Sori, tästä on jo varmaan puhuttu, mutta mikä on Jiri Bicekin tilanne? Onko tullut mitään tietoa.
Sori, tästä on jo varmaan puhuttu, mutta mikä on Jiri Bicekin tilanne? Onko tullut mitään tietoa.
Aika ihmeellisenä asiana pidän, jos Bicek ei lähde pois Sm-liigasta paljon suuremman palkan perässä. Vielä isompana ihmeenä pidän jos herra päättäisi jäädä KalPaan. Totuushan kuitenkin on, ettei noilla esityksillä tarvitse pelata näillä leveysasteilla, ainakaan tässä maassa. Olisi tietenkin uskomattoman hienoa jos päättäisi pysyä KalPassa, mutta toisaalta jos lähtee niin aivan sama kunhan ei mene, sori vaan, JYPiin
Itse näksiin tilanteen noi(alleviivasin omat ajatukseni), ihan kivalta näyttää. Kisu ykköseen tarjoilemaan ja katsotaan onko siitä Bellissimon kovasta kudista mihinkään. Killerilläkin on muuten kohtuullinen laukaus...
Kyllä te pari ihan kovaa ketjua saatte kasaan, varsinkin kun Pikkarainen on suuntaamassa sinne päin. Mielenkiinnolla tulee seurattua ensi kauden Kalpaa, kun näyttäisi aivan mukava joukkue rakentuvan sinne.
Sahlstedt on KalPan mies ensi kaudella
Kalle Sahlstedt on KalPan mies ensi kaudella. Savon Sanomien erittäin luotettavasta oululaislähteestä saaman tiedon mukaan sentterin KalPa-pahvi on mallia 1+1.
– Viikon, parin sisään asiasta voi kuulua jotain, myhäili Sahstedt lauantain kultajuhlissa.
– Nyt haluan vain nauttia tästä mestaruudesta tämän Kärppä-jengin kanssa. Ymmärrät varmaan sen.
IFK:n asioista hyvin perillä oleva JHag kertoili tuolla IFK-osiossa, että Piku olisi todellakin tulossa KalPaan. Eli kyllä minä pitäisin aika todennäköisenä, että mies todellakin täällä ensi kaudella nähdään. Ja olen sitä mieltä, että Pikkarainen on juuri sellainen pelaaja, joka täältä on viime kaudet puuttunut: iso, vahva ja härski power forward, joka osaa laittaa myös limppua verkkoon. On Häppölän vanhoja tuttuja, joten sopeutuminen Savoon varmaan luonnistuu.Olen kuullut että olisi jatkamassa hesassa, vai onko tilanne nyt sitten tämä että mies on tulossa Kuopioon?
Kärppien nelosesta Kalpan ykköseen. Jos näin on niin kertoo kyllä joukkueiden välisestä tasoerosta. Tosin Kärpät ei ensi kaudella ole prospekti Alatalon johdolla.
Jos ykkönen alkaa olla valmis seniorisarjoihin niin en minä kyllä liikoja odottaisi.
Killerikin on ollut huippu, onko enään, jää nähtäväksi.
Kärppien nelosesta Kalpan ykköseen. Jos näin on niin kertoo kyllä joukkueiden välisestä tasoerosta. Tosin Kärpät ei ensi kaudella ole prospekti Alatalon johdolla.
Jos näin on niin kertoo kyllä joukkueiden välisestä tasoerosta.
Kertoo kyllä tasoerosta, mutta kertoo kyllä enemmän Kärppien tämän hetken materiaalista jotakin. Sahlsted on mies joka pelaisi yli puolissa Sm-liiga jengeissä 1-2 ketjuissa.
Mitä KalPaan tulee niin erittäin mielenkiintoisia nimiä koossa ja säälipleijari paikka on varmasti mahdollinen. Mielestäni hyökkäys on jopa niin vahva, että sillä voisin 8 joukkoon pyristellä jos Kalle ja joku Tuppuraisen korvaaja tulee, mutta puolustus on todella heikko joka laskee jengin sääleihin. Voin kuvitella millainen odottava fiilis tällä hetkellä KalPa-faneilla on, koska me koettiin sama viime vuonna. Pitkän rämpimisen jälkeen hankitaan ihan oikeita pelimiehiä.
Mielestäni hyökkäys on jopa niin vahva, että sillä voisin 8 joukkoon pyristellä jos Kalle ja joku Tuppuraisen korvaaja tulee, mutta puolustus on todella heikko joka laskee jengin sääleihin. Voin kuvitella millainen odottava fiilis tällä hetkellä KalPa-faneilla on, koska me koettiin sama viime vuonna. Pitkän rämpimisen jälkeen hankitaan ihan oikeita pelimiehiä.
Anyway, en mä Killeristä kuitenkin tekisi KalPan franchise pelaajaa varsinkin
kun ikää alkaa olla mittarissa ja sopimuskin mallia 1+1.
Jos Kärppien kolmossentterin saapuminen KalPan ykköseksi aiheuttaa näin suurta ihmetystä ja mielipahaa, kysynkin että mahtuisiko SaiPan ykkössentteri edes kolmossentteriksi tällä hetkellä KalPaan? Niin, sitähän minäkin...
Jarkko A Immonen on maajoukkue tasoinen sentteri, eli KalPassa olisi vilttiketjussa.
Ilmeisesti liigan avaaminen aiheuttaa jo paniikkia, joten Derrick poistuu tätä soppaa hämmentämästä.