Missä näin? Tänään söin työreissulla Haapajärven ABC:llä lounaan ja oli se perus 13,5e.Arkilounas ABC:llä 15,90 euroa
Missä näin? Tänään söin työreissulla Haapajärven ABC:llä lounaan ja oli se perus 13,5e.Arkilounas ABC:llä 15,90 euroa
13,50€ sanotaan hinnaksi myös ABC:n sivuilla ja pitäisi päteä sama hinta joka paikassa.Missä näin? Tänään söin työreissulla Haapajärven ABC:llä lounaan ja oli se perus 13,5e.
Missä näin? Tänään söin työreissulla Haapajärven ABC:llä lounaan ja oli se perus 13,5e.
ABC Renkomäki Lahti.13,50€ sanotaan hinnaksi myös ABC:n sivuilla ja pitäisi päteä sama hinta joka paikassa.
Enemmän mauttomia vaihtoehtoja. Tosin pizzojen päälle kun tunkee valkosipulimurskaa, niin ne ovat ihan maistuvia. Mutta 15,90 euron arvoisia? Ei.Renkonmäellä kuuluu noutopöytään perushutubn lisäksi pitsa-, itämainen- sekä kebabbuffa. Tästä hinta kalliimpi kuin perus apsilla.
Kyllä kansa tietää.
Jos asia on näin, pariskunnalla ei ole hätää vaikka menisi käräjille. Tuskin edes menisi.Kannattaa tutustua firmojen historiaan ja toimintatapoihin. Itse tutustuin, kun autoin tuttua pariskuntaa, joka oli syyttään joutunut yhden firman uhriksi. Eivät todistetusti olleet edes siinä kaupungissa jossa väitetty rikkomus oli tapahtunut, mutta siitä huolimatta firma jatkoi todella räikeitä uhkauksiaan.
Maksaa siis sen mitä oikeasti kustantaa. Kunnalla ei ole halua subventioida uimista.Lempäälän Ideaparkin alle avataan tässä syksyllä uusi kunnallinen uimahalli.
Jos vaikkapa nelihenkinen perhe (kaksi aikuista ja kaksi lasta) saa päähänsä, että hei käydäänpäs uimassa vaikka talvi- tai syyslomalla, kun ulkona on huono ilma ja lapsilla tylsää.
Heittäkääpäs veikkaus paljon tuo lysti kustantaa?
94€ eli aikuislta 29€ ja lapsilta 18€ per uimari. Huhhei.
Liikunta | Uimahalliin 29 eurolla – "Hinnoittelu onkin sitten haettu kylpylästä", sanoo poliitikko pettyneenä
Pirkanmaalainen kansanedustaja Pauli Kiuru sanoo, että Lempäälän uimahallin hinnat eivät ole linjassa lupausten kanssa, jotka annettiin haettaessa valtionavustusta.www.hs.fi
Äpillä perus ateria on nyt 10.5€ ja kai siinä on pienet ranut. No kallista sekin IMO.Tänään tuli käytyä Hessburgerissa. Mega-ateria isoilla ranuilla oli joku 14.50.
Hese nyt on mitä on, mutta ranut on pakko olla isot, jos niitä meinaa syödä. Normi ranuista ei tule kuin paha mieli. Kovasti on määrä pienentynyt?
Roll:ssa tuli su käytyä, joku Mama -ateria. Oli jees ja ranuja tuntui olevan aika paljon?
Maksaa siis sen mitä oikeasti kustantaa. Kunnalla ei ole halua subventioida uimista.
Vaihtoivat ranskalaisien lajiketta tuossa muutama vuosi sitten. Uudet perunat ovat huomattavasti paksumpia, eikä ainakaan minun mieleeni. Hesburger ollut boikotissa jo monta vuotta tuon heikon uudistuksen vuoksi.Tänään tuli käytyä Hessburgerissa. Mega-ateria isoilla ranuilla oli joku 14.50.
Hese nyt on mitä on, mutta ranut on pakko olla isot, jos niitä meinaa syödä. Normi ranuista ei tule kuin paha mieli. Kovasti on määrä pienentynyt?
Rollsin burgerit ovat keskinkertaisia. Syötävää, mutta siinä se. Ranskalaiset + dippi on kuitenkin se Rollsin juttu. Ranskalaisia on oikeasti paljon, ja ne on yleensä myös maustettu hyvin.Roll:ssa tuli su käytyä, joku Mama -ateria. Oli jees ja ranuja tuntui olevan aika paljon?
Ei mennyt käräjille, vaikka uhkailu ja painostus oli kovaa. Oli kuulemma varmaa, että oikeudessa sitten syyllisyys todistetaan jonka jälkeen pariskunta menettää luottotietonsa ja omaisuutensa, vain hieman kärjistäen. Outo homma, ettei firma sitten lähtenyt hakemaan varmaa voittoa ja helppoja rahoja.Jos asia on näin, pariskunnalla ei ole hätää vaikka menisi käräjille. Tuskin edes menisi.
Mä testasin tosiaan vähän aikaa sitten Marsia ja sen kahta halpiskopiota (Pirkka ja Lidlin joku). En huomannut mitään mainittavaa makueroa, mutta Marsista saa maksaa noin tuplahintaa.Tuossa aiemmin oli puhetta noista suklaapatukoita ja niiden hinnoista.
