No paikallisella huoltiksella oli pe tarjous, isokahvi ja itse tehty munkki 4 €. Ei huono, sanois Uotisen Jorma...
@Andromeda ABC on "helvetillinen" paikka... Niitä on älyttömästi ja ne ovat sijoitettu hyviin paikkoihin, jossa on paljon liikennettä. S-Ryhmä on vielä varsin rajuin ottein niitä "runnonut" läpi.
Ja täysin häikäilemättömästi sijoittanut niitä toisten asemien viereen.
Meidät suomalaiset on hyvin opetettu menemään niihin. Ja me mennään. Olemme bonusten sokaisemia...
Onhan ABC-mobiilissakin kaikenlaisia tarjouksia silloin tällöin. Juuri sain itse autopesun 15€.
S-ryhmää kritisoidaan usein aika raskaalla kädellä, joskus aiheesta, useammin aiheetta ja verrataan pieniin yrittäjiin. Pienet yrittäjät usein jättävät kehittämättä palveluaan ja itkevät, kun isot vievät asiakkaat. Totta kai, jos palvelu on vuosikymmenten takaa.
S-ryhmä oli aivan kusessa 80-luvulla ja melkein piti laittaa lappu luukulle. Mitä he tekivät? Miettivät asiat uusiksi, tehostivat toimintaa ja investoivat. Nyt saavat nauttia sen työn hedelmää, kun dominoivat montaa alaa ja täysin syystä. Pienten yritysten menestyminen ei ole pois S-ryhmältä, eikä S-ryhmän pois pieniltä, jos pienten palvelu on kunnossa. S-ryhmä työllistää suoraan ja välillisesti kymmeniä tuhansia työntekijöitä ja tuottaa palveluita koko Suomeen. Lisäksi maksavat vielä mittavan summan bonuksia asiakkailleen sen lisäksi, että ovat myöskin hyvin edullinen toimija monella alalla.
Tuotteiden pitää maksaa riittävästi, jotta liiketoiminta on tervettä ja sitä pystyy kehittämään. Pienemmillä yrittäjillä usein (Ei aina) se kehittäminen unohtuu ja siitä syystä asiakasvirrat laskee.
Tuen itse mielelläni paikallisia ja pienempiä yrittäjiä aina kun mahdollista, mutta ei se iso paha S-ryhmä nyt niin roisto ja riistäjä ole, kuten puhutaan.