ykkösen laituri tulee kyllä rapakon takaa, pelaamisen ohella ilmeisesti valvomaan omia sijoituksiaan ja samalla kasvattamaan osakkeiden arvoa. Kukahan lie? Makuasia toki, mutta eiköhän sen Kiiskisen paikka ole korkeintaan siinä Häppölän rinnalla, sen verran kovaa valuuttaa on lukemat 825 189+269=458.
Kapanen on tällä kaudella itse useampaan otteeseen eri lähteissä kertonut olevansa tyytymätön rooliinsa nelosketjussa Flyerissa ja miettivänsä tulevaisuutta.Lähdettä tälle ei varmaankaan ole? Jos Kapanen nähdään KalPassa jo ensikaudella, olen vilpittömän hämmästynyt, mutta toisaalta myös tyytyväinen KalPan puolesta.
Tämän päivän Sanon Sanomissa on Kapasen haastattelu. Lyhyehkösti Kapanen toteaa siinä tällä hetkellä suunnan olevan vahvasti ylös päin ja on tyytyväinen hankintoihin. Jussi Timosesta kysyttäessä Kapanen ei myönnä eikä kiellä huhuja ja sanoo, että ollaan oltu kiinnostuneita, mutta jatko riippuu miehestä itsestään. Hänen itsensä mahdollisesta paluusta kysyttäessä Sami puolestaan sanoo, että:Ei Sami Kapanen ole suunnitellut tulevansa vielä ensi kaudeksi, mutta sitä seuraavaksi kyllä. Asia oli kuultu KalPan toimihenkilöltä liigaottelussa Hannes Klubilla.
Se, että perheen lapsille oli kartoitettu koulusta oppilaspaikkoja syksylle, voi merkitä sitä, että lapset aloittavat koulunsa täällä silloin, mutta isä tullee kotiin vasta keväällä.
Toki suunnitelmat voivat aina muuttua.
Sami Kapanen Savon Sanomissa kirjoitti:Tässä on nyt ollut sen verran kova vääntö päällä, että siinä on aivan riittävästi tekemistä.
Eli: Jussi Timonen tulee mahdollisesti, mikäli kiinnostusta KalPaan on palaamiseen on tarpeeksi. Kapanen itse taas ei kiellä paluuta. Ehkä sen miettimisen ehtii tehdä kauden loputtua tai se on jo tehty hyvissä ajoin, mutta piti nyt joku fraasi tuohon keksiä, ettei forumistit pilaa viimeisen luukun yllätystä? Ei mahdotonta? Sopivasti voisi stemmata oppilaspaikkojen hautkin...
Sepä se. Itse lähtisin siitä, että kaksi pahvia - siis ne tyhjät paikat pelimiehen seinällä - ovat jo valmiiksi tehtyinä ja kaksi muuta saattavat sitten enemmän tai vähemmän olla työstämistilassa. Osin "pullat ovat hyvin uunissa, nyt vain odotellaan"-kommentit voisivat tosiaan viitata myös kaikkien sopimusten olevan käytännössä jo vahvistettuja. Se odottelu voi kuitenkin kohditua niiden kahden pelaajan - ajatusleikkinä nyt vaikka Samin ja Jussin - ratkaisuihin, ja sitä voinee pitää tässä vaiheessa ja näillä tiedoilla kaikkein todennäköisimpänä skenaariona. Odotellaan siis julkistuksia ja kahden pelaajan lopullisia ratkaisuja.Timosen tilanne on sikäli mielenkiintoinen, että monet lähteet ovat pitäneet sopimusta mahdollisena mutta keskeneräisenä. Silti Pennasen ja Virran kommenteista pitää käsittää että laatikossa on neljä sopimusta valmiina. Miten on?
Tämän koulujutun lisäksi tiedän Kapasen pojille katseltavan paikkoja juniorikalpasta ensikaudelle.
lausahduksen että sopimukset näille paikoille todellakin on valmiina, tuo lausahdus on keskiviikon tiedotustilaisuudesta, Pennasen suusta.joukkueeseen tulee ainakin vielä 4 vahvistusta, 1 kh, 1 lh ja 2 p, osa heistä tulee sm-liigasta ja osa ulkomailta, mutta niitä ei vielä julkaista koska kaikilla pelaajilla on pelit kesken.
¨Paha mennä sanomaan miten pärjää ensi kaudella SM-liigassa, mutta eipä kyllä tässä vaiheessa riemunkiljahduksia herätä.
Muut mahdollisia, mutta miten Puustinen sitten sopisi siihen kuvioon, jossa kaikki neljä tulijaa ovat tiettävästi 'ykkösen miehiä', toki lopullisen sijoittelun hahmottuessa vasta myöhemmin? Tokihan Pudi saattaisi hyvinkin tehdä osalat, mutta tuskin ihan sen varaan on tässä kuitenkaan laskettu. Sinällään olisi ehdottomasti tervetullut joukkueeseen ja armeijakinhan pitää hoitaa, mutta tämä ei välttämättä ole vielä se sauma. Mielelläni olen toki väärässä.K. Sahlstedt, S. Kapanen, J. Timonen, J. Puustinen. Siinä listaa uusista mahdollisista vahvistuksista.
kalpaan ei kukaan ole palaamassa mutta KalPaan kylläkin ja juurikin tämä kyseinen Sami Kapanen saattaa palata jo ensi kaudeksi.
Kapanen tyrmää KalPa-huhut
Philadelphia Flyersin Sami Kapanen ei suunnittele paluuta KalPan paitaan vielä ainakaan ensi kaudeksi.
- Kyllä niitä huhuja on tässä kuunneltu vähän aikaa. Minulla on kuitenkin vielä vuosi sopimusta jäljellä Philadelphian kanssa, Kapanen muistuttaa