Just kaupasta ostettu Pirkka Keksitoffeesuklaa patukka, hinta 0,55 €. Vähän sivummassa vastaava premium Twix 1,05 €... Pirkka 58 g ja Twix 50 g...
Veikkaan et jos pitäs tehdä sokkotesti, maussa ei taitaisi olla isoa eroa. Jos edes huomaa eron ?
Noita Twix-kopioita olen myös aiemmin testannut, eikä niissäkään ole oikeastaan mitään makueroa alkuperäiseen.
K-Menun 1kg pakkaus on vaan jopa puolet halvempi kuin muut, ainoa eroa mitä löysin on se, että siinä se paketin muovi on selvästi helpommin repeytyvää kuin kalliimmissa tuotteissa. T: nimimerkki "spaghetit lattialla"
Rainbowilla oli muistaakseni sellainen pikkupatukkapussi, jossa oli näitä kopiolta (Mars, Twix, Lion, Bounty). Ei ne alkuperäisten veroisia olleet, mutta kyllä niitäkin nuuka suklaanhimoonsa söi.S-ryhmän halpabrändin (eli varmaan Rainbow) "Raiderissa" oli ainakin joskus vuosia sitten ihan erilaista koostumusta se keksiosa, jotenkin sellaista murenevampaa. Saattoi maistua samalta, mutta rakenne oli selvästi erilainen.
Mutta eiköhän se pääosin tosiaan ole se tunnettu brändi, mikä noissa hintaan vaikuttaa. Tuleehan esimerkiksi jotkut pastat samalta tehtaalta Italiasta, oli ne sitten varsinaisen brändin, Pirkan tai K-Menun pakkauksessa. Spaghetissa tein kerran vertailua ja totesin, että luultavasti ovat kaikki ihan samalta linjalta peräisin. K-Menun 1kg pakkaus on vaan jopa puolet halvempi kuin muut, ainoa eroa mitä löysin on se, että siinä se paketin muovi on selvästi helpommin repeytyvää kuin kalliimmissa tuotteissa. T: nimimerkki "spaghetit lattialla"
Saman havainnon olen tehnyt itsekin ja laatuero siis halpiksen (Coop/Rainbow) ja "superhalpiksen" (Xtra) välillä. Maksan ihan mielelläni sen muutaman kymmentä senttiä enemmän. Coopin penne rigate on viime aikoina muodostunut go to-pastaksi allekirjoittaneelle. Hinta 1,09 ei päätä huimaa, mutta laatu mielestäni hyvä.Itse olen ollut huomaavinani selvää laatueroa halpis spagetin ja sen tuplahintaisen välillä. Halpis menee keitettäessä liisterimössöksi, kun siinä paremmassa koostumus pysyy irtonaisena ja mukavempi syödä kastikkeen kera
Vaihdappa tuosta Coopista vähän parempaan niin aika iso on ero. Omalla kokemuksella nuo halppikset nimenomaan on ihan samaa keskenään.Saman havainnon olen tehnyt itsekin ja laatuero siis halpiksen (Coop/Rainbow) ja "superhalpiksen" (Xtra) välillä. Maksan ihan mielelläni sen muutaman kymmentä senttiä enemmän. Coopin penne rigate on viime aikoina muodostunut go to-pastaksi allekirjoittaneelle. Hinta 1,09 ei päätä huimaa, mutta laatu mielestäni hyvä.
Jos Etelä-Suomen Sanomien lukijoilta kysytään niin Lahden paras lounas löytyy Ravintola Männystä. Ja kyllähän siellä on piha ja tien vieret täynnä autoja lounasaikaan. En siis tiedä onko ns. suosituin. Enkä itse ole käynyt varmaan kymmeneen vuoteen joten pitäydyn kommentoimasta "parhautta" & laatua.Toisaalta. Renkomäen ABC on valtava, ja se on aina täynnä lounastajia. Varmaan Lahden suosituin lounas.
Lidlillä on myös samankaltainen setti, joka tulee joskus napattua aina mukaan. Olisiko ollut joku Party Mix tai jotain sinne päin ja hintaa pussilla taisi olla joku muutama euro. Näistä Mars kopio on sellainen että en itse huomaa mitään eroa ns. alkuperäiseen, kun taas muut (Twix, Snickers, Lion, Bounty, Milky Way) ovat sellaisia että huomaa kyllä syövänsä jotain bulkkia alkuperäisen sijaan. Mutta hyvänmakuisia kaikki silti ovat ja riittää hyvin omaan suklaanhimoonsa, jos ja kun harvoin suklaata tulee ostettua.Rainbowilla oli muistaakseni sellainen pikkupatukkapussi, jossa oli näitä kopiolta (Mars, Twix, Lion, Bounty). Ei ne alkuperäisten veroisia olleet, mutta kyllä niitäkin nuuka suklaanhimoonsa söi.
Noin 50 senttiä per pussi lisää, niin saa saman merkin vastaavan täysjyväpastan. Ainakin omaan makuuni selvästi parempi tuote, ja toki se on myös terveellisempi vaihtoehto. Ja silti erittäin edullinen.Coopin penne rigate on viime aikoina muodostunut go to-pastaksi allekirjoittaneelle. Hinta 1,09 ei päätä huimaa, mutta laatu mielestäni hyvä.